Matthie en Sharice zijn druk aan het kletsenquote:Op dinsdag 1 april 2025 10:13 schreef Jockari het volgende:
Spring even binnen op de stream en COS. Lijkt me nu stille bedoening.
Salar gaf gisteren aan dat er de laatste dagen veel dingen zijn veranderd in de polls. Ik hoop niet dat dat betekend dat Jolien ineens bovenaan staat ofzo (er zijn wel win-acties bedacht voor haar en sharicequote:
quote:Op dinsdag 1 april 2025 10:36 schreef Linnied het volgende:
[..]
Salar gaf gisteren aan dat er de laatste dagen veel dingen zijn veranderd in de polls. Ik hoop niet dat dat betekend dat Jolien ineens bovenaan staat ofzo (er zijn wel win-acties bedacht voor haar en sharice) Je kan zelfs een duur horloge winnen als je op Jolien stemt... achterlijk!
Morgenavond om 18u zet ie de poll uitslag online
Kwam ik net ook tegenquote:Op dinsdag 1 april 2025 10:36 schreef Linnied het volgende:
[..]
Salar gaf gisteren aan dat er de laatste dagen veel dingen zijn veranderd in de polls. Ik hoop niet dat dat betekend dat Jolien ineens bovenaan staat ofzo (er zijn wel win-acties bedacht voor haar en sharice) Je kan zelfs een duur horloge winnen als je op Jolien stemt... achterlijk!
Ik hoop het niet..ik zie haar graag als 1e gaan. Net voor Jordy 😉quote:Op dinsdag 1 april 2025 10:36 schreef Linnied het volgende:
[..]
Bij sharice kan je een shirt van haar collectie winnen die ze persoonlijk langs komt brengen als je op haar stemtquote:
wat als de money game is; verdeel je (hele) persoonlijke jackpot onder de drie andere bewonersquote:Op dinsdag 1 april 2025 10:51 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy schut nee en zo te zien niet goed gegaan met spel.
leuk dat ze dat zelf ook weet hahhhaquote:Op dinsdag 1 april 2025 10:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Bij sharice kan je een shirt van haar collectie winnen die ze persoonlijk langs komt brengen als je op haar stemt
ja had ik gezien iddquote:
Whahaha ja ditquote:Op dinsdag 1 april 2025 10:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
leuk dat ze dat zelf ook weet hahhha
Ik een andere poll staat jordy 1, sharice 2 matti 3.en jolien 4quote:Op dinsdag 1 april 2025 11:00 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Het enige wat ik gezien heb is dat Sharice op 1 staat en Jolien op 4
jep dat mag hijquote:Op dinsdag 1 april 2025 10:58 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice weer over jordy praten tegen matti. Mag hij balen als iets niet gaat in een spel.
gelukkig is ze zelf altijd het zonnetje in huisquote:Op dinsdag 1 april 2025 10:58 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice weer over jordy praten tegen matti. Mag hij balen als iets niet gaat in een spel.
Ze is de hele ochtend al bezig over jordy.quote:Op dinsdag 1 april 2025 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep dat mag hij
net zo goed als dat Sharice er iets van mag vinden
Wat denkt ze er mee te winnen?quote:Op dinsdag 1 april 2025 11:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze is de hele ochtend al bezig over jordy.
ze zijn nog maar met 5quote:Op dinsdag 1 april 2025 11:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze is de hele ochtend al bezig over jordy.
ja hoor,, dat magquote:Op dinsdag 1 april 2025 10:58 schreef Koos1958 het volgende:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 1 april 2025 11:04 schreef Verida het volgende:
[..]
ja hoor,, dat mag
maar Charise mag daar ook iets van vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |