Eens! En ook gewoon aardig over vega worst, ik blijf me positief verbazen! 🙌🏼quote:Op zondag 20 april 2025 21:12 schreef Remco het volgende:
Jan is wel de revalatie van de logeerweek voor mij. Normale, sociale en aardige man. Dat zag je er in het introductie filmpje niet van af.
Klopt hoe hard het ook klinkt, zijn gevoel klopt eigenlijk precies.quote:Op zondag 20 april 2025 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Roel heeft 2 vrouwen die signalen geven dat ze niet gek op hem zijn. Logisch dat hij nog onzekerder is.
Klopt. Maar je kunt je ook afvragen in hoeverre dat een self-fulfilling prophesy is, hoe het had gelopen als vanaf het eerste moment die onzekerheid niet in de weg had gezeten en ze daardoor op een andere manier met elkaar hadden kunnen omgaan.quote:Op zondag 20 april 2025 21:24 schreef Remco het volgende:
[..]
Klopt hoe hard het ook klinkt, zijn gevoel klopt eigenlijk precies.
Ha, ik dacht eraan om hierboven een juist compleet tegenovergestelde vergelijking met andere datingshows toe te voegen. Die zijn bijna allemaal zo leeg en oppervlakkig.quote:Op zondag 20 april 2025 21:41 schreef RipCity het volgende:
Wat is het toch dodelijk saai als je het gaat vergelijken met andere dating shows tegenwoordig.
Ik vraag me af hoe fijn het voor rustige mensen is dat het logeren meteen achter de rest moest gebeuren. Geen ruimte om dingen te laten bezinken. De trein dendert door. Ze blijven meteen slapen. Wordt iemand daar blij van?quote:Op zondag 20 april 2025 21:36 schreef kikkerrrtje het volgende:
[..]
Klopt. Maar je kunt je ook afvragen in hoeverre dat een self-fulfilling prophesy is, hoe het had gelopen als vanaf het eerste moment die onzekerheid niet in de weg had gezeten en ze daardoor op een andere manier met elkaar hadden kunnen omgaan.
Lekkere oplazer als je al niet veel zelfvertrouwen hebt.quote:Op zondag 20 april 2025 21:24 schreef Remco het volgende:
[..]
Klopt hoe hard het ook klinkt, zijn gevoel klopt eigenlijk precies.
Misschien ook uit bezuinigingsoogpunt? Sinds het nieuwe kabinet zie je dat programma's van de publieke omroep op allerlei manieren anticiperen.quote:Op zondag 20 april 2025 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe fijn het voor rustige mensen is dat het logeren meteen achter de rest moest gebeuren. Geen ruimte om dingen te laten bezinken. De trein dendert door. Ze blijven meteen slapen. Wordt iemand daar blij van?
(Dat sommige boeren stiekem gingen appen, is het dan alleen daar om te doen geweest? Dit versnelde proces?)
Ook op zo’n programma wat gemiddeld 2,5 miljoen kijkers heeft. Zonde.quote:Op zondag 20 april 2025 21:48 schreef kikkerrrtje het volgende:
[..]
Misschien ook uit bezuinigingsoogpunt? Sinds het nieuw kabinet zie je dat programma's van de publieke omroep op allerlei manieren anticiperen.
Misschien juist. High profile, dus zal ook eerder commentaar krijgen. Je hoort al jaren dat dit ook wel bij de commercielen kan.quote:Op zondag 20 april 2025 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook op zo’n programma wat gemiddeld 2,5 miljoen kijkers heeft. Zonde.
Ik was juist zo blij dat Pasen de programmering niet heeft aangepast.quote:Op zondag 20 april 2025 21:41 schreef RipCity het volgende:
Wat is het toch dodelijk saai als je het gaat vergelijken met andere dating shows tegenwoordig.
Dit is echt PRECIES de reden waarom ik dit kijk. Ik vind het echt jammer dat ik dat pas na drie seizoenen ofzo ontdekte. En dat ik de eerste drie seizoenen links heb laten liggenquote:Op zondag 20 april 2025 21:17 schreef kikkerrrtje het volgende:
Dat is het leuke, dat dit programma ervoor zorgt dat mensen tegen issues aanlopen en we dit mogen aanschouwen
Het viel me op dat Yvon in de voice-over dit nadrukkelijk vertelde. Ik denk dat het programma (en Yvon) zich aanpassen in reactie op sommige eerdere kritiek. Zo heeft Yvon vaak de kritiek gekregen dat ze zo dominant en sturend kan zijn.quote:[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2733833/12/25#p217426458]zondag Goed dat Yvon langs komt. En ik vind het ook wel een goed concept dat dit op uitnodiging van de boer is! (tenminste, zo klinkt het?) Niet wanneer Yvon denkt wanneer het nodig is.
Ja, die liep eerder ook al wat met haar ziel onder de arm zonder zich uit te spreken (in haar uppie kalfjes kijken).quote:Op zondag 20 april 2025 22:36 schreef Lienekien het volgende:
Ciska die naar haar slaapkamer verdween en waar we geen vervolg op zagen, vond ik wel een cliffhanger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |