we hebben wel die vakantieveiling veiling gehadquote:Op maandag 31 maart 2025 20:13 schreef Ireth het volgende:
Er is toch ook een seizoen geweest dat er persoonlijke items geveild werden voor de voedselbank??
Haha alsof iemand geld voor die meuk geeft…quote:Op maandag 31 maart 2025 20:14 schreef Flow3r het volgende:
Je maakt mij niet wijs dat niet stiekem door hun hoofd gaat dat ze het uiteindelijk toch zelf mogen houden, vooral Jolien die werkelijk álles inpakt![]()
Slaat namelijk nergens op om dit aan een fan te geven, dan staat het de volgende dag al bij biedingen op marktplaats.=
dat dacht ik met het salar jaar ookquote:Op maandag 31 maart 2025 20:15 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Haha alsof iemand geld voor die meuk geeft…Ik hoef het gratis nog niet eens
Ja maar toen was het ook wel meer een hit dan dat wat het nu nog isquote:Op maandag 31 maart 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dacht ik met het salar jaar ook
dat ging helemaal nergens meer om die bedragen toen( dat was toch toen?)
nou die is wel zo braaf als het uitdrukkelijk word gezegt om het te doenquote:Op maandag 31 maart 2025 20:14 schreef Flow3r het volgende:
Je maakt mij niet wijs dat niet stiekem door hun hoofd gaat dat ze het uiteindelijk toch zelf mogen houden, vooral Jolien die werkelijk álles inpakt![]()
Slaat namelijk nergens op om dit aan een fan te geven, dan staat het de volgende dag al bij biedingen op marktplaats.=
ik zou het wel willen hoorquote:Op maandag 31 maart 2025 20:15 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Haha alsof iemand geld voor die meuk geeft…Ik hoef het gratis nog niet eens
had ik echt ook geweestquote:
heeft sharice gedaan tochquote:Op maandag 31 maart 2025 20:21 schreef Ireth het volgende:
Ik had die zwarte gamechanger er bij gepropt, dat was de meest nutteloze dit jaar
Dan gewoon lekker niet komenquote:Op maandag 31 maart 2025 20:21 schreef Hznootje het volgende:
Jeffrey op TikTok: ik heb altijd respect getoond voor hun in het huis.
jammer de mensen in het huis niet.
hij twijfelt ook om naar de finale te komen
Hij is zeker boos omdat hij geen eten mocht brengen en zoals elsa ff mocht langs gaanquote:Op maandag 31 maart 2025 20:21 schreef Hznootje het volgende:
tuurlijk welquote:Op maandag 31 maart 2025 20:23 schreef Joyce-43 het volgende:
Mattie moet niet zo hardop lullen wat Jordy eventueel nog achter gehouden heeft
nou ja zegquote:Op maandag 31 maart 2025 20:21 schreef Hznootje het volgende:
Hij heeft niks te willen... Contract 5jaar doen wat BB wilt!quote:Op maandag 31 maart 2025 20:21 schreef Hznootje het volgende:
Is toch ook raar. De deelnemers zelf mogen niks mee naar huis nemen. Maar eenheid vreemde fan zou het dan wel mogen hebben??quote:Op maandag 31 maart 2025 20:23 schreef Gerrie_55 het volgende:
Er staat niks op de insta van BB erover tot nog toe dus welke fan gaat dit krijgen dan .
Misschien toch wat hier werd gezegd een 1 April grap
jordy heeft vaak genoeg Matti verradenquote:
Ze vind het sneu voor jordy. Daarom.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:26 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice heeft wel vaak de naam jordy in haar mond.
kan niet echt vinden hoorquote:Op maandag 31 maart 2025 20:21 schreef Hznootje het volgende:
Nou ze vind het echt niet sneuquote:Op maandag 31 maart 2025 20:27 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze vind het sneu voor jordy. Daarom.
Beetje onzin ook, want BB ziet alles.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:23 schreef latevogel het volgende:
Beetje flauw van Matt om te zeggen dat Jordy niet alles heeft afgegeven... Hij zelf ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 31 maart 2025 20:32 schreef Ireth het volgende:
TOP horlogeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |