Waarom zouden ze geen Lintje mogen ontvangen, de vrijwilligers helpen o.a. bij taallessen, is dat iets waar jij tegen bent?quote:Op woensdag 2 april 2025 13:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
' Als faber gewoon d66 beleid uitvoert op migratie, was er niks aan de hand geweest'
Maar hey, de d66 tijd is over. Er zit nu wat anders.
Compleet debiel deze dagen. Er zijn wel wat betere dingen te doen lijkt mij.
En nee, coa leden verdienen geen lintjes. Dus qua inhoud heeft ze gewoonweg gelijk. Maarja, janken en persoonlijke aanvallen zijn hedendaags te belangrijk in de politiek.
Jarenlang heeft links naar rechts zitten wijzen dat ze niet zo persoonlijk moeten zijn. Met name naar Wilders. 'hoort niet in de kamer', 'Afschuwelijk', dat soort.
Wat doen ze nu? Ze zijn geworden wat ze zelf jarenlang verachtten.
En met alle fanboys daarbij.
Omdat ze deel uitmaken van een organisatie die verregaande negatieve maatschappelijke effecten heeft veroorzaakt de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Waarom zouden ze geen Lintje mogen ontvangen, de vrijwilligers helpen o.a. bij taallessen, is dat iets waar jij tegen bent?
En ook daar was de crux dat Keijzer tegen het regeringsbeleid in ging, net als nu bij incompetente Faber.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dit met de lintjes is vooral symbolisch.
Nog even waarom Keijzer moest aftreden:
Demissionair staatssecretaris Keijzer van Economische Zaken (CDA) is door demissionair premier Rutte ontslagen vanwege haar uitspraken over het coronatoegangsbewijs. Keijzer uitte vanochtend in De Telegraaf grote twijfels over het toegangsbewijs, op de dag dat dat voor het eerst moet worden gehandhaafd.
https://nos.nl/artikel/23(...)coronatoegangsbewijs
Of het nu links of rechts is die er een punt van maakt, de minister in kwestie had natuurlijk ook gewoon die lintjes kunnen toekennen en zich bezighouden met echt belangrijke dingen toch?quote:Op woensdag 2 april 2025 13:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
'Als je precies doet wat ik zeg, ga ik je ook niet aanvallen'
Riiiiiiiiiiight.
Ah en daarom moet je die vrijwilligers straffen?quote:Op woensdag 2 april 2025 13:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Omdat ze deel uitmaken van een organisatie die verregaande negatieve maatschappelijke effecten heeft veroorzaakt de afgelopen jaren.
Zie mijn reactie.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:50 schreef Questular het volgende:
[..]
Of het nu links of rechts is die er een punt van maakt, de minister in kwestie had natuurlijk ook gewoon die lintjes kunnen toekennen en zich bezighouden met echt belangrijke dingen toch?
Dat ook weer niet. Maar zeker niet belonen.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah en daarom moet je die vrijwilligers straffen?
Ik had laatst een 2 weken ban. Ik kon niet in KPD, de KLB-SC en ik kon niet meer DM's en PM's.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah en daarom moet je die vrijwilligers straffen?
Dat bepaal jij niet, dat doet de Koning.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat ook weer niet. Maar zeker niet belonen.
Pff wat een dodelijk vermoeiend persoon ben jij. Met je zieke d66 obsessie.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
' Als faber gewoon d66 beleid uitvoert op migratie, was er niks aan de hand geweest'
Dit is zo kleinzerig en sneu. Wat je ook van de asielpolitiek van de afgelopen jaren vindt, dit zijn vrijwilligers die mensen onderaan de maatschappij hebben geholpen en daarbij ook nog eens de overheid geld hebben bespaard. En dan ga je als stoere minister over hun rug scoren terwijl je zelf nog geen ene kut hebt gedaan.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Respect voor Schoof dat hij deze kneuzenbende al zolang bij elkaar weet te houden. Hij is naast vredestichter ook boksbal van zowel de PVV als de oppositie. Ik was ondertussen allang gaan genieten van mijn riante transitievergoeding.quote:
Wat hebben die mensen precies verkeerd gedaan? Ze hebben zelf niks te maken met het beleid wat betreft wie er allemaal dit land binnenkomt dus daar kun je ze niet op afrekenen.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat hebben ze dan gedaan wat zo bijzonder is?quote:Op woensdag 2 april 2025 14:04 schreef Questular het volgende:
[..]
Wat hebben die mensen precies verkeerd gedaan? Ze hebben zelf niks te maken met het beleid wat betreft wie er allemaal dit land binnenkomt dus daar kun je ze niet op afrekenen.
Had je dan liever dat de mensen die Nederland zijn binnengekomen niet geholpen waren?
Wat heeft de dirigent die 40 jaar lang bij de harmonie heeft gezeten gedaan wat zo bijzonder is?quote:Op woensdag 2 april 2025 14:06 schreef xzaz het volgende:
[..]
Wat hebben ze dan gedaan wat zo bijzonder is?
Beetje met zo'n stokje zitten zwaaien, nou poe poe.quote:Op woensdag 2 april 2025 14:07 schreef Questular het volgende:
[..]
Wat heeft de dirigent die 40 jaar lang bij de harmonie heeft gezeten gedaan wat zo bijzonder is?
Dat heet je verantwoordelijkheid niet nemen. Dat wilde hij vandaag maar werd teruggefloten door het kabinet.quote:Op woensdag 2 april 2025 14:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Respect voor Schoof dat hij deze kneuzenbende al zolang bij elkaar weet te houden. Hij is naast vredestichter ook boksbal van zowel de PVV als de oppositie. Ik was ondertussen allang gaan genieten van mijn riante transitievergoeding.
Hun eigen tijd belangeloos gegeven om mensen die in een vreemd land kwamen te helpen met integreren en hun weg te vinden door de maatschappij en bureraucratie, hen de taal geleerd, leren fietsen. En dat allemaal zonder ervoor betaald te worden. En wat heb jij allemaal voor iemand anders gedaan in je leven zonder er zelf beter van te worden?quote:Op woensdag 2 april 2025 14:06 schreef xzaz het volgende:
[..]
.....quote:Op woensdag 2 april 2025 14:06 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar volgens mij heeft D66 nog nooit een bewindspersoon op asiel en migratie gehad, ook niet toen dat nog onder J&V viel.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de coronatijd nog kan herinneren, maar dat soort dingen waren toen net wat belangrijker dan de gemiddelde wet over een procentpunt meer of minder belasting.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:50 schreef Caland het volgende:
[..]
En ook daar was de crux dat Keijzer tegen het regeringsbeleid in ging, net als nu bij incompetente Faber.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |