SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Thuis. Zo sushi
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lange werkdag gehadquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
die had ik gewonnen dus daar krijg ik energie vanquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 30 maart 2025 18:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
die had ik gewonnen dus daar krijg ik energie van![]()
![]()
![]()
Dus vaker discussiërenquote:Op zondag 30 maart 2025 18:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
die had ik gewonnen dus daar krijg ik energie van
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
liever gewoon iedereen bolkenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
IEDEREENOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ben jij beter in dom lullen dan Kreequote:Op zondag 30 maart 2025 18:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
die had ik gewonnen dus daar krijg ik energie van
beter in allesquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
bolk x2quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:
Istie het ook mee eens volgens mijquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oh nou wilde vragen of hij nog tips wilde voor z’n OR sollicitatieWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 19:11 schreef ToT het volgende:
Zo, ff 4 uur zitten videobellen na gesport te hebben.
Heb ik nog wat gemist?![]()
![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 19:10 schreef Moeraskat het volgende:
Oh nou wilde vragen of hij nog tips wilde voor z’n OR sollicitatie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is lang zegquote:Op zondag 30 maart 2025 19:11 schreef ToT het volgende:
Heb ik nog wat gemist?
quote:Op zondag 30 maart 2025 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EnHoezo, ik had daarstraks geen tijd en nu ben ik thuis. Want ik was werken. Dus als hij nog tips nodig had kan ik nu wel reageren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Doe maar dmquote:Op zondag 30 maart 2025 19:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoezo, ik had daarstraks geen tijd en nu ben ik thuis. Want ik was werken. Dus als hij nog tips nodig had kan ik nu wel reageren.![]()
Succes
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een soort tag blijkbaarquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hij vroeg het toch hier?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar hij is er niet dus het gaat sowieso over.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wachten op de sushiquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
@kreequote:Op zondag 30 maart 2025 19:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoezo, ik had daarstraks geen tijd en nu ben ik thuis. Want ik was werken. Dus als hij nog tips nodig had kan ik nu wel reageren.![]()
Nog maar een keertje danquote:Op zondag 30 maart 2025 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niks
Of in jouw geval
Helikopteren![]()
![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 19:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niks van gezien... Maar feli Ajax![]()
![]()
Misschien komt ie zo nog wel online, anders over een paar dagenquote:Op zondag 30 maart 2025 19:15 schreef Moeraskat het volgende:
Maar hij is er niet dus het gaat sowieso over."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dinsdagquote:Op zondag 30 maart 2025 19:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien komt ie zo nog wel online, anders over een paar dagen![]()
![]()
Dan is het moment voorbij en de infobalie gesloten.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien komt ie zo nog wel online, anders over een paar dagenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Drie kwartierquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wel goeie TT?quote:Op zondag 30 maart 2025 19:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ola... En ja sjaggerijntje even![]()
![]()
Dan een DM sturenquote:Op zondag 30 maart 2025 19:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan is het moment voorbij en de infobalie gesloten.
Een wijze les voor iedereen, zorg dat je je wilsbeschikking op orde hebt voor het geval komt dat je zelf niet meer kan/mag beslissen. Was weer een top dag wel!Lach met een schone bips![]()
Mijn geliefden weten wat ik wilquote:Op zondag 30 maart 2025 19:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
Een wijze les voor iedereen, zorg dat je je wilsbeschikking op orde hebt voor het geval komt dat je zelf niet meer kan/mag beslissen. Was weer een top dag wel!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heb je geen kut aan als je dat niet vooraf vast laat leggen. Harde manier weer geleerd vandaag.quote:Lach met een schone bips![]()
Heb ik indd niet..quote:Op zondag 30 maart 2025 19:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
Een wijze les voor iedereen, zorg dat je je wilsbeschikking op orde hebt voor het geval komt dat je zelf niet meer kan/mag beslissen. Was weer een top dag wel!"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Je moet ff iets duidelijker zijnquote:Op zondag 30 maart 2025 19:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb je geen kut aan als je dat niet vooraf vast laat leggen. Harde manier weer geleerd vandaag.
Met wat je precies bedoeltThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik heb na 3 begrafenissen ook gewoon gezegd tegen mijn familie van als je niets geregeld hebt, dan geef ik je lichaam gewoon aan de gemeente om het te fixenquote:Op zondag 30 maart 2025 19:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb je geen kut aan als je dat niet vooraf vast laat leggen. Harde manier weer geleerd vandaag.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja sorry, ben beetje over de zeik en dat gebeurt me niet vaak. Was weer bij moeke langs. En ze takelt zo hard af en vanwege de Alzheimer die ze bij haar Parkinson cadeau heeft gekregen mogen ze niks anders doen dan verzorgen. Je ziet eigenlijk een dood mens in een bed liggen die het nog niet beseft dat ze eigenlijk al dood is. Het is serieus KUT!quote:Op zondag 30 maart 2025 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je moet ff iets duidelijker zijn
Met wat je precies bedoelt
Kwam thuis en serieus zitten janken een poos. Dit gun je je moeder niet al heb ik al lang geleden afscheid genomen.Lach met een schone bips![]()
O jee dat is echt heel vervelend laatst met mijn nichtje meegemaakt toen het slecht met haar vader ging.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
Een wijze les voor iedereen, zorg dat je je wilsbeschikking op orde hebt voor het geval komt dat je zelf niet meer kan/mag beslissen. Was weer een top dag wel!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Aah zo bedoel jequote:Op zondag 30 maart 2025 19:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja sorry, ben beetje over de zeik en dat gebeurt me niet vaak. Was weer bij moeke langs. En ze takelt zo hard af en vanwege de Alzheimer die ze bij haar Parkinson cadeau heeft gekregen mogen ze niks anders doen dan verzorgen. Je ziet eigenlijk een dood mens in een bed liggen die het nog niet beseft dat ze eigenlijk al dood is. Het is serieus KUT!
Kwam thuis en serieus zitten janken een poos. Dit gun je je moeder niet al heb ik al lang geleden afscheid genomen.
Ja is enorm kut
Ik doe je even een dmThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
dikke knuffelquote:Op zondag 30 maart 2025 19:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja sorry, ben beetje over de zeik en dat gebeurt me niet vaak. Was weer bij moeke langs. En ze takelt zo hard af en vanwege de Alzheimer die ze bij haar Parkinson cadeau heeft gekregen mogen ze niks anders doen dan verzorgen. Je ziet eigenlijk een dood mens in een bed liggen die het nog niet beseft dat ze eigenlijk al dood is. Het is serieus KUT!
Kwam thuis en serieus zitten janken een poos. Dit gun je je moeder niet al heb ik al lang geleden afscheid genomen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh dat is echt verschrikkelijk. Brohugquote:Op zondag 30 maart 2025 19:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kwam thuis en serieus zitten janken een poos. Dit gun je je moeder niet al heb ik al lang geleden afscheid genomen.![]()
![]()
Dat is lang.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:11 schreef ToT het volgende:
Heb ik nog wat gemist?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Dankquote:Op zondag 30 maart 2025 19:31 schreef JustinK het volgende:
Kwam thuis en serieus zitten janken een poos. Dit gun je je moeder niet al heb ik al lang geleden afscheid
Lach met een schone bips![]()
Naja vier uur videobellen is toch aan de lange kant?quote:Op zondag 30 maart 2025 19:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat jij na 2 minuten klaar bentThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja voor mij nu ookquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ligt eraan met wiequote:Op zondag 30 maart 2025 19:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Naja vier uur videobellen is toch aan de lange kant?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Doe je toch nooitquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Valt weinig te delen tenzij je uit patroondelen iets wijs wordtquote:
Ik wil graag stof bestellen en normaal gesproken heb ik wel een idee met hoeveel meters ik uitkom, maar deze is 110 breed ipv 140.
Dus eerst uittekenen en dan even meten en bestellenTrotste mama van Ambar
* JustinK krijgt ook buikpijnquote:Op zondag 30 maart 2025 19:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
* loveislikeakiss aait over buikje![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 19:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
* loveislikeakiss aait over hoofd![]()
![]()
voelt een beetje als een hond die medicijnen krijgt en de andere hond die dan ook perse medicijnen wilHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Stevige knuffel voor jou.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kwam thuis en serieus zitten janken een poos. Dit gun je je moeder niet al heb ik al lang geleden afscheid genomen.![]()
Ik begrijp precies wat je bedoelt.Mensonterend.
![]()
![]()
Thanks..quote:Op zondag 30 maart 2025 19:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
* loveislikeakiss aait over buikje
Noem je me nou een hont?quote:Op zondag 30 maart 2025 19:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
voelt een beetje als een hond die medicijnen krijgt en de andere hond die dan ook perse medicijnen wil![]()
Thanksquote:Op zondag 30 maart 2025 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jaaa
Dat krijg je ervan
[..]
Kusje erop
quote:Op zondag 30 maart 2025 19:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
voelt een beetje als een hond die medicijnen krijgt en de andere hond die dan ook perse medicijnen wil
Euhhh was afgelopen nacht alquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sorry. Kon het proberen toch.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gekke Dot, het is nog geen 1 april hoor met je grapjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
is toch altijd?quote:Op zondag 30 maart 2025 19:48 schreef Lovely het volgende:
Sommige 1 april grappen die voorbij zijn wel stom
vind het wel leuk dat bedrijven het proberenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja maar vroeger waren er nog wel goeie... laatste jaren valt het maar tegenquote:Op zondag 30 maart 2025 19:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is toch altijd?
vind het wel leuk dat bedrijven het proberen![]()
Jammer had je een keer helemaal willen hebbenquote:
de kesbeke augurken shot is nog wel oke, want past in het rijtje van dat ze met sinterklaas de augurkenchocoladeletter haddenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja maar je weet toch al dat het een grap is.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is toch altijd?
vind het wel leuk dat bedrijven het proberen
Je veter zit losquote:Op zondag 30 maart 2025 19:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja maar vroeger waren er nog wel goeie... laatste jaren valt het maar tegen
Je gulp staat op.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
3e Kerstdag heb je me helemaalquote:Op zondag 30 maart 2025 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer had je een keer helemaal willen hebben![]()
![]()
Gemeenten moeten zich er wel ver van weg houden.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is toch altijd?
vind het wel leuk dat bedrijven het proberen
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Staat genoteerdquote:
Hoe weet jij dat?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
vooral bij cafe namenquote:Op zondag 30 maart 2025 19:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Gemeenten moeten zich er wel ver van weg houden.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Naja, het is ook een beetje als reclames met humor... het kan nog steedsquote:Op zondag 30 maart 2025 19:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel steeds lastiger wordt.![]()
Eindelijk een levenquote:Op zondag 30 maart 2025 19:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Jouw punten tellen vanaf 1 april niet meer.![]()
![]()
ik verwacht dinsdag in de sportschool gewoon krokettenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja knap hoor als het je lukt als bedrijf om iets leuks te bedenken waar niet iedereen van over de zeik gaat en het is meteen ook een hele goede reclame.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Naja, het is ook een beetje als reclames met humor... het kan nog steeds![]()
Ja weet ik. Vind die 1 april grappen echt iets voor kinderenquote:Op zondag 30 maart 2025 19:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die grappen haalde ze altijd uit op 1 aprilWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zeker knap. Kan dat altijd wel waarderenquote:Op zondag 30 maart 2025 19:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja knap hoor als het je lukt als bedrijf om iets leuks te bedenken waar niet iedereen van over de zeik gaat en het is meteen ook een hele goede reclame.![]()
![]()
Beetje wel ja..quote:Op zondag 30 maart 2025 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja weet ik. Vind die 1 april grappen echt iets voor kinderen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
806 kcal over vandaag
dat compenseert bijna voor gisteren
bijna
misschienHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Laten we er maar mee kappen jaquote:Op zondag 30 maart 2025 19:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Misschien kan er wel meteen een slotje op DTS per 1 april.![]()
![]()
@SwJ goede grap hier voor dinsdagquote:Op zondag 30 maart 2025 19:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Misschien kan er wel meteen een slotje op DTS per 1 april.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hihahoquote:Op zondag 30 maart 2025 19:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
@:swj goede grap hier voor dinsdag![]()
Ah daarom vind ik ze dus vaak wel leuk.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja weet ik. Vind die 1 april grappen echt iets voor kinderen
Misschien kunnen we er de BSC van maken?Trotste mama van Ambar
Humeur weer beetje beter dankzij @greysbonesFf alles van me afgepraat. Wie kan ik nu bolken?
Ja mijquote:Op zondag 30 maart 2025 19:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
Humeur weer beetje beter dankzij @:greysbonesFf alles van me afgepraat. Wie kan ik nu bolken?
![]()
Ohja, en @greysbones![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 19:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
Humeur weer beetje beter dankzij @:greysbonesFf alles van me afgepraat. Wie kan ik nu bolken?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:
Ze stuurt mij niet eens een dm terug.
Fijn!quote:Op zondag 30 maart 2025 19:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
![]()
![]()
ImmerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is mensonterendquote:Op zondag 30 maart 2025 19:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat heftig zeg! Ik snap wel dat dit echt mensonterend is. Verschrikkelijkquote:Op zondag 30 maart 2025 19:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kwam thuis en serieus zitten janken een poos. Dit gun je je moeder niet al heb ik al lang geleden afscheid genomen.
Hoe diep?quote:Op zondag 30 maart 2025 20:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij gaat nooit ver, wel diep.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
2 min maar. Jammerquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ken een anderequote:Op zondag 30 maart 2025 20:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is Jussie die ik ken, is niet anders. Heb ermee leren leven.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
kijken of ik sims kan spelen met een poes op het bureauHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nu ging ik stukquote:Op zondag 30 maart 2025 20:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
kijken of ik sims kan spelen met een poes op het bureau
13.8 cm 37 minuten Jussiequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Is wel waar, en een poes op het bureau is altijd iets om te koesteren.quote:Lach met een schone bips![]()
Wel uitkijken met je muisquote:Op zondag 30 maart 2025 20:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is wel waar, en een poes op het bureau is altijd iets om te koesteren.![]()
![]()
ik ben al lang blij dat die geen staart meer hebbenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik was idd op het bureau vandaagquote:Op zondag 30 maart 2025 20:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is wel waar, en een poes op het bureau is altijd iets om te koesteren.
M’n lievelingsquote:Op zondag 30 maart 2025 20:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sowwww, die man is een legende.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Spider-manThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Suggesties voor de volgende TT?quote:Op zondag 30 maart 2025 20:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zal wel weer een staartje krijgen dit.![]()
Juggestiequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Freddie fishThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sushi was lekkerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Denken dat dat een grap is met al die tr's, is pas een grapquote:Op zondag 30 maart 2025 19:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
@:swj goede grap hier voor dinsdag![]()
F.K.A. SuperwormJim
Forum Opties Forumhop: Hop naar: