SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PEC helaas ookquote:Op zondag 30 maart 2025 18:23 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die gaan Twente voorbij (op alle fronten).
In theorie; ja... Maar dat interesseert mij dan weer geen reetquote:Op zondag 30 maart 2025 18:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Eagles verdient het vandaag meer dan een hoop andere ploegen die wél resultaat hebben gehaald in de Kuip.
quote:
Ow zo, ja, maar dat is al een poos.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:26 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Eagles zijn PEC voorbij, vind ik jammer.
Ben ik het wel mee eens, maar zeker Hartman kan je dat gewoon niet zo kwalijk nemen na zo'n blessure.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben zó klaar met Hartman en Trauner, manman
Klopt, maar ook al een poos heel jammerquote:Op zondag 30 maart 2025 18:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ow zo, ja, maar dat is al een poos.
Wellicht opdracht van Dennis omdat ze hem willen verkopen deze zomer?quote:Op zondag 30 maart 2025 18:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens, maar zeker Hartman kan je dat gewoon niet zo kwalijk nemen na zo'n blessure.
Snap eigenlijk ook niet zo goed dat hij al zo relatief veel speelt, geef hem gewoon wat invalbeurten de rest van het seizoen en zorg dat hij er volgend seizoen weer staat. Bueno en Smal zijn gewoon prima alternatieven voor nu.
Het is ook wel zonde, want Smal is uitstekend in vorm. Die verdient het imo gewoon om te spelen.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens, maar zeker Hartman kan je dat gewoon niet zo kwalijk nemen na zo'n blessure.
Snap eigenlijk ook niet zo goed dat hij al zo relatief veel speelt, geef hem gewoon wat invalbeurten de rest van het seizoen en zorg dat hij er volgend seizoen weer staat. Bueno en Smal zijn gewoon prima alternatieven voor nu.
Hartman heeft maar een contract voor 1 jaar.....quote:Op zondag 30 maart 2025 18:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Contract loopt wel af in 2026 volgens mij, dus wie weetquote:Op zondag 30 maart 2025 18:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wellicht opdracht van Dennis omdat ze hem willen verkopen deze zomer?
Hij moet ofwel verkocht ofwel verlengd worden hè, dat zal wel meespelen jaquote:Op zondag 30 maart 2025 18:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wellicht opdracht van Dennis omdat ze hem willen verkopen deze zomer?
Eagles verdedigt ook wat minder scherp dan de meeste ploegen hier.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:25 schreef ashardalan het volgende:
[..]
In theorie; ja... Maar dat interesseert mij dan weer geen reet
Maakte de 0-1 in de uitwedstrijd tegen GAE, een wereldgoal, toen had ik nog hoop.quote:
Ze voetballen vooral veel meer naar voren.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eagles verdedigt ook wat minder scherp dan de meeste ploegen hier.
Fair, maar heb je tegen dit Feyenoord nou echt een scherpe verdediging nodig? Ben bang van nietquote:Op zondag 30 maart 2025 18:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eagles verdedigt ook wat minder scherp dan de meeste ploegen hier.
Het een sluit het ander niet uit. Ze krijgen vrij veel goals tegen. Voetballend spelen ze vrij aardig maar toch bespeurt mij het gevoel dat ze in het mes zijn gelopen.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze voetballen vooral veel meer naar voren.
Dat is wat overdreven, maar een puntje hadden ze wel verdiend.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:45 schreef Slobeend het volgende:
Go Ahead was in alles beter volgens El Ahmadi.
zoveel kansen hebben ze helemaal niet gehad in de 2e helft behalve die koalquote:Op zondag 30 maart 2025 18:45 schreef Slobeend het volgende:
Go Ahead was in alles beter volgens El Ahmadi.
Feyenoord meer schoten op doel (9 vs 3), meer grote kansen (5 vs 2), meer grote kansen gemist (3 vs 1). Xg 1,62 vs 0,79.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is wat overdreven, maar een puntje hadden ze wel verdiend.
Heeft ook vaak meer met het verwachtingspatroon vooraf te maken. Zie je bij veel analisten, ze verwachten een sterker Feyenoord en dat valt dan tegen. Uiteindelijk was Feyenoord wel de bovenliggende partij.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:46 schreef CR7 het volgende:
[..]
Feyenoord meer schoten op doel (9 vs 3), meer grote kansen (5 vs 2), meer grote kansen gemist (3 vs 1). Xg 1,62 vs 0,79.
Dat scheelde bijzonder weinig jaquote:Op zondag 30 maart 2025 19:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Met de overige resultaten van dit weekend boeit het me even geen ene reet hoe de overwinning tot stand is gekomen.
Wel jammer dat Timon niet scoorde
Makkelijk tweede natuurlijkquote:
Ik zie Feyenoord ook nog wel 2e worden ja. PSV dit weekend alweer een pittig potje uit tegen Groningen. Feyenoord tegen AZ natuurlijk maar wel/geen Clasie scheelt een slok op een borrel. Feyenoord moet vanaf nu alles op alles zetten om elke wedstrijd te winnen. Zou leuk zijn als dit nog een spannende strijd wordt.quote:
Hij scoorde ook kort nadat hij van positie wisselde. Toen kwamen er wat ruimtes vrij.quote:Op maandag 31 maart 2025 08:00 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Heerlijke cijfers wel (op die goal na ook nauwelijks gezien)
Hij was ook weer uiterst sterk in het meeverdedigen. Die won achterin minimaal net zoveel ballen als Hartman.quote:Op maandag 31 maart 2025 08:00 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Heerlijke cijfers wel (op die goal na ook nauwelijks gezien)
Aardig in de picture aan het spelen, hopelijk gaan er ook nog wat Engelse clubs interesse tonen.quote:Op maandag 31 maart 2025 09:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij was ook weer uiterst sterk in het meeverdedigen. Die won achterin minimaal net zoveel ballen als Hartman.
Zullen we eerst gewoon eens proberen te zorgen dat we Utrecht voorbij gaan en blijven?quote:Op maandag 31 maart 2025 09:21 schreef bbuddybb het volgende:
Programma PSV:
Zaterdag 5 april, 20.00 uur: FC Groningen-uit
Zaterdag 12 april, 20.00 uur: Almere City-thuis
Donderdag 24 april, 21.00 uur: FC Twente-uit
Zaterdag 3 mei, 21.00 uur: Fortuna Sittard-thuis
Zondag 11 mei, 14.30 uur: Feyenoord-uit
Woensdag 14 mei, 20.00 uur: Heracles-thuis
Zondag 18 mei, 14.30 uur: Sparta-uit
Programma Feyenoord:
Woensdag 2 april, 20.00 uur: FC Groningen-thuis
Zaterdag 5 april, 16.30 uur: AZ-uit
Zaterdag 12 april, 16.30 uur: Fortuna Sittard-uit
Vrijdag 25 april, 21.00 uur: PEC Zwolle-thuis
Zaterdag 3 mei, 18.45 uur: Heracles-uit
Zondag 11 mei, 14.30 uur: PSV-thuis
Woensdag 14 mei, 20.00 uur: RKC-thuis
Zondag 18 mei, 14.30 uur: Heerenveen-uit
Ik weet het niet, jongons.
Inderdaad.quote:Op maandag 31 maart 2025 10:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zullen we eerst gewoon eens proberen te zorgen dat we Utrecht voorbij gaan en blijven?
Dat ja, zal lastig genoeg zijn gezien de instelling van gisteren.quote:Op maandag 31 maart 2025 10:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zullen we eerst gewoon eens proberen te zorgen dat we Utrecht voorbij gaan en blijven?
Wanneer is jullie seizoen niet deprimerend? Ik ben wel jaloers op jullie met van Persie.quote:Op zondag 30 maart 2025 22:13 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Makkelijk tweede natuurlijk![]()
Maar even zonder dollen, dat zou dan in ieder geval een positieve afsluiter in een deprimerend seizoen zijn.
Eerst zien, dan geloven.
Precies dit verwacht ik inderdaad, ivm fitheid/belastbaarheidquote:Op maandag 31 maart 2025 12:16 schreef hhh38 het volgende:
Wat voor wisselingen kunnen we verwachten voor woensdag? Smal op linksback? Beelen centraal? Targhalline of Zerrouki op het middenveld?
Ik denk inderdaad Smal op linksback in elk geval. Als Hwang niet speelt, wat ik verstandig zou vinden, dan hopelijk Targhalline.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:16 schreef hhh38 het volgende:
Wat voor wisselingen kunnen we verwachten voor woensdag? Smal op linksback? Beelen centraal? Targhalline of Zerrouki op het middenveld?
“We trainen echt op hetzelfde niveau als Manchester United”quote:Op maandag 31 maart 2025 13:11 schreef Caland het volgende:
Van Persie vond Hartman gisteren weer als vanouds spelen.
Hopelijk beschermt hij hem een beetje met die woorden.
Nu is dat momenteel niet heel moeilijk. Denk dat zelfs een RKC nog traint op het niveau Manchester Unitedquote:Op maandag 31 maart 2025 13:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
“We trainen echt op hetzelfde niveau als Manchester United”
Nee moeten we niet meer doen.quote:
Mijn club moet nu al bezig zijn met volgend seizoen.quote:Op maandag 31 maart 2025 08:05 schreef maxi-mus het volgende:
Feyenoord moet vanaf nu alles op alles zetten om elke wedstrijd te winnen.
quote:Op maandag 31 maart 2025 14:30 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Mijn club moet nu al bezig zijn met volgend seizoen.
quote:Nu zelfs plek twee weer enigszins in zicht komt, heeft Feyenoord dit seizoen nog veel om voor te spelen. Maar natuurlijk is de club op de achtergrond ook al druk bezig met de selectie voor het volgende seizoen. Daarover vertelde Martijn Krabbendam in Rondje Eredivisie, waarbij hij concreet twee spelers noemde.
De eerste was een speler die wel vaker aan Feyenoord wordt gelinkt: Eredivisietopscorer Sem Steijn. "Ik denk dat ze wel een poging gaan ondernemen. En dat zeg ik niet voor niks", zei Krabbendam, waarmee hij erop doelde dat hij vanuit Feyenoord zelf heeft gehoord dat er interesse is. Zijn collega Geert-Jan Jakobs waarschuwde daarbij dat de club snel moet zijn, omdat Steijn topscorer is met liefst 9 doelpunten meer dan de nummer twee, en op die manier ook interesse van andere clubs zal aanwakkeren.
De vraag is dan ook hoeveel Steijn moet kosten. Jakobs noemde een bedrag tussen de 10 en 15 miljoen, al denkt Krabbendam dat 15 miljoen iets te veel is. "Ze zijn wel overtuigd bij Feyenoord", weet hij echter. "En als je het al drie jaar achter elkaar goed doet, is het ook geen toeval meer. Ik ben ervan overtuigd dat hij op alle niveaus kan scoren. Hij weet waar de bal valt, hij staat goed gepositioneerd. Dat kun je niet leren, dat heb je gewoon."
Voorsorteren
"Je kunt Feyenoord niet verwijten dat ze nog niet bezig zijn met volgend seizoen", reageerde Krabbendam. "Ze hebben Moder en Targhalline al gehaald en daarmee echt al voorgesorteerd, omdat ze ervan uitgaan dat Timber en Zerrouki weggaan. Maar er is nog meer werk aan de winkel. Er moet bijvoorbeeld ook een centrumspits komen."
Rômulo
Specifiek noemt Krabbendam daarbij de 23-jarige Braziliaan Rômulo José Cardoso da Cruz, kortweg Rômulo. Het Turkse Göztepe huurt hem op dit moment van het Braziliaanse Club Athletico Paranaense en neemt hem deze zomer definitief over. De Rotterdammers hoopten hem afgelopen winter al naar de Kuip te halen en zal volgens Krabbendam mogelijk in de zomer een nieuwe poging wagen. "Ze gaan nog steeds eens in de zoveel tijd naar Turkije om de banden warm te houden", weet hij.
Of gewoon AV Feyenoord supporten ipv de teringzooi van Dennis.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sem Steijn kan er geen reet van. Als ze daar tien miljoen of zelfs meer voor lappen stel ik voor dat de club opgeheven wordt.
Laten we het hopen.quote:Op maandag 31 maart 2025 16:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens oa ZKA is dat Steijn verhaal onzin.
psv heeft een wat makkelijker programma als ik het zo bekijkquote:Op maandag 31 maart 2025 09:21 schreef bbuddybb het volgende:
Programma PSV:
Zaterdag 5 april, 20.00 uur: FC Groningen-uit
Zaterdag 12 april, 20.00 uur: Almere City-thuis
Donderdag 24 april, 21.00 uur: FC Twente-uit
Zaterdag 3 mei, 21.00 uur: Fortuna Sittard-thuis
Zondag 11 mei, 14.30 uur: Feyenoord-uit
Woensdag 14 mei, 20.00 uur: Heracles-thuis
Zondag 18 mei, 14.30 uur: Sparta-uit
Programma Feyenoord:
Woensdag 2 april, 20.00 uur: FC Groningen-thuis
Zaterdag 5 april, 16.30 uur: AZ-uit
Zaterdag 12 april, 16.30 uur: Fortuna Sittard-uit
Vrijdag 25 april, 21.00 uur: PEC Zwolle-thuis
Zaterdag 3 mei, 18.45 uur: Heracles-uit
Zondag 11 mei, 14.30 uur: PSV-thuis
Woensdag 14 mei, 20.00 uur: RKC-thuis
Zondag 18 mei, 14.30 uur: Heerenveen-uit
Ik weet het niet, jongons.
Met name de eerste helft vond ik hem eigenlijk vrij matig.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:11 schreef Caland het volgende:
Van Persie vond Hartman gisteren weer als vanouds spelen.
Hopelijk beschermt hij hem een beetje met die woorden.
quote:Op maandag 31 maart 2025 15:01 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
De klassieke VBL-meme wordt realiteit.
Ik vond de goals van Eagles ook wel vrij waanzinnig uitgespeeld. Bovendien was de duw op Hwang vooraf de 2-2 alleen bij Bas Nijhuis geen overtreding. Verder gaven we niet heel veel weg.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:23 schreef fetX het volgende:
Wij krijgen vrij gemakkelijk goals tegen, dus laten we eerst zelf maar eens een paar potjes op rij winnen. Met name die tegen AZ.
Utrecht staat er ook nog tussen. Al hebben die nog wel 3 pittige potjes.
Ik vind Steijn ook zo’n typische speler die door Krabby geopperd wordt. Die vast ook wat lijntjes met de familie Steijn heeft.quote:Op maandag 31 maart 2025 16:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens oa ZKA is dat Steijn verhaal onzin.
Zeker, maar niet alleen tegen Eagles geven we goals weg. Het gaat al het hele seizoen zo. We zijn bovendien zo labiel als wat gebleken dus een gelijkspelletje tegen Groningen zou prima in het seizoen passen, al verwacht ik dat niet.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond de goals van Eagles ook wel vrij waanzinnig uitgespeeld. Bovendien was de duw op Hwang vooraf de 2-2 alleen bij Bas Nijhuis geen overtreding. Verder gaven we niet heel veel weg.
Beelen VS Trauner ontloopt elkaar niet zo veel, stukje beeldvorming.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie wel een stuk liever Smal en Beelen spelen dan Hartman en Trauner op het ogenblik. Ik krijg dan toch het gevoel dat vPersie de voorkeur geeft op basis van reputatie en minder op kwaliteit, want ik kan verder maar weinig andere redenen bedenken om die twee nu op te stellen. Zeker ook dat overdreven positieve verhaal van vPersie over Hartman doet mijn wenkbrauwen fronsen, want die speelde erg matig.
Vertel, wat is Semmie waard..?quote:Op maandag 31 maart 2025 17:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De kans dat je Steijn krijgt voor een bedrag wat hij waard is lijkt mij in ieder geval erg klein
Ik vind ons al een tijdje niet meer zo labiel eigenlijk. En we geven ook niet meer zó makkelijk de tegengoals weg, al sinds het ontslag van Priske staat het defensief veel beter.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker, maar niet alleen tegen Eagles geven we goals weg. Het gaat al het hele seizoen zo. We zijn bovendien zo labiel als wat gebleken dus een gelijkspelletje tegen Groningen zou prima in het seizoen passen, al verwacht ik dat niet.
Trauner is in de duels beter, maar Beelen is veel sneller. In de Eredivisie prefereer ik toch duidelijk het laatste.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Beelen VS Trauner ontloopt elkaar niet zo veel, stukje beeldvorming.
Hartman moet eigenlijk gewoon wat spelen, want over 2 maanden moet je hem ofwel verlengen (en zal hij een stevig salaris moeten gaan pakken), of moet je hem verkopen. Dat De Pers met enige regelmaat karikatuur-positief is is niets nieuws, zegt dus weinig.
Ben het vaak met je eens, maar denk dat je je hier wat voorbarig druk maakt om niks.
In mijn ogen rond de 6 of 7 miljoen. Veel minder dan zijn marktwaarde.quote:
Jij leeft nog in 2007.quote:
Veel meer moet je voor dat soort pure middelmaat ook niet willen neerleggen eigenlijk, of gewoon lekker uit het buitenland halen. Scheelt je ook weer een tokkiefamilie op de tribune.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Jij leeft nog in 2007.
Niet dat ik nou het nou de topper van tig miljoen vind.
Til leverde in 2019 al 18 miljoen op.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Jij leeft nog in 2007.
Niet dat ik nou het nou de topper van tig miljoen vind.
Juist het idee dat dit soort middelmatige spelers veel vaker niet op de hype worden gekocht, helemaal met het wegvallen van de Russische roebels.quote:Op maandag 31 maart 2025 19:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Til leverde in 2019 al 18 miljoen op.
Dat was hij niet waard, en Steijn ook niet, maar er is altijd een club die dat soort gekke bedragen neerlegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |