SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PEC helaas ookquote:Op zondag 30 maart 2025 18:23 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die gaan Twente voorbij (op alle fronten).
In theorie; ja... Maar dat interesseert mij dan weer geen reetquote:Op zondag 30 maart 2025 18:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Eagles verdient het vandaag meer dan een hoop andere ploegen die wél resultaat hebben gehaald in de Kuip.
quote:
Ow zo, ja, maar dat is al een poos.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:26 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Eagles zijn PEC voorbij, vind ik jammer.
Ben ik het wel mee eens, maar zeker Hartman kan je dat gewoon niet zo kwalijk nemen na zo'n blessure.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben zó klaar met Hartman en Trauner, manman
Klopt, maar ook al een poos heel jammerquote:Op zondag 30 maart 2025 18:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ow zo, ja, maar dat is al een poos.
Wellicht opdracht van Dennis omdat ze hem willen verkopen deze zomer?quote:Op zondag 30 maart 2025 18:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens, maar zeker Hartman kan je dat gewoon niet zo kwalijk nemen na zo'n blessure.
Snap eigenlijk ook niet zo goed dat hij al zo relatief veel speelt, geef hem gewoon wat invalbeurten de rest van het seizoen en zorg dat hij er volgend seizoen weer staat. Bueno en Smal zijn gewoon prima alternatieven voor nu.
Het is ook wel zonde, want Smal is uitstekend in vorm. Die verdient het imo gewoon om te spelen.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens, maar zeker Hartman kan je dat gewoon niet zo kwalijk nemen na zo'n blessure.
Snap eigenlijk ook niet zo goed dat hij al zo relatief veel speelt, geef hem gewoon wat invalbeurten de rest van het seizoen en zorg dat hij er volgend seizoen weer staat. Bueno en Smal zijn gewoon prima alternatieven voor nu.
Hartman heeft maar een contract voor 1 jaar.....quote:Op zondag 30 maart 2025 18:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Contract loopt wel af in 2026 volgens mij, dus wie weetquote:Op zondag 30 maart 2025 18:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wellicht opdracht van Dennis omdat ze hem willen verkopen deze zomer?
Hij moet ofwel verkocht ofwel verlengd worden hè, dat zal wel meespelen jaquote:Op zondag 30 maart 2025 18:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wellicht opdracht van Dennis omdat ze hem willen verkopen deze zomer?
Eagles verdedigt ook wat minder scherp dan de meeste ploegen hier.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:25 schreef ashardalan het volgende:
[..]
In theorie; ja... Maar dat interesseert mij dan weer geen reet
Maakte de 0-1 in de uitwedstrijd tegen GAE, een wereldgoal, toen had ik nog hoop.quote:
Ze voetballen vooral veel meer naar voren.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eagles verdedigt ook wat minder scherp dan de meeste ploegen hier.
Fair, maar heb je tegen dit Feyenoord nou echt een scherpe verdediging nodig? Ben bang van nietquote:Op zondag 30 maart 2025 18:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eagles verdedigt ook wat minder scherp dan de meeste ploegen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |