SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Hoe ik het doe: zoveel gewicht erop dat ik 6x kan pompen. Dat gewicht steeds vasthouden totdat ik 12x haal. Dan extra gewicht erbij dat ik weer maar maximaal 6x kan. En dan dat weer vasthouden tot 12 reps, dan weer verhogen tot ik maar 6x haal, en zo verder.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, met de buikspieren heb ik wel het maximaal aantal gewichten + die kleine extra gewichtjes gebruikt!
Okee, met die set kon ik maar 6x pompen. Zonder die extra gewichtjes (dus alleen maximum aantal platen) was het 7 keer. Met iets minder gewicht lukt het 12 - 15X.
Volgens mij haal je dan best snel resultaat.How can I make this topic about me?![]()
Wisten jullie dat gelijkspel niet meer bestaat in het ijshockey?
Doen we niet meer aan, iemand wint altijd
In dit geval was ik hetOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe ik het doe: zoveel gewicht erop dat ik 6x kan pompen. Dat gewicht steeds vasthouden totdat ik dat 12x kan. Dan extra gewicht erbij dat ik weer maar maximaal 6x kan. En dan dat weer vasthouden tot 12 reps, dan weer verhogen tot ik maar 6x haal, en zo verder.
Volgens mij haal je dan best snel resultaat.Yupyup! Beste aanpak!
Zelf doe ik gewoon wat op het moment goed voelt. De ene keer heb ik meer energie, kracht en/of motivatie dan de andere keer.![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:56 schreef sp3c het volgende:
In dit geval was ik hetIedereen een gouden beker!
![]()
![]()
echtquote:Op zondag 30 maart 2025 14:56 schreef sp3c het volgende:
In dit geval was ik hetje doet het erom en wil eigenlijk drama meer als gewoon leuk praten topic?
Do what you love, love what you do!![]()
Nou niet iedereenquote:
Bij gelijke stand krijgt iedereen 1 punt en voor het derde en laatste punt spelen we dan overtime en evt de penalty shootoutOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gesprekken met jou beginnen vaak wel leuk ja.......quote:Op zondag 30 maart 2025 15:02 schreef kree het volgende:
[..]
echtje doet het erom en wil eigenlijk drama meer als gewoon leuk praten topic?
![]()
Drama is niet nodig want ik had de discussie al dik gewonnenquote:Op zondag 30 maart 2025 15:02 schreef kree het volgende:
[..]
echtje doet het erom en wil eigenlijk drama meer als gewoon leuk praten topic?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Beetje mosterd na de maaltijd om dan nog overtime te doenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
kan ook goed eindigen hoor?>. ok geef toe wel eens drama gehad erover, maar over het algemeen is er denk ik niemand die me hier haat ofzo.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Gesprekken met jou beginnen vaak wel leuk ja.......Do what you love, love what you do!![]()
als je het nou alleen gehouden had met "drama is niet nodig". en oke kree dan waren we klaar/quote:Op zondag 30 maart 2025 15:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
Drama is niet nodig want ik had de discussie al dik gewonnen
waarom moet je dit winnen? of wat ik aal zei wie bepaalt dat dan? jij of moet ik @Danny ff vragen ?Do what you love, love what you do!![]()
denk niet dat die hier een reet van gaat begrijpenquote:Op zondag 30 maart 2025 15:06 schreef kree het volgende:
[..]
als je het nou alleen gehouden had met "drama is niet nodig". en oke kree dan waren we klaar/
waarom moet je dit winnen? of wat ik aal zei wie bepaalt dat dan? jij of moet ik @:danny ff vragen ?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nou weet niet. het gaat erom dat je popie Jopie wil zijn en hier als winnaar uit wil komen. terwijl ik zeg. laat het nu gaan allemaal en hebben we beiden onze mening gedaan en even goede vrienden. ?quote:Op zondag 30 maart 2025 15:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
denk niet dat die hier een reet van gaat begrijpen
Dat denk ik he?
maar ok als je echt zo winnaar moet zijn dan moet ik wel naar FA he voor jou?
@yvonne
doe gewoon leuk verder en wmb is het allang al klaar ook. maar ik haat het dat je steeds promoot ik ben de winnaar?Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: