SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Hoe ik het doe: zoveel gewicht erop dat ik 6x kan pompen. Dat gewicht steeds vasthouden totdat ik 12x haal. Dan extra gewicht erbij dat ik weer maar maximaal 6x kan. En dan dat weer vasthouden tot 12 reps, dan weer verhogen tot ik maar 6x haal, en zo verder.quote:Op zondag 30 maart 2025 14:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, met de buikspieren heb ik wel het maximaal aantal gewichten + die kleine extra gewichtjes gebruikt!
Okee, met die set kon ik maar 6x pompen. Zonder die extra gewichtjes (dus alleen maximum aantal platen) was het 7 keer. Met iets minder gewicht lukt het 12 - 15X.
Volgens mij haal je dan best snel resultaat.How can I make this topic about me?![]()
Wisten jullie dat gelijkspel niet meer bestaat in het ijshockey?
Doen we niet meer aan, iemand wint altijd
In dit geval was ik hetOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe ik het doe: zoveel gewicht erop dat ik 6x kan pompen. Dat gewicht steeds vasthouden totdat ik dat 12x kan. Dan extra gewicht erbij dat ik weer maar maximaal 6x kan. En dan dat weer vasthouden tot 12 reps, dan weer verhogen tot ik maar 6x haal, en zo verder.
Volgens mij haal je dan best snel resultaat.Yupyup! Beste aanpak!
Zelf doe ik gewoon wat op het moment goed voelt. De ene keer heb ik meer energie, kracht en/of motivatie dan de andere keer.![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 14:56 schreef sp3c het volgende:
In dit geval was ik hetIedereen een gouden beker!
![]()
![]()
echtquote:Op zondag 30 maart 2025 14:56 schreef sp3c het volgende:
In dit geval was ik hetje doet het erom en wil eigenlijk drama meer als gewoon leuk praten topic?
Do what you love, love what you do!![]()
Nou niet iedereenquote:
Bij gelijke stand krijgt iedereen 1 punt en voor het derde en laatste punt spelen we dan overtime en evt de penalty shootoutOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gesprekken met jou beginnen vaak wel leuk ja.......quote:Op zondag 30 maart 2025 15:02 schreef kree het volgende:
[..]
echtje doet het erom en wil eigenlijk drama meer als gewoon leuk praten topic?
![]()
Drama is niet nodig want ik had de discussie al dik gewonnenquote:Op zondag 30 maart 2025 15:02 schreef kree het volgende:
[..]
echtje doet het erom en wil eigenlijk drama meer als gewoon leuk praten topic?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Beetje mosterd na de maaltijd om dan nog overtime te doenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
kan ook goed eindigen hoor?>. ok geef toe wel eens drama gehad erover, maar over het algemeen is er denk ik niemand die me hier haat ofzo.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Gesprekken met jou beginnen vaak wel leuk ja.......Do what you love, love what you do!![]()
als je het nou alleen gehouden had met "drama is niet nodig". en oke kree dan waren we klaar/quote:Op zondag 30 maart 2025 15:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
Drama is niet nodig want ik had de discussie al dik gewonnen
waarom moet je dit winnen? of wat ik aal zei wie bepaalt dat dan? jij of moet ik @Danny ff vragen ?Do what you love, love what you do!![]()
denk niet dat die hier een reet van gaat begrijpenquote:Op zondag 30 maart 2025 15:06 schreef kree het volgende:
[..]
als je het nou alleen gehouden had met "drama is niet nodig". en oke kree dan waren we klaar/
waarom moet je dit winnen? of wat ik aal zei wie bepaalt dat dan? jij of moet ik @:danny ff vragen ?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nou weet niet. het gaat erom dat je popie Jopie wil zijn en hier als winnaar uit wil komen. terwijl ik zeg. laat het nu gaan allemaal en hebben we beiden onze mening gedaan en even goede vrienden. ?quote:Op zondag 30 maart 2025 15:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
denk niet dat die hier een reet van gaat begrijpen
Dat denk ik he?
maar ok als je echt zo winnaar moet zijn dan moet ik wel naar FA he voor jou?
@yvonne
doe gewoon leuk verder en wmb is het allang al klaar ook. maar ik haat het dat je steeds promoot ik ben de winnaar?Do what you love, love what you do!![]()
Bolk dan maarI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
En nog eenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
BonusbolkI'm surrounded by morons!
![]()
I'm surrounded by morons!
technisch gezien lokte jij dit uitquote:Op zondag 30 maart 2025 15:10 schreef kree het volgende:
tja moet je me niet uitlokken he? ik doe normaal.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wanneer?quote:Op zondag 30 maart 2025 15:10 schreef kree het volgende:
tja moet je me niet uitlokken he? ik doe normaal.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Bolk de TRs!quote:I'm surrounded by morons!
tja en technisch gezien snapt niemand nu weer waar het over gaat.quote:
\
Ik zeg we sluiten ff Vreden voor nu en zonder winnaar? OK?Do what you love, love what you do!![]()
De baseline van normaal is voor iedereen verschillend.quote:
Ik ben bijvoorbeeld normaal en vind gewoon iedereen die ik niet ben niet normaal
De vinkenTRing?quote:I'm surrounded by morons!
nee ik ben de winnaar hierquote:Op zondag 30 maart 2025 15:12 schreef kree het volgende:
[..]
tja en technisch gezien snapt niemand nu weer waar het over gaat.
\
Ik zeg we sluiten ff Vreden voor nu en zonder winnaar? OK?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
* Fogel nomineert zichzelf als nr1!I'm surrounded by morons!
Ik heb geen idee waar het allemaal over gaat en wil het niet eens weten. Ben hier om te bolken. En om nr1 te zijn, zoals altijdquote:Op zondag 30 maart 2025 15:14 schreef maily het volgende:
[..]
Nog een blauwe![]()
Nou gaat t helemaal goedkomen![]()
![]()
oke.quote:
noteer even hier voor iedereen wie het zegt. ik wilde stoppen maar mod niet.
Wees de verstandige en stop danquote:Op zondag 30 maart 2025 15:14 schreef kree het volgende:
[..]
oke.
noteer even hier voor iedereen wie het zegt. ik wilde stoppen maar mod niet.![]()
echt wat wil je nu dat ik zeg of hoe denk je komen we ermee uit sp3cs?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 15:13 schreef kree het volgende:
[..]
omdat het zondag is ben ik vergevingsgezind.....
Smile, it's free therapy.![]()
Gewoon kappen.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:15 schreef kree het volgende:
echt wat wil je nu dat ik zeg of hoe denk je komen we ermee uit sp3cs?
Misschien een idee om je browser even te sluiten?![]()
en jij bent blauwigquote:Op zondag 30 maart 2025 15:14 schreef maily het volgende:
[..]
Nog een blauwe![]()
Nou gaat t helemaal goedkomen![]()
![]()
HELLUP al die blauwen weer hier
quote:Op zondag 30 maart 2025 15:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
en jij bent blauwig
HELLUP al die blauwen weer hier![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
nouja poging gedaan meerdere keren he, maar ik laat me niet onder de shit lullen door een pik die blauw is en ff denkt dat ie het wel weet?quote:
Waren genoeg opt-out he die ik gaf?Do what you love, love what you do!![]()
iedereen is het met me eens maar je blijft doorgaan over gelijkquote:Op zondag 30 maart 2025 15:14 schreef kree het volgende:
[..]
oke.
noteer even hier voor iedereen wie het zegt. ik wilde stoppen maar mod niet.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Laat je niet zo gek maken gastquote:Op zondag 30 maart 2025 15:16 schreef kree het volgende:
[..]
nouja poging gedaan meerdere keren he, maar ik laat me niet onder de shit lullen door een pik die blauw is en ff denkt dat ie het wel weet?
Waren genoeg opt-out he die ik gaf?![]()
Zo gaat dat altijd met die blauwe gasten!quote:Op zondag 30 maart 2025 15:14 schreef kree het volgende:
[..]
oke.
noteer even hier voor iedereen wie het zegt. ik wilde stoppen maar mod niet.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
* Fogel doet vingers in zijn oren en zegt la la la la la
quote:Op zondag 30 maart 2025 15:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zo gaat dat altijd met die blauwe gasten!![]()
![]()
twiedeldiediediequote:Op zondag 30 maart 2025 15:18 schreef Fogel het volgende:
* Fogel doet vingers in zijn oren en zegt la la la la laOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Sommige idioten moeten geen vragen stellen
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 15:18 schreef Fogel het volgende:
* Fogel doet vingers in zijn oren en zegt la la la la la![]()
![]()
Je bent in je sas
Ja goed, lekker productief geweest en nog geslapenquote:![]()
Hoe is het met jou?
Ben begonnen aan een nieuwe serie.![]()
Gehaktbal @Lovelyquote:Op zondag 30 maart 2025 15:18 schreef Fogel het volgende:
* Fogel doet vingers in zijn oren en zegt la la la la la![]()
Welke serie?quote:Op zondag 30 maart 2025 15:19 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja goed, lekker productief geweest en nog geslapen![]()
Hoe is het met jou?
![]()
vragen stellen is altijd okquote:Op zondag 30 maart 2025 15:18 schreef drakin het volgende:
Sommige idioten moeten geen vragen stellen
maar als je het thuiswerkvolk beschuldigd van de hele dag in het zonnetje liggen (niet allemaal) dan moet je niet viesboos worden als iemand zegt dat het buitendienstpersoneel (niet allemaal) verdacht vaak bij de febo zit te internetten
dan ben je hypocriet
dan heb je verlorenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 30 maart 2025 15:19 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja goed, lekker productief geweest en nog geslapen![]()
Hoe is het met jou?
fijn om te lezen!!
Hier gaat het ook goed productief gebolkt![]()
Welke serie?Smile, it's free therapy.![]()
Das altijd goedquote:Op zondag 30 maart 2025 15:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
fijn om te lezen!!
Hier gaat het ook goed productief gebolkt![]()
Welke serie?!! Shameless
![]()
Oeh, spontaan zin in sinaasappelfrisdrankquote:
Sommige idioten moeten geen aannames maken over idioten die idiote vragen stellenquote:Op zondag 30 maart 2025 15:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
vragen stellen is altijd ok
maar als je het thuiswerkvolk beschuldigd van de hele dag in het zonnetje liggen (niet allemaal) dan moet je niet viesboos worden als iemand zegt dat het buitendienstpersoneel (niet allemaal) verdacht vaak bij de febo zit te internetten
dan ben je hypocriet
dan heb je verlorenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
2011quote:Op zondag 30 maart 2025 15:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dat is een al een iets oudere toch?![]()
US versie of de Britse?quote:I'm surrounded by morons!
ik moet eigenlijk uberhaupt niet denken, dat gaat altijd misquote:Op zondag 30 maart 2025 15:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Sommige idioten moeten geen aannames maken over idioten die idioten vragen stellenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
maar in deze heb ik absoluut gelijkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Goed bedachtquote:Op zondag 30 maart 2025 15:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik moet eigenlijk uberhaupt niet denken, dat gaat altijd mis
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
zeldzaamheid dat weet ik ookOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Als je geen salaris krijgt voor nadenken moet je dat zo min mogelijk doenquote:Op zondag 30 maart 2025 15:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
![]()
ik krijg salaris om op tijd in te klokken en op een gegeven moment uit te klokkenquote:Op zondag 30 maart 2025 15:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je geen salaris krijgt voor nadenken moet je dat zo min mogelijk doen
de rest doet er niet zo toe, dat corrigeren ze welOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Vandaag krijg ik salaris tijdens het verzetten van de klokDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Lekker op de wifi bij de macquote:Op zondag 30 maart 2025 15:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik krijg salaris om op tijd in te klokken en op een gegeven moment uit te klokken
de rest doet er niet zo toe, dat corrigeren ze wel![]()
![]()
Lijkt wel storm buitenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
in een intact glas.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door gebrokenglas op 30-03-2025 15:51:29 ]How can I make this topic about me?![]()
MandThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:zit je met me te flirten?
Dank je
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.help?Do what you love, love what you do!![]()
Mooie fout van unnerstalThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 15:35 schreef kree het volgende:
Ik zou je echte naam gebruiken ipv van Kree.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.help?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja dat sowieso en zie er spelfouten in ook. maar gaat ff om het idee en wat ik wil bereiken ermee?quote:Op zondag 30 maart 2025 15:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zou je echte naam gebruiken ipv van Kree.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 15:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zou je echte naam gebruiken ipv van Kree.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 15:35 schreef kree het volgende:
Is dit je motivatie voor de OR?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.help?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
min of meer of jullie moeten tips hebben? eigenlijk zeg ik wat ik wil bereiken enzo. maargoed van kantoor hebben ze vast Elle lange niks zeggende verhalen ook andere kandidaten.quote:Do what you love, love what you do!![]()
nou vertel? ik weet ben niet handig in dingen zo opschrijven?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Het houdt niet op, niet vanzelf.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Dot had vanmorgen toch een mooi opzetje gemaaktquote:Op zondag 30 maart 2025 15:42 schreef kree het volgende:
[..]
nou vertel? ik weet ben niet handig in dingen zo opschrijven?![]()
Hopelijk wint HeraclesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Voor advies voor een goede introductie van jezelf voor de OR kun je beste hier zijn:
Werk, Geldzaken, Recht en de BeursHow can I make this topic about me?![]()
Wat is er ? komen de blauwen van kantoor aan?quote:Op zondag 30 maart 2025 15:54 schreef JustinK het volgende:
Wentelteefjes![]()
Wie was het? @:Kissingbird ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Ja graagquote:Op zondag 30 maart 2025 15:54 schreef JustinK het volgende:
Wentelteefjes![]()
Wie was het? @:Kissingbird ?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 15:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat is er ? komen de blauwen van kantoor aan?I want i want i want WENTELTEEFJESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 15:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat is er ? komen de blauwen van kantoor aan?Nee ik heb wentelteefjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
jeeejjj !!quote:Op zondag 30 maart 2025 15:56 schreef Kissingbird het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
Jaquote:Op zondag 30 maart 2025 15:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Owww lekker!!!met wat kaneel en suiker?
![]()
![]()
ik heb nog steeds gelijk
gelijkspel is klote en daar was sowieso geen sprake vanOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wat heb je gedaan!?quote:Op zondag 30 maart 2025 15:57 schreef Lovely het volgende:
Wat een zandbende op de vensterbank en de vloer![]()
![]()
![]()
Ik niet de wind die blies allemaal zand naar binnenquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Stomme wind!quote:Op zondag 30 maart 2025 15:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik niet de wind die blies allemaal zand naar binnen![]()
![]()
wss wel ja blijkt. maar geen zorgen ben hetzelfdequote:Op zondag 30 maart 2025 15:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou je bent in die zin hetzelfde dat je ook een mening hebtquote:Op zondag 30 maart 2025 16:00 schreef kree het volgende:
[..]
wss wel ja blijkt. maar geen zorgen ben hetzelfde
jouw mening is alleen bewezen niet correct, die van mij wel
dus eigenlijk won ik deze matige discussieOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
met speels gemakOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
riemenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ok na mijn werk kom ik die kant uitquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
haha dat zeg je wel? maar is dat ook zo?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou je bent in die zin hetzelfde dat je ook een mening hebt
jouw mening is alleen bewezen niet correct, die van mij wel
dus eigenlijk won ik deze matige discussie
Ik denk we hebben beide een punt. en oke er is ook geen haat om hier tegen elkaar in te gaan ofzo? of drama?
Maar ben het ng niet met je eens dat hje zegt ik heb gelijk?Do what you love, love what you do!![]()
Terug blazenquote:Op zondag 30 maart 2025 15:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik niet de wind die blies allemaal zand naar binnen
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Altijden weer die blauwenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja is sowieso zoquote:Op zondag 30 maart 2025 16:02 schreef kree het volgende:
[..]
haha dat zeg je wel? maar is dat ook zo?
Ik denk we hebben beide een punt. en oke er is ook geen haat om hier tegen elkaar in te gaan ofzo? of drama?
Maar ben het ng niet met je eens dat hje zegt ik heb gelijk?
jij hebt geen punt en ik heb wel een punt, dat is soms hoe het isOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
en voor eventuele die nu lezen. wat was dat punt ook alweer?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja is sowieso zo
jij hebt geen punt en ik heb wel een punt, dat is soms hoe het isDo what you love, love what you do!![]()
Tof, o nog even tanken straks, dat karretje van mij gaat veel te snel leeg.quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hij maakt hem gewoon.quote:
Zit er geen lek in je karretje?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Tof, o nog even tanken straks, dat karretje van mij gaat veel te snel leeg."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dat de buitenwerkers net als de thuiswerkers af en toe niet zoveel doen want als er niets te doen is is er niets te doenquote:Op zondag 30 maart 2025 16:04 schreef kree het volgende:
[..]
en voor eventuele die nu lezen. wat was dat punt ook alweer?
de thuiswerkers nemen je dat niet kwalijk, jij neemt de thuiswerkers hetzelfde kwalijk
dat is hypocriet, dat is lame, dan ben je een vervelende man en precies daar won ik deze discussie, al uren geledenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Waarom ga je nog steeds doorquote:Op zondag 30 maart 2025 16:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat de buitenwerkers net als de thuiswerkers af en toe niet zoveel doen want als er niets te doen is is er niets te doen
de thuiswerkers nemen je dat niet kwalijk, jij neemt de thuiswerkers hetzelfde kwalijk
dat is hypocriet, dat is lame, dan ben je een vervelende man en precies daar won ik deze discussie, al uren geleden
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik hoop het nietquote:
is grappig en ik ga bijna slapenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Of rij je zoveel ermee, dat de tank snel leeg is?quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
2-0They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou nee is niet grappig.. op den duur is een discussie wel klaar of je gewonnen hebt of niet en dat geldt ook voor kreequote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
jezus ik ben naar de sportschool gegaan en nu terug en dit is nog steeds bezig
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar een discussie is nooit wegquote:Op zondag 30 maart 2025 16:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou nee is niet grappig.. op den duur is een discussie wel klaar of je gewonnen hebt of niet en dat geldt ook voor kree
Tot morgenochtendquote:Op zondag 30 maart 2025 16:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
jezus ik ben naar de sportschool gegaan en nu terug en dit is nog steeds bezig![]()
![]()
oeverloos doorgaan is ook een sportquote:Op zondag 30 maart 2025 16:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar blijft hypocriet
je zit zelf thuiswerkers af te katten omdat ze in de zon zouden zetten op een matras maar als iemand zegt dat de buitenwerkers in zijn ervaring buitensporig veel bij de mcdrive staan wordt je heel giftig en begin je te schelden
dan ben je hypocriet, dan bevestig je mijn punt
dan heb ik gelijk
punt klaarOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
is wel grappig en ik heb al gewonnenquote:Op zondag 30 maart 2025 16:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou nee is niet grappig.. op den duur is een discussie wel klaar of je gewonnen hebt of niet en dat geldt ook voor kreeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zo ik eindelijk het klusje gedaan wat ik in de kerstvakantie zou doenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Please save usquote:Op zondag 30 maart 2025 16:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
T/m morgenavondquote:Op zondag 30 maart 2025 16:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gewoon rest van de maand doorgaan![]()
![]()
Ik heb geslapen, gewandeld en een aflevering gekeken en inderdaadquote:Op zondag 30 maart 2025 16:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
jezus ik ben naar de sportschool gegaan en nu terug en dit is nog steeds bezig![]()
![]()
en ik doe geen buitendienst en ik werk niet op kantoorOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Vorige week ging ik even op pad en ging het harder op dan normaal.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of rij je zoveel ermee, dat de tank snel leeg is?
Ik had hem een aantal weken niet gebruikt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Aankomende kerstvakantie?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo ik eindelijk het klusje gedaan wat ik in de kerstvakantie zou doen![]()
![]()
soms moet je gewoon vierenquote:Op zondag 30 maart 2025 16:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou als je gewonnen hebt is het klaar toch?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En de ORquote:Op zondag 30 maart 2025 16:13 schreef JustinK het volgende:
Maar even terugkomend op dat hele AI enzo....![]()
Misschien even langs de garage?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Vorige week ging ik even op pad en ging het harder op dan normaal.
Ik had hem een aantal weken niet gebruikt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
AI is een feestjeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Justiequote:Op zondag 30 maart 2025 16:13 schreef JustinK het volgende:
Maar even terugkomend op dat hele AI enzo....
Nou vier het lekker door te kappen en neem een lollyquote:
Goed bezigquote:Op zondag 30 maart 2025 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo ik eindelijk het klusje gedaan wat ik in de kerstvakantie zou doen
quote:Op zondag 30 maart 2025 16:13 schreef JustinK het volgende:
Maar even terugkomend op dat hele AI enzo....
How can I make this topic about me?![]()
Het is nooit klaarquote:Op zondag 30 maart 2025 16:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou als je gewonnen hebt is het klaar toch?
misschien denk het nietquote:Op zondag 30 maart 2025 16:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou vier het lekker door te kappen en neem een lollyOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Allerlei stangen en rekjes opgehangen in de keukenTrotste mama van Ambar
ik vind het niet ok dat hij het thuiswerkvolk helemaal afzeikt en dat het de andere kantop niet mag
want kan gewoonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Soms is iets gewoon klaarquote:
De klus is afgerond en de taak kan dan afgevinkt.How can I make this topic about me?![]()
Wel het laatste huis waar ik deze keukenstangen ophang. Wat een kutwerkTrotste mama van Ambar
hoho je nam de overwinning op je he elke keer?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat de buitenwerkers net als de thuiswerkers af en toe niet zoveel doen want als er niets te doen is is er niets te doen
dat is hypocriet, dat is lame, dan ben je een vervelende man en precies daar won ik deze discussie, al uren geleden
ik zei al zo zit het niet ofzo? althans hier he. ?Do what you love, love what you do!![]()
is gewoon hetzelfde
iedereen gaat gewoon aan het werk en aan het eind van de dag gaan ze leuke dingen doenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
terechtquote:Op zondag 30 maart 2025 16:16 schreef kree het volgende:
[..]
hoho je nam de overwinning op je he elke keer?
ik zei al zo zit het niet ofzo? althans hier he. ?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dan heeft de tegenpartij toch lekker pechquote:Of net zolang door gaan tot de tegenpartij ja en amen zegt.. ( nou dan kan je lang wachten )
Owh ik kan tijdreizen naar de kerst en terug. En kree is nog steeds over hetzelfde aan het raaskallenTrotste mama van Ambar
yeahquote:Op zondag 30 maart 2025 16:16 schreef sp3c het volgende:
is gewoon hetzelfde
iedereen gaat gewoon aan het werk en aan het eind van de dag gaan ze leuke dingen doen
Ik werk de ene dag thuis, en de andere dag werk ik op kantoor. Thuis kan ik meer doen omdat ik dan niet steeds onderbroken word, op kantoor is het vooral vergaderen en socializen.How can I make this topic about me?![]()
ikquote:Op zondag 30 maart 2025 16:16 schreef JustinK het volgende:
Maar wie heeft de discussie nou gewonnen?
100 %Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Soms komt iemand nooit klaarquote:Op zondag 30 maart 2025 16:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Soms is iets gewoon klaar
De klus is afgerond en de taak kan dan afgevinkt.
letterlijk iedereen werkt de hele werkdag niet honderd procent
iedereen, geen uitzonderingenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
wie had het over bij mc drive zitten? dat is verhaal waarvan jij spioneerde op je team wat niet mag he?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:12 schreef sp3c het volgende:
maar blijft hypocriet
je zit zelf thuiswerkers af te katten omdat ze in de zon zouden zetten op een matras maar als iemand zegt dat de buitenwerkers in zijn ervaring buitensporig veel bij de mcdrive staan wordt je heel giftig en begin je te schelden
dan ben je hypocriet, dan bevestig je mijn punt
dan heb ik gelijk
punt klaar
bij ons speelt dat niet eens? wamt in bedrijf gebied.Do what you love, love what you do!![]()
Dit is correct en tevens juist.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:17 schreef sp3c het volgende:
iedereen, geen uitzonderingenHow can I make this topic about me?![]()
#teamfrietquote:Op zondag 30 maart 2025 16:16 schreef JustinK het volgende:
Maar wie heeft de discussie nou gewonnen?
DuhI'm surrounded by morons!
kwam wel aan want je begon te scheldenquote:Op zondag 30 maart 2025 16:17 schreef kree het volgende:
[..]
wie had het over bij mc drive zitten? dat is verhaal waarvan jij spioneerde op je team wat niet mag he?
bij ons speelt dat niet eens? wamt in bedrijf gebied.
dus ik denk dat jij wel eens bij de mcdrive zit in de baas zijn tijdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Binnen 2 minuten zelfs. Binnen de 120 seconden. Dat is wel snel....quote:
Heel vroeger misschien gedaan, maar nu? Echt niet meer. Ben je mal, krijg ik niet voor betaald.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:17 schreef sp3c het volgende:
iedereen, geen uitzonderingenTrotste mama van Ambar
Welke discussie?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:16 schreef JustinK het volgende:
Maar wie heeft de discussie nou gewonnen?![]()
De volle 100% geven!quote:Op zondag 30 maart 2025 16:17 schreef sp3c het volgende:
iedereen, geen uitzonderingen
10 op maandag, 20 op dinsdag, etcI'm surrounded by morons!
jawel 100%quote:
ben je het ook mee eensOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
O dat.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het debat dat al uren gaande is tussen sp3c en kree![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen die durven toegeven dat ze ongelijk hadden komen extra krachtig over.
Hebben we allemaal toch wel eens.. ik durf dat wel toe te geven ook al heb ik in de meeste gevallen wel gelijkquote:Op zondag 30 maart 2025 16:20 schreef gebrokenglas het volgende:
quote:Op zondag 30 maart 2025 16:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hebben we allemaal toch wel eens.. ik durf dat wel toe te geven ook al heb ik in de meeste gevallen wel gelijk![]()
![]()
kan je eerlijk zelden. eigenlijk nooit. ja mss als ik uit Brakel moet terug rijden en de N11 nog stuk en als het laat is daar heb ik wel eens ff Mac gehaald. verder niet?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
kwam wel aan want je begon te schelden
dus ik denk dat jij wel eens bij de mcdrive zit in de baas zijn tijd
Wij werken in installaties he. niet vrij door hele land, hiervoor gedaan trouwens wel.
maar anyway ik zou je moeten rapporteren om prive gegevens en data trackers in te zien? want no way dat dat mag op dit soort dingen he?Do what you love, love what you do!![]()
Gaat kree ook zo doenquote:Op zondag 30 maart 2025 16:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat voelde ik aan denk ikquote:Op zondag 30 maart 2025 16:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oeh, hoe wist je dat ik daar zin in had?
nopequote:Op zondag 30 maart 2025 16:21 schreef kree het volgende:
[..]
kan je eerlijk zelden. eigenlijk nooit. ja mss als ik uit Brakel moet terug rijden en de N11 nog stuk en als het laat is daar heb ik wel eens ff Mac gehaald. verder niet?
Wij werken in installaties he. niet vrij door hele land, hiervoor gedaan trouwens wel.
maar anyway ik zou je moeten rapporteren om prive gegevens en data trackers in te zien? want no way dat dat mag op dit soort dingen he?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: