Jij draait de boel om, het lintje is een decoratie van een prive persoon en geen werkgever werknemer relatie. Dat maakt Faber er van door het nu politiek te trekken maar dat is de voordracht en benoemingen helemaal niet.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nou draai je de boel om. Ten eerste weten ze helemaal niet dat ze voorgedragen gaan worden, ten tweede behoeft dit gebruik om ambtenaren te decoreren met steun van de minister onderbouwing, niet de minister die hier niet aan meedoet en dat ook helemaal niet hoeft.
quote:Op zondag 30 maart 2025 19:58 schreef Alpha0 het volgende:
En terecht, hoe is het in het belang van dit land dat er alleen maar asielzoekers binnen gehaald worden?
Het gaat doorgaans gewoon om mensen die belangeloos hun vrije tijd opofferen om andere mensen te helpen.quote:Vrijwilligerswerk bij het COA
De vacatures voor vrijwilligers variëren per locatie. Soms zijn er bijvoorbeeld buddies nodig om bewoners te begeleiden naar een ziekenhuis of vrijwilligers om te helpen met het aanvragen van bankpasjes en andere administratieve handelingen. Op alle locaties zijn vrijwilligers actief als:
Begeleider open leercentrum (Lees beschrijving van term open leercentrum): het open leercentrum is de computerruimte. Samen met een COA-medewerker ondersteun je asielzoekers bij (zelf)studie of bij een computercursus. Je geeft ook huiswerkbegeleiding en bent het aanspreekpunt voor andere vragen.
Begeleider activiteitenruimte 2-4 jarigen: samen met medewerkers van het COA verzorg je de opvang van kinderen tot 4 jaar. Hun ouders kunnen zo deelnemen aan programma’s en activiteiten of een bezoek brengen aan een arts of advocaat.
Docent Basaal Nederlands: je geeft les aan een groep asielzoekers volgens een speciale lesmethode. Je krijgt daar een handleiding bij voor begeleiders.
Begeleider vrijetijdsbesteding: je geeft bijvoorbeeld voetbaltraining of muziekles. Of misschien wil je een bijdrage leveren aan de sport- en spelactiviteiten die bewoners zelf op een azc organiseren.
Ja mee eens. Maar toch krijgt men de indruk dat zij door en door slecht is. Niet omdat ze lelijk is maar omdat ze zo'n lelijke onverzettelijke keiharde uitstraling heeft. Zo van ik weet hoe het werkt. Dat is toch anders.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:55 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik vind grapjes over uiterlijk eigenlijk nooit zo leuk, eerder heel erg zielig. Of je nou voor of tegenstander van iemand bent.
Het is de combinatie van ontzettend halstarrig zijn en er consequent helemaal naast zitten. Daarnaast heeft ze het charisma van een stoeptegel. Toch is het belangrijk iemand op zijn of haar acties af te rekenen en dan heb je met Faber genoeg stokken om mee te slaan.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:02 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ja mee eens. Maar toch krijgt men de indruk dat zij door en door slecht is. Niet omdat ze lelijk is maar omdat ze zo'n lelijke onverzettelijke keiharde uitstraling heeft. Zo van ik weet hoe het werkt. Dat is toch anders.
Plantsoenendienst is niet lintjeswaardigquote:Op zondag 30 maart 2025 18:10 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik heb 50 jaar gewerkt , in allerlei richtingen , ook nooit iets anders voor gekregen dan wat geld
Je hebt gelijkquote:Op zondag 30 maart 2025 20:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is de combinatie van ontzettend halstarrig zijn en er consequent helemaal naast zitten. Daarnaast heeft ze het charisma van een stoeptegel. Toch is het belangrijk iemand op zijn of haar acties af te rekenen en dan heb je met Faber genoeg stokken om mee te slaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil graag dat alle lintjes gecheckt worden dan, want je maakt mij niet wijs dat daar niet één ambtenaar tussen zit die op een hele vergezochte manier dat beleid mogelijk heeft gemaakt. Tot de kantinejuffrouw aan toe. Dat is namelijk wat jij nu stelt.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:50 schreef Tengano het volgende:
En volkomen terecht natuurlijk. De mensen die de toeslagenaffaire hebben veroorzaakt hebben immers ook geen lintje gekregen.
Precies, die mensen komen toch, zijn er al, soms/vaak met goede reden (laten we die discussie er niet bij trekken), dus dat er dan mensen zorgen dat ze ook mee kunnen doen lijkt me honderd keer wenselijker dan ze het zelf uit laten zoeken waaruit ook weer allerlei problematiek kan voortkomen.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
[..]
Het gaat doorgaans gewoon om mensen die belangeloos hun vrije tijd opofferen om andere mensen te helpen.
Ze staan echt niet bij de grens met een een welkomstbord.
Het is gewoon dwars doen, goedkoop punten scoren, haar overige falen maskeren en ondertussen niets concreets oplossen als minister.
quote:Op zondag 30 maart 2025 20:06 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Je hebt gelijkBen wel benieuwd hoe jij er op je 64e uit zietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het zelf belangrijker dat ik dan niet zo ontzettend unlikeable ben door mijn innerlijk.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe jij er op je 64e uit ziet
Bovendien voert het COA beleid uit. Het is niet dat COA-medewerkers zelf eens gaan bedenken hoe ze vluchtelingen naar ons land kunnen lokken.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
[..]
Het gaat doorgaans gewoon om mensen die belangeloos hun vrije tijd opofferen om andere mensen te helpen.
Ze staan echt niet bij de grens met een een welkomstbord.
Het is gewoon dwars doen, goedkoop punten scoren, haar overige falen maskeren en ondertussen niets concreets oplossen als minister.
o nee, dan heb jij nooit op een schoffel geleund met een slechte steel als net de koffie op was, probeer dan maar eens vrolijk te blijvenquote:Op zondag 30 maart 2025 20:05 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Plantsoenendienst is niet lintjeswaardig
Hmmm apart dat je dan iedere half post over haar uiterlijk begint.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:12 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik vind het zelf belangrijker dat ik dan niet zo ontzettend unlikeable ben door mijn innerlijk.
Hoe ga je je leven dan beteren?quote:Op zondag 30 maart 2025 20:12 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik vind het zelf belangrijker dat ik dan niet zo ontzettend unlikeable ben door mijn innerlijk.
Iemand gruwelijk lelijk noemen en niet kunnen incasseren getuigt ook niet echt van een heel mooi innerlijk ofzo I dunno dan moet je ook nog wel wat karakter stapjes maken zeg maar.quote:
Laat je niet gek maken.quote:
Oh oke ja als jij het zegt moet het wel waar zijnquote:Op zondag 30 maart 2025 20:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Iemand gruwelijk lelijk noemen en niet kunnen incasseren getuigt ook niet echt van een heel mooi innerlijk ofzo I dunno dan moet je ook nog wel wat karakter stapjes maken zeg maar.
Met stapjes komt die er niet. Dat wordt echt de bus pakken om meters te maken hoorquote:Op zondag 30 maart 2025 20:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Iemand gruwelijk lelijk noemen en niet kunnen incasseren getuigt ook niet echt van een heel mooi innerlijk ofzo I dunno dan moet je ook nog wel wat karakter stapjes maken zeg maar.
Mods lezen jullie meequote:Op zondag 30 maart 2025 20:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met stapjes komt die er niet. Dat wordt echt de bus pakken om meters te maken hoor
Heb vorig jaar nog een ban gekregen voor een soortgelijke opmerking.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:37 schreef Falco het volgende:
Wat een takkewijf, duidelijk een reincarnatie van een kampbewaarder van circa 80 jaar geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |