Hahaha, moet wel een beetje lachen, wie is er wel voor meer asielzoekers en lui met nog meer moskee's? Niemand staat met open armen aan de grens, hoor. Het punt is dat er gewoon mensen zijn die hier graag willen wonen en een reden hebben om te vluchten vanuit weetikwat voor ellendig land. Het feit is dat je dat gewoon nooit en te nimmer tegen houdt.quote:Op maandag 31 maart 2025 01:15 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Denk het niet, ze zijn redelijk conformistische gegoede middenklasse. Mijn vader stemt op en is lid van D66 (helaas), hoewel hij zich niet kan vinden in het migratiebeleid. Mijn moeder is vrij links maar heeft het steeds minder op asiel en Islam. Toch is een type als Pim niks voor hen.
Dat is inderdaad net even anders, een onderscheiding in het leger krijg je niet zomaar. Daar moet je toch echt je eigen leven voor op het spel zetten en/of een uitzonderlijke prestatie leveren die je niet hoeft te verwachten van je mensen.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:17 schreef probeer het volgende:
[..]
Onderscheidingen in defensie dan ook maar laten? Die lui krijgen ook gewoon betaald. Of is dat dan toch weer net even anders?
Imo moeten mensen wel iets speciaals gedaan hebben om in aanmerking te komen, maar of ze er wel of niet voor betaald krijgen maakt echt niets uit.
Maak het niet groter dan het is. Een lintje krijgen op Koningsdag is een traditie. Om dst te krijgen moet je een sooi lui hebben om je heen die vinden dat je dat verdient. Vanwege doorgaans maatschappelijk belangeloos inzetbaar gebleken.quote:Op maandag 31 maart 2025 01:42 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad net even anders, een onderscheiding in het leger krijg je niet zomaar. Daar moet je toch echt je eigen leven voor op het spel zetten en/of een uitzonderlijke prestatie leveren die je niet hoeft te verwachten van je mensen.
Dit zijn de mensen die er dag in dag uit mee moeten dealenquote:Op zondag 30 maart 2025 14:09 schreef RotatoR het volgende:
Geen medelijden met mensen die de massa-immigratie faciliteren.
Dat bedoel ik dus. Daar schiet je wat mee op. Dat levert allemaal knaken op. Lintje? "De eer". Ga wegquote:Op zondag 30 maart 2025 23:50 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Schaf naast lintjes beloningen voor 5 jaar bij een bedrijf zijn maar af. Gouden handdrukken idem en alle prijzen in het algemeen. Ajax mag ook gewoon blij zijn eerste te staan na het seizoen. Geen extra beloningen nodig.
Vrijwilligers in kwestie hebben gelukszoekers "binnengehaald"? Hoe danquote:Op maandag 31 maart 2025 03:17 schreef Strijder_ het volgende:
Ze heeft helemaal gelijk! Die verdienen geen lintje! Als ze zich nu vrijwillig ingezet hadden voor de voedselbank of hulp voor ouderen of in iedergeval een inzet voor Nederlanders die het moeilijk hebben prima! Maar niet deze voor gelukzoekers binnen halen en wegwijs maken!
Weer een beetje orde op scholen en respect voor de leerkracht is niks mis mee.quote:Op maandag 31 maart 2025 00:59 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Joh, hahahaha, heb jij dat boek gelezen? Hij wilde weer terug naar de jaren'50 schooltjes met een strenge meester. Totale onzin.
Denk dat het oprecht wel zo werkt bij dat soort figuren ja. Als ze hier dan zijn geef ze zo weinig mogelijk handvatten anders moet ik degene die er wat van maken straks nog respecteren ookquote:Op maandag 31 maart 2025 10:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vrijwilligers in kwestie hebben gelukszoekers "binnengehaald"? Hoe dan.
En wat is er mis met die mensen de taal leren en ze wegwijs maken in het land? Oh nee wacht, ik snap het al denk ik: als niemand ze Nederlands leert kan jij lekker blijven bitchen dat ze niet (willen) integreren!
Mohammed - Aïcha?quote:Op maandag 31 maart 2025 01:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat is op meta-niveau. Maar wat op zorg voor elkaar is de Islam net zo goed voor de medemens, dat is de kern van die religie. En ja, er zijn altijd uitwassen, praat mij even bij over de Paus en zijn discipelen die jonge kinderen misbruiken.
Als dit betaalde medewerkers waren, dan geef ik haar gelijk.quote:Maar goed, ieder zijn eigen geloof, het is de mens zelf. En Faber laat hier zichzelf van haar laagste kant zien.
We kunnen het hier minder leuk maken, als in 10 jaar wachten op een woning, zoals onze eigen mensen.quote:Op maandag 31 maart 2025 01:24 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hahaha, moet wel een beetje lachen, wie is er wel voor meer asielzoekers en lui met nog meer moskee's? Niemand staat met open armen aan de grens, hoor. Het punt is dat er gewoon mensen zijn die hier graag willen wonen en een reden hebben om te vluchten vanuit weetikwat voor ellendig land. Het feit is dat je dat gewoon nooit en te nimmer tegen houdt.
PVV-logica: problemen niet aanpakken want als je dat doet kan je er niet meer over bitchen.quote:Op maandag 31 maart 2025 10:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat het oprecht wel zo werkt bij dat soort figuren ja. Als ze hier dan zijn geef ze zo weinig mogelijk handvatten anders moet ik degene die er wat van maken straks nog respecteren ook
Kolder, normale mensen krijgen slechts vijandige reacties als zij geen geloof hebben. De problemen aanpakken kunnen de normale mensen niet want ze hebben daar de kracht niet voor.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
PVV-logica: problemen niet aanpakken want als je dat doet kan je er niet meer over bitchen.
[ afbeelding ]
Hier kan ik werkelijk geen touw aan vastknopen.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:07 schreef torentje het volgende:
[..]
Kolder, normale mensen krijgen slechts vijandige reacties als zij geen geloof hebben. De problemen aanpakken kunnen de normale mensen niet want ze hebben daar de kracht niet voor.
Het gaat om vrijwilligers.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:20 schreef xzaz het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan deze medewerkers dan?
Ja, het was mij ook niet helemaal duidelijk. Het COA heeft het in elk geval over vrijwilligers: https://www.coa.nl/nl/nie(...)eewerken-aan-lintjesquote:
Vrijwilligers zijn ook medewerkers. Ze zijn geen employees of werknemers van het COA, maar wel medewerkers.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, het was mij ook niet helemaal duidelijk. Het COA heeft het in elk geval over vrijwilligers: https://www.coa.nl/nl/nie(...)eewerken-aan-lintjes
Het COA heeft met grote verbazing kennisgenomen van het nieuws dat minister Faber niet wil meewerken aan een aangevraagde Koninklijke onderscheiding voor enkele COA-vrijwilligers.
Je moet die jongen ook alles uitleggen hequote:Op maandag 31 maart 2025 11:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Vrijwilligers zijn ook medewerkers. Ze zijn geen employees of werknemers van het COA, maar wel medewerkers.
Dat hoeven wij niet te doen hoor, daar hebben we de VVD voorquote:Op maandag 31 maart 2025 10:57 schreef Gia het volgende:
[..]
We kunnen het hier minder leuk maken, als in 10 jaar wachten op een woning, zoals onze eigen mensen.
Wat doe jij op een Nederlandstalig forum, terwijl jij geen Algemeen Beschaafd Nederlands wil verstaan?quote:Op maandag 31 maart 2025 11:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hier kan ik werkelijk geen touw aan vastknopen.
Vragen we ons allemaal afquote:Op maandag 31 maart 2025 11:53 schreef torentje het volgende:
[..]
Wat doe jij op een Nederlandstalig forum, terwijl jij geen Algemeen Beschaafd Nederlands wil verstaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |