Als het riekt, dan is de keuze simpel: Kliko!quote:Op maandag 31 maart 2025 18:23 schreef derLudolf het volgende:
Kip, houdbaar tot morgen bewaard in de koelkast bij 3°C, ruikt. Weggooien?
Kan ie mooi op de tast snijdenquote:Op maandag 31 maart 2025 16:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Druk druk druk gehad. En dan is het extra werk (met dank aan frau faber) nog niet eens erbij.
Bedacht me nog @:vanyel Wanneer de meneer zicht problemen heeft, is dan zo’n ham met loeischerp mes niet eng? T is wel een heel gaaf iets om te krijgen
Er zijn zoveel zaken die vlees en andere versproducten qua houdbaarheid eerder dan verwacht kunnen beïnvloeden.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:38 schreef derLudolf het volgende:
Ik dacht dat kip slijmerig werd, das niet zo
Maar vreemd dat het de te gebruiken voor datum niet eens haalt bij een temperatuur 25% lager dan aanbevolen
Wieberen ermee naar het archief,quote:Op maandag 31 maart 2025 18:23 schreef derLudolf het volgende:
Kip, houdbaar tot morgen bewaard in de koelkast bij 3°C, ruikt. Weggooien?
Jaja, gaat vandaag op transport naar Wijsterquote:Op dinsdag 1 april 2025 06:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Wieberen ermee naar het archief,
Leuk om te zienquote:Op dinsdag 1 april 2025 06:39 schreef sigme het volgende:
@:sarabi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik drink een cider(bier) en liefste een porter.
Zonder te lezen?quote:Op dinsdag 1 april 2025 12:54 schreef AnneX het volgende:
Hier vanmorgen drie dozen keuken allerlei weggewerkt.
Eigenlijk snap ik niet zo goed dat ik ruimte te kort kom![]()
Ws komt dat oa. doordat laden smaller (50 cm) zijn dan gewend.(70 cm).
En idioot hoog…waarom? Nu worden bestekbakken gestapeld op veel gebruik bovenop minder vaak gebruikt zoals blikopener of gardes voor de mixer.
De laatste moet trouwens ook nog tevoorschijn kopen.
Zelfs met 2 pax kasten in het magazijn erbij is behelpen. Daarin moeten dan nog maar laden, dat pakt makkelijker.
Affijn. Op naar het oude adres. Daar stonden 2 schoenendozen met “AnneX privé”, uit een schuurkast. Snelle blik leerde mij, dat het heel oude dagboeken zijn.
Die gaan straks ongelezen in de shredder.
yep.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |