abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217242939
:W Druk druk druk gehad. En dan is het extra werk (met dank aan frau faber) nog niet eens erbij.

Bedacht me nog @Vanyel Wanneer de meneer zicht problemen heeft, is dan zo’n ham met loeischerp mes niet eng? T is wel een heel gaaf iets om te krijgen
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator maandag 31 maart 2025 @ 17:39:57 #77
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217243466
Een vlijmscherp mes is juist minder gevaarlijk
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_217243579

Prachtig weer met in de verte nog de laatste besneeuwde toppen
La derecha oprime, la izquierda libera
  Moderator maandag 31 maart 2025 @ 18:23:17 #79
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217244002
Kip, houdbaar tot morgen bewaard in de koelkast bij 3°C, ruikt. Weggooien?
  maandag 31 maart 2025 @ 18:31:28 #80
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_217244089
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2025 18:23 schreef derLudolf het volgende:
Als het riekt, dan is de keuze simpel: Kliko!
  Moderator maandag 31 maart 2025 @ 18:38:35 #81
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217244157
Ik dacht dat kip slijmerig werd, das niet zo
Maar vreemd dat het de te gebruiken voor datum niet eens haalt bij een temperatuur 25% lager dan aanbevolen
pi_217244185
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2025 16:36 schreef Kaatje1 het volgende:
:W Druk druk druk gehad. En dan is het extra werk (met dank aan frau faber) nog niet eens erbij.

Bedacht me nog @:vanyel Wanneer de meneer zicht problemen heeft, is dan zo’n ham met loeischerp mes niet eng? T is wel een heel gaaf iets om te krijgen
Kan ie mooi op de tast snijden O-)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_217244188
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2025 18:41 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Kan ie mooi op de tast snijden O-)
:o
  maandag 31 maart 2025 @ 19:02:45 #84
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_217244333
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2025 18:38 schreef derLudolf het volgende:
Ik dacht dat kip slijmerig werd, das niet zo
Maar vreemd dat het de te gebruiken voor datum niet eens haalt bij een temperatuur 25% lager dan aanbevolen
Er zijn zoveel zaken die vlees en andere versproducten qua houdbaarheid eerder dan verwacht kunnen beïnvloeden.
Kip kan slijmerig worden, maar dan zit je al in een heel ander stadium dan alleen een afwijkende geur. Ik moet nu aan de aflevering van Gordon Ramsay In The Kitchen denken, waar soms de meest ranzige zaken voorbij komen… :r
pi_217246589
Wat een rust hier vandaag!

Ik haalde buurkindjes uit school, wandelde, werkte nog een paar uur en moet zo naar bed want moet morgen een keer daadwerkelijk om 9u al op de uni zijn }:| probeer normaal pas vanaf 10u te plannen, maar helaas dit keer niet gelukt. Drukke ochtend ook wel, vijf meetings tussen 9-13.15 met twee achter elkaar, half uur pauze, eentje, kwartier pauze, twee achter elkaar. Eentje voor onderzoek, dan eentje met waarnemend sectiehoofd waar ik wel zin in heb want ik hoop met haar wat dingen te kunnen bespreken waar ik tegenaan loop waarvan ik denk dat zij daar wat meer van begrijpt/mee wil dan ons 'normale' hoofd. En dan drie keer kennismaking met verschillende bachelorthesis studenten. Denk daarna richting huis en daar dan verder werken en nog wat wandelen in zonnetje.

En eerste dag zonder bloed, het was al veel minder en na eerste pil na stopweek gister meteen helemaal opgedroogd. Het viel me erg mee hoeveel last ik had, ook geen migraine, maar alsnog wel fijn dat het voorbij is *O* . Nu zien hoe lang het zo blijft. Woensdag echo om te kijken of er iets afwijkends te zien is ivm in feb en mrt beide 2 doorbraakbloedingen en in maanden ervoor ook redelijk frequent (maar niet meerdere per maand).
pi_217247392
Dat gaat een drukke dag worden @vlindertje89
Ben benieuwd hoe druk het morgen bij ons gaat worden, ramadan is nu voorbij. Vorig jaar werd het meteen een stuk drukker

Ik heb vanavond zo lekker gegeten. Recept (en de ingrediënten) van picnic. Best simpel, een ovenschotel met spekjes, krieltjes, 2 zakken Hollandse diepvries groente en kaas erover. Heb nog genoeg voor nog 3 keer, blij mee. Ga nu eens denken over variaties hierop
pi_217248133
@Sarabi

Ik drink een cider(bier) en liefste een porter.

[ Bericht 16% gewijzigd door sigme op 01-04-2025 06:46:47 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 1 april 2025 @ 06:59:12 #88
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217248199
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2025 18:23 schreef derLudolf het volgende:
Wieberen ermee naar het archief,
  Moderator dinsdag 1 april 2025 @ 07:04:40 #89
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217248235
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2025 06:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Wieberen ermee naar het archief,
Jaja, gaat vandaag op transport naar Wijster :P
pi_217248418
Goedemorgen :W
  dinsdag 1 april 2025 @ 08:01:00 #91
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_217248457
:W
Spoilers!
pi_217248508
:W
Nog een extra afspraak erbij in mijn halfuur pauze. Dus nu vier achter elkaar, kwartier pauze en dan nog twee. Hoop dat er ergens iets wat korter duurt dan ingepland :+

Verder landelijke storing aan treinborden oid, lekker chaotisch. Eerst stond er dat dit de trein van 7 nogwat was naar Dordrecht, daarna niet instappen, daarna de intercity naar Alkmaar. Het was de 8 nogwat trein naar Dordrecht :+
pi_217249210
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 april 2025 06:39 schreef sigme het volgende:
@:sarabi

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik drink een cider(bier) en liefste een porter.
Leuk om te zien :) ik had denk ik ook de porter gekozen.
Waren ze lekker?
  dinsdag 1 april 2025 @ 11:01:57 #94
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_217249529
:O morguh!

hier rustig aan, de motivatie is lastig te vinden vandaag..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_217250605
Hier vanmorgen drie dozen keuken allerlei weggewerkt.

Eigenlijk snap ik niet zo goed dat ik ruimte te kort kom 8)7
Ws komt dat oa. doordat laden smaller (50 cm) zijn dan gewend.(70 cm).
En idioot hoog…waarom? Nu worden bestekbakken gestapeld op veel gebruik bovenop minder vaak gebruikt zoals blikopener of gardes voor de mixer.
De laatste moet trouwens ook nog tevoorschijn kopen.
Zelfs met 2 pax kasten in het magazijn erbij is behelpen. Daarin moeten dan nog maar laden, dat pakt makkelijker.

Affijn. Op naar het oude adres. Daar stonden 2 schoenendozen met “AnneX privé”, uit een schuurkast. Snelle blik leerde mij, dat het heel oude dagboeken zijn.
Die gaan straks ongelezen in de shredder. w/
pi_217250906
Waren we gezellig samen in het tuincentrum krijg ik opeens erge maagpijn -O- konden we weer naar huis.
Paar jaar geleden had ik daar vaak last van en had dan altijd wel iets van pijnstillers bij me. Maar nu was het een jaar geleden dus had niets bij me.

Vanavond maar poging 2 om planten te gaan kopen.
pi_217250953
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2025 12:54 schreef AnneX het volgende:
Hier vanmorgen drie dozen keuken allerlei weggewerkt.

Eigenlijk snap ik niet zo goed dat ik ruimte te kort kom 8)7
Ws komt dat oa. doordat laden smaller (50 cm) zijn dan gewend.(70 cm).
En idioot hoog…waarom? Nu worden bestekbakken gestapeld op veel gebruik bovenop minder vaak gebruikt zoals blikopener of gardes voor de mixer.
De laatste moet trouwens ook nog tevoorschijn kopen.
Zelfs met 2 pax kasten in het magazijn erbij is behelpen. Daarin moeten dan nog maar laden, dat pakt makkelijker.

Affijn. Op naar het oude adres. Daar stonden 2 schoenendozen met “AnneX privé”, uit een schuurkast. Snelle blik leerde mij, dat het heel oude dagboeken zijn.
Die gaan straks ongelezen in de shredder. w/
Zonder te lezen? :o
pi_217251308
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2025 13:35 schreef Blues het volgende:

[..]
Zonder te lezen? :o
yep.
Geen tijd. Geen zin.
Koffie bij de buurvrouw is belangrijker.
Die begint aan haar derde bingokaart Complicaties. 😢
pi_217253314
Ook weer thuis na een enorm drukke dag op de boten. Tijdens het spreekuur veel verschillende vragen en een complimentje "vwn people are always so kind, even if you cannot help us". En na de informatie uit het spreekuur ingebracht te hebben ben ik voor het eerst wat dingen gaan doen met "dank" aan de besluiten van frau faber. Een andere locatie had bij een flink aantal dossiers iets verkeerds gedaan (2 locaties in Arnhem door elkaar gehaald), dat komt bijna nooit voor en rechttrekken moet je in je vingers krijgen. Doordat er veel waren weet ik nu wel hoe dat moet, ieder nadeel hep se voordeel.

@Sarabi Enig idee hoe dat komt? Spanningen van de afgelopen tijd die naar buiten komen? Hoe gaat het trouwens met je moeder, je was toch een beetje bang dat ze in een gat zou vallen?
Plantjes moet ik ook nog regelen. Maar even wachten totdat het weer langer warm blijft.

@AnneX ik heb in de vorige keukenlades in/uitschuifbare lade organisers gehad. Bij bol zie ik er een aantal staan.
pi_217253788
@Kaatje1 wat een minkukel is die vrouw toch. :R

Affijn, van die kastjes organizers heb ik al wel voorbij zien komen bij Amazone, Soclever en bol.
Toch wacht ik nog even tot het zeker is wat écht blijft en niet.

En dan gingen wij 1300 m verderop.
Hoe pakten de landverhuizers dat aan?!? I.p.v. voornemen bleken er nog 3 overvolle cahiers te zijn met bankafschriften vanaf 2002 zelfs. o|O
Die maar eens zitten verscheuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')