SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Maar is het ook gelukt?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:03 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb ooit een sonnet geschreven om een falende NWS-mod weg te krijgen. Dat waren nog eens tijden.
Cool!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:03 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb ooit een sonnet geschreven om een falende NWS-mod weg te krijgen. Dat waren nog eens tijden.
Jij en DJ11 zijn sowieso creatief met taal. Vind ik altijd leuk.quote:
Shakespeare would approve.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:03 schreef DJ11 het volgende:
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:09 schreef DJ11 het volgende:
Lykke Li - I Follow Rivers (The Magician remix)
Ja, maar jij kiest er bewust voor. En ik niet. Dit is sowieso niet muziek die ik geweldig vind.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:09 schreef DJ11 het volgende:
Weet je nog waar we het eerder vanavond over hadden, Melting?
Bij Lykke Li is het zo dat haar nummer alleen in een remix- en in een cover-versie een hit is geworden.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
In die popquiz was er ook een coverronde. Men draaide het (vaak onbekende) origineel en wij moesten dan de bekende cover (titel + artiest) op schrijven
Dat is nog best lastig.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
In die popquiz was er ook een coverronde. Men draaide het (vaak onbekende) origineel en wij moesten dan de bekende cover (titel + artiest) op schrijven
Was ook best wel.quote:
Ik had haar een beetje verdrongen eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bij Lykke Li is het zo dat haar nummer alleen in een remix- en in een cover-versie een hit is geworden.
Misschien moet ik die rubriek binnenkort maar eens gaan doen...
Ze heeft verder ook niet echt hits gehad. Ze heeft nog wel op een paar nummers van Röyksopp meegezongen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had haar een beetje verdrongen eigenlijk.
En toch zijn er beroerdere versies van dat nummer
Waar waren jullie mod van?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Symph en ik waren ook ooit mod. Alleen niet tegelijk dacht ik
Ik was mod van WK2006 en daarna kort van VBL. Ik ben maar een half jaar of zo blauw geweestquote:
Ja als je mod moet zijn van VBL zou ik ook snel stoppenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was mod van WK2006 en daarna kort van VBL. Ik ben maar een half jaar of zo blauw geweest
Waarom ga je niet weer in een band spelen?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:17 schreef Symphonic het volgende:
Deze heb ik gespeeld met mijn laatste band.
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:17 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja als je mod moet zijn van VBL zou ik ook snel stoppen
Als Trump acht daagse weken in gaat voeren ga ik het overwegen….quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom ga je niet weer in een band spelen?
Natuurlijke selectie.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn familie een beetje vermoorden![]()
![]()
![]()
Ja, ik ook. In meerdere varianten. Stiekem vind ik die 12/8 versie van Amyy Stewart het leukst.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:17 schreef Symphonic het volgende:
Deze heb ik gespeeld met mijn laatste band.
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn familie een beetje vermoorden![]()
![]()
![]()
Als ik Mod zou worden, dacht ik juist aan NWS of POL of zo. De moeilijkere fora, maar dan meer uit een soort plichtsbesef. Maar het zou eigenlijk niks voor mij zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ben korte tijd NWS-mod geweest, in 2008 of zo. Ik kom er nu al jaren niet meer.
De Amii versie is ook geweldigquote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, ik ook. In meerdere varianten. Stiekem vind ik die 12/8 versie van Amyy Stewart het leukst.
Wees voorzichtig met wat je zegt. Hij is er meer dan gek genoeg voor.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als Trump acht daagse weken in gaat voeren ga ik het overwegen….
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
CHrissy
Pretenders Brass in POcket
Ik weet inmiddels wat het is om tegen windmolens te vechten. Ik bedank voor de eer.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Als ik Mod zou worden, dacht ik juist aan NWS of POL of zo. De moeilijkere fora, maar dan meer uit een soort plichtsbesef. Maar het zou eigenlijk niks voor mij zijn.
Pretenders - Brass in pocket
Noem jij Ddm nou een windmolen?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik weet inmiddels wat het is om tegen windmolens te vechten. Ik bedank voor de eer.
Hij, Musk en Vance zijn volledig geschift.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Wees voorzichtig met wat je zegt. Hij is er meer dan gek genoeg voor.
Begin er niet aan, zou ik willen aanraden. En doe je het wel, maak dan vooraf heel goede werkafspraken.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Als ik Mod zou worden, dacht ik juist aan NWS of POL of zo. De moeilijkere fora, maar dan meer uit een soort plichtsbesef. Maar het zou eigenlijk niks voor mij zijn.
Pretenders - Brass in pocket
Nee, ik begin er niet aan. Ik vind het wel knap van degenen die het wel volhouden.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Begin er niet aan, zou ik willen aanraden. En doe je het wel, maak dan vooraf heel goede werkafspraken.
Welterusten Symphonicquote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:25 schreef Symphonic het volgende:
En met deze words ga ik slapen.
Vergeet de klok niet te verzetten.
Dank Melting!
Hele fijne show met maar 1 vervangend Madonna momentje
Gewoon je rust nemen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:25 schreef livelink het volgende:
De woorden komen bij mij op het moment ook helemaal niet gemakkelijk (of beter gezegd niet). Af en toe test ik even of het weer lukt, maar helaas..
Welterusten Symph.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:25 schreef Symphonic het volgende:
Dank Melting!
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:25 schreef Symphonic het volgende:
Dank Melting!
Dat is de wintertijd versie. Het moet vannacht om 2.00 uurquote:
+1 scherpquote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is de wintertijd versie. Het moet vannacht om 2.00 uur
DJ11 probeert ons gewoon in de war te brengen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is de wintertijd versie. Het moet vannacht om 2.00 uur
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:38 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Beetje dubeiuze cover, lijkt net of die man een enorm derde been heeft.
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:41 schreef livelink het volgende:
Dit is het Goede Doel of Henk Westbroek solo - In het leven
https://www.songteksten.n(...)n-lichtje-op-mij.htmquote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Borre borre borre
Of wat zingen ze bij Drukwerk eigenlijk
Staat er niet tussen wat ik bedoelquote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:47 schreef Melting het volgende:
[..]
https://www.songteksten.n(...)n-lichtje-op-mij.htm
Je hoorde er ook geen Bowie in??quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:55 schreef livelink het volgende:
Je bent mij kwijt met raden hoor. Echt geen idee.
Nee, ook niet nadat jij het gepost had.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je hoorde er ook geen Bowie in??
quote:Op zondag 30 maart 2025 00:01 schreef livelink het volgende:
Geweldadig einde hoor. Maar goed, ik was braaf silent.
Ik luister dan wel mee. Ik vind het wel leuk.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:36 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemiddag
Is er behoefte aan een radio49 uitzending vanavond.
Afhankelijk van het animo wil ik die wel verzorgen
(Begin dan waarschijnlijk rond 19:00)
Wij luisteren ook meequote:Op zondag 30 maart 2025 16:36 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemiddag
Is er behoefte aan een radio49 uitzending vanavond.
Afhankelijk van het animo wil ik die wel verzorgen
(Begin dan waarschijnlijk rond 19:00)
Het waaide behoorlijk vandaag inderdaad, afgewisseld met korte maar hevige regenbuienquote:Op zondag 30 maart 2025 19:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, vandaag eindelijk wat dingen zoals aubergine, paprika en tomaat gezaaid, het staat weer gezellig vol in de diverse vensterbanken. Het was echt geen weer om buiten bezig te zijn, wat een woei
Het waaide inderdaad wel hard. Eten jullie je oogst ook zelf?quote:Op zondag 30 maart 2025 19:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, vandaag eindelijk wat dingen zoals aubergine, paprika en tomaat gezaaid, het staat weer gezellig vol in de diverse vensterbanken. Het was echt geen weer om buiten bezig te zijn, wat een woei
Regen hebben we hier dan weer niet gehad.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:10 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Het waaide behoorlijk vandaag inderdaad, afgewisseld met korte maar hevige regenbuien
Dat is wel de bedoelingquote:Op zondag 30 maart 2025 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Het waaide inderdaad wel hard. Eten jullie je oogst ook zelf?
Wij ook niet helaas. Dat hadden we wel kunnen gebruikenquote:Op zondag 30 maart 2025 19:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Regen hebben we hier dan weer niet gehad.
Ik dacht aan Golden Earring, maar dat was wel een long shot.quote:
Ik kom er zo langzamerhand achter dat hij best mooie nummers heeft gemaakt.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:30 schreef livelink het volgende:
Dat had je goed gehoord, Symph. Ik vond dat een heel lekker nummer van Chris Rea.
Zal straks nog de lijst van de gedraaide nummers plaatsen.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:30 schreef livelink het volgende:
Dat had je goed gehoord, Symph. Ik vond dat een heel lekker nummer van Chris Rea.
Thanksquote:Op zondag 30 maart 2025 19:39 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Zal straks nog de lijst van de gedraaide nummers plaatsen.
Maar specifiek dat nummer van Chris Rea was Auberge (van het gelijknamige album)
Ik was nog heel jong, maar het was bijna mythisch, die autoloze zondagen. Mijn ouders hadden sowieso geen auto, maar toch...quote:
Kwam deze versie recentelijk tegen, die ging in de bewaar map.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kende die oliecrisisversie niet trouwens
+1quote:Op zondag 30 maart 2025 19:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kende die oliecrisisversie niet trouwens
Ik heb er geen actieve herinneringen aan. Wij kregen een auto in 1974, toen we naar Schagen verhuisden.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was nog heel jong, maar het was bijna mythisch, die autoloze zondagen. Mijn ouders hadden sowieso geen auto, maar toch...
Dat is knap lastigquote:Op zondag 30 maart 2025 19:53 schreef livelink het volgende:
Ik kan nog steeds niet praten, trouwens. Dat wordt nog wat morgen op mijn werk.
Is ziek melden geen optie in dit geval?quote:Op zondag 30 maart 2025 19:53 schreef livelink het volgende:
Ik kan nog steeds niet praten, trouwens. Dat wordt nog wat morgen op mijn werk.
Ja, inderdaad. Ik baal er ook wel van.quote:
Ik voel me niet echt ziek, dus dat zou raar zijn. Ik twijfel nog.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:54 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Is ziek melden geen optie in dit geval?
Heb nog geen idee hoor. Iets met Groningen?quote:Op zondag 30 maart 2025 19:53 schreef anotherRandomdude het volgende:
De volgende twee nummers hebben iets met elkaar te maken, maar denk dat wel vrij vlot geraden gaat worden
Neil Young gaat optreden in Groningen in Juli dit jaarquote:Op zondag 30 maart 2025 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb nog geen idee hoor. Iets met Groningen?
Iets zegt me dat jij kaartjes hebt.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:00 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Neil Young gaat optreden in Groningen in Juli dit jaar
Je mag nooit weer radenquote:
Gaafquote:Op zondag 30 maart 2025 20:02 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Je mag nooit weer raden(Mijn vader heeft in zijn jeugd redelijk wat LP's van Neil Young verzamelt, dus dit was bij uitstek wel een gelegenheid om er voor te gaan
)
En nu?quote:Op zondag 30 maart 2025 20:04 schreef anotherRandomdude het volgende:
(Werkelijk waar, weer een Panel protect van mijn scherm, wederom vergeten voor die tijd te doen)
Dat denk ik ook, ja.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nu geen nieuw nummer meer kan starten.
Veel plezier toegewenst met het TV programmaquote:Op zondag 30 maart 2025 20:14 schreef Doedezemaar het volgende:
We gaan zo weer op virtuele reis, deze keer naar Griekenland. Wunderschön op de WDR
Ik zat laatst te denken om echt weer eens naar Griekenland te gaan. In april als het daar op zijn mooist is.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:14 schreef Doedezemaar het volgende:
We gaan zo weer op virtuele reis, deze keer naar Griekenland. Wunderschön op de WDR
Het ging deze aflevering over Chalkidiki, erg mooi daar. Is wel terug te kijken https://www1.wdr.de/ferns(...)/chalkidiki-100.htmlquote:Op zondag 30 maart 2025 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zat laatst te denken om echt weer eens naar Griekenland te gaan. In april als het daar op zijn mooist is.
Veel plezier bij Yorick!quote:Op donderdag 3 april 2025 18:12 schreef livelink het volgende:
Wij zijn vanavond naar Yorick van Norden en kunnen dus niet meeluisteren.
Mijn stem is nog steeds weg![]()
Maar goed, die heb ik vanavond niet nodig. Ik ben toch niet zo van het meezingen
Nog steeds?quote:Op donderdag 3 april 2025 18:12 schreef livelink het volgende:
Maar goed, die heb ik vanavond niet nodig. Ik ben toch niet zo van het meezingen
Dat meezingen is wel echt een extra dimensie. Veel plezier, ik vond het echt een hele leuke avondquote:Op donderdag 3 april 2025 18:12 schreef livelink het volgende:
Welkom Ddm.quote:
Welkom Symph.quote:
Zeker, fijn vooruitzicht inderdaad.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:05 schreef Melting het volgende:
Hebben jullie ook zin in het weekend?
Morgen 22 graden zeggen ze, en zaterdag 18. Heerlijk vooruitzicht.
Dat geloof ik graag.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zeker, fijn vooruitzicht inderdaad.
We zijn volop in de tuin bezig, dus dat is wel fijn dat mooi weer.
Voor de bodem en de planten mag er wel wat regen gaan vallen.
Nu al te warm? Is dat omdat je het niet meer gewend bent, of kun je er gewoon minder goed tegen?quote:Op donderdag 3 april 2025 19:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was hier vandaag zomers, het was op de tuinbank uit de wind in de zon in de tuin zelfs net te warm vanmiddag voor mij. Volgens mij wordt het weekend een stuk minder warm hier
Dat je dat weet.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh dat was Kid Coco, die kerel ken ik wel
Is dat die kerel van dat mapje?quote:Op donderdag 3 april 2025 19:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die is echt zo vaak op de Belgische tv
Deze zou je toch moeten kennen van het ESF uit 1998.quote:
Ik ken het welquote:Op donderdag 3 april 2025 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze zou je toch moeten kennen van het ESF uit 1998.
Ik kijk nooit songfestivalquote:Op donderdag 3 april 2025 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze zou je toch moeten kennen van het ESF uit 1998.
Oh....... dat was livelink natuurlijk.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kijk nooit songfestival
Dit ken ik ook niet trouwens
Ik zag net de deelneemster namens Finland voor dit Jaar bij Eva.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kijk nooit songfestival
Dit ken ik ook niet trouwens
Voor jou mooi weer om naar de Efteling te gaanquote:Op donderdag 3 april 2025 19:54 schreef Melting het volgende:
Heb jij nog leuke plannen komend weekend, Mad, met dat lekkere weer?
Daar ben ik zaterdag inderdaad te vinden.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Voor jou mooi weer om naar de Efteling te gaan
Euh, morgenmiddag een wijnproeverij bij een importeur in Haarlem, zaterdag en zondag misschien voor het eerst wat honkbal.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:54 schreef Melting het volgende:
Heb jij nog leuke plannen komend weekend, Mad, met dat lekkere weer?
Het is er wel weer voor. En die mood komt vanzelf wel weer.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh, morgenmiddag een wijnproeverij bij een importeur in Haarlem, zaterdag en zondag misschien voor het eerst wat honkbal.
Maar dat laatste weet ik nog niet. Ben nog niet in de honkbal mood…
Ik vind dit wel een erg vorlijk nummer.quote:
Ja, dat heeft wel geholpen deze plaat bekendheid te geven.quote:
Toen had Columbus Amerika nog niet ontdekt.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2025 20:08 schreef MadMaster het volgende:
Conquest of Paradise, 1392 is de film…
Honderd jaar later dus…quote:Op donderdag 3 april 2025 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Toen had Columbus Amerika nog niet ontdekt.
Het was dan ook een takkeneind varen.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Toen had Columbus Amerika nog niet ontdekt.
Geen idee. Heb het nooit geprobeerd.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was dan ook een takkeneind varen.
quote:Op donderdag 3 april 2025 20:12 schreef MadMaster het volgende:
Tot zover Ter Land, Ter Zee en in de Lucht deze week…
Lijkt me heerlijk om rond Kerst in de haven van Hoorn te duiken…quote:Op donderdag 3 april 2025 20:12 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
In december weer op de tv, begreep ik.
quote:Op donderdag 3 april 2025 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk om rond Kerst in de haven van Hoorn te duiken…
Brings back memories dan.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:17 schreef MadMaster het volgende:
Melanie - Beautiful People
Bezocht met just me…
Maar dit is toch geen 90's meer?quote:Op donderdag 3 april 2025 20:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Brings back memories dan.
[ afbeelding ]
Klopt..... Geen idee hoe deze er tussen is gekomen.quote:
Bij het kleine cafe aan de havenquote:Op donderdag 3 april 2025 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk om rond Kerst in de haven van Hoorn te duiken…
In de 90's was het wel een cover van Mathilde Santing…quote:Op donderdag 3 april 2025 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt..... Geen idee hoe deze er tussen is gekomen.
Maar niet erg, want een fijn nummer.
Toch maar eens heroverwegen danquote:Op donderdag 3 april 2025 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je wel warme chocomel na je duik…
Nee, die andere zangeres van de afgelopen weken.quote:
Bij afwezigheid van livelink nam ik de honneurs waarquote:Op donderdag 3 april 2025 20:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, die andere zangeres van de afgelopen weken.
quote:Op donderdag 3 april 2025 20:44 schreef MadMaster het volgende:
Snoeihard gedraaid bij de uitvaart van een Ajacied, die als gevolg van trauma's n.a.v. het Beverwijk drama zelfmoord heeft gepleegd.
RIP Hessels…
Ja, hij heeft eerst maanden vastgezeten en trok al het gedoe met rechtszaken niet…quote:Op donderdag 3 april 2025 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat heeft er nogal ingehakt bij hem dan.
Nee, niet op dat moment.quote:Jij was er toch niet bij in Beverwijk?
Heftig zeg.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, hij heeft eerst maanden vastgezeten en trok al het gedoe met rechtszaken niet…
[..]
Nee, niet op dat moment.
Maar 2 uur eerder was ik toevallig wel op de Zwarte Markt met mw. MM…
Wordt er nog steeds zomaar geknokt?quote:Op donderdag 3 april 2025 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is zoveel gebeurd door dat gedoe toen…
Dat was heel heftigquote:Op donderdag 3 april 2025 20:44 schreef MadMaster het volgende:
Snoeihard gedraaid bij de uitvaart van een Ajacied, die als gevolg van trauma's n.a.v. het Beverwijk drama zelfmoord heeft gepleegd.
RIP Hessels…
Ik weet niet wat je precies bedoeld, maar dat voorval in 1997 heeft nog heel lang nagesudderd…quote:Op donderdag 3 april 2025 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Wordt er nog steeds zomaar geknokt?
Of er nu ook nog steeds tussen supporters groepen af wordt gesproken om zo maar ergens op elkaar in te slaan?quote:Op donderdag 3 april 2025 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je precies bedoeld, maar dat voorval in 1997 heeft nog heel lang nagesudderd…
Ja, kleine groepjes in de bossen, 10 tegen 10.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Of er nu ook nog steeds tussen supporters groepen af wordt gesproken om zo maar ergens op elkaar in te slaan?
Verder ben ik niet meer aanwezig in de supporterswereld, dus ik hoor niet alles meer.quote:Bosvechters: Utrecht Hooligans Forever. Een unieke inkijk in de onbekende wereld van bosgevechten tussen Nederlandse voetbalhooligans. De Utrecht Hooligans Forever vertellen hoe de gevechten tot stand komen en wat de regels zijn. Wie zijn de absolute grootmachten in deze wereld en hoe illegaal is het?
quote:Op donderdag 3 april 2025 18:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Veel plezier bij Yorick!
Het is echt een mooie voorstelling
Ben net thuis. Met recht een bijzondere en mooie voorstelling. En wat een leuke man is Yorick met veel gevoel voor humor. Ik ga denk ik wel zijn boek bestellen/kopen. Ik vind het zo'n bijzonder idee om aan de hand van een foto iemands platenkast uit te gaan pluizen. Wat een enorm werk moet dat zijn geweest.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat meezingen is wel echt een extra dimensie. Veel plezier, ik vond het echt een hele leuke avond
Ja, Yorick duikt er helemaal in.quote:Op donderdag 3 april 2025 23:50 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Ben net thuis. Met recht een bijzondere en mooie voorstelling. En wat een leuke man is Yorick met veel gevoel voor humor. Ik ga denk ik wel zijn boek bestellen/kopen. Ik vind het zo'n bijzonder idee om aan de hand van een foto iemands platenkast uit te gaan pluizen. Wat een enorm werk moet dat zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |