SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Molens draaien trouwens meestal van maandag tot en met vrijdag.
Op zaterdag en zondag hebben ze wiekend.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Laatste keer picnic service gaat hard achteruit.
Eerst al kreeg je de statiegeld niet meer terug maar verrekenen ze het met je volgende bestelling.
En nu komen ze alleen nog maar voor bestellingen onder de £60- in de ochtenden savonds voor ¤40- bestellingen komen ze niet meer
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja eerst ff klanten paaien en daarna steeds verder uitkledenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eerst al kreeg je de statiegeld niet meer terug maar verrekenen ze het met je volgende bestelling.
En nu komen ze alleen nog maar voor bestellingen onder de £60- in de ochtenden savonds voor ¤40- bestellingen komen ze niet meer![]()
Tering wat een geldquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
En nu komen ze alleen nog maar voor bestellingen onder de £60- in de ochtenden savonds voor ¤40- bestellingen komen ze niet meer
Well, life can be a riot
* Homijn onderdrukt zijn neiging om matige woordgrappen te maken over PicNic, uitkleden en kleedjes.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Maar dat was het altijd alquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Albert Heijn is ook minimaal 50 euro.![]()
Daarom Flink. Het scheelt op een week boodschappen misschien 5-6 euro. Maar je hebt het wel "meteen" in huis. Bij mij duurt 't 15-30 minuten.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Albert Heijn is ook minimaal 50 euro.Well, life can be a riot
En waarom zou je het meteen willen hebben?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Daarom Flink. Het scheelt op een week boodschappen misschien 5-6 euro. Maar je hebt het wel "meteen" in huis. Bij mij duurt 't 15-30 minuten.![]()
Ik had exact die vraag ook in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
En waarom zou je het meteen willen hebben?How can I make this topic about me?![]()
Ja idd ik haalde daar vaak de maaltijd boodschappen diepvries spul en de frisdranken etc zit altijd tussen de 40 en 50 euro in nu moet je minimaal voor 60 bestellen anders heb je alleen bezorgtijden van tussen 08:00 en 09:00 enzo dat gaan we niet doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja eerst ff klanten paaien en daarna steeds verder uitkledenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker kappen met die picnic iddquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja idd ik haalde daar vaak de maaltijd boodschappen diepvries spul en de frisdranken etc zit altijd tussen de 40 en 50 euro in nu moet je minimaal voor 60 bestellen anders heb je alleen bezorgtijden van tussen 08:00 en 09:00 enzo dat gaan we niet doen.![]()
Ja 40 euroquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:14 schreef gebrokenglas het volgende:
O Picnic was eerder met een lager limiet?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gelukkig heb ik 5 supermarkten op loopafstand en dan ook nog Turkse winkelsUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ditquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:22 schreef hemarookworst het volgende:
Gelukkig heb ik 5 supermarkten op loopafstand en dan ook nog Turkse winkels![]()
Nou ja vind het persoonlijk wel handig. Ik plan dat soort dingen meestal niet in zo van "ik ga vrijdag boodschappen doen" maar ga gewoon kijken hoe mijn koelkastsituatie en kastsituatie is en handel op basis daar van.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
En waarom zou je het meteen willen hebben?Well, life can be a riot
Kan je een hoop mee besparen door dat wel te doenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ja vind het persoonlijk wel handig. Ik plan dat soort dingen meestal niet in zo van "ik ga vrijdag boodschappen doen" maar ga gewoon kijken hoe mijn koelkastsituatie en kastsituatie is en handel op basis daar van.![]()
Een x per maand naar Duitsland en dan meteen voor 1.5/2 maanden inslaan zal ook wel schelen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kan je een hoop mee besparen door dat wel te doen
Afgelopen jaar voor 120 euro boodschappen gedaan bij de Kaufland, had ik 3 volle tassen. Heb 1.5 maand met die boodschappen gedaan
Denk dat ik dat gewoon wat vaker ga doen.
Maar! Flink vind ik wel handig als je met vrienden bent en je denkt "oh, misschien is het leuk als we ff wat op tafel zetten" en je er dan achterkomt "shit, ik heb dat niet"
Well, life can be a riot
Dat laatste heb ik echt 0 keer gehad in het afgelopen jaarquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Een x per maand naar Duitsland en dan meteen voor 1.5/2 maanden inslaan zal ook wel schelen.
Afgelopen jaar voor 120 euro boodschappen gedaan bij de Kaufland, had ik 3 volle tassen. Heb 1.5 maand met die boodschappen gedaan
Denk dat ik dat gewoon wat vaker ga doen.
Maar! Flink vind ik wel handig als je met vrienden bent en je denkt "oh, misschien is het leuk als we ff wat op tafel zetten" en je er dan achterkomt "shit, ik heb dat niet"Heb altijd wel iets in huis van houdbaar spul.
![]()
Ik nooit echt. Want weet hoe ik benquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik echt 0 keer gehad in het afgelopen jaarHeb altijd wel iets in huis van houdbaar spul.
Als ik snacks in huis haal voor als er "van 't weekend" mensen komen, en die komen vervolgens niet. Dan vreet ik 't zelf op
Well, life can be a riot
Ohja, dat had ik kunnen wetenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik nooit echt. Want weet hoe ik benAls ik snacks in huis haal voor als er "van 't weekend" mensen komen, en die komen vervolgens niet. Dan vreet ik 't zelf op
![]()
![]()
Ik had er eerder drie op loopafstand nś eigenlijk voor het eerst in jaren niet vorige 3 woningen elke keer wel.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:22 schreef hemarookworst het volgende:
Gelukkig heb ik 5 supermarkten op loopafstand en dan ook nog Turkse winkelsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb 3 supermarkten op loopafstand, maar heb een hekel aan supermarkten en druktes dus als het niet hoeft doe ik 't niet.Well, life can be a riot
En nu één?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had er eerder drie op loopafstand nś eigenlijk voor het eerst in jaren niet vorige 3 woningen elke keer wel.![]()
Ik kan dat echt niet, dat impulsieve kopen, en ook het direct in huis willen hebben.How can I make this topic about me?![]()
Ik zie ze ook steeds minder rijden eigenlijk. Laatst toevallig nog eentje, maar niet meer zoveel als toen ze net gestart waren.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
En nu komen ze alleen nog maar voor bestellingen onder de £60- in de ochtenden savonds voor ¤40- bestellingen komen ze niet meer![]()
Avonds gaan.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:39 schreef Grotetijd het volgende:
Heb 3 supermarkten op loopafstand, maar heb een hekel aan supermarkten en druktes dus als het niet hoeft doe ik 't niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Met een hapje eruit.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nog een beetje van het zonnetje kunnen genieten?![]()
![]()
Neequote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nog een beetje van het zonnetje kunnen genieten?Trust nobody![]()
Oh fijn zegquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar er kwam een sliert donkere bewolking voor waardoor ik het goed kon zien.Trust nobody![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:58 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedemiddag allemaal!(maar ben weer weg
)
![]()
Doei![]()
![]()
Alleen een temiz maar die naaien je ook alsquote:
Je geen turk bent.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ow balen. Waar ga je nu dan je boodschappen halen?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alleen een temiz maar die naaien je ook als
Je geen turk bent.![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:37 schreef maily het volgende:
[..]
Bastogne ligt toch nooit zo laag? @:StevenHydeNee die liggen altijd op ooghoogte bijna of iets lager. A-MERK!
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ik zat te denken om nog ff 0900-tuig te bellen over die inbraak in mijn auto.
LOL dat ze mss wat vaker rond kunnen rijden. maar weet eigenlijk al dat ik er weinig mee bereikDo what you love, love what you do!![]()
Die fucking A-merken, kanonne zeg....quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Nee die liggen altijd op ooghoogte bijna of iets lager. A-MERK!
Net een blik knakworsten gehaald, huismerk voor ¤1,50.
Magere waren ¤1,99.
Magere van Unox waren ¤4,49!__________________!
![]()
AH is er wel goed in om eens in de zoveel tijd alles te verplaatsen. Echt irritant. Ik weet niet of andere supermarkten dat ook doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Nee die liggen altijd op ooghoogte bijna of iets lager. A-MERK!
![]()
dit vinden fabrikanten heerlijk, "mager" maken wat ze minder kost en het dan aanprijzen als beter (dus duurder)quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Die fucking A-merken, kanonne zeg....
Magere waren ¤1,99.
Do what you love, love what you do!![]()
En dan zijn er ineens bepaalde varianten uit het assortimentquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:05 schreef Shii het volgende:
[..]
AH is er wel goed in om eens in de zoveel tijd alles te verplaatsen. Echt irritant. Ik weet niet of andere supermarkten dat ook doen.![]()
![]()
Ook dat ja.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:06 schreef maily het volgende:
[..]
En dan zijn er ineens bepaalde varianten uit het assortiment![]()
![]()
online bestellen en laten bezorgen?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:06 schreef maily het volgende:
[..]
En dan zijn er ineens bepaalde varianten uit het assortiment
daar doen ze het nog trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
Ja echt niet normaal. Dan heb je dus 3 blikken kunnen kopen vh huismerk en alle 30 op kunnen eten voor hetzelfde geld als de magere units van de unox.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Die fucking A-merken, kanonne zeg....
Magere waren ¤1,99.
Doenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:04 schreef kree het volgende:
ik zat te denken om nog ff 0900-tuig te bellen over die inbraak in mijn auto.
LOL dat ze mss wat vaker rond kunnen rijden. maar weet eigenlijk al dat ik er weinig mee bereik
En verslag uitbrengen hier.![]()
Nooit.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:06 schreef kree het volgende:
[..]
online bestellen en laten bezorgen?
daar doen ze het nog trouwens.
Dan kijk ik wel elders.![]()
En onder een dikke laag mosterd proef je toch geen verschil.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja echt niet normaal. Dan heb je dus 3 blikken kunnen kopen vh huismerk en alle 30 op kunnen eten voor hetzelfde geld als de magere units van de unox.![]()
nou hoezo zo tegen? dat vraag ik me af? heb je iig niet de wisseling van schappen en waar alles staat?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Boeie. Ik doe zelf boodschappen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:08 schreef kree het volgende:
[..]
nou hoezo zo tegen? dat vraag ik me af? heb je iig niet de wisseling van schappen en waar alles staat?![]()
Hebben jullie ook zo genoten vh weer vandaag?
Zelf vanochtend met de fiets naar Arnhem geweest. Was echt heerlijk (en druk in de stad). Vanmiddag ook alle zomer meubels voor de tuin weer tevoorschijn gehaald uit de garagebox, dus kan weer lekker buiten in de tuin zitten als het echt weer warm gaat worden
Kühnequote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:08 schreef ToT het volgende:
[..]
En onder een dikke laag mosterd proef je toch geen verschil.![]()
![]()
Kenner deze manquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:08 schreef ToT het volgende:
[..]
En onder een dikke laag mosterd proef je toch geen verschil.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Kree
Well, life can be a riot
Bij jou hebben ze ook Flink.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:06 schreef kree het volgende:
[..]
daar doen ze het nog trouwens.Well, life can be a riot
Kree wat hebben ze eigenlijk allemaal gejat? heb dat niet meegekregen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nog n tegenargument; je moet voor een bepaald bedrag bestellen en een bezorgmoment kiezen etc etc.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:06 schreef kree het volgende:
[..]
daar doen ze het nog trouwens.
Heb ik geen zin in.![]()
Niet doen iddquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:14 schreef maily het volgende:
[..]
Nog n tegenargument; je moet voor een bepaald bedrag bestellen en een bezorgmoment kiezen etc etc.
Heb ik geen zin in.![]()
![]()
Gejat?!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:12 schreef StevenHyde het volgende:
Kree wat hebben ze eigenlijk allemaal gejat? heb dat niet meegekregen.Well, life can be a riot
nouja maakt niet uit 2 cent per minuut, had gevraagd van mss kun je wat vaker ff politie auto door de wijk laten rijden omdat dit recent gebeurt.quote:
Allemaal ok en zouden ze doorgeven naar lokale politie. Dus hoop dat het wat helpt.
Als is het maar mss beetje afschrikking denk voor wie dit soort dingen doen.
En goed kleine moeite om er ff over te bellen denk.Do what you love, love what you do!![]()
Bij Flink niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:14 schreef maily het volgende:
[..]
Nog n tegenargument; je moet voor een bepaald bedrag bestellen en een bezorgmoment kiezen etc etc.
Heb ik geen zin in.
Minima is wel 10 euro, maar bezorgmoment is letterlijk "Binnen x minuten"Well, life can be a riot
ja dat klopt dat is een nadeel ervan wel, hoewel je het wel redelijk precies kunt plannen trouwens met de diverse hoor die bezorgen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:14 schreef maily het volgende:
[..]
Heb ik geen zin in.Do what you love, love what you do!![]()
Maar neem aan dat je die inbraak op de dag dat het gebeurd was al gemeld hebt bij de politie?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:17 schreef kree het volgende:
[..]
nouja maakt niet uit 2 cent per minuut, had gevraagd van mss kun je wat vaker ff politie auto door de wijk laten rijden omdat dit recent gebeurt.
Allemaal ok en zouden ze doorgeven naar lokale politie. Dus hoop dat het wat helpt.
Als is het maar mss beetje afschrikking denk voor wie dit soort dingen doen.
En goed kleine moeite om er ff over te bellen denk.![]()
Ook geen zin in.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Bij Flink niet.
Minima is wel 10 euro, maar bezorgmoment is letterlijk "Binnen x minuten"![]()
Ik wil dat niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:18 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat klopt dat is een nadeel ervan wel, hoewel je het wel redelijk precies kunt plannen trouwens met de diverse hoor die bezorgen.![]()
![]()
uiteindelijk alleen elektrisch gereedschap.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:12 schreef StevenHyde het volgende:
Kree wat hebben ze eigenlijk allemaal gejat? heb dat niet meegekregen.
Achterruit ingetikt en het er zo uit gehaald.
kijk ik hoef dit niet te betalen, maar ben zo tegen deze ratten van de maatschappij dat ik er nog wel wat werk van wil maken.
het kost uiteindelijk meer aan reparatie en werktijd gemist als wat ze jatte.Do what you love, love what you do!![]()
Werklaptop en/of papieren?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:19 schreef kree het volgende:
[..]
uiteindelijk alleen elektrisch gereedschap.
Achterruit ingetikt en het er zo uit gehaald.
kijk ik hoef dit niet te betalen, maar ben zo tegen deze ratten van de maatschappij dat ik er nog wel wat werk van wil maken.
het kost uiteindelijk meer aan reparatie en werktijd gemist als wat ze jatte.![]()
Dit iddquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Gewoon lekker even in beweging richting supermarkt. Ik heb er geen hekel aan eigenlijk.![]()
nee joh gaat online want geen tijd voor persoonlijk. en moest ik type nrs en hele details shit invullen die ik niet zo weet.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:18 schreef Shii het volgende:
[..]
Maar neem aan dat je die inbraak op de dag dat het gebeurd was al gemeld hebt bij de politie?
Dus op moeten vragen bij bedrijf aan registratie, die heb ik nu wel trouwens.
Dus ga hem alsnog invullen de aangifte en moet ook van werkgever.
maar kijk het gebeurde ergens rond 3 uur in de nacht en 7 uur kom ik bij die auto, dus van spoed ff snel kijken was al geen sprake meer van.
met andere woorden maakt niet heel veel uit of die aangifte dag of paar dagen later is.
Bedrijf zei eigenlijk laat maar gaan en we bestellen opnieuw.
Althans manager zei dat omdat we weten komt niks van terecht.
maar moet het voor de papieren wel doen.,
Denk ik mss helpt een telefoontje met vraag van rij ff meer rond in die wijk meer nog op het moment.Do what you love, love what you do!![]()
Kun je niet in je straat vragen of er mensen een deurbelcamera hebben? Want de politie bellen en zeggen dat ze beter hun best moeten doen is toch wel een beetje vreemd. Niet je letterlijke bewoordingen, maar wel waar het op uitkomt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
gedaan alquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:23 schreef StevenHyde het volgende:
Kun je niet in je straat vragen of er mensen een deurbelcamera hebben? Want de politie bellen en zeggen dat ze beter hun best moeten doen is toch wel een beetje vreemd. Niet je letterlijke bewoordingen, maar wel waar het op uitkomt.
ik heb vage camera foto van de overbuurvrouw waar die auto stond.
Niks uit te halen aan herkenbaar als in gezichten, had nog hoop op de kerk en had mijn nr gegeven want ze spraken mij aan die ochtend ook.
maar geen duidelijke camera beelden nog gehad.Do what you love, love what you do!![]()
Nouja ik wil kree graag bij opsporing verzocht zien met die beelden. En dat hij dan anoniem zo zijn verhaal doet met wat het oa met hem heeft gedaan.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Maar begrijp wel je frustratie hoor. En het is sowieso altijd heel erg naar als men in en aan je eigendommen heeft gezeten.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
dit zijn ze 100% want had dat gezien op filmpje van buurvrouw. nu staat mijn auto net buiten beeld.
maar klopt met tijd dat ze er van wakker werd
Tja denk hier kan niemand wat mee, bevestigd hooguit beetje de tijden en dat ze ff paar uur (deze dus) verkenning deden en daarna om half 3 ruit in tikten
Longshot: Lijkt op Trumpquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:26 schreef kree het volgende:
dit zijn ze 100% want had dat gezien op filmpje van buurvrouw. nu staat mijn auto net buiten beeld.
maar klopt met tijd dat ze er van wakker werd
Tja denk hier kan niemand wat mee, bevestigd hooguit beetje de tijden en dat ze ff paar uur (deze dus) verkenning deden en daarna om half 3 ruit in tikten
[ link | afbeelding ]Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
nouja niet mijn want anders was ik wss nog meer boos geweest. tis van bedrijf en die dokken dit en dus jullie in waterprijs hahahaquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:26 schreef StevenHyde het volgende:
Maar begrijp wel je frustratie hoor. En het is sowieso altijd heel erg naar als men in en aan je eigendommen heeft gezeten.
dat is het maar ok ik vind het ratten gedrag enzo en goed wil geen vooroordelen schetsen. mss was het jan Diederik wel van de dure huizen tegen over me.
Ipv een hele nieuwe sociale woningbouw wijk. (woon er zelf ook, maar ok torenflats weg, gajes hier)Do what you love, love what you do!![]()
Ik denk dat hij best wel herkenbaar zal zijn, perce enzo!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:26 schreef StevenHyde het volgende:
Nouja ik wil kree graag bij opsporing verzocht zien met die beelden. En dat hij dan anoniem zo zijn verhaal doet met wat het oa met hem heeft gedaan.![]()
![]()
een gegijzelde?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:29 schreef Kissingbird het volgende:
Lijkt wel iemand met een dikke blote buik en zak over zijn hoofd![]()
![]()
Hahaha snapje lolquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat hij best wel herkenbaar zal zijn, perce enzo!Well, life can be a riot
Dat zei ik: trumpquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:29 schreef Kissingbird het volgende:
Lijkt wel iemand met een dikke blote buik en zak over zijn hoofdBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:32 schreef maily het volgende:
ik heb laatst chocobananen van de Lidl gekocht .....![]()
![]()
ook al doe ik het geblurred en met spraakvervorming nog welquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat hij best wel herkenbaar zal zijn, perce enzo!
Jij zal altijd herkenbaar blijven voor DTSers Kreequote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:33 schreef kree het volgende:
[..]
ook al doe ik het geblurred en met spraakvervorming nog welWell, life can be a riot
Ah!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:33 schreef maily het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
verslavend lekker![]()
en ze zijn vergeten er 'HARAM' op te schrijven, want er zit varkensgelatine in.
Ik heb laatst chocobanaantjes in één of andere toko gekocht, komt wel erg dichtbij zo...![]()
![]()
haha ja dat realiseer ik me wel denkquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jij zal altijd herkenbaar blijven voor DTSers Kree
Naja tis dat ik jullie vertrouw enzo.Do what you love, love what you do!![]()
En dus nog meer voor zijn eigen omgeving.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jij zal altijd herkenbaar blijven voor DTSers Kree![]()
![]()
Is het niet Dirk Kuijt met die haardtransplantatie en zijn grote kuif tegenwoordig?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Balkje voor de ogen, stem vervormd: "Nou, nu jullie me er toch om vragen perce enzo; die politie heb ik helemaal geen vertrouwen in! Ze wilden zelfs niet eens in de duinen zoeken naar een weggelopen hond! Waar betaal ik dan hun lonen voor?"
- "Verrek, da's kree!"![]()
![]()
Zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:35 schreef StevenHyde het volgende:
Is het niet Dirk Kuijt met die haardtransplantatie en zijn grote kuif tegenwoordig?![]()
![]()
pianomuziek op de achtergrondquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:36 schreef ToT het volgende:
Balkje voor de ogen, stem vervormd: "Nou, nu jullie me er toch om vragen perce enzo; die politie heb ik helemaal geen vertrouwen in! Ze wilden zelfs niet eens in de duinen zoeken naar een weggelopen hond! Waar betaal ik dan hun lonen voor?"
![]()
niet dat hond verhaal weerquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:36 schreef ToT het volgende:
Smile, it's free therapy.![]()
Ik ga de foto eens aan ChatGPT voeren en dan vragen of de mogelijk er is dat dit Dirk Kuijt is.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:37 schreef ToT het volgende:
[..]
En ze moeten sowieso niet z'n achterhoofd gaan filmen!![]()
![]()
![]()
![]()
haha ja zo zou het gaan wssquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:36 schreef ToT het volgende:
- "Verrek, da's kree!"
*Soldaat van Oranje tune begint te spelenquote:Well, life can be a riot
whah ik denk voor dit hoeven we ze niet op te hangen gelijk aan een hijskraan.quote:
maar zou graag zien dat ze gepakt zouden worden.Do what you love, love what you do!![]()
quote:
Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
*Soldaat van Oranje tune begint te spelen![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
*Soldaat van Oranje tune begint te spelenDo what you love, love what you do!![]()
quote:![]()
![]()
![]()
Precies
Well, life can be a riot
Nee ik denk dat het grijs/wit haar is wat je op de foto ziet. Dus geen Bill.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Er zijn wel foto's dat-ie daar een massage krijgt.quote:
Misschien dat-ie daarom met een blauw oog rondliep; Killary was natuurlijk not amused!![]()
![]()
Spaghetti is klaar. Ga er vannacht iig nog even over nadenken wie het kan zijn kree. Dank voor de foto.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
was alweer vergeten, uiteindelijk is ie wel teruggevonden dusquote:
paar weken in duin rondgezworven en toen gezien en terug gebracht bij baasje.Do what you love, love what you do!![]()
Klinkt als een TV programma dat ik niet kijkquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn wel foto's dat-ie daar een massage krijgt.
Misschien dat-ie daarom met een blauw oog rondliep; Killary was natuurlijk not amused!
De hoofdrolspeler heeft geen zelfmoord gepleegd!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Klinkt als een TV programma dat ik niet kijk![]()
![]()
Whitequote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:43 schreef ToT het volgende:
Als het een Trump-kapsel is, misschien onze Limburgse Trump light?![]()
![]()
Smakelijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:45 schreef StevenHyde het volgende:
Spaghetti is klaar. Ga er vannacht iig nog even over nadenken wie het kan zijn kree. Dank voor de foto.![]()
![]()
Heeft dat baasje de services van je zus daarna weer opnieuw ingeschakeld?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:45 schreef kree het volgende:
[..]
was alweer vergeten, uiteindelijk is ie wel teruggevonden dus
paar weken in duin rondgezworven en toen gezien eng terug gebracht bij baasje.![]()
![]()
welke bedoel je?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft dat baasje de services van je zus daarna weer opnieuw ingeschakeld?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft snel alle sporen uitgewist!
Het keffertje was toch weggelopen omdat je zus een honden uitlaat service had?quote:
Of biedt ze nog andere diensten aan tegen betaling?![]()
![]()
Kree, wanneer ga je koffie drinken?Well, life can be a riot
Met haar ziet ie er wilder uitquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft snel alle sporen uitgewist!![]()
![]()
ja niks uit te halen dat, realiseerde ik me ook wel al gelijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:45 schreef StevenHyde het volgende:
Spaghetti is klaar. Ga er vannacht iig nog even over nadenken wie het kan zijn kree. Dank voor de foto.
maargoed wie weet komt er nog HD beelden enzo uit betere hoek..... maar ze hebben niks laten weten dus denk het niet.
zou wel mooi zijn ff vol in beeld en dan hang ik ze iig sociaal media aan de hoogste boom.
wacht ff ja dat is ander verhaal, ik dacht dat je doelde op meer recente van weggelopen hond en onze duinwachters daarnaar zochten.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Het keffertje was toch weggelopen omdat je zus een honden uitlaat service had?
Of biedt ze nog andere diensten aan tegen betaling?
Die eerder is uiteindelijk ook teruggevonden.Do what you love, love what you do!![]()
Heb je al op marktplaats gekeken of je gereedschap daar wordt aangeboden?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:49 schreef kree het volgende:
[..]
ja niks uit te halen dat, realiseerde ik me ook wel al gelijk.
maargoed wie weet komt er nog HD beelden enzo uit betere hoek..... maar ze hebben niks laten weten dus denk het niet.
zou wel mooi zijn ff vol in beeld en dan hang ik ze iig sociaal media aan de hoogste boom.![]()
Och Jezus, is ze 2 keffers kwijt geraakt daar?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:50 schreef kree het volgende:
[..]
wacht ff ja dat is ander verhaal, ik dacht dat je doelde op meer recente van weggelopen hond en onze duinwachters daarnaar zochten.
Die eerder is uiteindelijk ook teruggevonden.![]()
![]()
![]()
Goeie idd!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:50 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je al op marktplaats gekeken of je gereedschap daar wordt aangeboden?![]()
![]()
was oppas hond van mijn zusje die eerste. en met (en je verwacht niet hele groepen zijn erop met speurhonden die dit doen voor hobby)
Die was al terug
daarna later was er nog een vermiste en die werd na alle berichten gevonden week later ookDo what you love, love what you do!![]()
@Osvaldo2 heeft de verdachte gevonden:quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:29 schreef Kissingbird het volgende:
Lijkt wel iemand met een dikke blote buik en zak over zijn hoofd![]()
![]()
ja met beide, tis ook als waterbedrijf hebben we natuurlijk heel groot stuk in natuur en waar we rijden, dus vandaar daar beroep op gedaan en is die andere ook uiteindelijk gevonden.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Fijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:53 schreef kree het volgende:
[..]
ja met beide, tis ook als waterbedrijf hebben we natuurlijk heel groot stuk in natuur en waar we rijden, dus vandaar daar beroep op gedaan en is die andere ook uiteindelijk gevonden.![]()
![]()
vind dat wel altijd de leuke dingetjes en hou sowieso van een goeie afloop enzo.quote:
Maar werkt wel, denk mensen hier en zeker die meer het natuur doen als installaties. Als zoiets gemeld is willen we allemaal wel ons best doen.Do what you love, love what you do!![]()
Mooi toch.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:55 schreef kree het volgende:
[..]
vind dat wel altijd de leuke dingetjes en hou sowieso van een goeie afloop enzo.
Maar werkt wel, denk mensen hier en zeker die meer het natuur doen als installaties. Als zoiets gemeld is willen we allemaal wel ons best doen.![]()
![]()
nee joh er zitten wel registratie nrs op met van dunea enzo. als stickers. Maar het is teveel of meer moeite om dat na te gaan als wat het uiteindelijk kost als wat ze gejat hebben.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:50 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je al op marktplaats gekeken of je gereedschap daar wordt aangeboden?
ik denk mss 500-700 kunnen ze dit verkopen, nou kan nu al vertellen, die werktijd kwijt van mij en reparatie ruit is al meer. vandaar ook dit is niet verzekerd vanuit bedrijf.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:58 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh er zitten wel registratie nrs op met van dunea enzo. als stickers. Maar het is teveel of meer moeite om dat na te gaan als wat het uiteindelijk kost als wat ze gejat hebben.
ik denk mss 500-700 kunnen ze dit verkopen, nou kan nu al vertellen, die werktijd kwijt van mij en reparatie ruit is al meer. vandaar ook dit is niet verzekerd vanuit bedrijf.
Als de dieven dat weten mogen je collega's ook wel oppassen![]()
![]()
ik heb van materiaal beheer alle precies types gehad en registratie wat ze erop hadden. en die doe ik in de aangifte omdat gewoon nodig.
maar de kans is wss zeer klein dat er ooit iemand voor gepakt gaat worden.
tis niet zo dat ze met CSI. ff de vingerprints komen afnemen ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
Ja als je de moeite niet eens neemt ff op Marktplaats te gaan kijken en dat een telefoontje naar de politie je te duur is, dan denk ik idd dat de pakkans erg gering zal zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:00 schreef kree het volgende:
ik heb van materiaal beheer alle precies types gehad en registratie wat ze erop hadden. en die doe ik in de aangifte omdat gewoon nodig.
maar de kans is wss zeer klein dat er ooit iemand voor gepakt gaat worden.
tis niet zo dat ze met CSI. ff de vingerprints komen afnemen ofzo.![]()
ben ook niet de eerste? maar ik ben eentje uit mss wel 100 busjes en het is vaker gebeurt dit hoor?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:59 schreef maily het volgende:
[..]
Als de dieven dat weten mogen je collega's ook wel oppassen
maar nog goedkoper om, maar de schade te nemen als verzekeren ervoor.Do what you love, love what you do!![]()
nou ik denk dat ze er van uit kantoor genoeg mensen voor hebben?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als je de moeite niet eens neemt ff op Marktplaats te gaan kijken en dat een telefoontje naar de politie je te duur is, dan denk ik idd dat de pakkans erg gering zal zijn.
Ik heb er geen tijd voor, wil trouwens best wel hoor, want ga wel dag zoeken. maarja dat staat niet in mijn functie omschrijving.Do what you love, love what you do!![]()
Maar het boeit je zelf eigenlijk gewoon geen hol, als ik het goed begrijp?
Zeg, wie heeft hier de gedeeltelijke zonsverduistering zitten kijken?![]()
@Shii en @Prishaquote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:02 schreef ToT het volgende:
Zeg, wie heeft hier de gedeeltelijke zonsverduistering zitten kijken?![]()
![]()
Ik niet.. had geen bril er voor.. heb wel wat foto's voorbij zien komen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Helaas gemistquote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:02 schreef ToT het volgende:
Zeg, wie heeft hier de gedeeltelijke zonsverduistering zitten kijken?Well, life can be a riot
Ik heb er ook geen bril voor. Zo'n goudkleurige warmtedeken kun je er ook voor gebruiken. Die heb ik nog ergens op zolder voor fotografie, maar ik denk er nu pas aan!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:03 schreef Lovely het volgende:
Ik niet.. had geen bril er voor.. heb wel wat foto's voorbij zien komen![]()
![]()
het boeit mij wel en baal hier van?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:02 schreef ToT het volgende:
Zeg, wie heeft hier de gedeeltelijke zonsverduistering zitten kijken?
Maar eerlijk zeggen wat verwacht je van mij als werknemer om dit uit te zoeken?
in een bedrijf waarvan 200 man minimaal op kantoor zit en alles gaat regelen?
Ik moet gewoon mijn werk doen? en dat is belangrijker en als het ophoudt door dit kost al veel en veel meer als wat de schade is.
Ik heb gevraagd he. wat te doen, advies was al. aangifte doen al te veel moeite want komt niks op terug. dus schade laten repareren en opnieuw bestellen.
Dat krijg ik van mijn manager.Do what you love, love what you do!![]()
Onthouden voor de volgende keerquote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen bril voor. Zo'n goudkleurige warmtedeken kun je er ook voor gebruiken. Die heb ik nog ergens op zolder voor fotografie, maar ik denk er nu pas aan!Ik zag ook iemand die had een las helm gebruikt
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik had er ook geen bril voor, maar er zat een sliert (doorzichtige) wolk voor zodat ik het wel goed kon zien.![]()
Dat was het eerste waar ik aan dacht, maar laat ik die net niet meer hebben!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Onthouden voor de volgende keerIk zag ook iemand die had een las helm gebruikt
![]()
![]()
dat ik de politie nog ff bel is meer uit eigen initiatief. en is ook in eigen tijd omdat ik dit natuurlijk niet oke vind hoe dat gaat.
maar voor bedrijf wss goedkoper om nieuw te bestellen en nieuwe ruit. is goedkoper als juridische procedure en uitzoeken.
snappen jullie dat of niet?Do what you love, love what you do!![]()
Heb je geen foto gemaakt?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:05 schreef Shii het volgende:
Ik had er ook geen bril voor, maar er zat een sliert (doorzichtige) wolk voor zodat ik het wel goed kon zien.
Ja dat zei je alquote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:06 schreef kree het volgende:
dat ik de politie nog ff bel is meer uit eigen initiatief. en is ook in eigen tijd omdat ik dit natuurlijk niet oke vind hoe dat gaat.
maar voor bedrijf wss goedkoper om nieuw te bestellen en nieuwe ruit. is goedkoper als juridische procedure en uitzoeken.
snappen jullie dat of niet?![]()
Ik zou ook niet weten hoe je aan zo'n bril komt.. vroeger deelde ze die wel eens uit volgens mijquote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat was het eerste waar ik aan dacht, maar laat ik die net niet meer hebben!"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja we snappen dat je het veel te druk hebt met bolken om ff Marktplaats te openen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:06 schreef kree het volgende:
snappen jullie dat of niet?![]()
nouja het is gewoon onwijs oneerlijk dat ze er zo mee wegkomen. want als dit prive was dan had ik meer mijn best gedaan.quote:
maar dit is wat ik beetje moet doen omdat goedkoper en is bedrijfs policy.Do what you love, love what you do!![]()
Ah jammer wel.. ik zag best wat mooie foto's op facebook enz... maar die hebben vast een goede camera gebruiktquote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:08 schreef Shii het volgende:
[..]
Jawel, maar met m'n telefoon en dan krijg je niet echt een goede foto."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik heb een zeer professionele spiegelreflexcamera, maar die heb ik in geen jaren meer gebruikt en ik zal de batterijen waarschijnlijk ook weer moeten opladen.![]()
Yepquote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:08 schreef kree het volgende:
[..]
nouja het is gewoon onwijs oneerlijk dat ze er zo mee wegkomen. want als dit prive was dan had ik meer mijn best gedaan.
maar dit is wat ik beetje moet doen omdat goedkoper en is bedrijfs policy.![]()
Dit word toch niet weer een never ending DTS topic he Kree?
Well, life can be a riot
Je maakt je er enorm druk om maar wil er geen flikker aan doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:08 schreef kree het volgende:
[..]
nouja het is gewoon onwijs oneerlijk dat ze er zo mee wegkomen. want als dit prive was dan had ik meer mijn best gedaan.
maar dit is wat ik beetje moet doen omdat goedkoper en is bedrijfs policy.
Zoals met zo veel dingen.
Laat het gewoon gaan als je passief wil blijven. Niet meer aan denken.![]()
Nou tot het opgelost is, dan horen we het nog wel aanquote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:09 schreef Grotetijd het volgende:
Dit word toch niet weer een never ending DTS topic he Kree?
Ja ik denk dat ik 'm zo weer op een bepaalde lijst ga gooien. Geen zin in, dit.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:09 schreef Grotetijd het volgende:
Dit word toch niet weer een never ending DTS topic he Kree?![]()
Ik had t donderdag- of gisteravond al verwacht ...quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:09 schreef Grotetijd het volgende:
Dit word toch niet weer een never ending DTS topic he Kree?![]()
Als de waterprijs omhoog gaatquote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou tot het opgelost is, dan horen we het nog wel aan![]()
![]()
Ah nee joh, dat is toch ook niet nodig?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik 'm zo weer op een bepaalde lijst ga gooien. Geen zin in, dit.Well, life can be a riot
Hoezo ?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:10 schreef maily het volgende:
[..]
Ik had t donderdag- of gisteravond al verwacht ...Well, life can be a riot
Ik vond het eerst altijd nog wel vermakelijk, maar ik stoor me er inmiddels aan, en ik zit hier voor m'n lol.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ah nee joh, dat is toch ook niet nodig?![]()
Nou ik neem het op voor kree, er werd ook naar gevraagd eerder op de avond. Dus snap wel dat er over gepraat wordt en we reageren er allemaal op.![]()
![]()
Ja snap ik ergens wel.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond het eerst altijd nog wel vermakelijk, maar ik stoor me er inmiddels aan, en ik zit hier voor m'n lol.
Voor mij is het lolletje er ook wel af als het weer iets is wat uren doorgaat, ondanks dat ik Kree verder een topvent vind. Maar probeer er dan gewoon geen aandacht aan te besteden. Heb niemand geblockt of iets, vind dat onnodig.Well, life can be a riot
Dat moet ToT toch zelf weten?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ah nee joh, dat is toch ook niet nodig?![]()
En nu nog steeds er over door blijven zeiken zonder de politie te willen bellen omdat dat geld kost, en niet de moeite willen nemen om even 3 minuten op Marktplaats te gaan kijken, want te druk met bolken.quote:
Maar het is oh zo onrechtvaardig dat ze hier mee weg komen he!
Ga toch heen....![]()
Jawel.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:13 schreef Shii het volgende:
Nou ik neem het op voor kree, er werd ook naar gevraagd eerder op de avond. Dus snap wel dat er over gepraat wordt en we reageren er allemaal op.![]()
Mmhh, dat wist ik niet. Dat 'ie er al zo lang over door aan't gaan was.Well, life can be a riot
Ik heb het gisteren idd wel gelezen dat hij het de avond er voor of zo gemeld had. (Ik laat het topic altijd open staan waar ik gebleven ben als ik afsluit.)quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:16 schreef Grotetijd het volgende:
Mmhh, dat wist ik niet. Dat 'ie er al zo lang over door aan't gaan was.![]()
Van mij mag kree best er over hebben wat er is gebeurd en wat gaat gebeuren.. maar kree kennende en dat is niet lullig bedoeld.. gaat het te lang door.. En of het nu kree dat doet of een andere die dat bijv doet is gewoon vervelend"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Heb hier gisteravond weinig doorgebracht, zodoendeDan word het ook wel vervelend inderdaad...
Well, life can be a riot
Ja het is ook lastig.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:17 schreef Lovely het volgende:
Van mij mag kree best er over hebben wat er is gebeurd en wat gaat gebeuren.. maar kree kennende en dat is niet lullig bedoeld.. gaat het te lang door.. En of het nu kree dat doet of een andere die dat bijv doet is gewoon vervelend
Speltip 9, weet wanneer je moet stoppen he.
Well, life can be a riot
Precies...als ik bijv te lang over een onderwerp door zou gaan, werden mensen dat ook wel een beetje zatquote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja het is ook lastig.
Speltip 9, weet wanneer je moet stoppen he."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
naja dat is makkelijk gezegd? natuurlijk wil ik er wel meer aan doen, maar het moet niet mij geld gaan kosten nl. deed nu al meer want wat bedrijf betreft is het incident. ( hoewel vaker bij collega's. zelfde).quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Je maakt je er enorm druk om maar wil er geen flikker aan doen.
Zoals met zo veel dingen.
Laat het gewoon gaan als je passief wil blijven. Niet meer aan denken.
Tja moet ik het me in eigen tijd gaan oplossen dan en op mijn kosten?>. sterker nog kan dat wel want zijn niet mijn eigendom?Do what you love, love what you do!![]()
Dat is het met elk onderwerp bij hem, en met adviezen worden niets gedaan.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Precies...als ik bijv te lang over een onderwerp door zou gaan, werden mensen dat ook wel een beetje zat
Ben er wel klaar mee.![]()
Als zelfs een vrouw zegt dat iemand 'te lang door gaat' dan betekend dat wel ietsquote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Precies...als ik bijv te lang over een onderwerp door zou gaan, werden mensen dat ook wel een beetje zat
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wat boeit het jou dan?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:20 schreef kree het volgende:
[..]
naja dat is makkelijk gezegd? natuurlijk wil ik er wel meer aan doen, maar het moet niet mij geld gaan kosten nl. deed nu al meer want wat bedrijf betreft is het incident. ( hoewel vaker bij collega's. zelfde).
Tja moet ik het me in eigen tijd gaan oplossen dan en op mijn kosten?>. sterker nog kan dat wel want zijn niet mijn eigendom?
Het is je te onbelangrijk er wat mee te gaan doen, waarom zou het ons dan in Wodansnaam moeten boeien?![]()
Die worden niet altijd gelezen helaas..quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is het met elk onderwerp bij hem, en met adviezen worden niets gedaan.
Ben er wel klaar mee.
Okree, het is weer het Kree's Knullife Dagboek weekje
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nou precies datquote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Precies...als ik bijv te lang over een onderwerp door zou gaan, werden mensen dat ook wel een beetje zatWell, life can be a riot
Sorryquote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:21 schreef hemarookworst het volgende:
Godver wat kunnen mensen in de weg lopenDat krijg je als je horizontaal uitgedaagd bent
Well, life can be a riot
Gewoon met omver beuken en geen ene schijt gevenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:21 schreef hemarookworst het volgende:
Godver wat kunnen mensen in de weg lopenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik hou meer van mensen die kort van stof zijnquote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als zelfs een vrouw zegt dat iemand 'te lang door gaat' dan betekend dat wel iets
Dat is elk weekend zoquote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:22 schreef DerRabbit het volgende:
Okree, het is weer het Kree's Knullife Dagboek weekje![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
of je wordt er vriendelijk voor bedanktquote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die worden niet altijd gelezen helaas..![]()
![]()
Niet eens daardoor maar gewoon zonnig druk en mensen die niet bewust zijn van de omgevingquote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
SorryDat krijg je als je horizontaal uitgedaagd bent
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: