@Osvaldo2 heeft de verdachte gevonden:quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:29 schreef Kissingbird het volgende:
Lijkt wel iemand met een dikke blote buik en zak over zijn hoofd
ja met beide, tis ook als waterbedrijf hebben we natuurlijk heel groot stuk in natuur en waar we rijden, dus vandaar daar beroep op gedaan en is die andere ook uiteindelijk gevonden.quote:
Fijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:53 schreef kree het volgende:
[..]
ja met beide, tis ook als waterbedrijf hebben we natuurlijk heel groot stuk in natuur en waar we rijden, dus vandaar daar beroep op gedaan en is die andere ook uiteindelijk gevonden.
vind dat wel altijd de leuke dingetjes en hou sowieso van een goeie afloop enzo.quote:
Mooi toch.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:55 schreef kree het volgende:
[..]
vind dat wel altijd de leuke dingetjes en hou sowieso van een goeie afloop enzo.
Maar werkt wel, denk mensen hier en zeker die meer het natuur doen als installaties. Als zoiets gemeld is willen we allemaal wel ons best doen.
nee joh er zitten wel registratie nrs op met van dunea enzo. als stickers. Maar het is teveel of meer moeite om dat na te gaan als wat het uiteindelijk kost als wat ze gejat hebben.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:50 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je al op marktplaats gekeken of je gereedschap daar wordt aangeboden?
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:58 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh er zitten wel registratie nrs op met van dunea enzo. als stickers. Maar het is teveel of meer moeite om dat na te gaan als wat het uiteindelijk kost als wat ze gejat hebben.
ik denk mss 500-700 kunnen ze dit verkopen, nou kan nu al vertellen, die werktijd kwijt van mij en reparatie ruit is al meer. vandaar ook dit is niet verzekerd vanuit bedrijf.
Ja als je de moeite niet eens neemt ff op Marktplaats te gaan kijken en dat een telefoontje naar de politie je te duur is, dan denk ik idd dat de pakkans erg gering zal zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:00 schreef kree het volgende:
ik heb van materiaal beheer alle precies types gehad en registratie wat ze erop hadden. en die doe ik in de aangifte omdat gewoon nodig.
maar de kans is wss zeer klein dat er ooit iemand voor gepakt gaat worden.
tis niet zo dat ze met CSI. ff de vingerprints komen afnemen ofzo.
ben ook niet de eerste? maar ik ben eentje uit mss wel 100 busjes en het is vaker gebeurt dit hoor?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:59 schreef maily het volgende:
[..]
Als de dieven dat weten mogen je collega's ook wel oppassen
nou ik denk dat ze er van uit kantoor genoeg mensen voor hebben?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als je de moeite niet eens neemt ff op Marktplaats te gaan kijken en dat een telefoontje naar de politie je te duur is, dan denk ik idd dat de pakkans erg gering zal zijn.
@Shii en @Prishaquote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:02 schreef ToT het volgende:
Maar het boeit je zelf eigenlijk gewoon geen hol, als ik het goed begrijp?
Zeg, wie heeft hier de gedeeltelijke zonsverduistering zitten kijken?
Helaas gemistquote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:02 schreef ToT het volgende:
Ik heb er ook geen bril voor. Zo'n goudkleurige warmtedeken kun je er ook voor gebruiken. Die heb ik nog ergens op zolder voor fotografie, maar ik denk er nu pas aan!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:03 schreef Lovely het volgende:
Ik niet.. had geen bril er voor.. heb wel wat foto's voorbij zien komen
het boeit mij wel en baal hier van?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:02 schreef ToT het volgende:
Onthouden voor de volgende keerquote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen bril voor. Zo'n goudkleurige warmtedeken kun je er ook voor gebruiken. Die heb ik nog ergens op zolder voor fotografie, maar ik denk er nu pas aan!
Dat was het eerste waar ik aan dacht, maar laat ik die net niet meer hebben!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Onthouden voor de volgende keerIk zag ook iemand die had een las helm gebruikt
Heb je geen foto gemaakt?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:05 schreef Shii het volgende:
Ik had er ook geen bril voor, maar er zat een sliert (doorzichtige) wolk voor zodat ik het wel goed kon zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |