Was echt leuk!quote:Op donderdag 17 april 2025 15:04 schreef Felixa het volgende:
Begonnen aan The Residence. Heerlijk!
En wat een zet van de makers om Al Franken te vragen om een senator te spelen.![]()
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iHostage - Nederland 2025 12 1:40 uur - Netflix Original | Drama, Misdaad, Thriller, Waargebeurd
Als een gewapende man de Apple Store in het centrum van Amsterdam gijzelt, wordt de politie met een gevaarlijke situatie geconfronteerd. Geïnspireerd op een waargebeurd verhaal.
Oklahoma City Bombing: American Terror - VS 2025 14 1:22 uur - Netflix Original | Documentaire
Deze aangrijpende documentaire gaat over de schokkende bomaanslag op een overheidsgebouw in Oklahoma City in 1995, de dodelijkste terroristische daad in de geschiedenis van de VS.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ik kijk nu, kijkt lekker weg!quote:Op donderdag 17 april 2025 08:15 schreef Aether het volgende:
▼ Ransom Canyon
Bekijk deze YouTube-video
Ransom Canyon - VS S01 2025 14 - Netflix Original | Boek, Drama, Romantisch
In een Texaans stadje loopt de spanning hoog op als drie gevestigde families van ranchers vechten voor hun land, hun nalatenschap en de mensen van wie ze houden.
Ja! Ik vond het ook een feestje om 'm te zienquote:Op vrijdag 18 april 2025 22:01 schreef maily het volgende:
[..]
Net begonnen; en wie kom ik tegen?
Ville Virtanen, oa bekend van Sorjonen
Jaquote:Op donderdag 17 april 2025 09:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Dit is een goede serie om te kijken. Maar het einde is echt een afknapper. Zo stom.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heavenly Ever After - Zuid-Korea S01/E01 2025- Netflix Original | Drama
Een liefhebbend stel dat alle ups en downs in het leven heeft gedeeld, komt na hun overlijden weer samen in de hemel, maar daar is hij in de dertig en zij in de tachtig.
WWE WrestleMania - VS 2024 16 - Live zondag 01:00 uur - Netflix Original | Sport
De grootste Superstars strijden om het WWE-kampioenschap en om eeuwige roem in carrièrebepalende wedstrijden op 'The Grandest Stage of Them All'.When the student is ready, the teacher will appear.
Better Call Saul wordt met het seizoen beter, omdat Jimmy steeds dieper de misdaad ingaat en er steeds meer figuren bijkomen die we kennen uit Breaking Bad.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:47 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Nog tips voor Better Call Saul? Net begonnen met seizoen 3 aflevering 1 maar ik vind de serie nog steeds erg verwarrend en traag..?
Oh ja, net als BB zelf. 'blijf kijken het wordt vanzelf goed'quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:53 schreef Mike het volgende:
[..]
Better Call Saul wordt met het seizoen beter, omdat Jimmy steeds dieper de misdaad ingaat en er steeds meer figuren bijkomen die we kennen uit Breaking Bad.
Nee hoor, ik vond de eerste seizoenen ook al heel goed. Maar als je van wat meer actie houdt, dan vind je dat vooral in de latere seizoenen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh ja, net als BB zelf. 'blijf kijken het wordt vanzelf goed'
Nimmer zon saaie serie gezien
Aflevering met de vliegquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh ja, net als BB zelf. 'blijf kijken het wordt vanzelf goed'
Nimmer zon saaie serie gezien
Ik wist dat er een aflevering was die men als matig zag, maar wist niet welke toen ik vorig en dit jaar BB keek. Bij die aflevering had ik wel een vermoeden dat dat 'm was, maar ik vond hem wel geinig en eigenlijk best goed gedaanquote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mare Fuori | The Sea Beyond - Italië S01-S04 2020 16 | Drama, Misdaad
In een jeugdgevangenis met uitzicht op zee worstelen jonge Napolitanen met vriendschap en liefde, en dromen ze van een betere toekomst.
News Anchor - Japan S01/E01 2025 9 | Drama, Provocerend
Na zijn promotie tot nieuwslezer bij een slechtlopend nieuwsprogramma verlegt een journalist de grenzen om de waarheid bloot te leggen die anderen liever verborgen houden.When the student is ready, the teacher will appear.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |