Eens! Om met die Harry te spreken; just, like, enough with the fucking birdsquote:Op donderdag 17 april 2025 16:19 schreef maily het volgende:
[..]
Was echt leuk!
Gisteren de laatste aflevering gekeken; de serie had wel iets korter gemogen.
Dat is juist de kracht van BCS. Een van de beste series ooit. Ik ga hem gewoon weer kijken, nu ik dit lees. Voor de zesde keer of zo.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:47 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Nog tips voor Better Call Saul? Net begonnen met seizoen 3 aflevering 1 maar ik vind de serie nog steeds erg verwarrend en traag..?
Seizoen 3 iets verder nu en gelukkig zit èèn van mijn favoriete karakters er nu in dus dat kjkt in ieder geval beter wegquote:Op zondag 20 april 2025 13:08 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is juist de kracht van BCS. Een van de beste series ooit. Ik ga hem gewoon weer kijken, nu ik dit lees. Voor de zesde keer of zo.
En dat is?quote:Op zondag 20 april 2025 13:36 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Seizoen 3 iets verder nu en gelukkig zit èèn van mijn favoriete karakters er nu in dus dat kjkt in ieder geval beter weg
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot het einde toe spannendquote:Op vrijdag 18 april 2025 22:44 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja! Ik vond het ook een feestje om 'm te zien
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pangolin: Kulu’s Journey - VS 2025 9 1:29 uur - Netflix Original | Documentaire
In deze documentaire wordt een bedreigd babyschubdier gered uit handen van stropers. Met hulp van een toegewijde verzorger begint hij aan zijn reis terug naar de natuur.
Rabat - Nederland 2011 12 1:46 uur | Drama
Om een taxi van Nederland naar zijn oom in Marokko te vervoeren, beginnen een man en zijn twee vrienden aan de roadtrip van hun leven.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Race For The Crown - VS 2025 9 - Netflix Original | Documentaire
Deze indrukwekkende documentaireserie volgt jockeys, trainers en eigenaren tijdens hun jacht op titels en de zege in de Triple Crown van de volbloed paardenraces.
Unforgettable - VS 2017 16 1:40 uur | Psychologisch, Thriller
Een intens jaloerse, gescheiden moeder bedenkt een gevaarlijk plan om de relatie van haar ex-man met zijn nieuwe partner om zeep te helpen.When the student is ready, the teacher will appear.
@Sunshine1982quote:De Netflixserie Heartstopper krijgt een film. Met de komst van de film eindigt de serie na drie seizoenen, meldt de streamingdienst dinsdag. De Britse coming-of-age komedie gaat over twee jongens op de middelbare school die op elkaar verliefd worden.
In de film gaat het verhaal van Nick en Charlie, gespeeld door Kit Connor en Joe Locke, verder waar het in het derde seizoen eindigde. Bedenker, uitvoerend producent, en striptekenaar van Heartstopper, Alice Oseman, is enthousiast over de film. „Ik ben ontzettend blij dat we het einde van het Heartstopper-verhaal mogen vertellen”, vertelt Oseman aan Netflix. „Ik kan niet wachten om dit verhaal tot een magisch einde te brengen.”
De Netflixserie is een wereldwijd succes. Na het eerste seizoen volgden lovende kritieken, waarna de serie al snel twee extra seizoenen kreeg. Bij de GLAAD Media Awards in New York werd Heartstopper vorig jaar bekroond tot beste tv-programma in de categorie jeugd en familie.
De serie is gebaseerd op de gelijknamige graphic novel van Oseman. De film wordt gebaseerd op het nog te verschijnen zesde deel.
Fantastische film, geweldig acteerwerk en schrijfwerk. Veel meer dan dat had het ook niet nodig.quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:29 schreef TLC het volgende:
Vanwege de dood van Paus Franciscus de film 'The Two Popes' maar eens gekeken, erg goede film en ook qua uiterlijk lijkt Franciscus in de film ook sterk op de echte Paus![]()
En wederom een sterke rol van Anthony Hopkins als Paus Benedictus.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Battle Camp - VS S01 2025 6 - Netflix Original | Reality
Netflix-realitysterren nemen het tegen elkaar op in huiveringwekkende fysieke uitdagingen en proberen eliminatie te voorkomen om $ 250.000 te winnen in deze avontuurlijke serie.
Bullet Train Explosion - Japan 2025 12 2:14 uur - Netflix Original | Actie
Als blijkt dat een kogeltrein op weg naar Tokio zal exploderen zodra deze onder de 100 km/u zakt, breekt er paniek uit. De autoriteiten zetten alles op alles om iedereen te redden.
Carlos Alcaraz: A mi manera | Carlos Alcaraz: My Way - Spanje S01 2025 AL - Netflix Original | Documentaire
In deze documentaireserie zoekt Carlos Alcaraz balans tussen de druk van een fenomenale tenniscarrière en het verlangen van een twintigjarige om van het leven te genieten.
Congonhas: Tragédia Anunciada | A Tragedy Foretold: Flight 3054 - Brazilië S01 2025 9 - Netflix Original | Documentaire
Deze driedelige documentaireserie onthult de verhalen en menselijke tragedies achter de dodelijkste vliegramp van Zuid-Amerika.
Woody Woodpecker - VS 2017 6 1:31 uur | Comedy, Kinderfilm
Een brutale vogel met een typische lach bijt van zich af wanneer zijn leefgebied in het bos wordt bedreigd door een gladde advocaat die er het huis van zijn dromen bouwt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 23-04-2025 07:54:12 ]When the student is ready, the teacher will appear.
Op Prime staat Conclave, die is in dit licht ook erg interessant.quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:29 schreef TLC het volgende:
Vanwege de dood van Paus Franciscus de film 'The Two Popes' maar eens gekeken, erg goede film en ook qua uiterlijk lijkt Franciscus in de film ook sterk op de echte Paus![]()
En wederom een sterke rol van Anthony Hopkins als Paus Benedictus.
Die wil ik wel eens zien, maar ik weiger om abonnement op prime te nemen vanwege verschillende redenen.quote:Op woensdag 23 april 2025 08:58 schreef avotar het volgende:
[..]
Op Prime staat Conclave, die is in dit licht ook erg interessant.
Waarschijnlijk dezelfde als waarom ik hem heb stopgezet?quote:Op woensdag 23 april 2025 13:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die wil ik wel eens zien, maar ik weiger om abonnement op prime te nemen vanwege verschillende redenen.
Hypedquote:Op woensdag 23 april 2025 16:23 schreef Aether het volgende:
Wednesday seizoen 2
Bekijk deze YouTube-video
Zo schattig die bezoekerquote:Op woensdag 23 april 2025 01:43 schreef Seven. het volgende:
Jules is echt een leuke film. Een bejaarde man vindt dankzij een hoogst ongebruikelijke bezoeker verbinding met leeftijdsgenoten. Traag verhaal, maar het gaat dan ook over onwaarschijnlijke vriendschappen tussen een stel oudjes die al de nodige blikschade hebben opgelopen. Uitstekend acteerwerk (hoofdpersoon had ik niet eens herkend als Ben Kingsley!), met name Jane Curtin zet een geweldige bijrol neer, een hilarisch voetnootje hier en daar, idyllische setting en fijne muziekjes.
Het voelt als zo'n zeldzaam geslaagde low-budget film. Zeker de moeite!
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You - VS S05 2023 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Duister, Psychologisch, Thriller
Een gevaarlijk charmante, obsessieve man gaat extreem ver om deel uit te maken van de levens van de vrouwen die hem fascineren.
[ Bericht 5% gewijzigd door Aether op 24-04-2025 19:09:22 ]When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Havoc - VS 2025 16 1:45 uur - Netflix Original | Actie, Misdaad
Na een drugsroof met een dodelijke afloop vecht een uitgebluste agent zich een weg door de criminele onderwereld van een corrupte stad om de zoon van een politicus te redden.
Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull - VS 2008 12 2:03 uur | Actie, Avontuur, Fantasie
Indiana Jones raakt betrokken bij een Russisch complot om objecten met bovennatuurlijke krachten uit het Amazonegebied op te graven: de kristallen schedels van Akator.
Indiana Jones and the Last Crusade - VS 1989 12 2:07 uur | Actie, Avontuur, Fantasie
Indiana Jones gaat met zijn vader voor de derde keer op avontuur uit om de wieg van de beschaving te verkennen tijdens een gevaarlijke zoektocht naar de heilige graal.
Indiana Jones and the Raiders of the Lost Ark - VS 1981 12 1:56 uur | Actie, Avontuur, Fantasie
Als Indiana Jones door de overheid wordt ingeschakeld om de legendarische ark des verbonds te zoeken, moet hij het opnemen tegen het hele naziregime.
Indiana Jones and the Temple of Doom - VS 1984 12 1:59 uur | Actie, Avontuur, Fantasie
Indiana Jones, zijn jonge assistent en een verwende zangeres gaan naar India om een vermiste magische steen te zoeken, wat tot onverwachte gebeurtenissen leidt.
Jewel Thief - The Heist Begins - India 2025 16 1:56 uur - Netflix Original | Actie, Misdaad
De ingenieuze oplichter Rehan beraamt een diamantroof, waarbij hij Rajan, zijn sadistische rivaal, in een spannende machtsstrijd te slim af probeert te zijn.
Pokémon Horizons: Seizoen 2 – De zoektocht naar Laqua - Japan H02 2025 6 - Netflix Original | Kinderserie
Jonge Pokémon-trainers Liko, Roy en Dot gaan naar de Paldea-regio om de kracht van Terastallization onder de knie te krijgen en het mysterie achter Terapagos te ontrafelen.
The Truman Show - VS 1998 6 1:43 uur | Comedy, Drama, Fantasie
Truman Burbank is de ster van "The Truman Show". Zonder dat hij het weet, wordt elk aspect van zijn leven 24 uur per dag uitgezonden.
Weak Hero - Zuid-Korea C02 2025 16 - Netflix Original | Actie, Drama
Samen met onverwachte vrienden gaat een begaafde, introverte student de confrontatie aan met pestkoppen en gewelddadige vijanden, onbewust van het gevaar dat hem te wachten staat.When the student is ready, the teacher will appear.
Jaaaa, ook gezienquote:Op vrijdag 25 april 2025 09:37 schreef Seven. het volgende:
Wicked little letters - geweldige acteurs, voorspelbaar maar wel heel leuk plot, en ik vond 'm ook verrassend relevant in de huidige tijdsgeest. Feministen kunnen hun hart ophalen. En: Olivia Colman.
Inderdaad echt een hele leuk film.quote:Op vrijdag 25 april 2025 09:37 schreef Seven. het volgende:
Wicked little letters - geweldige acteurs, voorspelbaar maar wel heel leuk plot, en ik vond 'm ook verrassend relevant in de huidige tijdsgeest. Feministen kunnen hun hart ophalen. En: Olivia Colman.
quote:Netflix komt de wensen van klanten tegemoet en introduceert een nieuwe ondertitelingsoptie
Netflix komt met een nieuwe ondertitelingsoptie. Het schijnt dat de Engelstalige ondertiteling gigantisch populair is op het platform. Kijkers zetten dit aan om bepaalde content beter te kunnen volgen. Toch ervaarden ze in het verleden ook minpunten aan de ondertiteling die Netflix hiervoor aanbood.
Netflix introduceert de langverwachte nieuwe ondertitelingsoptie om bij Engelstalige producties ook gewoon de Engelstalige ondertiteling aan te zetten. Hiervoor bood de dienst alleen ondertiteling speciaal voor doven en slechthorenden aan. Dit liet The Verge weten in een artikel. Voor diegene die wel kan horen en dus alleen wil meelezen met een dialoog, kunnen deze omschrijvingen afleidend zijn. De verandering komt dus tegemoet aan de wensen van kijkers die vaak ondertiteling gebruiken om iets beter te kunnen volgen, maar de extra beschrijvingen van geluiden en muziek niet nodig hebben.
[Dramatic music plays]quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vond de Engelse ondertiteling eigenlijk altijd wel goed. Ik gebruik die voor series/films waarin de Nederlandse ondertitels tekort schieten bij de sterke dialogen. Zoals bijvoorbeeld bij bazenserie Succession.
Oe, spannend.quote:
Het was me eerlijk gezegd echt totaal niet opgevallen dat de Engelse ondertiteling tot nu ook al die extra geluidjes omschreef, terwijl ik 99% van de (ook Engelstalige) series kijk met Engelse ondertitelingquote:Op vrijdag 25 april 2025 19:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vond de Engelse ondertiteling eigenlijk altijd wel goed. Ik gebruik die voor series/films waarin de Nederlandse ondertitels tekort schieten bij de sterke dialogen. Zoals bijvoorbeeld bij bazenserie Succession.
Spoilers Stranger Things.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvin and the Chipmunks - VS 2007 6 1:31 uur | Comedy
De getalenteerde chipmunks Alvin, Simon en Theodore veranderen in zangsensaties wanneer ze Dave Seville ontmoeten, een songwriter die het moeilijk heeft, en hij hun manager wordt.
Alvin and the Chipmunks 3: Chipwrecked - VS 2011 6 1:27 uur | Avontuur, Comedy
Tijdens een familievakantie op een cruiseschip belanden de Chipmunks en de Chipettes als schipbreukelingen op een onbewoond eiland ... maar ze zijn daar niet alleen!
Alvin en de chipmunks: Roadtrip - VS 2015 6 1:32 uur | Comedy, Musical
De muzikale eekhoorns Alvin, Simon en Theodore reizen het hele land door om te voorkomen dat hun voogd Dave zijn vriendin ten huwelijk vraagt.
Alvin and the Chipmunks: The Squeakquel - VS 2009 9 1:28 uur | Comedy
Alvin, Simon en Theodore zijn terug, samen met hun gestreste manager Dave. Maar deze keer krijgen ze concurrentie van de Chipettes.
Cast Away - VS 2000 12 2:24 uur | Drama
Nadat een man door een vliegtuigongeluk strandt op een onbewoond eiland, vecht hij jarenlang om in leven te blijven. Hij klampt zich vast aan de hoop dat hij ooit weer thuiskomt.
Primal Fear - VS 1996 16 2:11 uur | Boek, Drama, Misdaad, Mysterie, Thriller
Een misdienaar wordt aangehouden terwijl hij bebloed wegrent van een plaats delict. Zijn veroordeling lijkt onontkoombaar, maar zijn advocaat wil de zaak absoluut winnen.
Shooter - VS 2007 16 2:06 uur | Actie, Boek, Mysterie
Een ervaren scherpschutter wordt door collega's overgehaald te helpen om een moordaanslag op de president te voorkomen.When the student is ready, the teacher will appear.
Mind blown, elke keer weer. En elke keer is er weer een ander element in deze film die me pakt. De eerste keer waren het de special effects. De keren daarna zijn me steeds weer andere dingen bijgebleven. Deze keer is het relevantie in de huidige tijdsgeest: de opkomst van AI.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:55 schreef Seven. het volgende:
En dan nu.. The Matrix! Voor de zesde keer of zo.
quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:11 schreef Aether het volgende:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tjezus wat een bagger. Havoc. Tom Hardy doet mee, maar kan de boel niet redden.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Havoc - VS 2025 16 1:45 uur - Netflix Original | Actie, Misdaad
Na een drugsroof met een dodelijke afloop vecht een uitgebluste agent zich een weg door de criminele onderwereld van een corrupte stad om de zoon van een politicus te redden.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
Toch niet mijn serie.quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:17 schreef maily het volgende:
Begonnen aan Yellowstone .... indrukwekkend
Deze heb ik ook op mijn lijst.quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:17 schreef maily het volgende:
Begonnen aan Yellowstone .... indrukwekkend
En Parenthood ook!quote:
Tom Hardy is één van de beste acteurs ooit. Aan hem kan het haast niet liggen.quote:Op zondag 27 april 2025 19:37 schreef DKUp het volgende:
Havoc vond ik echt een slechte film. Tom Hardy komt ook enorm slap over.
Maar OK.. als het echt zo slecht is, dan zal ik er waarschijnlijk nooit achterkomen of het aan Hardy heeft gelegen.quote:Op zondag 27 april 2025 19:30 schreef manny het volgende:
[..]
Tjezus wat een bagger. Havoc. Tom Hardy doet mee, maar kan de boel niet redden.
Alweer?!quote:Cast Away - VS 2000 12 2:24 uur | Drama
Nadat een man door een vliegtuigongeluk strandt op een onbewoond eiland, vecht hij jarenlang om in leven te blijven. Hij klampt zich vast aan de hoop dat hij ooit weer thuiskomt.
Teveel geweld naar mijn zin. Oa die rodeo.quote:Op maandag 28 april 2025 00:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
Deze heb ik ook op mijn lijst.
[..]
En Parenthood ook!![]()
Wat vond je minder aan Yellowstone?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |