No worries, ze blijven vast niet slapenquote:
of wel leuk tochquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:37 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
No worries, ze blijven vast niet slapen![]()
Kiki & Lenny!
Ja dit dusquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:37 schreef freaky40 het volgende:
Ze zullen ze wel weer niet te zien krijgen, net als vorig jaar. Pas achteraf horen ze dat hun daar waren om iets te organiseren.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:38 schreef Ynti het volgende:
Het kwartje valt nu pas.
Dit is gewoon een livestream.
Ik dacht wat was dit voor opdracht? Dit heb ik nooit gezien.
Daar zal wel een vette boete voor zijn als ze dat doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:38 schreef Thorelf het volgende:
maar zij kunnen toch heel veel info doorgeven
Had je toch gelijk met die heliumtankquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
staat 'n fles Heliumzuurstof in de dagboekkamer
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:38 schreef freaky40 het volgende:
Hoor nog een stem. Is er naast Lenny en Kiki nog iemand?
Dat zijn hunzelf met de ballonnen gek doen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:38 schreef freaky40 het volgende:
Hoor nog een stem. Is er naast Lenny en Kiki nog iemand?
123quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:39 schreef Jackiegekkie het volgende:
En nu vraag ik me af of Lennie en Jane vriendinnen waren geworden. Of net helemaal niet en aartsrivalen.
Zo jammer dat het anders gelopen is en dat we die 2 nooit samen gezien hebben.
Deden ze toch altijd al.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:39 schreef C.A.I het volgende:
Ze zijn wel uiterst aan het over acten zeg 🤪
tomquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:42 schreef Kissingbird het volgende:
ze mogen niet op het feest erbij zijn
Dat dus. Wel jammer weer dit.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:41 schreef Jackiegekkie het volgende:
BB:
Lennie en keanu, welkom in de PR.
Deze plek kennen jullie heel goed. (Lennie zegt neen, nooit geweest)
Ik ben verheugd dat ik jullie een bijzondere opdracht mag geven, en er komt geen gitaar bij kijken, Keanu!
Jordy en Matteus en Jolien en Sharice hebben de finaleweek gehaald.
Een bijzonder mooie prestatie -
En nu zegt de internationaal alom gekende BB-regel, daarbij hoort een bijzonder feestje.
Aan jullie om alles hiervoor klaar te maken: de hapjes, de drankjes, de versiering
Maak er wat moois van
Jullie mogen zelf niet op het feestje aanwezig zijn, maar ik zal nadien wel aan de bewoners laten zien dat jullie er waren.
Aan jullie om alles klaar te maken, ook verder straks in het huis, terwijl de bewoners een money-game spelen.
Jullie moeten wel een beetje stil zijn dat ze jullie niet horen. Veel plezier!
Kan ook. Doet er niet zoveel toequote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee Kiki omdat het hem net slecht werd toch?
coupe playmobil poppetjequote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:45 schreef DGK-Eric het volgende:
Kiki ging naar de kapper en heeft om een coupe fietshelm gevraagd?
Ah letterlijk gezegd dus door BB haha, had ik niet meegekregen want ff onderweg.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:41 schreef Jackiegekkie het volgende:
BB:
Ik ben verheugd dat ik jullie een bijzondere opdracht mag geven, en er komt geen gitaar bij kijken, Keanu!
En nu zegt de internationaal alom gekende BB-regel, daarbij hoort een bijzonder feestje.
Aan jullie om alles hiervoor klaar te maken: de hapjes, de drankjes, de versiering
Maak er wat moois van
Jullie mogen zelf niet op het feestje aanwezig zijn, maar ik zal nadien wel aan de bewoners laten zien dat jullie er waren.
Aan jullie om alles klaar te maken, ook verder straks in het huis, terwijl de bewoners een money-game spelen.
jammerquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:47 schreef Willewa het volgende:
Mijn gok; bewoners zo naar game room. Lennie en Keanu dingen in woonkamer zetten/aankleden en weer weg.
Feestje met z’n 4en. Net als 2 jaar geleden toen Chayron, Chelsea en Judy even de woonkamer kwamen versieren.
Dat is letterlijk wat BB zeiquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:47 schreef Willewa het volgende:
Mijn gok; bewoners zo naar game room. Lennie en Keanu dingen in woonkamer zetten/aankleden en weer weg.
Feestje met z’n 4en. Net als 2 jaar geleden toen Chayron, Chelsea en Judy even de woonkamer kwamen versieren.
Ja zag jouw bericht daarna dus pas en niet gehoord want onderwegquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:49 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dat is letterlijk wat BB zei![]()
De bewoners spelen zo een money-game. Lennie en Keanu mogen in het huis alles klaar zetten voor het feest, maar moeten dan weg voor ze terugkomen.
Maar met stagiaires zouden we niet mogen meekijken en hadden we nu SL voor een paar uur (want game in GR nu of zo meteen)quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat zinloos eigenlijk .. kunnen net zo goed de stagiaires doen.
Ja het voegt niet veel toe, het is juist leuk voor het momentum als ze daadwerkelijk elkaar weer zien. Dit vind ik geen TV maken. Het zal iedereen weer even kort enthousiast maken, maar daarna weer back to normal. Vorig jaar was het ook niet echt een dingetje.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat zinloos eigenlijk .. kunnen net zo goed de stagiaires doen.
Waarom zou ze er niet naar kijkenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:50 schreef odie22 het volgende:
wat een onzin dit zeg, of dat lenny nog naar bb kijkt
Zat ik ook al naar te kijken..die spullen daarboven zijn een beetje Italiaans..pastamachine en kruidenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:50 schreef freaky40 het volgende:
Er staat in de PR wel een keukenblok met allemaal afwas in het afdruiprek en het is weer geschilderd dus dat doet nog dienst hierna voor iets.
Ik moest toch even op mijn klokje kijken, hoezo is het straks 1 april?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:50 schreef Adat231 het volgende:
Ze kunnen ze beter laten blijven nog 1 uur en 10 minuten en het is 1 april. Bewoners ... de kijkers hebben gekozen en willen Joliens finale plek laten ruilen voor een plek voor een oud bewoner........ en die komt nu naar binnen gelopen
Allerlei hammen aan een touwtje.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:51 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Zat ik ook al naar te kijken..die spullen daarboven zijn een beetje Italiaans..pastamachine en kruiden
Snap het wel. Dan krijgen ze veel te veel info. Het is leuker als de bewoners niet weten wie er heel goed voor staat en wie geen kans maakt.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:51 schreef Lrod01 het volgende:
Gooi ze toch gewoon voor een dag beide het huis in en laat ze lekker samen feesten. Het hele "geen contact met de buitenwereld" thema is toch allang out of the window.
oeps het is pas 28 maart........ koekoekquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:52 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik moest toch even op mijn klokje kijken, hoezo is het straks 1 april?
![]()
Je had mij wel evenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:53 schreef Adat231 het volgende:
[..]
oeps het is pas 28 maart........ koekoek
Over 1 uur en 6 minuten is het 29 maartquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:50 schreef Adat231 het volgende:
Ze kunnen ze beter laten blijven nog 1 uur en 10 minuten en het is 1 april. Bewoners ... de kijkers hebben gekozen en willen Joliens finale plek laten ruilen voor een plek voor een oud bewoner........ en die komt nu naar binnen gelopen
quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:41 schreef Jackiegekkie het volgende:
BB:
Maak er wat moois van
Hoezo slakkentempo? Ze krijgen nu pas groen licht om te vertrekken en er waren duidelijk al meer dan genoeg ballonnen opgeblazenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:56 schreef kater1 het volgende:
Slakkentempo die twee. Lennie eet nu rauwe champignon. Moet kunnen.
Is er uitgezet/ontslagen door BB omdat belangrijke gegevens over haar gezondheid ontbraken.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:01 schreef Sestra666 het volgende:
weten we al waarom lenny weg ging toen?
Is dat bewezen of door Lennie uitgesproken?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Is er uitgezet/ontslagen door BB omdat belangrijke gegevens over haar gezondheid ontbraken.
Dat is bevestigd in de uitzending dacht ik.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Is dat bewezen of door Lennie uitgesproken?
Er was gisteren een uitleg van haar in de Belgische krant het nieuwsblad maar zat onder een betaal link dus heb het niet kunnen lezen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Is dat bewezen of door Lennie uitgesproken?
ohja is ook zoquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Is er uitgezet/ontslagen door BB omdat belangrijke gegevens over haar gezondheid ontbraken.
Staat heel stuk van der in de krant waar ze het bevestigdquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is bevestigd in de uitzending dacht ik.
Nee, Lennie vertrok om gezondheidsredenen. Dat is alles wat er in de uitzending is benoemd.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is bevestigd in de uitzending dacht ik.
gamequote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:06 schreef zodeju het volgende:
Waar zijn de bewoners nu.....moesten die op hun slaapkamer blijven.....??
Ga je ff de afwas weg ruimen....
Ja o.a. maar iets wat ze niet tijdens de casting had gemeld bij productie.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:06 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nee, Lennie vertrok om gezondheidsredenen. Dat is alles wat er in de uitzending is benoemd.
een game doenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:06 schreef zodeju het volgende:
Waar zijn de bewoners nu.....moesten die op hun slaapkamer blijven.....??
Ga je ff de afwas weg ruimen....
Uit dat artikel:quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:05 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Er was gisteren een uitleg van haar in de Belgische krant het nieuwsblad maar zat onder een betaal link dus heb het niet kunnen lezen.
Dank je!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:07 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Uit dat artikel:
Vanwege niet benoemde medische redenen wordt, in overleg met de productie, beslist dat Lennie het huis moet verlaten. Over het waarom zal ze pas praten wanneer de tijd er rijp voor is. En dat is nu. “Ik heb al langer problemen met eten, maar ik had nooit kunnen inschatten dat het zo heftig zou worden.”
Ik post de volledige tekst zo in Lennie haar topic - want deze discussie hoort hier niet echt thuis
Omdat ze er zelf ook pas in het huis achterkwam/kon erkennen dat ze dat probleem had.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja o.a. maar iets wat ze niet tijdens de casting had gemeld bij productie.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:03 schreef kater1 het volgende:
Hahaha iemand een cap van Lennie met de ballonnen?
vast welquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Zouden ze Fleurrrrr ook nog terug laten komen
Wie?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:10 schreef Kodiak100 het volgende:
pleurquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja, de eer van het kartel moet hoog gehouden worden héquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:14 schreef latevogel het volgende:
En Kiki staat maar te vreten en bla blabla kijk mij eens leuk doen🙄
Nou geweldig 🤐🙄quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:12 schreef greysbones het volgende:
toch leuk
even een andere energie in huis
tempo is niet het thema dit jaarquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:13 schreef Ireth het volgende:
Ondertussen lig ik in bed de streams te kijken terwijl ik morgen vroeg op moet. Schiet eens op daaro!
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:13 schreef Ireth het volgende:
Ondertussen lig ik in bed de streams te kijken terwijl ik morgen vroeg op moet. Schiet eens op daaro!
Ik heb het artikel gelezen inmiddelsquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:05 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Er was gisteren een uitleg van haar in de Belgische krant het nieuwsblad maar zat onder een betaal link dus heb het niet kunnen lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
zekerquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:17 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Maakt niet uit! Beter dit dan een SL
Ja oké, heb je ook weer gelijk in. Maar vond dit ook wel gezellig.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:18 schreef maxelu het volgende:
[..]
zeker
maar het feestje mag ook voor 2 uur snachts beginnen svp
"Weet je wat het ding is...."quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:22 schreef maxelu het volgende:
Ik hoop voor keanu dat het niet meer te lang duurt
hij doet heel "leuk" nu
nog 30min in het huis en dan voelt hij zich heel onzeker
en gaat ie huilen
Het zit em diep in z’n kartelgenen 😅quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:25 schreef Jackiegekkie het volgende:
Kiki gewoon stelen, haha.
Neemt een pot slob mee naar huis!
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:26 schreef Willewa het volgende:
[..]
Het zit em diep in z’n kartelgenen 😅
hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:29 schreef T0wler het volgende:
Ze zijn beelden aan het terug kijken in de gameroom dan gaat Jolien waarschijnlijk de eerste kus met Jeffrey ook terug zien
Kom in mijn ogen vooral door keanuquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:30 schreef Was-beer het volgende:
Het lijkt onmogelijk om 1 taak te volbrengen. Ze gaan van de hak op de tak
word er kriebelig van to be honest..... steeds dat engels er tussendoor ookquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:30 schreef Was-beer het volgende:
Het lijkt onmogelijk om 1 taak te volbrengen. Ze gaan van de hak op de tak
die is echt zijn ritalin vergetenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:31 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Kom in mijn ogen vooral door keanu
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:32 schreef Ireth het volgende:
Mensen, ik ga aftaaien, moet morgen gewoon werken. Zie de afloop wel in de uitzending (zal wel gemonteerd worden naar anderhalve minuut!)
BB is veel te bang dat Elsa in het drankje voor jordy zou hebben gespuugdquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:34 schreef Was-beer het volgende:
BB nu spijt dat ze Elsa hier niet voor gevraagd hebben. Die had met militaire precisie alles uitgevoerd
die had al het eten gepakt en onder haar bed verstoptquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:34 schreef Was-beer het volgende:
BB nu spijt dat ze Elsa hier niet voor gevraagd hebben. Die had met militaire precisie alles uitgevoerd
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:35 schreef odie22 het volgende:
[..]
die had al het eten gepakt en onder haar bed verstopt
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB is veel te bang dat Elsa in het drankje voor jordy zou hebben gespuugd
Haha scherp. Nu je het zegt denk ik dat eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:40 schreef T0wler het volgende:
Hartje op Jolien haar bed dadelijk denkt ze dat Jeffrey is geweest
Als ze die op hadden gehangen aan de deur was het een heel ander gezicht... Maar jaquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:38 schreef Willewa het volgende:
Die enkel zilveren slingers zien er ook niet echt uit haha. Kan je weinig leuk mee aankleden.
Nou ik niet en het sloffen en gillen al helemaal nietquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:41 schreef Willewa het volgende:
Ik ga Jane haar gegiechel wel echt missen
Haha true. Kon beter.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:42 schreef latevogel het volgende:
[..]
Als ze die op hadden gehangen aan de deur was het een heel ander gezicht... Maar ja
jolien gaat zich op mattie stortenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:46 schreef Droopie het volgende:
[..]
2 flessen wijn, de dames kunnen hun lol op
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:47 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
jolien gaat zich op mattie storten
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:47 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Ja of dus hele avond Jeffrey-gezwijmel omdat er een slingerhartje op haar bed ligtquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:47 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Jawel zeer blij mee, alleen dit duurt wel even lang nuquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:52 schreef Jackiegekkie het volgende:
Hey mopperkonten, het is tenminste geen SL! Dat had zomaar eventjes gekund voor de voorbije 2u!
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken morgen vroeg dag en een lange werkdag![]()
![]()
Veel feestplezier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |