las het gisteren ook al geloof ik, is dit werkelijk waar of aanname want kan dit echt niet geloven.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:03 schreef Hznootje het volgende:
Jolien, trui aan van Mattheus, jas aan van Mattheus..Kan er niks aan doen, vind het zo’n sneu kindDagen Janken om de kringspier uitspraak van Jane..Maar ondertussen een wip maken met Jeffrey en nu als een loopse …. achter Mattheus aan.. Obvious
Nee is echt, heeft ze zelf ook gezegd tegen Jordy en Mattheus. Alleen wil ze niet vertellen waar dat heeft plaatsgevondenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
las het gisteren ook al geloof ik, is dit werkelijk waar of aanname want kan dit echt niet geloven.
wat hand werk neem ik eerder aan.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, ga ik naar S2
oh ok raar dat daar dan geen beeld werk van is ook niet van het bekennen ervanquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:23 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee is echt, heeft ze zelf ook gezegd tegen Jordy en Mattheus. Alleen wil ze niet vertellen waar dat heeft plaatsgevonden
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Je kunt veel van Jane zeggen maar volgens mij heeft zij echt geen extensions hoor...quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:05 schreef odie22 het volgende:
die haren kunnen we toevoegen aan de extensions van jane
Ze hebben BB gevraagd het niet uit te zenden. En dat ze het vertelde moet wel,ergens beeld van zijn ..is al tijdje terug Was buitenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh ok raar dat daar dan geen beeld werk van is ook niet van het bekennen ervan
staat toch 1.aprl finale of niet?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee volgende week vrijdag is de laatste dag![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je kunt veel van Jane zeggen maar volgens mij heeft zij echt geen extensions hoor...
jawel zij en Jolienquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je kunt veel van Jane zeggen maar volgens mij heeft zij echt geen extensions hoor...
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
In het echt dus nog vlassigerquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Jolien??? Die heet gewoon vlassig haar toch??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop