SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ook een mooiequote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik had "Nu eens tijd voor een andere TT"
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:04 schreef gebrokenglas het volgende:
in de aankomende bila wordt besproken dat het lezen van de memo's wel erg belangrijk is.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
zou het in de memo zettenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik had "Nu eens tijd voor een andere TT"
Smile, it's free therapy.![]()
Zonder je broek op te lichtenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik kan wel een beetje rijmen en dichtenUw ADH vitamine Worst
Voor wie het leuk vindt: morgenoverdag hebben we een zonsverduistering.
Voorzichtig met in de zon kijken natuurlijk!!How can I make this topic about me?![]()
Denk je is het eindelijk weekendquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, ik word flink aan het werk gezetUw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Voorzichtig met in de zon kijken natuurlijk!!
Uw ADH vitamine Worst
Nou dat is het zeker. De werklaptop ligt dichtgeklapt uit het zicht, evenals de toegangspas en de werktelefoon.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Denk je is het eindelijk weekendHow can I make this topic about me?![]()
Zo, weekend, biertje erbij en op tijd naar nest vanavond hoor.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, weekend, biertje erbij en op tijd naar nest vanavond hoor.uhu
Wat?? Op tijd naar bed? Wat is dit voor godslasteringquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, weekend, biertje erbij en op tijd naar nest vanavond hoor.![]()
Saufen tot we Kraufen Jawol!![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nijn !!!!!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat?? Op tijd naar bed? Wat is dit voor godslastering![]()
![]()
quote:Ja, ben taffusmoe joh. Denk dat ik na 2 bier al wel aan het kraufen ben, naar m'n mandquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat?? Op tijd naar bed? Wat is dit voor godslastering![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
dagje ouder zijn hakt er inquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Ja, ben taffusmoe joh. Denk dat ik na 2 bier al wel aan het kraufen ben, naar m'n mand
Slap excuusquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Ja, ben taffusmoe joh. Denk dat ik na 2 bier al wel aan het kraufen ben, naar m'n mand![]()
Drink gewoon je bier knul![]()
Of zoals een echte pro bier infuus aansluiten en in je mand lekker netflixenquote:
Ik word wel een ouwe lul jaquote:
Ga m'n best doen uiteraard.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Slap excuus![]()
Ik heb de waarheid al eventjes geaccepteerd.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:28 schreef gebrokenglas het volgende:
oef - dat komt effe binnen, bij Grrrrrrrr"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik lag vorige week na 1 glas whisky ook al zo goed als gevloerd in mijn holletjequote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik word wel een ouwe lul ja
[..]
Ga m'n best doen uiteraard.![]()
Je moet het ook niet als shotje drinken hèquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik lag vorige week na 1 glas whisky ook al zo goed als gevloerd in mijn holletje![]()
31 mei word je weer jongquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb de waarheid al eventjes geaccepteerd.Uw ADH vitamine Worst
Gelukkig nog maar een kleine 20 jaar tot aan mijn pensioen, dan kan het Grrrrrrrrrote Genieten beginnen![]()
![]()
![]()
Ik woon al een aantal jaar samen met een vrouw mensch, een doos flessen word al snel een middag opknappertjequote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je moet het ook niet als shotje drinken hè![]()
Eerste week van juni maar vrij nemen denk ik.quote:
Moet je ook niet in een bierpul gieten en dan in een teug op zuipen hequote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik lag vorige week na 1 glas whisky ook al zo goed als gevloerd in mijn holletje![]()
Uw ADH vitamine Worst
Ik heb niet eens een bierpul van een literquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moet je ook niet in een bierpul gieten en dan in een teug op zuipen he![]()
Ik ging iets doen maar weet niet meer wat. Zo begint het dus hè.
Heet in de kelder opsluiten tegenwoordig ook al samen wonen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik woon al een aantal jaar samen met een vrouw mensch, een doos flessen word al snel een middag opknappertje
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik las 'bierlul'.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een bierpul van een liter
Kan je gewoon opgeven als fiscale partner toch.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Heet in de kelder opsluiten tegenwoordig ook al samen wonen?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Je ging bier pakken uit de koelkast.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ging iets doen maar weet niet meer wat. Zo begint het dus hè.How can I make this topic about me?![]()
Ja, nee, dat is belangrijk, dat vergeet ik nietquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je ging bier pakken uit de koelkast.
De aftakeling begint pas echt als je met iemand aan het bellen bent en ineens zegt: Ik kan mijn telefoon nergens vinden!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ging iets doen maar weet niet meer wat. Zo begint het dus hè.
Kan zomaar als je met oortjes in aan het bellen bent tegenwoordigquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De aftakeling begint pas echt als je met iemand aan het bellen bent en ineens zegt: Ik kan mijn telefoon nergens vinden!
Misschien @greysbones ff vragenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Stond het ook niet in de aantekeningen?![]()
![]()
![]()
En meteen ook de supermarkt bonnetjes inleveren zodat je daar de btw van kunt terug vorderen!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan je gewoon opgeven als fiscale partner toch.
Je huissleutels in de voordeur laten zitten de hele nacht, valt dat er ook onder?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De aftakeling begint pas echt als je met iemand aan het bellen bent en ineens zegt: Ik kan mijn telefoon nergens vinden!How can I make this topic about me?![]()
Ligt eraan aan welke kant van de voordeur je ze laat zittenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je huissleutels in de voordeur laten zitten de hele nacht, valt dat er ook onder?
De buitenkant.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt eraan aan welke kant van de voordeur je ze laat zitten![]()
En ik kon uiteraard 's ochtends, toen ik naar kantoor moest, de sleutels nergens vinden.How can I make this topic about me?![]()
Maar memo's lezen HO MAARquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik luister techno en kijk grappige filmpjes.![]()
![]()
@Shiiquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Voorzichtig met in de zon kijken natuurlijk!!![]()
![]()
Ik heb het wel eens gehad dat ik draadloze oortjes indeed, podcast op zette, jas, schoenen en tas pakte naar buiten liep en er 2 minuten over deed om uit te vinden dat ik buiten het bereik van mijn telefoon was gelopen die nog op mijn bureau lagquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan zomaar als je met oortjes in aan het bellen bent tegenwoordig![]()
Dit is me ook ondertussen vaak genoeg overkomen om als ik mijn sleutels niet kan vinden als één van de eerste dingen te denken:"ff kijken of ze niet aan de buitenkant van de deur zitten.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De buitenkant.![]()
En ik kon uiteraard 's ochtends, toen ik naar kantoor moest, de sleutels nergens vinden."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dus je kunt je met een gerust hart verslikkenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou dat is het zeker. De werklaptop ligt dichtgeklapt uit het zicht, evenals de toegangspas en de werktelefoon.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gehad dat ik draadloze oortjes indeed, podcast op zette, jas, schoenen en tas pakte naar buiten liep en er 2 minuten over deed om uit te vinden dat ik buiten het bereik van mijn telefoon was gelopen die nog op mijn bureau lag![]()
Net als elke vrijdagavondquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, weekend, biertje erbij en op tijd naar nest vanavond hoor.![]()
![]()
![]()
En eventjes een avondhoop machen.
Ik was het niet van plan. Ga je wat spannends zeggen dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:41 schreef maily het volgende:
[..]
Dus je kunt je met een gerust hart verslikken
How can I make this topic about me?![]()
Wat een watje inderdaad ineens ...quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Slap excuus![]()
![]()
![]()
Ik verklap nog niksquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik was het niet van plan. Ga je wat spannends zeggen dan?![]()
![]()
Fritz Cola uit Fritz zijn Coele kelderOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
31 mei zorg ik dat ik in topvorm ben.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Daar heb je nog 2 maanden voor. Dat moet lukkenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
31 mei zorg ik dat ik in topvorm ben.
How can I make this topic about me?![]()
De truc is gewoon voldoende uitslapen en vooral niet werken op die dagquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar heb je nog 2 maanden voor. Dat moet lukken
![]()
Ik heb eindelijk het patroon gevonden voor mijn jurkTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
één van mijn eerste keren dat ik besefte dat ik geen 20 meer was was toen ik een lange zaterdag gewerkt had en daarna nog naar een party ging met een maat van me in Nijmegen. Toen ik in de trein ging zitten merkte ik ineens dat ik toch echt wel goed moe was en zat ik me af te vragen hoe ik in hemelsnaam die party nog ging overleven.
En overleefd? Of moesten ze je wegslepen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
één van mijn eerste keren dat ik besefte dat ik geen 20 meer was was toen ik een lange zaterdag gewerkt had en daarna nog naar een party ging met een maat van me in Nijmegen. Toen ik in de trein ging zitten merkte ik ineens dat ik toch echt wel goed moe was en zat ik me af te vragen hoe ik in hemelsnaam die party nog ging overleven.Uw ADH vitamine Worst
Ga je er morgen aan beginnen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb eindelijk het patroon gevonden voor mijn jurk![]()
Met een beetje tweaken ga ik die lijfje gebruiken als basis
Iets andere mouwen, de achterkant neklijn iets dieper, rits in de zijnaad en dan een rokdeel gerimpeld met daaronder nog een stook. En dat allemaal van mooie bruine-roze gestreepte stofTrotste mama van Ambar
Overleefd, puur op een sloot alcohol en wilskrachtquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En overleefd? Of moesten ze je wegslepen?
Ik ga zeker even tekenen en berekenen hoeveel stof ik nodig heb, voordat ik ga bestellenquote:Trotste mama van Ambar
Ik had ASOT ook alleen overleefd van 22u tot 6u omdat ik nauwelijks alcohol had gedronkenUw ADH vitamine Worst
Ik heb dan júíst alcohol nodig omdat ik anders om 24u denk:"Wat ben ik nou aan het doen man? Ik ga naar huis!"quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:06 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had ASOT ook alleen overleefd van 22u tot 6u omdat ik nauwelijks alcohol had gedronken"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
en wat wordt het ?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:20 schreef StevenHyde het volgende:
Even kort gamen en dan dochter weer ophalen van scouting.
COD?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Yes 100 punkten, cod voor nu even. En misschien als ik dan terug kom van ophalen en iedereen slaapt misschien op de pc nog een spel.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik wil trouwens nog even klagen dat 1 april steeds vroeger begintTrotste mama van Ambar
Dagelijkse kost voor @JustinKquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gehad dat ik draadloze oortjes indeed, podcast op zette, jas, schoenen en tas pakte naar buiten liep en er 2 minuten over deed om uit te vinden dat ik buiten het bereik van mijn telefoon was gelopen die nog op mijn bureau lag![]()
![]()
![]()
Maar dat is dan ook de 2equote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:24 schreef greysbones het volgende:
mijn moeder is pas dinsdag jarig hoor![]()
Gewoon afschaffen 1 aprilquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil trouwens nog even klagen dat 1 april steeds vroeger begint![]()
![]()
Je had toch groene stof?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Met een beetje tweaken ga ik die lijfje gebruiken als basis
[ afbeelding ]
Iets andere mouwen, de achterkant neklijn iets dieper, rits in de zijnaad en dan een rokdeel gerimpeld met daaronder nog een stook. En dat allemaal van mooie bruine-roze gestreepte stof![]()
De eerste 1 april grappen waren al gelanceerd, op 27 maartTrotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zie het, tijd om naar bed te gaan![]()
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is dat een nieuwe uitvinding van EasyToys?quote:Trotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
één van mijn eerste keren dat ik besefte dat ik geen 20 meer was was toen ik een lange zaterdag gewerkt had en daarna nog naar een party ging met een maat van me in Nijmegen. Toen ik in de trein ging zitten merkte ik ineens dat ik toch echt wel goed moe was en zat ik me af te vragen hoe ik in hemelsnaam die party nog ging overleven.Vroeg feesten is vroeg slapen; waarom een feestje tot elf uur razendpopulair isquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:06 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had ASOT ook alleen overleefd van 22u tot 6u omdat ik nauwelijks alcohol had gedronken![]()
Heb de playstation na 5 minuten uitgezet. Te vermoeiende dag gehad om goed en scherp cod te spelen. Beter een pc game op mijn gemakkieBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Probeer jij 'm ff uit?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe uitvinding van EasyToys?![]()
Ja hoor, past mooi bij de rest van de collectiequote:Trotste mama van Ambar
1 april wel link met dat youtube enzo. Kinderen krijgen dan veel meer inspiratie.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik ben absoluut voor middagfeesten tegenwoordigquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:27 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Vroeg feesten is vroeg slapen; waarom een feestje tot elf uur razendpopulair is
Niks mis meequote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben absoluut voor middagfeesten tegenwoordig![]()
![]()
Die heb ik al lang niet meer op. Maar weer eens kopen. Hier lust niemand graag wokkels. Dus extra reden om maar eens keer weer te kopen want dan is alles voor bassie?quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat is de beste manier.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:39 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Die heb ik al lang niet meer op. Maar weer eens kopen. Hier lust niemand graag wokkels. Dus extra reden om maar eens keer weer te kopen want dan is alles voor bassie?![]()
![]()
Ik ga zo aan de kip krokant schnitzelsquote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Oooh lekker is dat man. Geniet ervanquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ga zo aan de kip krokant schnitzelsBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Pff lijk wel Robert van heel holland bakt die alles lekker vind. Maar zijn ook wel echt lekkere dingen die worden benoemd.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
😊quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja je bent echt een monster als je zoveel drinktWerewolf![]()
Geef!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ga zo aan de kip krokant schnitzelsTrust nobody![]()
Samequote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:44 schreef StevenHyde het volgende:
Pff lijk wel Robert van heel holland bakt die alles lekker vind. Maar zijn ook wel echt lekkere dingen die worden benoemd.Trust nobody![]()
Bastogne wokkels klink briljant. Alleen mis je toch die koek bite zou robert van heel holland bakt zeggenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
5 tassen vol?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Geen kratten. Blikjes van Monster.
Plus flessen.Trust nobody![]()
Kunnen er één of twee minder geweest zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Kan best zijn. Ik heb ze ni geteld.![]()
![]()
Wowquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Kan best zijn. Ik heb ze ni geteld.Trust nobody![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:56 schreef HappyCharly het volgende:
Wat is monster ook alweer, soort red Bull toch?![]()
![]()
Ja maar meer variatie dan Red Bullquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:56 schreef HappyCharly het volgende:
Wat is monster ook alweer, soort red Bull toch?Werewolf![]()
Kom halenquote:Well, life can be a riot
Samen met de mamaquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:56 schreef HappyCharly het volgende:
Allemaal 1 voor 1 in de automaat doenWerewolf![]()
troepquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:56 schreef HappyCharly het volgende:
Wat is monster ook alweer, soort red Bull toch?![]()
Deze vrouw hequote:
Zelden zulke chemische HIV gedronkenWell, life can be a riot
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
nooit gedronkenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Deze vrouw he
Zelden zulke chemische HIV gedronken![]()
Ik krijg het wel weg, maar het is troep dus ik drink het nietquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ook niet
Maar vindt red Bull smerig![]()
KinkyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik vind alleen die gele redbull wel lekker als die koud is en het buiten warm citroen smaak.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik krijg er n raar opgejaagd gevoel vanquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik krijg het wel weg, maar het is troep dus ik drink het niet
Trust nobody![]()
Komt door de taurinequote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik krijg er n raar opgejaagd gevoel van![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Loretta
R.I.P DTS.![]()
quote:Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:05 schreef maily het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
ik moet er nog aan wennen .....![]()
quote:
Volgende x. Ga oprecht met een uurtje op de bank hangenKlaar met vandaag
Well, life can be a riot
Ze was heel geliefd bij haar collega's heb ik wel meegekregen in alle berichten die ik voorbij zag komen.quote:![]()
Iedereen hield van Lorettaquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:09 schreef Shii het volgende:
[..]
Ze was heel geliefd bij haar collega's heb ik wel meegekregen in alle berichten die ik voorbij zag komen.![]()
![]()
Waar je heerlijk mee kan lachenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Iemand die je graag als vriendin zou willen hebben.![]()
![]()
zwieren zwaaienquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
LEKKERRRRRRR DRAAIEN LEKKER LEKKER DRAAAIEN![]()
![]()
![]()
kontje draaien
waarom schreeuw je zo?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Omdat het een gekke vogel isquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
zwieren zwaaien
kontje draaien
waarom schreeuw je zo?![]()
![]()
![]()
OMDAT HET CAPSLOCK HOUR ISquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
zwieren zwaaien
kontje draaien
waarom schreeuw je zo?![]()
Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: