MAFS als opstapjequote:Op dinsdag 8 april 2025 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Brunette in het blauw is wel graaaaaaag in de spotlight.
En alles was echt helemaal in scène gezet bij haar. Hoe ze aan tafel zat toen Carlo haar riep uit de auto enzo…quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Brunette in het blauw is wel graaaaaaag in de spotlight.
Haha dat is ook het eerste wat ik dacht.quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:22 schreef S_E het volgende:
Ik kijk nu al met een half oog.
Vind dit wel een potentiële Martijn-Nicole relatie
Dat is toch eigenlijk altijd als ze de kandidaat verrassen? Er moet nu eenmaal een camera ploeg binnen staan, hoe ga je dat verkopen als TV zender?quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:45 schreef Lingue het volgende:
[..]
En alles was echt helemaal in scène gezet bij haar. Hoe ze aan tafel zat toen Carlo haar riep uit de auto enzo…
Goed punt, maar het heeft wel eens meer natuurlijkere scènes opgeleverd.quote:Op woensdag 9 april 2025 10:35 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat is toch eigenlijk altijd als ze de kandidaat verrassen? Er moet nu eenmaal een camera ploeg binnen staan, hoe ga je dat verkopen als TV zender?
Ach, ze proberen er een beetje een leuke introductie van te maken. Elke keer onverwacht bij iemand voor de deur staan met een camera is ook uitgekauwd. Denk dat je als kandidaat ook op den duur wel door hebt dat je een grote kans hebt op een deelname, er gaan volgens mij wel wat testen en gesprekken aan vooraf natuurlijk. Als je al voor de 3e of 4e keer aandacht krijgt van het programma/de experts dan moet je toch ook wel iets gaan vermoeden.quote:Op woensdag 9 april 2025 10:58 schreef Lingue het volgende:
[..]
Goed punt, maar het heeft wel eens meer natuurlijkere scènes opgeleverd.
Maar dan ook zij is ook niet 'echt' en die Olof ook niet.
Ik vond die rituelen toch ook best wat meer ingekort. Die trouwkleding passen was echt meer van. Ok deze 3 gaan we passen. En 1 van de 3 wordt het dan ook. Het werd er een beetje doorheen gejast, wat ik persoonlijk wel jammer vindt.quote:Op woensdag 9 april 2025 11:09 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ach, ze proberen er een beetje een leuke introductie van te maken. Elke keer onverwacht bij iemand voor de deur staan met een camera is ook uitgekauwd. Denk dat je als kandidaat ook op den duur wel door hebt dat je een grote kans hebt op een deelname, er gaan volgens mij wel wat testen en gesprekken aan vooraf natuurlijk. Als je al voor de 3e of 4e keer aandacht krijgt van het programma/de experts dan moet je toch ook wel iets gaan vermoeden.
Helaas is het zo dat dit soort programma's ook bepaalde vaste rituelen nodig heeft. Uitzoeken van de trouwkleding en taart (al was de wijn dit jaar een "vernieuwing") en het ontmoeten van een ouder van de andere kandidaat net na het omkleden. Niet altijd even interessant, maar hoort er gewoon bij. Daarom kijken ook veel mensen pas na de bruiloften, wij kijken vooral met een half oog.
Femke en Olof zijn verschrikkelijk in de eerste aflevering. In de tweede wordt het iets beter, maar dat zien we vanavond pas
Zullen we gewoon alle verwijzingen -hoe klein dan ook- naar een aflevering die nog niet op tv is geweest hier niet plaatsen?quote:Op woensdag 9 april 2025 11:09 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ach, ze proberen er een beetje een leuke introductie van te maken. Elke keer onverwacht bij iemand voor de deur staan met een camera is ook uitgekauwd. Denk dat je als kandidaat ook op den duur wel door hebt dat je een grote kans hebt op een deelname, er gaan volgens mij wel wat testen en gesprekken aan vooraf natuurlijk. Als je al voor de 3e of 4e keer aandacht krijgt van het programma/de experts dan moet je toch ook wel iets gaan vermoeden.
Helaas is het zo dat dit soort programma's ook bepaalde vaste rituelen nodig heeft. Uitzoeken van de trouwkleding en taart (al was de wijn dit jaar een "vernieuwing") en het ontmoeten van een ouder van de andere kandidaat net na het omkleden. Niet altijd even interessant, maar hoort er gewoon bij. Daarom kijken ook veel mensen pas na de bruiloften, wij kijken vooral met een half oog.
Femke en Olof zijn verschrikkelijk in de eerste aflevering. In de tweede wordt het iets beter, maar dat zien we vanavond pas
Ik kijk al een paar jaar en elk jaar ligt de focus een beetje anders. Het is wel zo dat ze altijd al afwisselden per bruidspaar wat ze lieten zien. Soms uitkiezen van het pak/jurk, soms de taart, soms het vrijgezellenfeest, e.d. Ik denk dat ze alles opnemen en in verband met de beperkte TV tijd gewoon keuzes maken wat interessant is.quote:Op woensdag 9 april 2025 11:34 schreef Lingue het volgende:
[..]
Ik vond die rituelen toch ook best wat meer ingekort. Die trouwkleding passen was echt meer van. Ok deze 3 gaan we passen. En 1 van de 3 wordt het dan ook. Het werd er een beetje doorheen gejast, wat ik persoonlijk wel jammer vindt.
Maar daarentegen hebben ze wel weer andere dingen in de voorfase toegevoegd.
Vorig jaar was de kritiek niet van de lucht inderdaad. Die nieuwe psycholoog komt wel vriendelijk over vooralsnog. De bijgevoegde dames lijken ook wel wat te brengen. Maar dat zal pas over een paar weken duidelijk worden hoe het uitgepakt heeft.quote:Ze moeten ook een beetje aan vernieuwing werken met zoveel commentaar wat er na vorig seizoen is geweest natuurlijk. Dus ik geef ze het voordeel van de twijfel![]()
Moet wel ff wennen aan die nieuwe psycholoog, weet nog niet wat ik daarvan moet denken.
Dat is bijzonder inderdaad. En zonder uitzondering is het bij dit soort lui altijd allemaal buitenkant en vrij weinig inhoud. Dat zie je dan ook terug in de aanhang die komt opdagen op zo’n bruiloft. Zo’n gezelschap van corpsballen en andere beroepsborrelaars.quote:Op donderdag 10 april 2025 21:43 schreef W00fer het volgende:
Wat ik bij dit programma niet snap is hoe sommige deelnemers zich zoveel luxe kunnen veroorloven.
Ze zijn nou niet bepaald president-directeur van Shell Nederland en toch hebben ze grote huizen, veel reizen, luxe kleding. Doen ze iets wat anderen niet kunnen?
Wat ik echt verschrikkelijk vind is dat Carlo zegt wat vind je er eerlijk van en niemand zegt dat ze het een totale mismatch vinden. In dit seizoen voor het eerst dat iemand zegt (ik dacht in aflevering 2) nee ik hou het effe voor me aka ik vind het niets.quote:Op donderdag 10 april 2025 21:52 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dat is bijzonder inderdaad. En zonder uitzondering is het bij dit soort lui altijd allemaal buitenkant en vrij weinig inhoud. Dat zie je dan ook terug in de aanhang die komt opdagen op zo’n bruiloft. Zo’n gezelschap van corpsballen en andere beroepsborrelaars.
Al moet ik toegeven dat Femke meer diepgang lijkt te hebben dan ik vooraf verwachtte.
Ik weet niet of dit nu oprecht of als grap over die douche bedoeld was:quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:05 schreef Gia het volgende:
Viel me op bij die twee mannen dat de oudere, Dennis? veel invulde voor de jongere.
Bij die dubbele douche zei de oudere: "hm dubbele douche", keek toen naar de ander en vervolgde: "nee, dat gaan we denk ik nog niet doen". En vervolgens bij de biecht aangeven dat de jongere meer tijd nodig lijkt te hebben voor intimiteit.
Wat had hij verwacht dan? "Hm, dubbele douche"....dat de jongere meteen wild enthousiast had geroepen: "Leuk! Gaan we straks meteen doen." En bij een uitblijven daarvan concluderen dat die het nog niet wil.
Je kunt ook zelf het voortouw nemen.
Ik denk ook dat de veertiger meer moeite heeft met het leeftijdsverschil dan de dertiger in dit geval.
In de LGBTI-gemeenschap lijkt de seksuele moraal doorgaans wel wat losser te zijn dan bij heterostellen. Vind dat altijd lastig te peilen, of zo’n vent dit dan meent ja of nee.quote:Op vrijdag 11 april 2025 11:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit nu oprecht of als grap over die douche bedoeld was:
“Moet ook niet te lang meer duren.”![]()
En eens met je laatste comment.
Mijn eerste gevoel is dat Dennis nogal een overgevoelige jongen is die telkens benadrukt dat hij "oprecht" (stopwoord alarm) er open instaat, maar het zo vaak benoemd heeft dat het bijna lijkt dat hij zichzelf moet overtuigen. Lijkt me in zijn gevoel en emoties een "moeilijke" jongen. Stefan is veel relaxter en ongecompliceerder, een hele leuke vlotte gast.quote:Op vrijdag 11 april 2025 10:05 schreef Gia het volgende:
Viel me op bij die twee mannen dat de oudere, Dennis? veel invulde voor de jongere.
Bij die dubbele douche zei de oudere: "hm dubbele douche", keek toen naar de ander en vervolgde: "nee, dat gaan we denk ik nog niet doen". En vervolgens bij de biecht aangeven dat de jongere meer tijd nodig lijkt te hebben voor intimiteit.
Wat had hij verwacht dan? "Hm, dubbele douche"....dat de jongere meteen wild enthousiast had geroepen: "Leuk! Gaan we straks meteen doen." En bij een uitblijven daarvan concluderen dat die het nog niet wil.
Je kunt ook zelf het voortouw nemen.
Ik denk ook dat de veertiger meer moeite heeft met het leeftijdsverschil dan de dertiger in dit geval.
Intelligent ook nog. Leuke jongen idd.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn eerste gevoel is dat Dennis nogal een overgevoelige jongen is die telkens benadrukt dat hij "oprecht" (stopwoord alarm) er open instaat, maar het zo vaak benoemd heeft dat het bijna lijkt dat hij zichzelf moet overtuigen. Lijkt me in zijn gevoel en emoties een "moeilijke" jongen. Stefan is veel relaxter en ongecompliceerder, een hele leuke vlotte gast.
Het koppel wat aankomende week komt ziet er lekker eenvoudig uit.quote:Op donderdag 10 april 2025 21:43 schreef W00fer het volgende:
Wat ik bij dit programma niet snap is hoe sommige deelnemers zich zoveel luxe kunnen veroorloven.
Ze zijn nou niet bepaald president-directeur van Shell Nederland en toch hebben ze grote huizen, veel reizen, luxe kleding. Doen ze iets wat anderen niet kunnen?
Begreep ik nou goed dat Jeppe en Jantine helemaal geen contact meer hebben?quote:Op maandag 14 april 2025 23:40 schreef W00fer het volgende:
Als we nu al bij aflevering 6 zijn na 2 weken, en het vorig seizoen had 22 afleveringen, dan zijn we in 5 weken er doorheen? Vorig jaar waren het 2 afleveringen per week dus zeker 10 weken.
Overigens zijn de huwelijken net als vorig jaar opgenomen in oktober. Het lijkt me best pittig om 6 maanden niks te mogen zeggen. Vorig jaar was het in oktober opgenomen, in januari op tv tot en met maart.
Jeppe heeft ook een column geschreven over het nieuwe seizoen
https://www.rtl.nl/boulev(...)st-sight-mafs-column
Ik vond het ook knap want vanzelf ging het niet.quote:Op maandag 14 april 2025 23:56 schreef freaky40 het volgende:
Die Jeppe en Jantine was al een faal bij hun huwelijk. Dat ze het nog zo lang volgehouden hebben is op pure wilskracht en niet omdat ze nu zo goed bij elkaar paste. Ik vond haar maar erg bleu en hij was wat vrijer. Denk dat dit toch botste.
Als je ook ziet hoe die vriendinnen van die vent eruit zagen (leken allemaal op Estelle Cruijf) Het leek hem vreemd dat alles echt wasquote:Op zaterdag 12 april 2025 10:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het koppel wat aankomende week komt ziet er lekker eenvoudig uit.
Verder valt het toch wel mee? Iedereen reist. Luxe kleding heb ik niet gezien. Alleen Dennis leek een geweldig huis te hebben.
Femke heeft alleen wel flink wat geld in dat gezicht (en voorgevel) zitten. Of was het puur natuur.![]()
Zij is kwaad geworden na de scheiding en er waren wat financiën af te ronden zei Jeppe. Zij heeft hem en zijn familie overal geblokkeerd. Hij lijkt me de kwaaiste niet. Er is als je zijn socials volgt nogal wat gebeurd. Zijn aquariumzaak gesloten, familieomstandigheden enzovoort.quote:Op maandag 14 april 2025 23:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Begreep ik nou goed dat Jeppe en Jantine helemaal geen contact meer hebben?
Richelle gaf later ook aan nooit verliefd te zijn geweest en je zag ook dat het continu stroef liep en hij er steeds aan moest trekken. Bij Jeppe en Jantine had ik wel het gevoel dat de klik sterker was.quote:Op dinsdag 15 april 2025 02:20 schreef W00fer het volgende:
[..]
Zij is kwaad geworden na de scheiding en er waren wat financiën af te ronden zei Jeppe. Zij heeft hem en zijn familie overal geblokkeerd. Hij lijkt me de kwaaiste niet. Er is als je zijn socials volgt nogal wat gebeurd. Zijn aquariumzaak gesloten, familieomstandigheden enzovoort.
Het is eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal als met Maarten en Richelle destijds. Zij twijfelt en hij wil zijn stekkie niet zomaar opgeven.
Die zijn nog niet eens op tv geweest.quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:52 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wat ongemakkelijk die Giovanni is niks met Hinke zij is leuk maar ik snap niet dat ze hun als match hebben gezien. Hij kan niet praten
Waar is het videoland topic?quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die zijn nog niet eens op tv geweest.
Ik vraag me wel af hoe het dan komt dat men zo toneel kan spelen. Als iemand je niet bevalt stap dan op. Anders zit je met tegenzin vast ergens op een eiland.quote:Op dinsdag 15 april 2025 06:08 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Richelle gaf later ook aan nooit verliefd te zijn geweest en je zag ook dat het continu stroef liep en hij er steeds aan moest trekken. Bij Jeppe en Jantine had ik wel het gevoel dat de klik sterker was.
Getekend contract. Zomaar stoppen lijkt me niet kunnen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:22 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe het dan komt dat men zo toneel kan spelen. Als iemand je niet bevalt stap dan op. Anders zit je met tegenzin vast ergens op een eiland.
@Dottekequote:Op dinsdag 15 april 2025 17:21 schreef freaky40 het volgende:
Ik kan geen Videoland topic aanmaken, het systeem zegt dat er al een lopend Videoland MAFS topic is, maar dat is niet zo. Mods?
Die zitten in deze reeksquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:21 schreef freaky40 het volgende:
Ik kan geen Videoland topic aanmaken, het systeem zegt dat er al een lopend Videoland MAFS topic is, maar dat is niet zo. Mods?
Ik ga kijken wat er aan de hand isquote:Op dinsdag 15 april 2025 14:20 schreef W00fer het volgende:
Ik kon geen nieuw Videoland topic maken want dan kreeg je dit topic weer te zien. Gemeld bij de modjes maar geen reactie...
Had geen reactie gezien van je sorryquote:Op dinsdag 15 april 2025 14:20 schreef W00fer het volgende:
Ik kon geen nieuw Videoland topic maken want dan kreeg je dit topic weer te zien. Gemeld bij de modjes maar geen reactie...
Over welk stel gaat ditquote:Op dinsdag 15 april 2025 19:09 schreef Astro_boy het volgende:
Dat lulletje rozenwater is me toch een partij saai. Zou als ik die vrouw was haar ‘broertje’ lekker achterlaten in Spanje.
Anneke peerde er ook gewoon uit dus contract zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Getekend contract. Zomaar stoppen lijkt me niet kunnen.
En sommigen komen graag op tv.
Je weet sowieso dat als je je opgeeft je de dagen vol moet maken.
Ik heb op dat gele driehoekje gedrukt en een berichtje verzonden.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had geen reactie gezien van je sorry
IK heb er een aangemaakt en de rest van er aan gekoppeld
Maar niet zoals jij eerst schreef met “als het niet bevalt stap je op” en “anders met tegenzin op een eiland”.quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:22 schreef W00fer het volgende:
[..]
Anneke peerde er ook gewoon uit dus contract zal wel meevallen.
Heel eerlijk denk ik niet dat de deelnemers erbij stilstaan dat dit zo'n groot spektakel is.quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar niet zoals jij eerst schreef met “als het niet bevalt stap je op” en “anders met tegenzin op een eiland”.
Dan komen er nog tig gesprekken en is het voor de kijkers nog boeiend ook.
Ze weten zelf ook wel dat de kans op een fysieke klik helemaal niet zo groot is en dan maak je die paar dagen toch vol, anders doe je echt niet mee aan dit enorme spektakel.
Hoogstens met een enorme ruzie houdt het gewoon op.
Zij heeft dus geen inhoud? Iedereen kan koffietjes drinken en terrasjes pakken. Brandweerman zijn is niet zomaar iets. Je beslist over mensenlevens. Bij het opknappen van dat huis komen grote keuzes en kosten.quote:
Hij doet zoveel. Knap wel. En mooie dingen ook allemaal.quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:42 schreef W00fer het volgende:
[..]
Zij heeft dus geen inhoud? Iedereen kan koffietjes drinken en terrasjes pakken. Brandweerman zijn is niet zomaar iets. Je beslist over mensenlevens. Bij het opknappen van dat huis komen grote keuzes en kosten.
Hij had nou niet echt z’n best gedaan op z’n outfit. Die vader dan. Wat een treurnis, een zigeuner en een kast homo als ouders.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Giovanni. “Heb je al geprobeerd om opnieuw op te starten.”![]()
En die arme vader die helemaal volschietomdat zijn zoon bijna 30 is en vermoedelijk zelden een vriendin heeft gehad.
De variatie is reuze.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:44 schreef Document1 het volgende:
[..]
Hij had nou niet echt z’n best gedaan op z’n outfit. Die vader dan. Wat een treurnis, een zigeuner en een kast homo als ouders.
Ja precies.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De variatie is reuze.
De botox vrienden van Femke. De volksbuurt vrienden van Bram. De soepjurk zussen van Eva.
Waren die botox dames niet de vrienden van Olofquote:Op woensdag 16 april 2025 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De variatie is reuze.
De botox vrienden van Femke. De volksbuurt vrienden van Bram. De soepjurk zussen van Eva.
Allebei was het een aanbod van mensen rechtstreeks uit de kliniek.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Waren die botox dames niet de vrienden van Olof
Ik dacht de eerste aflevering "Waar ken ik die toch van?"quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
Dennis gaat er over 2 dagen mee stoppen als er nog geen sex is geweest.
???quote:Op donderdag 17 april 2025 09:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht de eerste aflevering "Waar ken ik die toch van?"
O wacht............
Dat is 4 seizoenen op eeen rij met een "bekende".
Verschrikkelijk, die vader, wat een jankbal. Omdat je zoon meedoet aan een tv-programma... Vast doodgoede mensen, maar wat een simpel volk.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Giovanni. “Heb je al geprobeerd om opnieuw op te starten.”![]()
En die arme vader die helemaal volschietomdat zijn zoon bijna 30 is en vermoedelijk zelden een vriendin heeft gehad.
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar het blijkt Winssen te zijn.quote:Op woensdag 16 april 2025 23:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoorde ik nou goed dat Bram in Winsum woont en in Beuningen bij de brandweer zit? Dat is toch 250km bij elkaar vandaan?
Ik denk dat Bram een doodgoeie jongen is, maar ben idd bang dat ie een beetje te simpel is voor Hinkequote:Op donderdag 17 april 2025 11:20 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, die vader, wat een jankbal. Omdat je zoon meedoet aan een tv-programma... Vast doodgoede mensen, maar wat een simpel volk.
Ik vind Eva te dominant voor lieve Bram.quote:Op donderdag 17 april 2025 18:36 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ik denk dat Bram een doodgoeie jongen is, maar ben idd bang dat ie een beetje te simpel is voor Hinke
Omdat zijn zoon misschien eindelijk een relatie heeft.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:20 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, die vader, wat een jankbal. Omdat je zoon meedoet aan een tv-programma... Vast doodgoede mensen, maar wat een simpel volk.
Oh, Gio bedoelde ik natuurlijkquote:Op donderdag 17 april 2025 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Eva te dominant voor lieve Bram.
Ik vind Hinke te dominant voor rustige Gio.
Ik snap de combinaties ook weer helemaal niet.
Oh dat zou betekenen dat de afstand tussen Eva en Bram geen punt is.quote:Op woensdag 16 april 2025 23:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoorde ik nou goed dat Bram in Winsum woont en in Beuningen bij de brandweer zit? Dat is toch 250km bij elkaar vandaan?
Ik zei het al in het Videolandtopic, maar op de vraag wat Hinke zoekt, somden die vriendinnen op de bruiloft al van alles op wat Gio niet is.quote:Op donderdag 17 april 2025 18:36 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ik denk dat Bram een doodgoeie jongen is, maar ben idd bang dat ie een beetje te simpel is voor Hinke
Ik vind t eerlijk gezegd nogal een gladjakker die open deuren aan het intrappen is.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:35 schreef Dazalbest1 het volgende:
Ik vind die Lennart als vervanger van Patrick nou ook niet echt een succes.....
Hij zal z'n werk vast goed doen maar dat eentonige komt op TV niet zo best over
Mee eens, je zal als psychisch kwetsbaar persoon maar bij zo'n debiel terecht komen.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:42 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik vind t eerlijk gezegd nogal een gladjakker die open deuren aan het intrappen is.
Bij Lennart? Die snap ik even niet. Die koppelt mensen.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:45 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Mee eens, je zal als psychisch kwetsbaar persoon maar bij zo'n debiel terecht komen.
Ja, op papier.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij Lennart? Die snap ik even niet. Die koppelt mensen.
Dat kwam even totaal ongeloofwaardig over, ja.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Femke vond het ineens weer goed.
Waarom? Omdat ze de dagen nog moet volmaken met hem. Dus ze houdt de sfeer goed en zit de tijd uit.
quote:Op donderdag 17 april 2025 09:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht de eerste aflevering "Waar ken ik die toch van?"
O wacht............
Dat is 4 seizoenen op eeen rij met een "bekende".
Ik keek later met de ondertiteling aan omdat het geluid uit stond om de baby naar bed te krijgen, dus toen kwam ik hier ook achter jaquote:Op donderdag 17 april 2025 18:34 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar het blijkt Winssen te zijn.
Ik vermoed eerder licht autistisch. Als je ziet hoe hij moet schakelen in een nieuwe omgeving, wat hij zelf ook aangeeft. En de houterigheid en zijn mimiek soms.quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb zelfs al een paar keer gedacht dat Giovanni heel licht verstandelijk beperkt isHij is in ieder geval veel te simpel voor Hinke, dat gaat hem nooit worden natuurlijk.
Bram lijkt me een nuchtere gozer die voor je door het vuur gaat. Waarom die aan zo’n havermelkfiguur wordt gekoppeld vind ik onbegrijpelijk. Ik zie geen enkel raakvlak. Ze lijken ook amper interesse in elkaar te hebben.quote:Op vrijdag 18 april 2025 14:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap echt niet waarom zowel Bram als Giovanni een tamelijk pittige vrouw hebben gekregen. Een complete mismatch.
Hinke lijkt me een kleine kenau.Hoe koppelen ze dat aan Giovanni?
Hebben ze dan zo weinig aanmeldingen om het qua leeftijd te laten slagen?
Het leek dit seizoen beter gekoppeld, maar dat was dan puur qua uiterlijk.
Geef me dan maar een seizoen met scheve matches qua uiterlijk dan scheve matches wbt karakter.
Zouden er dan geen lieve, ietwat verlegen vrouwen in die leeftijdscategorie zijn die aan dit programma mee willen doen? Bram koppel je toch aan een lieve vrouw. Gio idem dito.quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:08 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Bram lijkt me een nuchtere gozer die voor je door het vuur gaat. Waarom die aan zo’n havermelkfiguur wordt gekoppeld vind ik onbegrijpelijk. Ik zie geen enkel raakvlak. Ze lijken ook amper interesse in elkaar te hebben.
Misschien vinden de "experts" het wel een goed idee om een meegaande man aan een dominante vrouw te koppelen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 14:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap echt niet waarom zowel Bram als Giovanni een tamelijk pittige vrouw hebben gekregen. Een complete mismatch.
Geef me dan maar een seizoen met scheve matches qua uiterlijk dan scheve matches wbt karakter.
Alsof zij gelukkig wordt met Gio. Alsof Gio gelukkig wordt van zo’n kattenkop.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:41 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Misschien vinden de "experts" het wel een goed idee om een meegaande man aan een dominante vrouw te koppelen.
Zo'n Gio heeft natuurlijk ook wel een beetje (bege)leiding nodig
Ik weet het niet. Ik ken best wat stellen waarvan de één gruwelijk onder de plak zit en dat wel prima vindt. Sommige mensen hebben dat gewoon nodig, iemand die vertelt wat ze moeten doenquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof zij gelukkig wordt met Gio. Alsof Gio gelukkig wordt van zo’n kattenkop.
Die vader helemaal blij dat zijn zoon ook liefdesgeluk vindt.
Máár ik hoop dan maar weer dat deze mensen na de serie leuke reacties online krijgen, waar iets kan ontstaan.
Ja daar heb je wel gelijk in, die stellen ken ik ook.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:59 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik ken best wat stellen waarvan de één gruwelijk onder de plak zit en dat wel prima vindt. Sommige mensen hebben dat gewoon nodig, iemand die vertelt wat ze moeten doen
Ik niet, en jij ook niet denk ik, maar iedereen is anders, en sommigen zijn meer anders dan anderen
Ik zou eerlijk gezegd ook wel een beetje geïrriteerd worden van het gebrek aan intiatief. Dan kan het nog zo'n goede jongen zijn,maar dat gaat hem niet worden.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in, die stellen ken ik ook.
Maar deze vrouwen vinden deze mannen niks. Is ook sneu gewoon om te zien. Of misschien zijn ze opgelucht dat het dan niks wordt.
Hij heeft geen relatie, hij doet mee aan een tv-programma.quote:Op donderdag 17 april 2025 18:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat zijn zoon misschien eindelijk een relatie heeft.
Lijkt me moeilijk als je zoon van bijna dertig forever single lijkt te zijn.
Geef mij een osso in Kaatsheuvelquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:24 schreef DKUp het volgende:
@:pisces29 meer dan 80% van de kandidaten komt uit Brabant
De “experts” lijken wel alleen mismatches hebben gemaakt met kans op misschien twee stellen die dit experiment kunnen laten slagen.
Ik vind van wel.quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:37 schreef Rene het volgende:
Is dit seizoen het kijken waard? Loop nu al hopeloos achter.
En een jaarabonnement erbij?quote:
Gewoon kijken. Vanaf aflevering 10 stoppen de huwelijksreizen, begint het koppelsweekend en samenwonen en dan gaat het pas los.quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:37 schreef Rene het volgende:
Is dit seizoen het kijken waard? Loop nu al hopeloos achter.
Hoeveel afleveringen zijn er dan? Want normaal is na het koppelsweekend toch het eindgesprek?quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:43 schreef W00fer het volgende:
[..]
Gewoon kijken. Vanaf aflevering 10 stoppen de huwelijksreizen, begint het koppelsweekend en samenwonen en dan gaat het pas los.
Je hebt toch ook nog het "samenwonen" en de kennismaking met schoonouders en die zooi. Vorig jaar waren er 22 afleveringen. Dus nog zeker 5 weken te gaan x 3 afleveringen (Videoland loopt een week voor).quote:Op zondag 20 april 2025 21:00 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Hoeveel afleveringen zijn er dan? Want normaal is na het koppelsweekend toch het eindgesprek?
De seizoenen met scheve (verwachtingen) qua uiterlijk begonnen me ook de keel uit te hangen. Henkie en Wenkie. Dirk en Anneke. Sarath en Malou.quote:Op vrijdag 18 april 2025 14:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ze zetten een communicatie expert in een huwelijk met een groot kind die niet kan praten...... Alsof ze een soort lerares is de hele tijd. Ik zou gek worden. Dit is toch op gene enkele manier een gelijkwaardige relatie?quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb zelfs al een paar keer gedacht dat Giovanni heel licht verstandelijk beperkt isHij is in ieder geval veel te simpel voor Hinke, dat gaat hem nooit worden natuurlijk.
Inderdaad, ik zou daar ook op z'n minst geïrriteerd op reageren. Geef Hinke groot gelijk dat ze zich als een "kenau" gedraagtquote:Op dinsdag 22 april 2025 07:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze zetten een communicatie expert in een huwelijk met een groot kind die niet kan praten...... Alsof ze een soort lerares is de hele tijd. Ik zou gek worden. Dit is toch op gene enkele manier een gelijkwaardige relatie?
Ik vind dat ze zich netjes en beheerst uit, maar dat is ook haar baanquote:Op dinsdag 22 april 2025 08:15 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zou daar ook op z'n minst geïrriteerd op reageren. Geef Hinke groot gelijk dat ze zich als een "kenau" gedraagt
Dit is wel tenenkrommend om naar te kijken en ik heb ook echt met beiden te doen, met name met Giovanni want die jongen hadden ze hier denk ik tegen zichzelf in bescherming moeten nemen....quote:Op dinsdag 22 april 2025 07:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze zetten een communicatie expert in een huwelijk met een groot kind die niet kan praten...... Alsof ze een soort lerares is de hele tijd. Ik zou gek worden. Dit is toch op gene enkele manier een gelijkwaardige relatie?
Giovanni verdient een lieve vriendin met hetzelfde denkniveau, waarmee hij glimlachend in stilte kan handjes vasthouden, knuffelen en de rest.quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit is wel tenenkrommend om naar te kijken en ik heb ook echt met beiden te doen, met name met Giovanni want die jongen hadden ze hier denk ik tegen zichzelf in bescherming moeten nemen....
Zij is sociaal en commucatief zeer sterk en kan goed en geintersseerd praten en zoekt iemand die dat ook kan.quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit is wel tenenkrommend om naar te kijken en ik heb ook echt met beiden te doen, met name met Giovanni want die jongen hadden ze hier denk ik tegen zichzelf in bescherming moeten nemen....
Verkeerde topic.quote:
hij bedoelde Evelien van de Crew hahaquote:Op vrijdag 18 april 2025 10:22 schreef TheVulture het volgende:
Olof en Femke kun je nu al wel afschrijven, zeker na die horkerige opmerkingen van hem over andere dames en die vriendin van Femke... als er een boek zou zijn over dingen die je niet tegen een vrouw moet zeggen heeft hij het nooit gelezen
Heb op zich wel een goed gevoel bij het lerarenstel. En wellicht bij Stefan en Dennis, al zal die laatste denk ik pas kalmeren als ie een beurt heeft gehad
En de laatste vrouw:quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:18 schreef Pisces29 het volgende:
Die Marcella ook met haar twerken (tegen een plant, het zal je juf maar zijn).![]()
Het is echt allemaal zuipen, zuipen, zuipen bij die vrouwen.
Tja, best triestquote:Op dinsdag 22 april 2025 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En de laatste vrouw:
“Mijn allergrootste hobby is speciaalbiertjes drinken.”
Echt hequote:Op dinsdag 22 april 2025 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En de laatste vrouw:
“Mijn allergrootste hobby is speciaalbiertjes drinken.”
Tja, inflatie hè? Volgend seizoen een weekje Zandvoort of Texelquote:Op dinsdag 22 april 2025 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Alle reizen dichtbij. Jammer. Voorheen zat er nog wel eens Curaçao oid bij.
Ze begon en zei dat ze het rustiger aan zou gaan doen. Ik helemaal euforisch.quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:50 schreef S_E het volgende:
Hinke en Giovanni. Begeleider en cliënt samen op reis.
Ja, deze mensen zijn duidelijk niet voor elkaar gemaakt. In ieder geval niet als liefdeskoppel.quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze begon en zei dat ze het rustiger aan zou gaan doen. Ik helemaal euforisch.![]()
Daarna kwam het interview.“Was jij vroeger iemand die rond de pingpongtafel stond?”
Meid, je bent niet aan het werk.
Ik heb nooit dat ik die koppelaars echt klootzakken vind maar dit seizoen is het raak!quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:54 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ja, deze mensen zijn duidelijk niet voor elkaar gemaakt. In ieder geval niet als liefdeskoppel.
Goeie vraag. Heb ik me ook vaak af zitten vragen.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:01 schreef S_E het volgende:
Weet iemand of je echt verplicht bent om Ja te zeggen bij de bruiloft?
Je kunt je ook afvragen of een communicatie expert wel interpersoonlijke of relatie communicatie beheerst. Corporate of marketingcommunicatie heeft niks te maken met hoe je privé bent.quote:Op dinsdag 22 april 2025 07:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het uitspreekt.quote:
Ze is is wel heel erg analyserend bezig iig.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:19 schreef W00fer het volgende:
[..]
Je kunt je ook afvragen of een communicatie expert wel interpersoonlijke of relatie communicatie beheerst. Corporate of marketingcommunicatie heeft niks te maken met hoe je privé bent.
Ze praat de hele tijd alsof ze aan het werk is.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:19 schreef W00fer het volgende:
[..]
Je kunt je ook afvragen of een communicatie expert wel interpersoonlijke of relatie communicatie beheerst. Corporate of marketingcommunicatie heeft niks te maken met hoe je privé bent.
We hadden een paar jaar geleden toch 2 hele leuke, jonge jongens. Zijn die nog bij elkaar? Geen idee of daar iemand het vrouwtje was.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:20 schreef W00fer het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het uitspreekt.
Van de andere kant in gay relaties is toch ook 1 vaak het vrouwtje?
Dus je ontkent dat ze niet MEGA veeleisend is?quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dat ze zich netjes en beheerst uit, maar dat is ook haar baan
Ik herken dit van een vriendin met dezelfde soort baan. Je merkt meteen als ze in haar werk-modus schiet in een prive situatie.
Haar vraag in de tussenstukjes is terecht en ligt ook bij mij op de lippen: Ik vraag me af waar de experts ons op gematcht hebben?
Da's een hele nette manier om te zeggen: WTF MENSEN?! SERIOUSLY?!
Je bedoelt dat stel waarvan de één steeds zei: "ik heb een man!"?quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We hadden een paar jaar geleden toch 2 hele leuke, jonge jongens. Zijn die nog bij elkaar? Geen idee of daar iemand het vrouwtje was.
Hoeveel tarot kaarten hebben stiekem wel niet een paardquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:24 schreef DKUp het volgende:
KAAIK PRINS OP WIEHEUHTUH PAAAART
KKKKKKKKKKKOMMMMMMMMUHNIEKKKKKKKAKTIE
NET ALS BLOEM MUREN OM JE SLAAAAAAUUUUUUUUWTUH
@:pisces29
Sonny en Dylan?quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:25 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Je bedoelt dat stel waarvan de één steeds zei: "ik heb een man!"?
Ik dacht eerst dat het familie was van die Argentijnse Joey, maar ja pappie al van het toneel verdwenen.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeveel tarot kaarten hebben stiekem wel niet een paard
Zou best kunnen, jaquote:
Stille wateren hebben diepe gronden. Ik heb genoeg introverte dames gedate om te weten dat er van alles in het koppie speelt maar ze het gewoon voor zich houden.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:22 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ze is is wel heel erg analyserend bezig iig.
Maar er komt ook wel erg weinig uit Gio.
Dat is zo'n type waarvan wij zeggen: "Het is een goeie jongen, zit niks verkeerds in"
Was toch ff nieuwsgierig: in december waren ze nog bij elkaar https://lovereality.nl/zo(...)ried-at-first-sight/quote:
Ik betwijfel of Hinke wel uit de verf komt als je wel een kletskous of machoman a la Olof voor haar neus had gezet. Als het zo simpel was...quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze praat de hele tijd alsof ze aan het werk is.
Zo klink ik ook als het over zaken gaat.
Ja volgens mij waren het die.quote:
Hm, ik heb het idee dat introvertie niet het enige probleem is bij Gio en Hinke.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:27 schreef W00fer het volgende:
[..]
Stille wateren hebben diepe gronden. Ik heb genoeg introverte dames gedate om te weten dat er van alles in het koppie speelt maar ze het gewoon voor zich houden.
Niet iedereen vervuild de wereld continu met zinloos gezever.
Ik dacht als extravert altijd wat irritant dat het zo stil is maar ik heb geleerd dat je waffel openen de wereld niet perse sneller laat gaan
Contractueel zal dat niet mogen.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:08 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Lijkt me voor de tv ook best leuk om eens te zien, als er een keer iemand nee zegt.
Er was toch ook een keer een stel die elkaar al kenden? Of zelfs al gedate hadden?quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:33 schreef W00fer het volgende:
[..]
Contractueel zal dat niet mogen.
Hele tv circus erheen. Locatie gehuurd en dan na 5 min gaan
Ik denk trouwens dat het in al die seizoenen ook wel eens is gebeurd dat de bruid en bruidegom elkaar per ongeluk al zagen. Of dat er iemand iets zag en doorlulde. Het is geen fort knox die locaties natuurlijk.
Ik geloof ook niet in enorme verschillen. Maar idd 2 doodstille mensen lijkt me lastig. Maar als ze verliefd zijn past het misschien perfect. Ze begrijpen elkaar.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:30 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik betwijfel of Hinke wel uit de verf komt als je wel een kletskous of machoman a la Olof voor haar neus had gezet. Als het zo simpel was...
Overigens spreekt Eveline zichzelf wel tegen. Zij zegt opposites attract werkt niet maar 2 koppige mensen of 2 stillen versterkt elkaar ook niet perse. Kan ook flink botsen zoals we in eerdere seizoenen zagen.
Dat zeg ik. Sollicitatiegesprekquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:37 schreef Shii het volgende:
Hinke is wel erg van het uithoren zeg. pffffff....
Ik zit me af te vragen: zou er eentje van deze twee heel anders geweest zijn bij de castingdagen?quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:38 schreef Perrin het volgende:
Pijnlijk die interactie tussen Hinke en Giovanni.
Vreselijk idd.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:39 schreef Ronald het volgende:
Godver die Hinke![]()
Speciaal ff dit topic opgezocht of er nog meer mensen verwonderd aan het kijken waren, tering wat een HR interview is dat zeg
Ja same. Dat dit kan.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:39 schreef Ronald het volgende:
Godver die Hinke![]()
Speciaal ff dit topic opgezocht of er nog meer mensen verwonderd aan het kijken waren, tering wat een HR interview is dat zeg
Denk dat ze beiden het slechtste in elkaar naar boven brengen? Gio kruipt zijn mentale schuilkelder in en Hinke transformeert in die b*tch van HR.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit me af te vragen: zou er eentje van deze twee heel anders geweest zijn bij de castingdagen?
Of zouden die experts echt denken: Die Hinke krijgt hem wel aan het praten? Felle lamp erop, duimschroeven....quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit me af te vragen: zou er eentje van deze twee heel anders geweest zijn bij de castingdagen?
Nou, heel eerlijk gezegd..hij geeft absoluut wel een stuk diepgang, maar ze is zo bezig met haar sollicitatiegesprek, dat ze daar volledig aan voorbij gaat.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Denk dat ze beiden het slechtste in elkaar naar boven brengen? Gio kruipt zijn mentale schuilkelder in en Hinke transformeert in die b*tch van HR.
Dit.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Denk dat ze beiden het slechtste in elkaar naar boven brengen? Gio kruipt zijn mentale schuilkelder in en Hinke transformeert in die b*tch van HR.
De gemiddelde gebekte man zou na 3 vragen snerend vragen of ze eens kan stoppen met dit verhoor.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:42 schreef Shii het volgende:
Ik moet denken aan het nummer: 'Wat ben je stil waar denk je aan".
Alles moeten verklaren, wat je denkt, doet, voelt...
Gio denkt straks vast: "Laat mij maar alleen!"quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:42 schreef Shii het volgende:
Ik moet denken aan het nummer: 'Wat ben je stil waar denk je aan".
Alles moeten verklaren, wat je denkt, doet, voelt...
Hopelijk zit er nu ergens een leuke, rustige vrouw te kijken die een DM stuurt als dit programma af is.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:44 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Gio denkt straks vast: "Laat mij maar alleen!"
Ik had daar echt wel serieus iets van gezegd tijdens een date. Het is geen kruisverhoor, jezus.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De gemiddelde gebekte man zou na 3 vragen snerend vragen of ze eens kan stoppen met dit verhoor.
Ja dat kost de volgende, hopelijk wél invoelende en geduldige partner, flink wat moeite om het een beetje recht te breien.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:44 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Gio denkt straks vast: "Laat mij maar alleen!"
Ja vorig jaar. Dat was allemaal "toevallig" geloof je het zelfquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:34 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Er was toch ook een keer een stel die elkaar al kenden? Of zelfs al gedate hadden?
Ja, ze zijn toch getrouwd?quote:
Correct. Maar meestal zie je nog t-shirts of hemdjes.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:55 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ja, ze zijn toch getrouwd?
quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:56 schreef Perrin het volgende:
Jesus wat een kettingbotsing dit seizoen.
Femke en Olof zijn al verder/meer van uitgezonden.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:56 schreef W00fer het volgende:
Ik dacht dat Hinke en Gio ook gematcht zijn omdat om wat pit bij Gio te krijgen.
Van de andere kant hebben ze beiden respect genoeg om elkaar niet af te fikken zoals Olof en Femke.
Als we Femke aan Bram hadden gekoppeld dat had ook niet echt gewerkt. Of Femke aan Peter.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:58 schreef S_E het volgende:
[..]
Femke en Olof zijn al verder/meer van uitgezonden.
Ik gok dat dit ook nog wel gaat klappen
In Nederland mag je met je Mavo en Pabo lesgeven. Werkt verrassend goed.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:59 schreef DKUp het volgende:
Die twee docenten zijn wel echt ontzettend dom. “Is dit Frans of Engels?”
Houdoe is toch gewoon internationaal?quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Raki bestellen en dan met HOUDOE afsluiten
BRABANTED @:dkup
Groep 3 heeft nog geen Frans hé.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:59 schreef DKUp het volgende:
Olof GENOTquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Neen, maar je mag van een leerkracht toch wel een beetje algemene kennis verwachten?quote:
Stukje antisociale persoonlijkheidsstoornis idd.quote:
Femke wil geen man, Femke wil een TV carrière, volgend seizoen zien we haar terug in de bachelor/bachelorette of "Femke zoekt een man"quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:05 schreef DKUp het volgende:
Ik ben veel, maar niet nep.
Huilen
In de eerste aflevering was a duidelijk dat die Olof ontzettend raar was.
Ddaar is ze niet leuk genoeg voorquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:10 schreef totebel het volgende:
[..]
Femke wil geen man, Femke wil een TV carrière, volgend seizoen zien we haar terug in de bachelor/bachelorette of "Femke zoekt een man"
Femke had al sex gehad als hij niet zo’n eikel was.quote:
Houdoe en bedanktquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:15 schreef Perrin het volgende:
Echt elegant drinken doet ie idd ook niet..
[ x ]
Dat had Femke ook al opgemerkt vorige weekquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:15 schreef Perrin het volgende:
Echt elegant drinken doet ie idd ook niet..
[ x ]
Bjorn is van de generatie die al opgegroeid is met Tiktok en AI dus de algemene kennis is een stuk minder dan de geitenwollensokken docent die opgroeide met encyclopedieën stampen.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:02 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Neen, maar je mag van een leerkracht toch wel een beetje algemene kennis verwachten?
Stelletje snowflakesquote:
Hoe voelde je je toen Temptation Island op tv was? Want dat was nog vele malen erger.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:54 schreef bloempjuh het volgende:
Ik voel me oprecht enorm oud (40) en intelligent (ik spreek drie talen vloeiend genoeg om boeken te lezen, met een stuk of vier 'goed genoeg om voedsel en wijn te bestellen, met alsjeblieft en dankjewel') als ik sommige koppels zie. Tjeez.
Ik heb ook wel de indruk dat hij heel beschermd is opgevoed. Vind het echt een moederskindje nog. Volgens mij heeft hij totaal geen idee wat 'getrouwd zijn' inhoudt en ziet hij het meer als vadertje en moedertje spelen. Verwacht ook dat hij ouders heeft in een heel ouderwets rollenpatroon van huisje boompje beestje met een voortkabelend leven.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:42 schreef Perrin het volgende:
Gio heeft straks wel even nodig om hiervan te herstellen.
"even aan chatgpt vragen hoe je een oorlog moet winnen"quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Stelletje snowflakesAls je daarmee de oorlog moet winnen..
Volgens mij wil Olof aanbeden worden en Femke doet dat niet. Dat staat hem tegen, want voor haar 10 anderen die hem wel zien staan. Andersom is Femke ook iemand die zo 10 andere kerels kan krijgen. Punt is volgens mij dat ze beide op wereldse typen vallen en die gewoon allemaal op 1 willen staan in de relatie. Zowel hij als zij. Olof telt zelfs het aantal knuffels dat hij geeft en hoeveel hij er terugkrijgt.quote:
Dat, dan ben je ook een boerenlul.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Vroeger had je havo nodig voor de PABO. Nu kun je er via het MBO ook komen. Waardoor je niet meer dan brugklas Frans hebt gehad op de mavo. Maar wel erg dat je zelfs Vin Blanc moet opzoeken.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:02 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Neen, maar je mag van een leerkracht toch wel een beetje algemene kennis verwachten?
Dat ontken ik ja.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:25 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dus je ontkent dat ze niet MEGA veeleisend is?
Laat die Gio nou gewoon effe man. Hij is net als Marcella een dieseltje. Zulke mensen gaan door als de hazen allang op bed liggen. Schildpadden zijn doortastend.
Voor Gio is het een heel avontuur. Die is ergens van een bureaustoel gekropen. Pak aan, hele tv circus, binnen no time vliegtuig in. Ik zou als ik hem was ook effe dimmen.
Van de andere kant: als je deelneemt weet je dat het een snelkookpan wordt.
Voor de camera zien we ook iemand die deze man beter wil leren kennen. En ik geloof wel dat ze alles meent.quote:Op woensdag 23 april 2025 07:59 schreef Gia het volgende:
Echter geloof ik best dat Femke voor de camera laat zien wat zij denkt dat de kijkers willen zien: "een liefdevol koppel", en dat ze buiten de camera's gewoon een vrouw is die haar potentiele toekomstige levensgezel eerst beter wil leren kennen.
Maar die zitten igg wel op elkaars niveauquote:
Ik dacht exact hetzelfdequote:Op dinsdag 22 april 2025 21:59 schreef DKUp het volgende:
Ik vraag me ook af wie deze combinatie heeft gemaakt. Ze komen op castingdagen. (Is Hinke daar wat liever geweest dan we nu zien?) Wie is de eerste geweest die dit daarna heeft voorgesteld? Ik zie die Anne er wel voor aan. Dat vind ik altijd de domme van het team.quote:Op woensdag 23 april 2025 09:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ontken ik ja.
Ze wil diepgang. Ze ziet nul.
Er komt niks van hem uit. Hij slaat alleen maar dicht.
En yt niveau van de vragen of dingen die hij zou willen doen op de huwelijksreis:
"Wat voor huis wil je?" en de activiteit "Uh... tafeltennis of zo?"
Dat het voor Gio een heel avontuur is snap ik, dat ziet iedereen. En het lijkt me een hele lieve jongen, die geen vlieg kwaad doet. maar dit is toch niks voor haar? Die liggen qua communicatie level echt mijlen ver uit elkaar.
En als je Gio de schildpad noemt, dat zie ik. Maar zeker niet het doortastende
Ik vind m met de uitzending irritanter worden, deze kruising tussen Guido Weijers en Jeroen van Koningsbruggequote:
quote:Op woensdag 23 april 2025 09:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik las trouwens dat Femke ooit iets met Guido Weijers gehad schijnt te hebben, dus qua ogen zou het haar type wel moeten zijn
Ja dit is wel qua matching een carcrash die een blinde nog aan zag komen... die jongen is gewoon nog nooit op de verharde weg geweest, die had je hiervoor nooit moeten selecteren.quote:Op woensdag 23 april 2025 09:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wie deze combinatie heeft gemaakt. Ze komen op castingdagen. (Is Hinke daar wat liever geweest dan we nu zien?) Wie is de eerste geweest die dit daarna heeft voorgesteld? Ik zie die Anne er wel voor aan. Dat vind ik altijd de domme van het team.
quote:Op woensdag 23 april 2025 09:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dit is wel qua matching een carcrash die een blinde nog aan zag komen... die jongen is gewoon nog nooit op de verharde weg geweest, die had je hiervoor nooit moeten selecteren.
Society girl.quote:Op woensdag 23 april 2025 09:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Een voetballer en Guido Weijers. Apart.
Die moet gewoon lekker in world of warcraft of op eeen cosplay event een meisje scoren van 22.quote:Op woensdag 23 april 2025 09:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dit is wel qua matching een carcrash die een blinde nog aan zag komen... die jongen is gewoon nog nooit op de verharde weg geweest, die had je hiervoor nooit moeten selecteren.
Of ze selecteren wat de leukste TV oplevert?quote:Op woensdag 23 april 2025 09:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wie deze combinatie heeft gemaakt. Ze komen op castingdagen. (Is Hinke daar wat liever geweest dan we nu zien?) Wie is de eerste geweest die dit daarna heeft voorgesteld? Ik zie die Anne er wel voor aan. Dat vind ik altijd de domme van het team.
Ja dat hebben we met Femke en Olof.quote:Op woensdag 23 april 2025 09:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Of ze selecteren wat de leukste TV oplevert?
Dit dus, zo'n Plausibel-grietquote:Op woensdag 23 april 2025 09:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die moet gewoon lekker in world of warcraft of op eeen cosplay event een meisje scoren van 22.
En dan samen lekker gamen en tafeltennissen en handjes vasthouden.
Ja ik vind het voor die jongen echt oprecht sneu... zij redt zich uiteindelijk wel maar deze jongen hadden ze hier echt niet aan moeten blootstellen...quote:Op woensdag 23 april 2025 09:34 schreef Perrin het volgende:
Nee Gio heeft straks een goede psychotherapeut nodig om dit een plekje te geven.
schildpad in winterslaapquote:Op woensdag 23 april 2025 09:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ontken ik ja.
Ze wil diepgang. Ze ziet nul.
Er komt niks van hem uit. Hij slaat alleen maar dicht.
En yt niveau van de vragen of dingen die hij zou willen doen op de huwelijksreis:
"Wat voor huis wil je?" en de activiteit "Uh... tafeltennis of zo?"
Dat het voor Gio een heel avontuur is snap ik, dat ziet iedereen. En het lijkt me een hele lieve jongen, die geen vlieg kwaad doet. maar dit is toch niks voor haar? Die liggen qua communicatie level echt mijlen ver uit elkaar.
En als je Gio de schildpad noemt, dat zie ik. Maar zeker niet het doortastende
Nou dat. Dit soort programma's voelen nooit echt oprecht richting de deelnemers, want t draait nog steeds om TV maken. Boer zoekt vrouw, married at first sight, first dates etc etc.quote:Op woensdag 23 april 2025 09:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Of ze selecteren wat de leukste TV oplevert?
Ik weet niet of ze echt onaangenaam is, maar het lijkt wel of ze zo onzeker is dat ze maar terugvalt op wat ze kent: haar werk..quote:Op woensdag 23 april 2025 10:22 schreef Chanel5 het volgende:
Die Hinke vind ik een onaangenaam persoon, ze ondervraagt en blijft drammen en doorvragen.
Bij BZV was ik nog zo naïef om te denken dat dat wel nog integer gemaakt werd.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dat. Dit soort programma's voelen nooit echt oprecht richting de deelnemers, want t draait nog steeds om TV maken. Boer zoekt vrouw, married at first sight, first dates etc etc.
Het is in ieder geval aan de boeren wie ze willen.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij BZV was ik nog zo naïef om te denken dat dat wel nog integer gemaakt werd.
Svea geilt al vanaf het huwelijk.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:17 schreef DKUp het volgende:
De kop is er al af….
Wat heerlijk makkelijk deze twee….
@:Pisces29
Hinke en Gio vind ik echt geen normale “we kijken ook naar kijkcijfers” meer.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:16 schreef S_E het volgende:
[..]
Het is in ieder geval aan de boeren wie ze willen.
Hinke en Gio zijn gewoon gekoppeld vanwege het drama. Een blind paard kan zien dat dat niet gaat werken.
Sommige mensen doen niet zo moeilijk over seks. Ze waren waarschijnlijk ook met elkaar naar bed gegaan als ze elkaar in de kroeg tegengekomen waren.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Svea geilt al vanaf het huwelijk.Makkelijk stel wel.
Van mij mogen ze.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:39 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Sommige mensen doen niet zo moeilijk over seks. Ze waren waarschijnlijk ook met elkaar naar bed gegaan als ze elkaar in de kroeg tegengekomen waren.
Inderdaad. Wel een verademing tussen alle drama en ongemakkelijkheidquote:Op woensdag 23 april 2025 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze.Ik vind het wel leuk om twee mensen te zien waar geen drama of onzekerheid is. Hopelijk blijft het zo.
Ik neem aan dat dit over Femke gaatquote:
Ik wilde niet zeggen dat het maar een simpele kapper is. Maar nu doe ik het toch.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:52 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Ik vind die Dennis ook wel een erg irritant mannetje, eerlijk gezegd. Knap als je het daarmee kunt volhouden
quote:
Paar seizoenen terug waren er toch die 2 jongere jongens?quote:Op donderdag 24 april 2025 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben bang dat de twee mannen eindigen in een vriendschap.
Jammer. Zou een succesvol mannelijk stel wel leuk vinden.
Sonny en Dylan.quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Paar seizoenen terug waren er toch die 2 jongere jongens?
Die waren schattig.
Jaquote:
Ik trek het af en toe ook slecht. Doe gewoon normaal iedereen kan morgen ziek worden, arm, dakloos of in de bajes.quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dennis is een verwend klein kind.
Nee, niet echt.quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:50 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik trek het af en toe ook slecht. Doe gewoon normaal iedereen kan morgen ziek worden, arm, dakloos of in de bajes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |