abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 28 maart 2025 @ 16:13:47 #1
388664 crew  Dotteke
pi_217208767
Married At First Sight

Het is tijd voor alweer het tiende seizoen van het populaire realityprogramma ‘Married At First Sight’! Veertien singles, die elkaar nog nooit hebben ontmoet, worden door een team van experts aan elkaar gekoppeld. De deelnemers zien elkaar voor het allereerst op hun eigen bruiloft. Onder leiding van presentator Carlo Boszhard wagen zij de sprong in het diepe en gaan zij deze romantische uitdaging aan.

Vanaf dinsdag 8 april, elke dinsdag t/m donderdag om 20.30 uur

Foto: Tom Cornelissen & Rob Jacobs
Bron RTL

Mensen die via videoland kijken kunnen hier RLS / [VIDEOLAND] Married at First Sight #44 - Zure Kim posten

[ Bericht 13% gewijzigd door Dotteke op 28-03-2025 16:19:13 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 6 april 2025 @ 02:30:35 #2
174940 W00fer
Maar echt
pi_217299737
Meer beelden van het nieuwe seizoen

https://www.rtl.nl/boulev(...)voor-mafs-experts-de
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_217315193
Vanaf morgen? *O*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_217321730
Present! Zin in *O*
pi_217321778
Brunette in het blauw is wel graaaaaaag in de spotlight. :D
pi_217321782
En fijn dat ze eens kijken naar het uiterlijk en wat mensen ook niet willen. :)

Vrouwen een kale man geven terwijl dat de enige dealbreaker is, is gewoon niet leuk meer. :')
pi_217321813
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
MAFS als opstapje :+
pi_217321822
De nieuwe ‘expert’ zit nu al in m’n irritatiezone
pi_217321830
Hij had een slons en krijgt nu een prinses. Dit belooft veel goeds. :D
pi_217321849
Ah ja, tijd voor reclame
pi_217321964
Als moeder van 2 kinderen en vrouw van 41 met zo’n hoerige blote jurk willen trouwen. Oké.
pi_217322115
Ik kijk nu al met een half oog.
Vind dit wel een potentiële Martijn-Nicole relatie
pi_217322167
Olof wil wel heel graag met achternaam benoemd worden
pi_217322446
Ik vind Olof niet zo leuk
pi_217322459
Zij is zo pittig. Ik ben benieuwd hoelang hij dat leuk vindt.
pi_217322480
Bij koppel 2 gun ik die man toch zeker een succes. ;(
pi_217323233
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
En alles was echt helemaal in scène gezet bij haar. Hoe ze aan tafel zat toen Carlo haar riep uit de auto enzo…
pi_217323238
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2025 21:22 schreef S_E het volgende:
Ik kijk nu al met een half oog.
Vind dit wel een potentiële Martijn-Nicole relatie
Haha dat is ook het eerste wat ik dacht.
Mijn nekharen staan direct overeind bij hem en zijn vrienden. Ver-schrik-ke-lijk!
pi_217323337
Die Olof lijkt inderdaad op een Martijn-achtige. Beetje een dominante aap op de rots, begon ook al in de derde persoon enkelvoud te spreken over zichzelf, toen gingen alle alarmbellen al af. Verder vind ik die Femke wel een beetje te overcast. Te mooi, kan vast en zeker buiten dit programma vast wel iemand vinden. Ik denk dat ze er wellicht wat deelnemers waarmee ze wat in scene willen zetten om die z.g.n. 'wetenschappers' hun gelijk te laten halen, van zie je wel, het lukt ons toch. Het is mij iets te positief vooraf, ook in RTL Boulevard beloven dat een seizoen is waar ze trots op zijn dus dat verraad dat er wellicht toch heel wat stellen zijn die nu nog steeds getrouwd zijn. Hopelijk is niets wat het lijkt, want ik kan me dat gewoon niet voorstellen. Ook niet met die nieuwe, sympathiekere pshyc bij de 'deskundige'.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217324835
Femke haar kinderen zijn verwekt door oud Vitesse keeper Piet Velthuizen _O-

Voor de rest passen Femke en Olof wel bij elkaar, Olof is ook ordinair.
pi_217324840
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2025 23:45 schreef Lingue het volgende:

[..]
En alles was echt helemaal in scène gezet bij haar. Hoe ze aan tafel zat toen Carlo haar riep uit de auto enzo…
Dat is toch eigenlijk altijd als ze de kandidaat verrassen? Er moet nu eenmaal een camera ploeg binnen staan, hoe ga je dat verkopen als TV zender?
pi_217324965
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 10:35 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Dat is toch eigenlijk altijd als ze de kandidaat verrassen? Er moet nu eenmaal een camera ploeg binnen staan, hoe ga je dat verkopen als TV zender?
Goed punt, maar het heeft wel eens meer natuurlijkere scènes opgeleverd.
Maar dan ook zij is ook niet 'echt' en die Olof ook niet.
pi_217325020
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 10:58 schreef Lingue het volgende:

[..]
Goed punt, maar het heeft wel eens meer natuurlijkere scènes opgeleverd.
Maar dan ook zij is ook niet 'echt' en die Olof ook niet.
Ach, ze proberen er een beetje een leuke introductie van te maken. Elke keer onverwacht bij iemand voor de deur staan met een camera is ook uitgekauwd. Denk dat je als kandidaat ook op den duur wel door hebt dat je een grote kans hebt op een deelname, er gaan volgens mij wel wat testen en gesprekken aan vooraf natuurlijk. Als je al voor de 3e of 4e keer aandacht krijgt van het programma/de experts dan moet je toch ook wel iets gaan vermoeden.

Helaas is het zo dat dit soort programma's ook bepaalde vaste rituelen nodig heeft. Uitzoeken van de trouwkleding en taart (al was de wijn dit jaar een "vernieuwing") en het ontmoeten van een ouder van de andere kandidaat net na het omkleden. Niet altijd even interessant, maar hoort er gewoon bij. Daarom kijken ook veel mensen pas na de bruiloften, wij kijken vooral met een half oog.

Femke en Olof zijn verschrikkelijk in de eerste aflevering. In de tweede wordt het iets beter, maar dat zien we vanavond pas :)
pi_217325172
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 11:09 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Ach, ze proberen er een beetje een leuke introductie van te maken. Elke keer onverwacht bij iemand voor de deur staan met een camera is ook uitgekauwd. Denk dat je als kandidaat ook op den duur wel door hebt dat je een grote kans hebt op een deelname, er gaan volgens mij wel wat testen en gesprekken aan vooraf natuurlijk. Als je al voor de 3e of 4e keer aandacht krijgt van het programma/de experts dan moet je toch ook wel iets gaan vermoeden.

Helaas is het zo dat dit soort programma's ook bepaalde vaste rituelen nodig heeft. Uitzoeken van de trouwkleding en taart (al was de wijn dit jaar een "vernieuwing") en het ontmoeten van een ouder van de andere kandidaat net na het omkleden. Niet altijd even interessant, maar hoort er gewoon bij. Daarom kijken ook veel mensen pas na de bruiloften, wij kijken vooral met een half oog.

Femke en Olof zijn verschrikkelijk in de eerste aflevering. In de tweede wordt het iets beter, maar dat zien we vanavond pas :)
Ik vond die rituelen toch ook best wat meer ingekort. Die trouwkleding passen was echt meer van. Ok deze 3 gaan we passen. En 1 van de 3 wordt het dan ook. Het werd er een beetje doorheen gejast, wat ik persoonlijk wel jammer vindt.
Maar daarentegen hebben ze wel weer andere dingen in de voorfase toegevoegd.

Ze moeten ook een beetje aan vernieuwing werken met zoveel commentaar wat er na vorig seizoen is geweest natuurlijk. Dus ik geef ze het voordeel van de twijfel ;)
Moet wel ff wennen aan die nieuwe psycholoog, weet nog niet wat ik daarvan moet denken.
pi_217325343
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 11:09 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Zullen we gewoon alle verwijzingen -hoe klein dan ook- naar een aflevering die nog niet op tv is geweest hier niet plaatsen?
pi_217327336
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 11:34 schreef Lingue het volgende:

[..]
Ik vond die rituelen toch ook best wat meer ingekort. Die trouwkleding passen was echt meer van. Ok deze 3 gaan we passen. En 1 van de 3 wordt het dan ook. Het werd er een beetje doorheen gejast, wat ik persoonlijk wel jammer vindt.
Maar daarentegen hebben ze wel weer andere dingen in de voorfase toegevoegd.
Ik kijk al een paar jaar en elk jaar ligt de focus een beetje anders. Het is wel zo dat ze altijd al afwisselden per bruidspaar wat ze lieten zien. Soms uitkiezen van het pak/jurk, soms de taart, soms het vrijgezellenfeest, e.d. Ik denk dat ze alles opnemen en in verband met de beperkte TV tijd gewoon keuzes maken wat interessant is.

quote:
Ze moeten ook een beetje aan vernieuwing werken met zoveel commentaar wat er na vorig seizoen is geweest natuurlijk. Dus ik geef ze het voordeel van de twijfel ;)
Moet wel ff wennen aan die nieuwe psycholoog, weet nog niet wat ik daarvan moet denken.
Vorig jaar was de kritiek niet van de lucht inderdaad. Die nieuwe psycholoog komt wel vriendelijk over vooralsnog. De bijgevoegde dames lijken ook wel wat te brengen. Maar dat zal pas over een paar weken duidelijk worden hoe het uitgepakt heeft.

Ik mis in ieder geval die 2 floppers van een Patrick en Radboud niet, die vond ik verschrikkelijk en tijdens hun seizoenen is er amper tot geen stel bij elkaar gebleven geloof ik.
pi_217327540
Nog maar de vraag of dit nu wel zo gaat zijn. Ik denk het niet eerlijk gezegd.Dit valt niet te koppelen, dat kun je niet aan derden overlaten dat moet groeien tussen 2 personen, of totaal niet.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217327611
Op Netflix heb je “Love is Blind” en daar rollen echt veel succesvolle huwelijken uit.
Ze kiezen elkaar wel zelf, maar op basis van gesprekken, ze zien elkaar niet. En toch is het dan zo vaak een succes. Knap vind ik het. :)

Maar misschien is dat toch net een stapje makkelijker dan bij MAFS, waarbij anderen voor je kiezen. Al moet het uiterlijk je nog steeds aanspreken.
pi_217329332
Dan zie ik die vrouw van koppel 2 en denk ik: nooit meer je bril opdoen. Wat een verschil. :)
pi_217330514
Met bril een geitenwollensok, zonder bril een femme fatale.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217330670
De kritiek is niet van de lucht geweest en dat is niet terecht.

Maar het geforceerd veranderen van alles is nu onder druk ontstaan en dat is ook niet goed.

Dat dingen in scène zijn gezet is toch hij All You Need is Love toch ook. Wat maakt het uit?
pi_217336383
Ik gok dat bij de mannen die man op Maxies niet in de smaak gaat vallen bij die man met dat prachtige huis. :+
pi_217336875
Wat ik bij dit programma niet snap is hoe sommige deelnemers zich zoveel luxe kunnen veroorloven.
Ze zijn nou niet bepaald president-directeur van Shell Nederland en toch hebben ze grote huizen, veel reizen, luxe kleding. Doen ze iets wat anderen niet kunnen?
pi_217336950
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2025 21:43 schreef W00fer het volgende:
Wat ik bij dit programma niet snap is hoe sommige deelnemers zich zoveel luxe kunnen veroorloven.
Ze zijn nou niet bepaald president-directeur van Shell Nederland en toch hebben ze grote huizen, veel reizen, luxe kleding. Doen ze iets wat anderen niet kunnen?
Dat is bijzonder inderdaad. En zonder uitzondering is het bij dit soort lui altijd allemaal buitenkant en vrij weinig inhoud. Dat zie je dan ook terug in de aanhang die komt opdagen op zo’n bruiloft. Zo’n gezelschap van corpsballen en andere beroepsborrelaars.

Al moet ik toegeven dat Femke meer diepgang lijkt te hebben dan ik vooraf verwachtte.
pi_217338064
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2025 21:52 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Dat is bijzonder inderdaad. En zonder uitzondering is het bij dit soort lui altijd allemaal buitenkant en vrij weinig inhoud. Dat zie je dan ook terug in de aanhang die komt opdagen op zo’n bruiloft. Zo’n gezelschap van corpsballen en andere beroepsborrelaars.

Al moet ik toegeven dat Femke meer diepgang lijkt te hebben dan ik vooraf verwachtte.
Wat ik echt verschrikkelijk vind is dat Carlo zegt wat vind je er eerlijk van en niemand zegt dat ze het een totale mismatch vinden. In dit seizoen voor het eerst dat iemand zegt (ik dacht in aflevering 2) nee ik hou het effe voor me aka ik vind het niets.
  vrijdag 11 april 2025 @ 10:05:56 #36
3542 Gia
User under construction
pi_217339389
Viel me op bij die twee mannen dat de oudere, Dennis? veel invulde voor de jongere.
Bij die dubbele douche zei de oudere: "hm dubbele douche", keek toen naar de ander en vervolgde: "nee, dat gaan we denk ik nog niet doen". En vervolgens bij de biecht aangeven dat de jongere meer tijd nodig lijkt te hebben voor intimiteit.

Wat had hij verwacht dan? "Hm, dubbele douche"....dat de jongere meteen wild enthousiast had geroepen: "Leuk! Gaan we straks meteen doen." En bij een uitblijven daarvan concluderen dat die het nog niet wil.
Je kunt ook zelf het voortouw nemen.

Ik denk ook dat de veertiger meer moeite heeft met het leeftijdsverschil dan de dertiger in dit geval.
pi_217339926
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 10:05 schreef Gia het volgende:
Viel me op bij die twee mannen dat de oudere, Dennis? veel invulde voor de jongere.
Bij die dubbele douche zei de oudere: "hm dubbele douche", keek toen naar de ander en vervolgde: "nee, dat gaan we denk ik nog niet doen". En vervolgens bij de biecht aangeven dat de jongere meer tijd nodig lijkt te hebben voor intimiteit.

Wat had hij verwacht dan? "Hm, dubbele douche"....dat de jongere meteen wild enthousiast had geroepen: "Leuk! Gaan we straks meteen doen." En bij een uitblijven daarvan concluderen dat die het nog niet wil.

Ik denk ook dat de veertiger meer moeite heeft met het leeftijdsverschil dan de dertiger in dit geval.
Ik weet niet of dit nu oprecht of als grap over die douche bedoeld was:
“Moet ook niet te lang meer duren.” :')

En eens met je laatste comment. :Y
pi_217341583
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 11:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik weet niet of dit nu oprecht of als grap over die douche bedoeld was:
“Moet ook niet te lang meer duren.” :')

En eens met je laatste comment. :Y
In de LGBTI-gemeenschap lijkt de seksuele moraal doorgaans wel wat losser te zijn dan bij heterostellen. Vind dat altijd lastig te peilen, of zo’n vent dit dan meent ja of nee.
pi_217344957
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 10:05 schreef Gia het volgende:

Mijn eerste gevoel is dat Dennis nogal een overgevoelige jongen is die telkens benadrukt dat hij "oprecht" (stopwoord alarm) er open instaat, maar het zo vaak benoemd heeft dat het bijna lijkt dat hij zichzelf moet overtuigen. Lijkt me in zijn gevoel en emoties een "moeilijke" jongen. Stefan is veel relaxter en ongecompliceerder, een hele leuke vlotte gast.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_217347186
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 21:29 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Mijn eerste gevoel is dat Dennis nogal een overgevoelige jongen is die telkens benadrukt dat hij "oprecht" (stopwoord alarm) er open instaat, maar het zo vaak benoemd heeft dat het bijna lijkt dat hij zichzelf moet overtuigen. Lijkt me in zijn gevoel en emoties een "moeilijke" jongen. Stefan is veel relaxter en ongecompliceerder, een hele leuke vlotte gast.
Intelligent ook nog. Leuke jongen idd. :)

Dennis, mooi hoofd, mooi huis. Maar ingewikkeld.
pi_217347199
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2025 21:43 schreef W00fer het volgende:
Het koppel wat aankomende week komt ziet er lekker eenvoudig uit. ;)

Verder valt het toch wel mee? Iedereen reist. Luxe kleding heb ik niet gezien. Alleen Dennis leek een geweldig huis te hebben.

Femke heeft alleen wel flink wat geld in dat gezicht (en voorgevel) zitten. Of was het puur natuur. :7
pi_217372521
Als we nu al bij aflevering 6 zijn na 2 weken, en het vorig seizoen had 22 afleveringen, dan zijn we in 5 weken er doorheen? Vorig jaar waren het 2 afleveringen per week dus zeker 10 weken.

Overigens zijn de huwelijken net als vorig jaar opgenomen in oktober. Het lijkt me best pittig om 6 maanden niks te mogen zeggen. Vorig jaar was het in oktober opgenomen, in januari op tv tot en met maart.

Jeppe heeft ook een column geschreven over het nieuwe seizoen

https://www.rtl.nl/boulev(...)st-sight-mafs-column
pi_217372542
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 23:40 schreef W00fer het volgende:
Als we nu al bij aflevering 6 zijn na 2 weken, en het vorig seizoen had 22 afleveringen, dan zijn we in 5 weken er doorheen? Vorig jaar waren het 2 afleveringen per week dus zeker 10 weken.

Overigens zijn de huwelijken net als vorig jaar opgenomen in oktober. Het lijkt me best pittig om 6 maanden niks te mogen zeggen. Vorig jaar was het in oktober opgenomen, in januari op tv tot en met maart.

Jeppe heeft ook een column geschreven over het nieuwe seizoen

https://www.rtl.nl/boulev(...)st-sight-mafs-column
Begreep ik nou goed dat Jeppe en Jantine helemaal geen contact meer hebben? ;(
pi_217372549
Die Jeppe en Jantine was al een faal bij hun huwelijk. Dat ze het nog zo lang volgehouden hebben is op pure wilskracht en niet omdat ze nu zo goed bij elkaar paste. Ik vond haar maar erg bleu en hij was wat vrijer. Denk dat dit toch botste.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217372561
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 23:56 schreef freaky40 het volgende:
Die Jeppe en Jantine was al een faal bij hun huwelijk. Dat ze het nog zo lang volgehouden hebben is op pure wilskracht en niet omdat ze nu zo goed bij elkaar paste. Ik vond haar maar erg bleu en hij was wat vrijer. Denk dat dit toch botste.
Ik vond het ook knap want vanzelf ging het niet.
Ik geloof dan ook niet in het keihard moeten werken (voor die beginfase).
Maar ze waren wel schattig samen. Misschien Jeppe vooral.
pi_217372648
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2025 10:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Het koppel wat aankomende week komt ziet er lekker eenvoudig uit. ;)

Verder valt het toch wel mee? Iedereen reist. Luxe kleding heb ik niet gezien. Alleen Dennis leek een geweldig huis te hebben.

Femke heeft alleen wel flink wat geld in dat gezicht (en voorgevel) zitten. Of was het puur natuur. :7
Als je ook ziet hoe die vriendinnen van die vent eruit zagen (leken allemaal op Estelle Cruijf) Het leek hem vreemd dat alles echt was _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217372715
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 23:52 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Begreep ik nou goed dat Jeppe en Jantine helemaal geen contact meer hebben? ;(
Zij is kwaad geworden na de scheiding en er waren wat financiën af te ronden zei Jeppe. Zij heeft hem en zijn familie overal geblokkeerd. Hij lijkt me de kwaaiste niet. Er is als je zijn socials volgt nogal wat gebeurd. Zijn aquariumzaak gesloten, familieomstandigheden enzovoort.

Het is eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal als met Maarten en Richelle destijds. Zij twijfelt en hij wil zijn stekkie niet zomaar opgeven.
pi_217372825
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 02:20 schreef W00fer het volgende:

[..]
Zij is kwaad geworden na de scheiding en er waren wat financiën af te ronden zei Jeppe. Zij heeft hem en zijn familie overal geblokkeerd. Hij lijkt me de kwaaiste niet. Er is als je zijn socials volgt nogal wat gebeurd. Zijn aquariumzaak gesloten, familieomstandigheden enzovoort.

Het is eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal als met Maarten en Richelle destijds. Zij twijfelt en hij wil zijn stekkie niet zomaar opgeven.
Richelle gaf later ook aan nooit verliefd te zijn geweest en je zag ook dat het continu stroef liep en hij er steeds aan moest trekken. Bij Jeppe en Jantine had ik wel het gevoel dat de klik sterker was.
pi_217375309
Wat ongemakkelijk die Giovanni is niks met Hinke zij is leuk maar ik snap niet dat ze hun als match hebben gezien. Hij kan niet praten
pi_217375480
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 12:52 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wat ongemakkelijk die Giovanni is niks met Hinke zij is leuk maar ik snap niet dat ze hun als match hebben gezien. Hij kan niet praten
Die zijn nog niet eens op tv geweest.
  Miss 200.000.000! dinsdag 15 april 2025 @ 13:27:38 #51
367000 roos94
pi_217375699
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 13:06 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Die zijn nog niet eens op tv geweest.
Waar is het videoland topic?
pi_217376080
Ik kon geen nieuw Videoland topic maken want dan kreeg je dit topic weer te zien. Gemeld bij de modjes maar geen reactie...
pi_217376089
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 06:08 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Richelle gaf later ook aan nooit verliefd te zijn geweest en je zag ook dat het continu stroef liep en hij er steeds aan moest trekken. Bij Jeppe en Jantine had ik wel het gevoel dat de klik sterker was.
Ik vraag me wel af hoe het dan komt dat men zo toneel kan spelen. Als iemand je niet bevalt stap dan op. Anders zit je met tegenzin vast ergens op een eiland.

Wat me overigens opvalt is dat die huwelijksreis geen week is. Eerder een midweek at best. Of een paar dagen.
pi_217376345
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 14:22 schreef W00fer het volgende:

[..]
Ik vraag me wel af hoe het dan komt dat men zo toneel kan spelen. Als iemand je niet bevalt stap dan op. Anders zit je met tegenzin vast ergens op een eiland.

Getekend contract. Zomaar stoppen lijkt me niet kunnen. :)

En sommigen komen graag op tv.
Je weet sowieso dat als je je opgeeft je de dagen vol moet maken.
pi_217377510
Ik kan geen Videoland topic aanmaken, het systeem zegt dat er al een lopend Videoland MAFS topic is, maar dat is niet zo. Mods?
Allemaal cabaretteketet!
pi_217377536
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 17:21 schreef freaky40 het volgende:
Ik kan geen Videoland topic aanmaken, het systeem zegt dat er al een lopend Videoland MAFS topic is, maar dat is niet zo. Mods?
@Dotteke
pi_217377558
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 17:21 schreef freaky40 het volgende:
Die zitten in deze reeks
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator dinsdag 15 april 2025 @ 17:29:44 #58
388664 crew  Dotteke
pi_217377578
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 14:20 schreef W00fer het volgende:
Ik kon geen nieuw Videoland topic maken want dan kreeg je dit topic weer te zien. Gemeld bij de modjes maar geen reactie...
Ik ga kijken wat er aan de hand is
pi_217377615
Ik vind die Lennart als vervanger van Patrick nou ook niet echt een succes.....

Hij zal z'n werk vast goed doen maar dat eentonige komt op TV niet zo best over :{
  Moderator dinsdag 15 april 2025 @ 17:35:45 #60
388664 crew  Dotteke
pi_217377618
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 14:20 schreef W00fer het volgende:
Had geen reactie gezien van je sorry

IK heb er een aangemaakt en de rest van er aan gekoppeld
pi_217377619
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 17:29 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik ga kijken wat er aan de hand is
*O*
pi_217378484
Dat lulletje rozenwater is me toch een partij saai. Zou als ik die vrouw was haar ‘broertje’ lekker achterlaten in Spanje.
pi_217378822
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 19:09 schreef Astro_boy het volgende:
Dat lulletje rozenwater is me toch een partij saai. Zou als ik die vrouw was haar ‘broertje’ lekker achterlaten in Spanje.
Over welk stel gaat dit
pi_217379097
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2025 14:57 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Getekend contract. Zomaar stoppen lijkt me niet kunnen. :)

En sommigen komen graag op tv.
Je weet sowieso dat als je je opgeeft je de dagen vol moet maken.
Anneke peerde er ook gewoon uit dus contract zal wel meevallen.

Moet eerlijk zeggen dat dit programma wel de hedendaagse datingmarkt weerspiegelt. De mannen moeten veel doen. Hoge eisen. De dames hebben haar op de tanden. Kattig.

Jammer dat RTL niet wat meer stuurt op gelijkwaardigheid ipv feminisme.
pi_217379109
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 17:35 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Had geen reactie gezien van je sorry

IK heb er een aangemaakt en de rest van er aan gekoppeld
Ik heb op dat gele driehoekje gedrukt en een berichtje verzonden.
pi_217379140
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 20:22 schreef W00fer het volgende:

[..]
Anneke peerde er ook gewoon uit dus contract zal wel meevallen.

Maar niet zoals jij eerst schreef met “als het niet bevalt stap je op” en “anders met tegenzin op een eiland”.

Dan komen er nog tig gesprekken en is het voor de kijkers nog boeiend ook.

Ze weten zelf ook wel dat de kans op een fysieke klik helemaal niet zo groot is en dan maak je die paar dagen toch vol, anders doe je echt niet mee aan dit enorme spektakel.

Hoogstens met een enorme ruzie houdt het gewoon op.
pi_217379257
Leuk deze twee nieuwe. :)
pi_217379310
twitter

_O-
pi_217379733
De afstand tussen Eva en Bram.
En iemand schreef op X al over het accent.
Ben benieuwd of dat gaat werken.

Die zussen van Eva in de soepjurken.
En dan die vriendin van Bram mega sexy. Wat een contrast. _O-
pi_217379859
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 20:26 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Maar niet zoals jij eerst schreef met “als het niet bevalt stap je op” en “anders met tegenzin op een eiland”.

Dan komen er nog tig gesprekken en is het voor de kijkers nog boeiend ook.

Ze weten zelf ook wel dat de kans op een fysieke klik helemaal niet zo groot is en dan maak je die paar dagen toch vol, anders doe je echt niet mee aan dit enorme spektakel.

Hoogstens met een enorme ruzie houdt het gewoon op.
Heel eerlijk denk ik niet dat de deelnemers erbij stilstaan dat dit zo'n groot spektakel is.
pi_217379881
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2025 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[ x ]

_O-

Zij heeft dus geen inhoud? Iedereen kan koffietjes drinken en terrasjes pakken. Brandweerman zijn is niet zomaar iets. Je beslist over mensenlevens. Bij het opknappen van dat huis komen grote keuzes en kosten.
pi_217379910
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 21:42 schreef W00fer het volgende:

[..]
Zij heeft dus geen inhoud? Iedereen kan koffietjes drinken en terrasjes pakken. Brandweerman zijn is niet zomaar iets. Je beslist over mensenlevens. Bij het opknappen van dat huis komen grote keuzes en kosten.
Hij doet zoveel. Knap wel. En mooie dingen ook allemaal. :)
pi_217379928
Wat een hysterische man, deze ambtenaar. Vreselijk. Hoe snel kan iemand praten.
Net zo’n kippenhok als die zussen van Eva bij elkaar. :D
pi_217379934
Dennis gaat er over 2 dagen mee stoppen als er nog geen sex is geweest.
pi_217379940
Wat doen ze infantiel belangrijk toch elk jaar over wat de naam van de ander is :')
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_217379986
Ik denk ook niet dat Eva Bram aantrekkelijk vindt.

Maar Anne, onze matchmaker, ziet het weer HELEMAAL zitten.
pi_217385636
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 19:59 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Over welk stel gaat dit
Hinke en nekbaard?
pi_217387865
Giovanni. “Heb je al geprobeerd om opnieuw op te starten.” _O-

En die arme vader die helemaal volschiet O+ omdat zijn zoon bijna 30 is en vermoedelijk zelden een vriendin heeft gehad.
pi_217388894
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 20:39 schreef Pisces29 het volgende:

En die arme vader die helemaal volschiet O+ omdat zijn zoon bijna 30 is en vermoedelijk zelden een vriendin heeft gehad.
Hij had nou niet echt z’n best gedaan op z’n outfit. Die vader dan. Wat een treurnis, een zigeuner en een kast homo als ouders.
pi_217388965
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2025 21:44 schreef Document1 het volgende:

[..]
Hij had nou niet echt z’n best gedaan op z’n outfit. Die vader dan. Wat een treurnis, een zigeuner en een kast homo als ouders.
De variatie is reuze.
De botox vrienden van Femke. De volksbuurt vrienden van Bram. De soepjurk zussen van Eva.
pi_217389087
quote:
10s.gif Op woensdag 16 april 2025 21:49 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
De variatie is reuze.
De botox vrienden van Femke. De volksbuurt vrienden van Bram. De soepjurk zussen van Eva.
Ja precies. _O-
pi_217389232
quote:
10s.gif Op woensdag 16 april 2025 21:49 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
De variatie is reuze.
Waren die botox dames niet de vrienden van Olof :?
pi_217389248
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 22:06 schreef Soury het volgende:

[..]
Waren die botox dames niet de vrienden van Olof :?
Allebei was het een aanbod van mensen rechtstreeks uit de kliniek.
pi_217389732
Hoorde ik nou goed dat Bram in Winsum woont en in Beuningen bij de brandweer zit? Dat is toch 250km bij elkaar vandaan? _O-
  donderdag 17 april 2025 @ 09:14:32 #85
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_217391071
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 april 2025 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
Dennis gaat er over 2 dagen mee stoppen als er nog geen sex is geweest.
Ik dacht de eerste aflevering "Waar ken ik die toch van?"

O wacht............ :')

O-)

Dat is 4 seizoenen op eeen rij met een "bekende".

:@
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Miss 200.000.000! donderdag 17 april 2025 @ 09:21:58 #86
367000 roos94
pi_217391104
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 09:14 schreef Ang3l het volgende:

[..]

O-)

???
pi_217391954
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 20:39 schreef Pisces29 het volgende:

Verschrikkelijk, die vader, wat een jankbal. Omdat je zoon meedoet aan een tv-programma... Vast doodgoede mensen, maar wat een simpel volk.
pi_217394661
quote:
10s.gif Op woensdag 16 april 2025 23:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoorde ik nou goed dat Bram in Winsum woont en in Beuningen bij de brandweer zit? Dat is toch 250km bij elkaar vandaan? _O-
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar het blijkt Winssen te zijn.
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
pi_217394691
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 11:20 schreef DeKleineOnbekende het volgende:

[..]
Verschrikkelijk, die vader, wat een jankbal. Omdat je zoon meedoet aan een tv-programma... Vast doodgoede mensen, maar wat een simpel volk.
Ik denk dat Bram een doodgoeie jongen is, maar ben idd bang dat ie een beetje te simpel is voor Hinke
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
pi_217394816
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 18:36 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Ik denk dat Bram een doodgoeie jongen is, maar ben idd bang dat ie een beetje te simpel is voor Hinke
Ik vind Eva te dominant voor lieve Bram.
Ik vind Hinke te dominant voor rustige Gio.

Ik snap de combinaties ook weer helemaal niet.
pi_217394828
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 11:20 schreef DeKleineOnbekende het volgende:

[..]
Omdat zijn zoon misschien eindelijk een relatie heeft.
Lijkt me moeilijk als je zoon van bijna dertig forever single lijkt te zijn.
pi_217394832
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 18:48 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik vind Eva te dominant voor lieve Bram.
Ik vind Hinke te dominant voor rustige Gio.

Ik snap de combinaties ook weer helemaal niet.
Oh, Gio bedoelde ik natuurlijk
pi_217394841
quote:
10s.gif Op woensdag 16 april 2025 23:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Oh dat zou betekenen dat de afstand tussen Eva en Bram geen punt is. :D

Al weet ik niet wie bij wie zou gaan wonen.
pi_217394844
En dat voorstukje van Olof over de vriendin van Femke.

Als dat echt zo is… maar daar is het ook wel het type voor. :')
pi_217395240
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 18:36 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Ik zei het al in het Videolandtopic, maar op de vraag wat Hinke zoekt, somden die vriendinnen op de bruiloft al van alles op wat Gio niet is.
pi_217396174
We koppelen 2 lange mensen

We koppelen 2 docenten

Aparte benadering dit seizoen
pi_217396802
Hinke wil geen coach zijn maar gedraagt zich wel zo. Waarom begint ze zelf geen gesprek ipv hem zo voor het blok zetten?
pi_217396878
Femke & Olof en Hinke & Gio zijn de stellen dit jaar die bedacht zijn voor zoveel mogelijk drama
pi_217396902
God wat een uitzicht. :9~
pi_217396933
twitter

_O-
pi_217397055
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 17:35 schreef Dazalbest1 het volgende:
Ik vind die Lennart als vervanger van Patrick nou ook niet echt een succes.....

Hij zal z'n werk vast goed doen maar dat eentonige komt op TV niet zo best over :{
Ik vind t eerlijk gezegd nogal een gladjakker die open deuren aan het intrappen is.
pi_217397102
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 21:42 schreef totebel het volgende:

[..]
Ik vind t eerlijk gezegd nogal een gladjakker die open deuren aan het intrappen is.
Mee eens, je zal als psychisch kwetsbaar persoon maar bij zo'n debiel terecht komen.
pi_217397120
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 21:45 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Mee eens, je zal als psychisch kwetsbaar persoon maar bij zo'n debiel terecht komen.
Bij Lennart? Die snap ik even niet. Die koppelt mensen.
pi_217397140
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 21:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Bij Lennart? Die snap ik even niet. Die koppelt mensen.
Ja, op papier.
pi_217397164
Marcella is één van de weinige vrouwen die na de bruiloft knapper is.

Met stijl haar zoveel mooier. :)
pi_217397282
Brabantse muziek. :{
pi_217397295
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
Brabantse muziek. :{
pi_217397332
Femke vond het ineens weer goed.
Waarom? Omdat ze de dagen nog moet volmaken met hem. Dus ze houdt de sfeer goed en zit de tijd uit.
pi_217397448
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Femke vond het ineens weer goed.
Waarom? Omdat ze de dagen nog moet volmaken met hem. Dus ze houdt de sfeer goed en zit de tijd uit.
Dat kwam even totaal ongeloofwaardig over, ja.
pi_217400643
Olof en Femke kun je nu al wel afschrijven, zeker na die horkerige opmerkingen van hem over andere dames en die vriendin van Femke... als er een boek zou zijn over dingen die je niet tegen een vrouw moet zeggen heeft hij het nooit gelezen _O-

Heb op zich wel een goed gevoel bij het lerarenstel. En wellicht bij Stefan en Dennis, al zal die laatste denk ik pas kalmeren als ie een beurt heeft gehad :')
pi_217400649
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 09:14 schreef Ang3l het volgende:

[..]

O-)

_O-
pi_217400864
Ik heb zelfs al een paar keer gedacht dat Giovanni heel licht verstandelijk beperkt is :@ Hij is in ieder geval veel te simpel voor Hinke, dat gaat hem nooit worden natuurlijk.
Verder ben ik pas halverwege aflevering 5, tussen Olof en Femke is hier nog niet zo heel veel drama (al vind ik hem wel irritant dubbelzinnig steeds). Ben wel benieuwd naar aanleiding van wat in dit topic geschreven wordt :9~
Stefan en Dennis kan ik niet zo goed inschatten, al is Dennis nog irritanter dubbelzinnig dan Olof _O-
Van Bram en Eva heb ik ook nog te weinig gezien eerlijk gezegd, al denk ik dat Eva uiteindelijk te dominant is voor hem.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 18:34 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar het blijkt Winssen te zijn.
Ik keek later met de ondertiteling aan omdat het geluid uit stond om de baby naar bed te krijgen, dus toen kwam ik hier ook achter ja :D
pi_217402744
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 april 2025 10:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb zelfs al een paar keer gedacht dat Giovanni heel licht verstandelijk beperkt is :@ Hij is in ieder geval veel te simpel voor Hinke, dat gaat hem nooit worden natuurlijk.
Ik vermoed eerder licht autistisch. Als je ziet hoe hij moet schakelen in een nieuwe omgeving, wat hij zelf ook aangeeft. En de houterigheid en zijn mimiek soms.
pi_217402845
Ik snap echt niet waarom zowel Bram als Giovanni een tamelijk pittige vrouw hebben gekregen. Een complete mismatch.

Hinke lijkt me een kleine kenau. :{ Hoe koppelen ze dat aan Giovanni? :? Hebben ze dan zo weinig aanmeldingen om het qua leeftijd te laten slagen?

Het leek dit seizoen beter gekoppeld, maar dat was dan puur qua uiterlijk.
Geef me dan maar een seizoen met scheve matches qua uiterlijk dan scheve matches wbt karakter. :{
  Miss 200.000.000! vrijdag 18 april 2025 @ 15:01:58 #115
367000 roos94
pi_217402936
Bram lijkt me wel een fijne kerel eigenlijk. Die vrouw van hem is een feeks.

Idem met Gio.
pi_217402980
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2025 14:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap echt niet waarom zowel Bram als Giovanni een tamelijk pittige vrouw hebben gekregen. Een complete mismatch.

Hinke lijkt me een kleine kenau. :{ Hoe koppelen ze dat aan Giovanni? :? Hebben ze dan zo weinig aanmeldingen om het qua leeftijd te laten slagen?

Geef me dan maar een seizoen met scheve matches qua uiterlijk dan scheve matches wbt karakter. :{
Bram lijkt me een nuchtere gozer die voor je door het vuur gaat. Waarom die aan zo’n havermelkfiguur wordt gekoppeld vind ik onbegrijpelijk. Ik zie geen enkel raakvlak. Ze lijken ook amper interesse in elkaar te hebben.
pi_217403051
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 15:08 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Bram lijkt me een nuchtere gozer die voor je door het vuur gaat. Waarom die aan zo’n havermelkfiguur wordt gekoppeld vind ik onbegrijpelijk. Ik zie geen enkel raakvlak. Ze lijken ook amper interesse in elkaar te hebben.
Zouden er dan geen lieve, ietwat verlegen vrouwen in die leeftijdscategorie zijn die aan dit programma mee willen doen? Bram koppel je toch aan een lieve vrouw. Gio idem dito.

Die Marcella ook met haar twerken (tegen een plant, het zal je juf maar zijn). :')
Het is echt allemaal zuipen, zuipen, zuipen bij die vrouwen. :')
pi_217405722
quote:

Misschien vinden de "experts" het wel een goed idee om een meegaande man aan een dominante vrouw te koppelen.

Zo'n Gio heeft natuurlijk ook wel een beetje (bege)leiding nodig ;)
pi_217405913
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 19:41 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Misschien vinden de "experts" het wel een goed idee om een meegaande man aan een dominante vrouw te koppelen.

Zo'n Gio heeft natuurlijk ook wel een beetje (bege)leiding nodig ;)
Alsof zij gelukkig wordt met Gio. Alsof Gio gelukkig wordt van zo’n kattenkop.
Die vader helemaal blij dat zijn zoon ook liefdesgeluk vindt. -O-

Máár ik hoop dan maar weer dat deze mensen na de serie leuke reacties online krijgen, waar iets kan ontstaan. :)
pi_217406001
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2025 19:53 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Alsof zij gelukkig wordt met Gio. Alsof Gio gelukkig wordt van zo’n kattenkop.
Die vader helemaal blij dat zijn zoon ook liefdesgeluk vindt. -O-

Máár ik hoop dan maar weer dat deze mensen na de serie leuke reacties online krijgen, waar iets kan ontstaan. :)
Ik weet het niet. Ik ken best wat stellen waarvan de één gruwelijk onder de plak zit en dat wel prima vindt. Sommige mensen hebben dat gewoon nodig, iemand die vertelt wat ze moeten doen :P

Ik niet, en jij ook niet denk ik, maar iedereen is anders, en sommigen zijn meer anders dan anderen ;)
pi_217406014
En verder levert het natuurlijk ook leuke tv op, en dáár draait het natuurlijk allemaal om
pi_217406084
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 19:59 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Ik weet het niet. Ik ken best wat stellen waarvan de één gruwelijk onder de plak zit en dat wel prima vindt. Sommige mensen hebben dat gewoon nodig, iemand die vertelt wat ze moeten doen :P

Ik niet, en jij ook niet denk ik, maar iedereen is anders, en sommigen zijn meer anders dan anderen ;)
Ja daar heb je wel gelijk in, die stellen ken ik ook. :Y
Maar deze vrouwen vinden deze mannen niks. Is ook sneu gewoon om te zien. Of misschien zijn ze opgelucht dat het dan niks wordt.
pi_217406270
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 20:07 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ja daar heb je wel gelijk in, die stellen ken ik ook. :Y
Maar deze vrouwen vinden deze mannen niks. Is ook sneu gewoon om te zien. Of misschien zijn ze opgelucht dat het dan niks wordt.
Ik zou eerlijk gezegd ook wel een beetje geïrriteerd worden van het gebrek aan intiatief. Dan kan het nog zo'n goede jongen zijn,maar dat gaat hem niet worden.

Inderdaad wel sneu voor die jongens ja.
pi_217408835
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 18:49 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Omdat zijn zoon misschien eindelijk een relatie heeft.
Lijkt me moeilijk als je zoon van bijna dertig forever single lijkt te zijn.
Hij heeft geen relatie, hij doet mee aan een tv-programma.
pi_217410385
@Pisces29 meer dan 80% van de kandidaten komt uit Brabant _O_

De “experts” lijken wel alleen mismatches hebben gemaakt met kans op misschien twee stellen die dit experiment kunnen laten slagen.
SOONY
  Miss 200.000.000! zaterdag 19 april 2025 @ 12:26:52 #126
367000 roos94
pi_217410405
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 april 2025 12:24 schreef DKUp het volgende:
@:pisces29 meer dan 80% van de kandidaten komt uit Brabant _O_

De “experts” lijken wel alleen mismatches hebben gemaakt met kans op misschien twee stellen die dit experiment kunnen laten slagen.
Geef mij een osso in Kaatsheuvel
  Moderator zaterdag 19 april 2025 @ 17:37:09 #127
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_217412470
Is dit seizoen het kijken waard? Loop nu al hopeloos achter.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_217413307
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2025 17:37 schreef Rene het volgende:
Ik vind van wel. :) En misschien kun jij dan ook dingen doorspoelen als je iets minder vindt.
pi_217413316
quote:
17s.gif Op zaterdag 19 april 2025 12:26 schreef roos94 het volgende:

[..]
Geef mij een osso in Kaatsheuvel
En een jaarabonnement erbij?
  Miss 200.000.000! zaterdag 19 april 2025 @ 20:07:27 #130
367000 roos94
pi_217413847
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 april 2025 19:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
En een jaarabonnement erbij?
Dat kan ik zelf wel ophoesten
  zaterdag 19 april 2025 @ 20:43:15 #131
174940 W00fer
Maar echt
pi_217414402
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2025 17:37 schreef Rene het volgende:
Gewoon kijken. Vanaf aflevering 10 stoppen de huwelijksreizen, begint het koppelsweekend en samenwonen en dan gaat het pas los.
pi_217425602
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2025 20:43 schreef W00fer het volgende:

[..]
Gewoon kijken. Vanaf aflevering 10 stoppen de huwelijksreizen, begint het koppelsweekend en samenwonen en dan gaat het pas los.
Hoeveel afleveringen zijn er dan? Want normaal is na het koppelsweekend toch het eindgesprek?
  maandag 21 april 2025 @ 21:41:37 #133
174940 W00fer
Maar echt
pi_217435256
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2025 21:00 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Hoeveel afleveringen zijn er dan? Want normaal is na het koppelsweekend toch het eindgesprek?
Je hebt toch ook nog het "samenwonen" en de kennismaking met schoonouders en die zooi. Vorig jaar waren er 22 afleveringen. Dus nog zeker 5 weken te gaan x 3 afleveringen (Videoland loopt een week voor).
  dinsdag 22 april 2025 @ 04:05:15 #134
174940 W00fer
Maar echt
pi_217436196
quote:

De seizoenen met scheve (verwachtingen) qua uiterlijk begonnen me ook de keel uit te hangen. Henkie en Wenkie. Dirk en Anneke. Sarath en Malou.

De vrouwen wilden een knuffelbeer. Kregen ze een man die qua uiterlijk niet aan het plaatje voldeed gelijk problemen.

Overigens was het in de eerste seizoenen (nog met Peter vd Vorst) nog 100 keer erger qua mismatches.

Die zou je eigenlijk eens terug moeten kijken. Echt stellen die elkaar niet konden luchten of zien.
  dinsdag 22 april 2025 @ 07:58:18 #135
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_217436455
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 april 2025 10:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Ze zetten een communicatie expert in een huwelijk met een groot kind die niet kan praten...... Alsof ze een soort lerares is de hele tijd. Ik zou gek worden. Dit is toch op gene enkele manier een gelijkwaardige relatie? :?
L'Amour menaçant:
pi_217436601
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 07:58 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ze zetten een communicatie expert in een huwelijk met een groot kind die niet kan praten...... Alsof ze een soort lerares is de hele tijd. Ik zou gek worden. Dit is toch op gene enkele manier een gelijkwaardige relatie? :?
Inderdaad, ik zou daar ook op z'n minst geïrriteerd op reageren. Geef Hinke groot gelijk dat ze zich als een "kenau" gedraagt ;)
  dinsdag 22 april 2025 @ 10:50:36 #137
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_217437639
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 08:15 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Inderdaad, ik zou daar ook op z'n minst geïrriteerd op reageren. Geef Hinke groot gelijk dat ze zich als een "kenau" gedraagt ;)
Ik vind dat ze zich netjes en beheerst uit, maar dat is ook haar baan :D
Ik herken dit van een vriendin met dezelfde soort baan. Je merkt meteen als ze in haar werk-modus schiet in een prive situatie.
Haar vraag in de tussenstukjes is terecht en ligt ook bij mij op de lippen: Ik vraag me af waar de experts ons op gematcht hebben?

Da's een hele nette manier om te zeggen: WTF MENSEN?! SERIOUSLY?!
L'Amour menaçant:
pi_217437653
quote:

[..]
Dit is wel tenenkrommend om naar te kijken en ik heb ook echt met beiden te doen, met name met Giovanni want die jongen hadden ze hier denk ik tegen zichzelf in bescherming moeten nemen....
pi_217438298
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 10:53 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dit is wel tenenkrommend om naar te kijken en ik heb ook echt met beiden te doen, met name met Giovanni want die jongen hadden ze hier denk ik tegen zichzelf in bescherming moeten nemen....
Giovanni verdient een lieve vriendin met hetzelfde denkniveau, waarmee hij glimlachend in stilte kan handjes vasthouden, knuffelen en de rest.
  dinsdag 22 april 2025 @ 13:25:41 #140
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_217438692
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 10:53 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Zij is sociaal en commucatief zeer sterk en kan goed en geintersseerd praten en zoekt iemand die dat ook kan.

Hij is sociaal wat onervaren maar wel echt iemand met het hart op de juiste plek, doet geen vlieg kwaad en ik ben bang dat hij hier heel onzeker uit komt.
pi_217438791
Sorry

[ Bericht 93% gewijzigd door DilanoNirvana op 22-04-2025 16:49:22 ]
pi_217438862
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 13:36 schreef DilanoNirvana het volgende:
Zo Gio komt los😁
Verkeerde topic.
  dinsdag 22 april 2025 @ 14:43:51 #143
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_217439210
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 10:22 schreef TheVulture het volgende:
Olof en Femke kun je nu al wel afschrijven, zeker na die horkerige opmerkingen van hem over andere dames en die vriendin van Femke... als er een boek zou zijn over dingen die je niet tegen een vrouw moet zeggen heeft hij het nooit gelezen _O-

Heb op zich wel een goed gevoel bij het lerarenstel. En wellicht bij Stefan en Dennis, al zal die laatste denk ik pas kalmeren als ie een beurt heeft gehad :')
hij bedoelde Evelien van de Crew haha
pi_217441638
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2025 15:18 schreef Pisces29 het volgende:

Die Marcella ook met haar twerken (tegen een plant, het zal je juf maar zijn). :')
Het is echt allemaal zuipen, zuipen, zuipen bij die vrouwen. :')
En de laatste vrouw:

“Mijn allergrootste hobby is speciaalbiertjes drinken.” :')
pi_217441675
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2025 20:38 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
En de laatste vrouw:

Tja, best triest
pi_217441712
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2025 20:38 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
En de laatste vrouw:

Echt he :{w
pi_217441756
Alle reizen dichtbij. Jammer. Voorheen zat er nog wel eens Curaçao oid bij.
pi_217441770
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Alle reizen dichtbij. Jammer. Voorheen zat er nog wel eens Curaçao oid bij.
Tja, inflatie hè? Volgend seizoen een weekje Zandvoort of Texel ;)
pi_217441773
Hinke en Giovanni. Begeleider en cliënt samen op reis. :{
pi_217441798
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2025 20:50 schreef S_E het volgende:
Hinke en Giovanni. Begeleider en cliënt samen op reis. :{
Ze begon en zei dat ze het rustiger aan zou gaan doen. Ik helemaal euforisch. _O_

Daarna kwam het interview. ;( “Was jij vroeger iemand die rond de pingpongtafel stond?”
Meid, je bent niet aan het werk. :D
pi_217441821
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 20:52 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ze begon en zei dat ze het rustiger aan zou gaan doen. Ik helemaal euforisch. _O_

Daarna kwam het interview. ;( “Was jij vroeger iemand die rond de pingpongtafel stond?”
Meid, je bent niet aan het werk. :D
Ja, deze mensen zijn duidelijk niet voor elkaar gemaakt. In ieder geval niet als liefdeskoppel.
pi_217441834
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 20:54 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Ja, deze mensen zijn duidelijk niet voor elkaar gemaakt. In ieder geval niet als liefdeskoppel.
Ik heb nooit dat ik die koppelaars echt klootzakken vind maar dit seizoen is het raak! :D Juist omdat ze weer enthousiast waren over dit seizoen.
Komen er zeker voor het eerst 2 succesjes uit.
(Zou voor mij niks uitmaken. :{w )
pi_217441843
Marcella en Bjorn, ik denk dat ze elkaar niet aantrekkelijk vinden.
pi_217441883
Weet iemand of je echt verplicht bent om Ja te zeggen bij de bruiloft?
pi_217441898
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2025 21:01 schreef S_E het volgende:
Weet iemand of je echt verplicht bent om Ja te zeggen bij de bruiloft?
Goeie vraag. Heb ik me ook vaak af zitten vragen.
pi_217441972
Lijkt me voor de tv ook best leuk om eens te zien, als er een keer iemand nee zegt.
pi_217442052
twitter

_O-
  dinsdag 22 april 2025 @ 21:19:28 #158
174940 W00fer
Maar echt
pi_217442119
quote:

[..]
Je kunt je ook afvragen of een communicatie expert wel interpersoonlijke of relatie communicatie beheerst. Corporate of marketingcommunicatie heeft niks te maken met hoe je privé bent.
  dinsdag 22 april 2025 @ 21:20:31 #159
174940 W00fer
Maar echt
pi_217442129
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[ x ]

_O-
Eindelijk iemand die het uitspreekt.
Van de andere kant in gay relaties is toch ook 1 vaak het vrouwtje?
pi_217442146
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 21:19 schreef W00fer het volgende:

[..]
Je kunt je ook afvragen of een communicatie expert wel interpersoonlijke of relatie communicatie beheerst. Corporate of marketingcommunicatie heeft niks te maken met hoe je privé bent.
Ze is is wel heel erg analyserend bezig iig.
Maar er komt ook wel erg weinig uit Gio.
Dat is zo'n type waarvan wij zeggen: "Het is een goeie jongen, zit niks verkeerds in" ;)
pi_217442158
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 21:19 schreef W00fer het volgende:

[..]
Ze praat de hele tijd alsof ze aan het werk is.

Zo klink ik ook als het over zaken gaat. :')
pi_217442172
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 21:20 schreef W00fer het volgende:

[..]
Eindelijk iemand die het uitspreekt.
Van de andere kant in gay relaties is toch ook 1 vaak het vrouwtje?
We hadden een paar jaar geleden toch 2 hele leuke, jonge jongens. Zijn die nog bij elkaar? Geen idee of daar iemand het vrouwtje was. ;)
  dinsdag 22 april 2025 @ 21:24:51 #163
429367 DKUp
ON TOUR
pi_217442178
KAAIK PRINS OP WIEHEUHTUH PAAAART
KKKKKKKKKKKOMMMMMMMMUHNIEKKKKKKKAKTIE
NET ALS BLOEM MUREN OM JE SLAAAAAAUUUUUUUUWTUH
@Pisces29
SOONY
  dinsdag 22 april 2025 @ 21:25:14 #164
174940 W00fer
Maar echt
pi_217442184
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 10:50 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik vind dat ze zich netjes en beheerst uit, maar dat is ook haar baan :D
Ik herken dit van een vriendin met dezelfde soort baan. Je merkt meteen als ze in haar werk-modus schiet in een prive situatie.
Haar vraag in de tussenstukjes is terecht en ligt ook bij mij op de lippen: Ik vraag me af waar de experts ons op gematcht hebben?

Da's een hele nette manier om te zeggen: WTF MENSEN?! SERIOUSLY?!
Dus je ontkent dat ze niet MEGA veeleisend is?

Laat die Gio nou gewoon effe man. Hij is net als Marcella een dieseltje. Zulke mensen gaan door als de hazen allang op bed liggen. Schildpadden zijn doortastend.

Voor Gio is het een heel avontuur. Die is ergens van een bureaustoel gekropen. Pak aan, hele tv circus, binnen no time vliegtuig in. Ik zou als ik hem was ook effe dimmen.

Van de andere kant: als je deelneemt weet je dat het een snelkookpan wordt.
pi_217442187
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 21:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
We hadden een paar jaar geleden toch 2 hele leuke, jonge jongens. Zijn die nog bij elkaar? Geen idee of daar iemand het vrouwtje was. ;)
Je bedoelt dat stel waarvan de één steeds zei: "ik heb een man!"?
pi_217442188
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2025 21:24 schreef DKUp het volgende:
KAAIK PRINS OP WIEHEUHTUH PAAAART
KKKKKKKKKKKOMMMMMMMMUHNIEKKKKKKKAKTIE
NET ALS BLOEM MUREN OM JE SLAAAAAAUUUUUUUUWTUH
@:pisces29
Hoeveel tarot kaarten hebben stiekem wel niet een paard _O-
pi_217442207
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 21:25 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Je bedoelt dat stel waarvan de één steeds zei: "ik heb een man!"?
Sonny en Dylan?
  dinsdag 22 april 2025 @ 21:26:21 #168
429367 DKUp
ON TOUR
pi_217442208
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 21:25 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Hoeveel tarot kaarten hebben stiekem wel niet een paard _O-
Ik dacht eerst dat het familie was van die Argentijnse Joey, maar ja pappie al van het toneel verdwenen.
SOONY
pi_217442218
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 21:26 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Sonny en Dylan?
Zou best kunnen, ja
pi_217442222
Rand van de jurk onder het kant lijkt een schort.
  dinsdag 22 april 2025 @ 21:27:49 #171
174940 W00fer
Maar echt
pi_217442237
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2025 21:22 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Ze is is wel heel erg analyserend bezig iig.
Maar er komt ook wel erg weinig uit Gio.
Dat is zo'n type waarvan wij zeggen: "Het is een goeie jongen, zit niks verkeerds in" ;)
Stille wateren hebben diepe gronden. Ik heb genoeg introverte dames gedate om te weten dat er van alles in het koppie speelt maar ze het gewoon voor zich houden.

Niet iedereen vervuild de wereld continu met zinloos gezever.

Ik dacht als extravert altijd wat irritant dat het zo stil is maar ik heb geleerd dat je waffel openen de wereld niet perse sneller laat gaan :')
pi_217442255
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 21:26 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Sonny en Dylan?
Was toch ff nieuwsgierig: in december waren ze nog bij elkaar https://lovereality.nl/zo(...)ried-at-first-sight/
  dinsdag 22 april 2025 @ 21:30:25 #173
174940 W00fer
Maar echt
pi_217442273
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 21:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ze praat de hele tijd alsof ze aan het werk is.

Zo klink ik ook als het over zaken gaat. :')
Ik betwijfel of Hinke wel uit de verf komt als je wel een kletskous of machoman a la Olof voor haar neus had gezet. Als het zo simpel was...

Overigens spreekt Eveline zichzelf wel tegen. Zij zegt opposites attract werkt niet maar 2 koppige mensen of 2 stillen versterkt elkaar ook niet perse. Kan ook flink botsen zoals we in eerdere seizoenen zagen.
pi_217442274
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 21:26 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Zou best kunnen, ja
Ja volgens mij waren het die.

Mijn favo koppel (samen met Astleigh en Rowan).
pi_217442276
Dit nieuwe koppel vind ik leuk.
pi_217442282
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 21:27 schreef W00fer het volgende:

[..]
Stille wateren hebben diepe gronden. Ik heb genoeg introverte dames gedate om te weten dat er van alles in het koppie speelt maar ze het gewoon voor zich houden.

Niet iedereen vervuild de wereld continu met zinloos gezever.

Ik dacht als extravert altijd wat irritant dat het zo stil is maar ik heb geleerd dat je waffel openen de wereld niet perse sneller laat gaan :')
Hm, ik heb het idee dat introvertie niet het enige probleem is bij Gio en Hinke.
Maar goed, ik kan me vergissen
  dinsdag 22 april 2025 @ 21:33:02 #177
174940 W00fer
Maar echt
pi_217442299
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 21:08 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Lijkt me voor de tv ook best leuk om eens te zien, als er een keer iemand nee zegt.
Contractueel zal dat niet mogen.
Hele tv circus erheen. Locatie gehuurd en dan na 5 min gaan :')

Ik denk trouwens dat het in al die seizoenen ook wel eens is gebeurd dat de bruid en bruidegom elkaar per ongeluk al zagen. Of dat er iemand iets zag en doorlulde. Het is geen fort knox die locaties natuurlijk.
pi_217442310
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 21:33 schreef W00fer het volgende:

[..]
Contractueel zal dat niet mogen.
Hele tv circus erheen. Locatie gehuurd en dan na 5 min gaan :')

Ik denk trouwens dat het in al die seizoenen ook wel eens is gebeurd dat de bruid en bruidegom elkaar per ongeluk al zagen. Of dat er iemand iets zag en doorlulde. Het is geen fort knox die locaties natuurlijk.
Er was toch ook een keer een stel die elkaar al kenden? Of zelfs al gedate hadden?
pi_217442340
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 21:30 schreef W00fer het volgende:

[..]
Ik betwijfel of Hinke wel uit de verf komt als je wel een kletskous of machoman a la Olof voor haar neus had gezet. Als het zo simpel was...

Overigens spreekt Eveline zichzelf wel tegen. Zij zegt opposites attract werkt niet maar 2 koppige mensen of 2 stillen versterkt elkaar ook niet perse. Kan ook flink botsen zoals we in eerdere seizoenen zagen.
Ik geloof ook niet in enorme verschillen. Maar idd 2 doodstille mensen lijkt me lastig. Maar als ze verliefd zijn past het misschien perfect. Ze begrijpen elkaar. :)

Ik ken ook veel stellen met 2 dominante types waar het af en toe flink botst. En dat werkt toch. (Ik moet er niet aan denken dat felle steeds…)
pi_217442341
Ik denk niet dat Gio door het tweede sollicitatiegesprek heenkomt bij Hinke
pi_217442344
Hinke is wel erg van het uithoren zeg. pffffff....
  dinsdag 22 april 2025 @ 21:38:58 #182
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_217442354
Pijnlijk die interactie tussen Hinke en Giovanni.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_217442356
Marcella weer met stijl haar. _O_
pi_217442357
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 21:37 schreef Shii het volgende:
Hinke is wel erg van het uithoren zeg. pffffff....
Dat zeg ik. Sollicitatiegesprek
pi_217442360
Godver die Hinke _O-

Speciaal ff dit topic opgezocht of er nog meer mensen verwonderd aan het kijken waren, tering wat een HR interview is dat zeg
٩๏̯͡๏)۶
pi_217442361
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 21:38 schreef Perrin het volgende:
Pijnlijk die interactie tussen Hinke en Giovanni.
Ik zit me af te vragen: zou er eentje van deze twee heel anders geweest zijn bij de castingdagen?
pi_217442364
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 21:39 schreef Ronald het volgende:
Godver die Hinke _O-

Speciaal ff dit topic opgezocht of er nog meer mensen verwonderd aan het kijken waren, tering wat een HR interview is dat zeg
Vreselijk idd.
  dinsdag 22 april 2025 @ 21:40:03 #188
38496 Perrin
pi_217442368
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 21:39 schreef Ronald het volgende:
Godver die Hinke _O-

Ja same. Dat dit kan.
  dinsdag 22 april 2025 @ 21:40:29 #189
38496 Perrin
pi_217442372
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 21:39 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik zit me af te vragen: zou er eentje van deze twee heel anders geweest zijn bij de castingdagen?
Denk dat ze beiden het slechtste in elkaar naar boven brengen? Gio kruipt zijn mentale schuilkelder in en Hinke transformeert in die b*tch van HR.
pi_217442376
Je zou je bijna afvragen of Hinke ook wel helemaal 100% is. Zo praat je toch niet privé? _O-
pi_217442384
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 21:39 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Of zouden die experts echt denken: Die Hinke krijgt hem wel aan het praten? Felle lamp erop, duimschroeven....
  dinsdag 22 april 2025 @ 21:42:24 #192
38496 Perrin
pi_217442393
Gio heeft straks wel even nodig om hiervan te herstellen.
pi_217442397
Ik moet denken aan het nummer: 'Wat ben je stil waar denk je aan'.

Alles moeten verklaren, wat je denkt, doet, voelt...
pi_217442403
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 21:40 schreef Perrin het volgende:

[..]
Denk dat ze beiden het slechtste in elkaar naar boven brengen? Gio kruipt zijn mentale schuilkelder in en Hinke transformeert in die b*tch van HR.
Nou, heel eerlijk gezegd..hij geeft absoluut wel een stuk diepgang, maar ze is zo bezig met haar sollicitatiegesprek, dat ze daar volledig aan voorbij gaat.

Voor iemand met in elk geval tekenen van autisme doet hij echt hartstikke zijn best.
pi_217442406
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 21:40 schreef Perrin het volgende:

[..]
Dit.
Kan het bijna niet aanzien.
pi_217442408
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 21:42 schreef Shii het volgende:
Ik moet denken aan het nummer: 'Wat ben je stil waar denk je aan".

De gemiddelde gebekte man zou na 3 vragen snerend vragen of ze eens kan stoppen met dit verhoor. :)
pi_217442411
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 21:42 schreef Shii het volgende:
Ik moet denken aan het nummer: 'Wat ben je stil waar denk je aan".

Gio denkt straks vast: "Laat mij maar alleen!" ;)
pi_217442467
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 21:44 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Hopelijk zit er nu ergens een leuke, rustige vrouw te kijken die een DM stuurt als dit programma af is. :)
pi_217442483
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2025 21:43 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
De gemiddelde gebekte man zou na 3 vragen snerend vragen of ze eens kan stoppen met dit verhoor. :)
Ik had daar echt wel serieus iets van gezegd tijdens een date. Het is geen kruisverhoor, jezus.

Maar goed, dat soort vrouwen moeten daar eerst denk ik achter komen. Die hebben een plaatje in hun hoofd waar zo’n man exact aan moet voldoen. Iedere dag 100% zin hebben in diepgaande gesprekken en op elke vraag in het leven antwoord hebben.
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 22 april 2025 @ 21:50:15 #200
38496 Perrin
pi_217442484
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 21:44 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Ja dat kost de volgende, hopelijk wél invoelende en geduldige partner, flink wat moeite om het een beetje recht te breien.
pi_217442495
Iedereen vindt dit liedje ook leuk _O-
  dinsdag 22 april 2025 @ 21:52:55 #202
174940 W00fer
Maar echt
pi_217442503
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 21:34 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Er was toch ook een keer een stel die elkaar al kenden? Of zelfs al gedate hadden?
Ja vorig jaar. Dat was allemaal "toevallig" geloof je het zelf :')
pi_217442516
Oh ze gaat ook echt al naakt liggen? :D
pi_217442531
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ze gaat ook echt al naakt liggen? :D
Ja, ze zijn toch getrouwd?
  dinsdag 22 april 2025 @ 21:56:14 #205
38496 Perrin
pi_217442536
Jezus wat een kettingbotsing dit seizoen.
  dinsdag 22 april 2025 @ 21:56:28 #206
174940 W00fer
Maar echt
pi_217442537
Ik dacht dat Hinke en Gio ook gematcht zijn omdat om wat pit bij Gio te krijgen.

Van de andere kant hebben ze beiden respect genoeg om elkaar niet af te fikken zoals Olof en Femke.
pi_217442541
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 21:55 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Ja, ze zijn toch getrouwd?
Correct. Maar meestal zie je nog t-shirts of hemdjes.
pi_217442543
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 21:56 schreef Perrin het volgende:
Jesus wat een kettingbotsing dit seizoen.
_O-
pi_217442554
Olof is zelf een dramaqueen!
pi_217442557
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 21:56 schreef W00fer het volgende:
Ik dacht dat Hinke en Gio ook gematcht zijn omdat om wat pit bij Gio te krijgen.

Van de andere kant hebben ze beiden respect genoeg om elkaar niet af te fikken zoals Olof en Femke.
Femke en Olof zijn al verder/meer van uitgezonden.
Ik gok dat dit ook nog wel gaat klappen
  dinsdag 22 april 2025 @ 21:58:28 #211
429367 DKUp
ON TOUR
pi_217442559
Als een zak hooi wordt ze de kamer binnen gedragen :') _O-
SOONY
pi_217442576
Raki bestellen en dan met HOUDOE afsluiten

BRABANTED @DKUp
  dinsdag 22 april 2025 @ 21:59:47 #213
429367 DKUp
ON TOUR
pi_217442581
Die twee docenten zijn wel echt ontzettend dom. “Is dit Frans of Engels?”
SOONY
  dinsdag 22 april 2025 @ 22:00:09 #214
174940 W00fer
Maar echt
pi_217442586
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2025 21:58 schreef S_E het volgende:

[..]
Femke en Olof zijn al verder/meer van uitgezonden.
Ik gok dat dit ook nog wel gaat klappen
Als we Femke aan Bram hadden gekoppeld dat had ook niet echt gewerkt. Of Femke aan Peter.

Dus dat zegt niet zoveel over de mannen.
pi_217442595
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 april 2025 21:59 schreef DKUp het volgende:
In Nederland mag je met je Mavo en Pabo lesgeven. Werkt verrassend goed.
pi_217442599
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 april 2025 21:59 schreef Pisces29 het volgende:

BRABANTED @:dkup
Houdoe is toch gewoon internationaal? ;)
  dinsdag 22 april 2025 @ 22:01:45 #217
174940 W00fer
Maar echt
pi_217442603
quote:
Groep 3 heeft nog geen Frans hé.
  dinsdag 22 april 2025 @ 22:02:23 #218
429367 DKUp
ON TOUR
pi_217442614
quote:

Olof GENOT
SOONY
pi_217442617
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 22:01 schreef W00fer het volgende:

[..]
Groep 3 heeft nog geen Frans hé.
Neen, maar je mag van een leerkracht toch wel een beetje algemene kennis verwachten?
pi_217442624
2 harde snookerballen. Puur natuur. _O_
  dinsdag 22 april 2025 @ 22:03:37 #221
429367 DKUp
ON TOUR
pi_217442635
Olof is echt knettergek.
SOONY
  dinsdag 22 april 2025 @ 22:04:34 #222
38496 Perrin
pi_217442648
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 april 2025 22:03 schreef DKUp het volgende:
Olof is echt knettergek.
Stukje antisociale persoonlijkheidsstoornis idd.
  dinsdag 22 april 2025 @ 22:05:08 #223
429367 DKUp
ON TOUR
pi_217442656
Ik ben veel, maar niet nep.
Huilen

In de eerste aflevering was a duidelijk dat die Olof ontzettend raar was.
SOONY
  dinsdag 22 april 2025 @ 22:06:27 #224
429367 DKUp
ON TOUR
pi_217442678
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 april 2025 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
2 harde snookerballen. Puur natuur. _O_
Ze is niet nep ja ;)
SOONY
  dinsdag 22 april 2025 @ 22:08:43 #225
429367 DKUp
ON TOUR
pi_217442706
Zou je het op mij kunnen?

:D
SOONY
pi_217442724
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2025 22:05 schreef DKUp het volgende:
Ik ben veel, maar niet nep.
Huilen

In de eerste aflevering was a duidelijk dat die Olof ontzettend raar was.
Femke wil geen man, Femke wil een TV carrière, volgend seizoen zien we haar terug in de bachelor/bachelorette of "Femke zoekt een man"
  Miss 200.000.000! dinsdag 22 april 2025 @ 22:11:10 #227
367000 roos94
pi_217442733
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 22:10 schreef totebel het volgende:

[..]
Femke wil geen man, Femke wil een TV carrière, volgend seizoen zien we haar terug in de bachelor/bachelorette of "Femke zoekt een man"
Ddaar is ze niet leuk genoeg voor
pi_217442742
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 april 2025 22:08 schreef DKUp het volgende:
Zou je het op mij kunnen?

Femke had al sex gehad als hij niet zo’n eikel was.
pi_217442744
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 22:11 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ddaar is ze niet leuk genoeg voor
Klopt, maar daarom kan ze het nog wel willen ;)

Die Olof is gewoon een lompe boer
  dinsdag 22 april 2025 @ 22:15:19 #230
38496 Perrin
pi_217442774
Echt elegant drinken doet ie idd ook niet..
twitter
pi_217442798
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 22:15 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Houdoe en bedankt :{
  Miss 200.000.000! dinsdag 22 april 2025 @ 22:18:59 #232
367000 roos94
pi_217442816
Olof is een karikatuur van Maxim Hartman. 100%
  dinsdag 22 april 2025 @ 22:28:30 #233
174940 W00fer
Maar echt
pi_217442912
twitter

🤡🤡🤡🤡
pi_217442923
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 22:15 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Dat had Femke ook al opgemerkt vorige week 8-)
  dinsdag 22 april 2025 @ 22:30:33 #235
174940 W00fer
Maar echt
pi_217442934
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 22:02 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Neen, maar je mag van een leerkracht toch wel een beetje algemene kennis verwachten?
Bjorn is van de generatie die al opgegroeid is met Tiktok en AI dus de algemene kennis is een stuk minder dan de geitenwollensokken docent die opgroeide met encyclopedieën stampen.
pi_217442940
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 22:28 schreef W00fer het volgende:
[ x ]

🤡🤡🤡🤡
“De jeugd van tegenwoordig”
|:(
  dinsdag 22 april 2025 @ 22:39:09 #237
38496 Perrin
pi_217443026
quote:
[ x ]

🤡🤡🤡🤡
Stelletje snowflakes :N Als je daarmee de oorlog moet winnen..
pi_217443155
Ik voel me oprecht enorm oud (40) en intelligent (ik spreek drie talen vloeiend genoeg om boeken te lezen, met een stuk of vier 'goed genoeg om voedsel en wijn te bestellen, met alsjeblieft en dankjewel') als ik sommige koppels zie. Tjeez.
Mon 'en!
  dinsdag 22 april 2025 @ 23:02:26 #239
174940 W00fer
Maar echt
pi_217443196
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 22:54 schreef bloempjuh het volgende:
Ik voel me oprecht enorm oud (40) en intelligent (ik spreek drie talen vloeiend genoeg om boeken te lezen, met een stuk of vier 'goed genoeg om voedsel en wijn te bestellen, met alsjeblieft en dankjewel') als ik sommige koppels zie. Tjeez.
Hoe voelde je je toen Temptation Island op tv was? Want dat was nog vele malen erger.

Met dames die niet wisten wat de hoofdstad van België is :')
  woensdag 23 april 2025 @ 07:49:57 #240
3542 Gia
User under construction
pi_217443892
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 april 2025 21:42 schreef Perrin het volgende:
Gio heeft straks wel even nodig om hiervan te herstellen.
Ik heb ook wel de indruk dat hij heel beschermd is opgevoed. Vind het echt een moederskindje nog. Volgens mij heeft hij totaal geen idee wat 'getrouwd zijn' inhoudt en ziet hij het meer als vadertje en moedertje spelen. Verwacht ook dat hij ouders heeft in een heel ouderwets rollenpatroon van huisje boompje beestje met een voortkabelend leven.
pi_217443909
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 22:39 schreef Perrin het volgende:

[..]
Stelletje snowflakes :N Als je daarmee de oorlog moet winnen..
"even aan chatgpt vragen hoe je een oorlog moet winnen"
  woensdag 23 april 2025 @ 07:59:21 #242
3542 Gia
User under construction
pi_217443916
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 21:57 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Volgens mij wil Olof aanbeden worden en Femke doet dat niet. Dat staat hem tegen, want voor haar 10 anderen die hem wel zien staan. Andersom is Femke ook iemand die zo 10 andere kerels kan krijgen. Punt is volgens mij dat ze beide op wereldse typen vallen en die gewoon allemaal op 1 willen staan in de relatie. Zowel hij als zij. Olof telt zelfs het aantal knuffels dat hij geeft en hoeveel hij er terugkrijgt.

Echter geloof ik best dat Femke voor de camera laat zien wat zij denkt dat de kijkers willen zien: "een liefdevol koppel", en dat ze buiten de camera's gewoon een vrouw is die haar potentiele toekomstige levensgezel eerst beter wil leren kennen.
  woensdag 23 april 2025 @ 08:00:04 #243
3542 Gia
User under construction
pi_217443922
quote:

Dat, dan ben je ook een boerenlul.
  woensdag 23 april 2025 @ 08:03:07 #244
3542 Gia
User under construction
pi_217443934
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 22:02 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Vroeger had je havo nodig voor de PABO. Nu kun je er via het MBO ook komen. Waardoor je niet meer dan brugklas Frans hebt gehad op de mavo. Maar wel erg dat je zelfs Vin Blanc moet opzoeken.
  woensdag 23 april 2025 @ 09:05:13 #245
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_217444181
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 21:25 schreef W00fer het volgende:

[..]
Dus je ontkent dat ze niet MEGA veeleisend is?

Laat die Gio nou gewoon effe man. Hij is net als Marcella een dieseltje. Zulke mensen gaan door als de hazen allang op bed liggen. Schildpadden zijn doortastend.

Voor Gio is het een heel avontuur. Die is ergens van een bureaustoel gekropen. Pak aan, hele tv circus, binnen no time vliegtuig in. Ik zou als ik hem was ook effe dimmen.

Van de andere kant: als je deelneemt weet je dat het een snelkookpan wordt.
Dat ontken ik ja.

Ze wil diepgang. Ze ziet nul.
Er komt niks van hem uit. Hij slaat alleen maar dicht.
En yt niveau van de vragen of dingen die hij zou willen doen op de huwelijksreis:
"Wat voor huis wil je?" en de activiteit "Uh... tafeltennis of zo?"

Dat het voor Gio een heel avontuur is snap ik, dat ziet iedereen. En het lijkt me een hele lieve jongen, die geen vlieg kwaad doet. maar dit is toch niks voor haar? Die liggen qua communicatie level echt mijlen ver uit elkaar.

En als je Gio de schildpad noemt, dat zie ik. Maar zeker niet het doortastende ;)
L'Amour menaçant:
pi_217444188
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 07:59 schreef Gia het volgende:

Echter geloof ik best dat Femke voor de camera laat zien wat zij denkt dat de kijkers willen zien: "een liefdevol koppel", en dat ze buiten de camera's gewoon een vrouw is die haar potentiele toekomstige levensgezel eerst beter wil leren kennen.
Voor de camera zien we ook iemand die deze man beter wil leren kennen. En ik geloof wel dat ze alles meent.
Maar hij is een beetje een klootzak. (En zij is meer hoffelijkheid gewend, denk ik.)

Het zijn 2 tamelijke ego’s.
  woensdag 23 april 2025 @ 09:06:40 #247
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_217444190
quote:
[ x ]

🤡🤡🤡🤡
Maar die zitten igg wel op elkaars niveau ;)
L'Amour menaçant:
  woensdag 23 april 2025 @ 09:07:54 #248
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_217444197
quote:
Ik dacht exact hetzelfde :@
Spelen ze nu dommig of.....?
L'Amour menaçant:
pi_217444213
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 09:05 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Dat ontken ik ja.

En yt niveau van de vragen of dingen die hij zou willen doen op de huwelijksreis:

Dat het voor Gio een heel avontuur is snap ik, dat ziet iedereen. En het lijkt me een hele lieve jongen, die geen vlieg kwaad doet. maar dit is toch niks voor haar? Die liggen qua communicatie level echt mijlen ver uit elkaar.

En als je Gio de schildpad noemt, dat zie ik. Maar zeker niet het doortastende ;)
Ik vraag me ook af wie deze combinatie heeft gemaakt. Ze komen op castingdagen. (Is Hinke daar wat liever geweest dan we nu zien?) Wie is de eerste geweest die dit daarna heeft voorgesteld? Ik zie die Anne er wel voor aan. Dat vind ik altijd de domme van het team. :D
pi_217444253
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 21:57 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Ik vind m met de uitzending irritanter worden, deze kruising tussen Guido Weijers en Jeroen van Koningsbrugge _O-

Ik las trouwens dat Femke ooit iets met Guido Weijers gehad schijnt te hebben, dus qua ogen zou het haar type wel moeten zijn _O-
pi_217444276
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 09:14 schreef TheVulture het volgende:

Ik las trouwens dat Femke ooit iets met Guido Weijers gehad schijnt te hebben, dus qua ogen zou het haar type wel moeten zijn _O-
Een voetballer en Guido Weijers. Apart. _O-
pi_217444277
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 09:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik vraag me ook af wie deze combinatie heeft gemaakt. Ze komen op castingdagen. (Is Hinke daar wat liever geweest dan we nu zien?) Wie is de eerste geweest die dit daarna heeft voorgesteld? Ik zie die Anne er wel voor aan. Dat vind ik altijd de domme van het team. :D
Ja dit is wel qua matching een carcrash die een blinde nog aan zag komen... die jongen is gewoon nog nooit op de verharde weg geweest, die had je hiervoor nooit moeten selecteren.
pi_217444286
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 09:18 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ja dit is wel qua matching een carcrash die een blinde nog aan zag komen... die jongen is gewoon nog nooit op de verharde weg geweest, die had je hiervoor nooit moeten selecteren.
_O-
  woensdag 23 april 2025 @ 09:28:09 #254
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_217444343
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 09:17 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Een voetballer en Guido Weijers. Apart. _O-
Society girl.
L'Amour menaçant:
  woensdag 23 april 2025 @ 09:29:04 #255
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_217444351
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 09:18 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Die moet gewoon lekker in world of warcraft of op eeen cosplay event een meisje scoren van 22.
En dan samen lekker gamen en tafeltennissen en handjes vasthouden.
L'Amour menaçant:
  woensdag 23 april 2025 @ 09:29:33 #256
38496 Perrin
pi_217444356
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 09:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Of ze selecteren wat de leukste TV oplevert?
pi_217444368
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 09:29 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja dat hebben we met Femke en Olof.

Bij die andere twee is het niet grappig.
  woensdag 23 april 2025 @ 09:34:08 #258
38496 Perrin
pi_217444377
Nee Gio heeft straks een goede psychotherapeut nodig om dit een plekje te geven.
pi_217444647
Die Hinke vind ik een onaangenaam persoon, ze ondervraagt en blijft drammen en doorvragen.
pi_217444650
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 09:29 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Die moet gewoon lekker in world of warcraft of op eeen cosplay event een meisje scoren van 22.
En dan samen lekker gamen en tafeltennissen en handjes vasthouden.
Dit dus, zo'n Plausibel-griet :D

pi_217444653
quote:
9s.gif Op woensdag 23 april 2025 09:34 schreef Perrin het volgende:
Nee Gio heeft straks een goede psychotherapeut nodig om dit een plekje te geven.
Ja ik vind het voor die jongen echt oprecht sneu... zij redt zich uiteindelijk wel maar deze jongen hadden ze hier echt niet aan moeten blootstellen...
pi_217445890
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 09:05 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Dat ontken ik ja.

schildpad in winterslaap ;)
  woensdag 23 april 2025 @ 13:27:43 #263
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_217446292
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 09:29 schreef Perrin het volgende:

[..]
Nou dat. Dit soort programma's voelen nooit echt oprecht richting de deelnemers, want t draait nog steeds om TV maken. Boer zoekt vrouw, married at first sight, first dates etc etc.
L'Amour menaçant:
pi_217451168
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 10:22 schreef Chanel5 het volgende:
Die Hinke vind ik een onaangenaam persoon, ze ondervraagt en blijft drammen en doorvragen.
Ik weet niet of ze echt onaangenaam is, maar het lijkt wel of ze zo onzeker is dat ze maar terugvalt op wat ze kent: haar werk..

Maar dat is het hem nu net; dat werkt niet als je een relatie probeert op te bouwen met iemand
pi_217451218
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 13:27 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Nou dat. Dit soort programma's voelen nooit echt oprecht richting de deelnemers, want t draait nog steeds om TV maken. Boer zoekt vrouw, married at first sight, first dates etc etc.
Bij BZV was ik nog zo naïef om te denken dat dat wel nog integer gemaakt werd. :')
pi_217451345
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 21:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Bij BZV was ik nog zo naïef om te denken dat dat wel nog integer gemaakt werd. :')
Het is in ieder geval aan de boeren wie ze willen.
Hinke en Gio zijn gewoon gekoppeld vanwege het drama. Een blind paard kan zien dat dat niet gaat werken.
pi_217451354
De kop is er al af….

Wat heerlijk makkelijk deze twee….

@Pisces29
SOONY
pi_217451387
quote:
10s.gif Op woensdag 23 april 2025 21:17 schreef DKUp het volgende:
De kop is er al af….

Wat heerlijk makkelijk deze twee….

@:Pisces29
Svea geilt al vanaf het huwelijk. _O- Makkelijk stel wel.
pi_217451400
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2025 21:16 schreef S_E het volgende:

[..]
Het is in ieder geval aan de boeren wie ze willen.
Hinke en Gio zijn gewoon gekoppeld vanwege het drama. Een blind paard kan zien dat dat niet gaat werken.
Hinke en Gio vind ik echt geen normale “we kijken ook naar kijkcijfers” meer. :{

Grappig wel dat Olof en Femke elkaar aantrekkelijk vinden maar dat het karakter botst.
90% van dit programma mislukt door elkaar niet aantrekkelijk te vinden.
pi_217451454
Die grapjes over sex zijn niet leuk. MAAR. Als het voor allebei zo goed klopt en je pakt het fysiek niet aan, dan eindig je als beste vrienden…

-edit
Oh ze kennen elkaar 2 dagen. _O-
pi_217451574
Olof wil maar met Femke naar bed. Drammen voor het slapen gaan dus lol _O-
SOONY
pi_217451615
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 21:19 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Svea geilt al vanaf het huwelijk. _O- Makkelijk stel wel.
Sommige mensen doen niet zo moeilijk over seks. Ze waren waarschijnlijk ook met elkaar naar bed gegaan als ze elkaar in de kroeg tegengekomen waren.
pi_217451642
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 21:39 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Sommige mensen doen niet zo moeilijk over seks. Ze waren waarschijnlijk ook met elkaar naar bed gegaan als ze elkaar in de kroeg tegengekomen waren.
Van mij mogen ze. ;) Ik vind het wel leuk om twee mensen te zien waar geen drama of onzekerheid is. Hopelijk blijft het zo. :)
pi_217451672
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 21:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Van mij mogen ze. ;) Ik vind het wel leuk om twee mensen te zien waar geen drama of onzekerheid is. Hopelijk blijft het zo. :)
Inderdaad. Wel een verademing tussen alle drama en ongemakkelijkheid ;)
pi_217459932
twitter

_O-
pi_217459933
“Liefie” :')
pi_217459969
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[ x ]
_O-
Ik neem aan dat dit over Femke gaat ;)
pi_217459977
Ik ben bang dat de twee mannen eindigen in een vriendschap.
Jammer. Zou een succesvol mannelijk stel wel leuk vinden. :)
pi_217459988
Eva is echt misplaatst zelfverzekerd.
pi_217460069
Ja, Hinke, het is een stuk leuker als je niet de hele tijd aan het praten bent!
pi_217460210
twitter

Aparte jongen die Dennis.

Die paniek in de ogen om snel de knuffel te regelen want een kus kon niet. :')
pi_217460235
Ik vind die Dennis ook wel een erg irritant mannetje, eerlijk gezegd. Knap als je het daarmee kunt volhouden
pi_217460240
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 21:52 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Ik vind die Dennis ook wel een erg irritant mannetje, eerlijk gezegd. Knap als je het daarmee kunt volhouden
Ik wilde niet zeggen dat het maar een simpele kapper is. Maar nu doe ik het toch. ;(
pi_217460249
Nu zie ik dat Gio echt wat spraakzamer kan zijn.
Maar met Hinke word je platgeslagen. :{

Leuk dat Anne haar een compliment geeft. :') !
  vrijdag 25 april 2025 @ 11:32:43 #285
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_217463127
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2025 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[ x ]

:X

Hij doet zich veel "onschuldiger" voor dan hij is.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 25 april 2025 @ 11:33:17 #286
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_217463131
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben bang dat de twee mannen eindigen in een vriendschap.
Jammer. Zou een succesvol mannelijk stel wel leuk vinden. :)
Paar seizoenen terug waren er toch die 2 jongere jongens?
Die waren schattig.
L'Amour menaçant:
pi_217463144
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 11:33 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Paar seizoenen terug waren er toch die 2 jongere jongens?
Die waren schattig.
Sonny en Dylan. O+
pi_217463532
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 11:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Sonny en Dylan. O+
Die zijn ook nog steeds samen toch?
pi_217463609
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 12:37 schreef totebel het volgende:

[..]
Die zijn ook nog steeds samen toch?
Ja :)
  vrijdag 25 april 2025 @ 23:00:50 #290
174940 W00fer
Maar echt
pi_217468334
Hoeveel draaidagen heeft MAFS nou echt?

1 dag de "overval" door Carlo
1 dag pak passen en evt bloemen of ringen
1 dag vrijgezellenfeest
1 dag huwelijk
4 of 5 dagen huwelijksreis
2 of 3 dagen "samenwonen"
1 avond koppelsdiner
1 koppelsweekend
1 terugblik

Of zit ik er ver naast?
pi_217470457
Dennis is een verwend klein kind. :{
  zaterdag 26 april 2025 @ 12:50:18 #292
174940 W00fer
Maar echt
pi_217471503
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 april 2025 10:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dennis is een verwend klein kind. :{
Ik trek het af en toe ook slecht. Doe gewoon normaal iedereen kan morgen ziek worden, arm, dakloos of in de bajes.
pi_217472752
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 12:50 schreef W00fer het volgende:

[..]
Ik trek het af en toe ook slecht. Doe gewoon normaal iedereen kan morgen ziek worden, arm, dakloos of in de bajes.
Nee, niet echt. :N

Geen idee waar dit precies over gaat. Jullie kijken zeker vooruit.
pi_217474818
Blijft moeilijk, geen spoilers plaatsen
  Miss 200.000.000! zaterdag 26 april 2025 @ 21:48:51 #295
367000 roos94
pi_217474879
Ik kijk vooruit en ik weet niet wat hij bedoelt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')