Dat zeg ik. Sollicitatiegesprekquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:37 schreef Shii het volgende:
Hinke is wel erg van het uithoren zeg. pffffff....
Ik zit me af te vragen: zou er eentje van deze twee heel anders geweest zijn bij de castingdagen?quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:38 schreef Perrin het volgende:
Pijnlijk die interactie tussen Hinke en Giovanni.
Vreselijk idd.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:39 schreef Ronald het volgende:
Godver die Hinke![]()
Speciaal ff dit topic opgezocht of er nog meer mensen verwonderd aan het kijken waren, tering wat een HR interview is dat zeg
Ja same. Dat dit kan.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:39 schreef Ronald het volgende:
Godver die Hinke![]()
Speciaal ff dit topic opgezocht of er nog meer mensen verwonderd aan het kijken waren, tering wat een HR interview is dat zeg
Denk dat ze beiden het slechtste in elkaar naar boven brengen? Gio kruipt zijn mentale schuilkelder in en Hinke transformeert in die b*tch van HR.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit me af te vragen: zou er eentje van deze twee heel anders geweest zijn bij de castingdagen?
Of zouden die experts echt denken: Die Hinke krijgt hem wel aan het praten? Felle lamp erop, duimschroeven....quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit me af te vragen: zou er eentje van deze twee heel anders geweest zijn bij de castingdagen?
Nou, heel eerlijk gezegd..hij geeft absoluut wel een stuk diepgang, maar ze is zo bezig met haar sollicitatiegesprek, dat ze daar volledig aan voorbij gaat.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Denk dat ze beiden het slechtste in elkaar naar boven brengen? Gio kruipt zijn mentale schuilkelder in en Hinke transformeert in die b*tch van HR.
Dit.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Denk dat ze beiden het slechtste in elkaar naar boven brengen? Gio kruipt zijn mentale schuilkelder in en Hinke transformeert in die b*tch van HR.
De gemiddelde gebekte man zou na 3 vragen snerend vragen of ze eens kan stoppen met dit verhoor.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:42 schreef Shii het volgende:
Ik moet denken aan het nummer: 'Wat ben je stil waar denk je aan".
Alles moeten verklaren, wat je denkt, doet, voelt...
Gio denkt straks vast: "Laat mij maar alleen!"quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:42 schreef Shii het volgende:
Ik moet denken aan het nummer: 'Wat ben je stil waar denk je aan".
Alles moeten verklaren, wat je denkt, doet, voelt...
Hopelijk zit er nu ergens een leuke, rustige vrouw te kijken die een DM stuurt als dit programma af is.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:44 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Gio denkt straks vast: "Laat mij maar alleen!"
Ik had daar echt wel serieus iets van gezegd tijdens een date. Het is geen kruisverhoor, jezus.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De gemiddelde gebekte man zou na 3 vragen snerend vragen of ze eens kan stoppen met dit verhoor.
Ja dat kost de volgende, hopelijk wél invoelende en geduldige partner, flink wat moeite om het een beetje recht te breien.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:44 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Gio denkt straks vast: "Laat mij maar alleen!"
Ja vorig jaar. Dat was allemaal "toevallig" geloof je het zelfquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:34 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Er was toch ook een keer een stel die elkaar al kenden? Of zelfs al gedate hadden?
Correct. Maar meestal zie je nog t-shirts of hemdjes.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:55 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ja, ze zijn toch getrouwd?
quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:56 schreef Perrin het volgende:
Jesus wat een kettingbotsing dit seizoen.
Femke en Olof zijn al verder/meer van uitgezonden.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:56 schreef W00fer het volgende:
Ik dacht dat Hinke en Gio ook gematcht zijn omdat om wat pit bij Gio te krijgen.
Van de andere kant hebben ze beiden respect genoeg om elkaar niet af te fikken zoals Olof en Femke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |