abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 28 maart 2025 @ 16:13:47 #1
388664 crew  Dotteke
pi_217208767
Married At First Sight
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Het is tijd voor alweer het tiende seizoen van het populaire realityprogramma ‘Married At First Sight’! Veertien singles, die elkaar nog nooit hebben ontmoet, worden door een team van experts aan elkaar gekoppeld. De deelnemers zien elkaar voor het allereerst op hun eigen bruiloft. Onder leiding van presentator Carlo Boszhard wagen zij de sprong in het diepe en gaan zij deze romantische uitdaging aan.

Vanaf dinsdag 8 april, elke dinsdag t/m donderdag om 20.30 uur

Foto: Tom Cornelissen & Rob Jacobs
Bron RTL

Mensen die via videoland kijken kunnen hier RLS / [VIDEOLAND] Married at First Sight #44 - Zure Kim posten

[ Bericht 13% gewijzigd door Dotteke op 28-03-2025 16:19:13 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 6 april 2025 @ 02:30:35 #2
174940 W00fer
Maar echt
pi_217299737
Meer beelden van het nieuwe seizoen

https://www.rtl.nl/boulev(...)voor-mafs-experts-de
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_217315193
Vanaf morgen? *O*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_217321730
Present! Zin in *O*
pi_217321778
Brunette in het blauw is wel graaaaaaag in de spotlight. :D
pi_217321782
En fijn dat ze eens kijken naar het uiterlijk en wat mensen ook niet willen. :)

Vrouwen een kale man geven terwijl dat de enige dealbreaker is, is gewoon niet leuk meer. :')
pi_217321813
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
MAFS als opstapje :+
pi_217321822
De nieuwe ‘expert’ zit nu al in m’n irritatiezone
pi_217321830
Hij had een slons en krijgt nu een prinses. Dit belooft veel goeds. :D
pi_217321849
Ah ja, tijd voor reclame
pi_217321964
Als moeder van 2 kinderen en vrouw van 41 met zo’n hoerige blote jurk willen trouwen. Oké.
pi_217322115
Ik kijk nu al met een half oog.
Vind dit wel een potentiële Martijn-Nicole relatie
pi_217322167
Olof wil wel heel graag met achternaam benoemd worden
pi_217322446
Ik vind Olof niet zo leuk
pi_217322459
Zij is zo pittig. Ik ben benieuwd hoelang hij dat leuk vindt.
pi_217322480
Bij koppel 2 gun ik die man toch zeker een succes. ;(
pi_217323233
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2025 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
En alles was echt helemaal in scène gezet bij haar. Hoe ze aan tafel zat toen Carlo haar riep uit de auto enzo…
pi_217323238
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2025 21:22 schreef S_E het volgende:
Ik kijk nu al met een half oog.
Vind dit wel een potentiële Martijn-Nicole relatie
Haha dat is ook het eerste wat ik dacht.
Mijn nekharen staan direct overeind bij hem en zijn vrienden. Ver-schrik-ke-lijk!
pi_217323337
Die Olof lijkt inderdaad op een Martijn-achtige. Beetje een dominante aap op de rots, begon ook al in de derde persoon enkelvoud te spreken over zichzelf, toen gingen alle alarmbellen al af. Verder vind ik die Femke wel een beetje te overcast. Te mooi, kan vast en zeker buiten dit programma vast wel iemand vinden. Ik denk dat ze er wellicht wat deelnemers waarmee ze wat in scene willen zetten om die z.g.n. 'wetenschappers' hun gelijk te laten halen, van zie je wel, het lukt ons toch. Het is mij iets te positief vooraf, ook in RTL Boulevard beloven dat een seizoen is waar ze trots op zijn dus dat verraad dat er wellicht toch heel wat stellen zijn die nu nog steeds getrouwd zijn. Hopelijk is niets wat het lijkt, want ik kan me dat gewoon niet voorstellen. Ook niet met die nieuwe, sympathiekere pshyc bij de 'deskundige'.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217324835
Femke haar kinderen zijn verwekt door oud Vitesse keeper Piet Velthuizen _O-

Voor de rest passen Femke en Olof wel bij elkaar, Olof is ook ordinair.
pi_217324840
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2025 23:45 schreef Lingue het volgende:

[..]
En alles was echt helemaal in scène gezet bij haar. Hoe ze aan tafel zat toen Carlo haar riep uit de auto enzo…
Dat is toch eigenlijk altijd als ze de kandidaat verrassen? Er moet nu eenmaal een camera ploeg binnen staan, hoe ga je dat verkopen als TV zender?
pi_217324965
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 10:35 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Dat is toch eigenlijk altijd als ze de kandidaat verrassen? Er moet nu eenmaal een camera ploeg binnen staan, hoe ga je dat verkopen als TV zender?
Goed punt, maar het heeft wel eens meer natuurlijkere scènes opgeleverd.
Maar dan ook zij is ook niet 'echt' en die Olof ook niet.
pi_217325020
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 10:58 schreef Lingue het volgende:

[..]
Goed punt, maar het heeft wel eens meer natuurlijkere scènes opgeleverd.
Maar dan ook zij is ook niet 'echt' en die Olof ook niet.
Ach, ze proberen er een beetje een leuke introductie van te maken. Elke keer onverwacht bij iemand voor de deur staan met een camera is ook uitgekauwd. Denk dat je als kandidaat ook op den duur wel door hebt dat je een grote kans hebt op een deelname, er gaan volgens mij wel wat testen en gesprekken aan vooraf natuurlijk. Als je al voor de 3e of 4e keer aandacht krijgt van het programma/de experts dan moet je toch ook wel iets gaan vermoeden.

Helaas is het zo dat dit soort programma's ook bepaalde vaste rituelen nodig heeft. Uitzoeken van de trouwkleding en taart (al was de wijn dit jaar een "vernieuwing") en het ontmoeten van een ouder van de andere kandidaat net na het omkleden. Niet altijd even interessant, maar hoort er gewoon bij. Daarom kijken ook veel mensen pas na de bruiloften, wij kijken vooral met een half oog.

Femke en Olof zijn verschrikkelijk in de eerste aflevering. In de tweede wordt het iets beter, maar dat zien we vanavond pas :)
pi_217325172
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 11:09 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Ach, ze proberen er een beetje een leuke introductie van te maken. Elke keer onverwacht bij iemand voor de deur staan met een camera is ook uitgekauwd. Denk dat je als kandidaat ook op den duur wel door hebt dat je een grote kans hebt op een deelname, er gaan volgens mij wel wat testen en gesprekken aan vooraf natuurlijk. Als je al voor de 3e of 4e keer aandacht krijgt van het programma/de experts dan moet je toch ook wel iets gaan vermoeden.

Helaas is het zo dat dit soort programma's ook bepaalde vaste rituelen nodig heeft. Uitzoeken van de trouwkleding en taart (al was de wijn dit jaar een "vernieuwing") en het ontmoeten van een ouder van de andere kandidaat net na het omkleden. Niet altijd even interessant, maar hoort er gewoon bij. Daarom kijken ook veel mensen pas na de bruiloften, wij kijken vooral met een half oog.

Femke en Olof zijn verschrikkelijk in de eerste aflevering. In de tweede wordt het iets beter, maar dat zien we vanavond pas :)
Ik vond die rituelen toch ook best wat meer ingekort. Die trouwkleding passen was echt meer van. Ok deze 3 gaan we passen. En 1 van de 3 wordt het dan ook. Het werd er een beetje doorheen gejast, wat ik persoonlijk wel jammer vindt.
Maar daarentegen hebben ze wel weer andere dingen in de voorfase toegevoegd.

Ze moeten ook een beetje aan vernieuwing werken met zoveel commentaar wat er na vorig seizoen is geweest natuurlijk. Dus ik geef ze het voordeel van de twijfel ;)
Moet wel ff wennen aan die nieuwe psycholoog, weet nog niet wat ik daarvan moet denken.
pi_217325343
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 11:09 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Zullen we gewoon alle verwijzingen -hoe klein dan ook- naar een aflevering die nog niet op tv is geweest hier niet plaatsen?
pi_217327336
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 11:34 schreef Lingue het volgende:

[..]
Ik vond die rituelen toch ook best wat meer ingekort. Die trouwkleding passen was echt meer van. Ok deze 3 gaan we passen. En 1 van de 3 wordt het dan ook. Het werd er een beetje doorheen gejast, wat ik persoonlijk wel jammer vindt.
Maar daarentegen hebben ze wel weer andere dingen in de voorfase toegevoegd.
Ik kijk al een paar jaar en elk jaar ligt de focus een beetje anders. Het is wel zo dat ze altijd al afwisselden per bruidspaar wat ze lieten zien. Soms uitkiezen van het pak/jurk, soms de taart, soms het vrijgezellenfeest, e.d. Ik denk dat ze alles opnemen en in verband met de beperkte TV tijd gewoon keuzes maken wat interessant is.

quote:
Ze moeten ook een beetje aan vernieuwing werken met zoveel commentaar wat er na vorig seizoen is geweest natuurlijk. Dus ik geef ze het voordeel van de twijfel ;)
Moet wel ff wennen aan die nieuwe psycholoog, weet nog niet wat ik daarvan moet denken.
Vorig jaar was de kritiek niet van de lucht inderdaad. Die nieuwe psycholoog komt wel vriendelijk over vooralsnog. De bijgevoegde dames lijken ook wel wat te brengen. Maar dat zal pas over een paar weken duidelijk worden hoe het uitgepakt heeft.

Ik mis in ieder geval die 2 floppers van een Patrick en Radboud niet, die vond ik verschrikkelijk en tijdens hun seizoenen is er amper tot geen stel bij elkaar gebleven geloof ik.
pi_217327540
Nog maar de vraag of dit nu wel zo gaat zijn. Ik denk het niet eerlijk gezegd.Dit valt niet te koppelen, dat kun je niet aan derden overlaten dat moet groeien tussen 2 personen, of totaal niet.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217327611
Op Netflix heb je “Love is Blind” en daar rollen echt veel succesvolle huwelijken uit.
Ze kiezen elkaar wel zelf, maar op basis van gesprekken, ze zien elkaar niet. En toch is het dan zo vaak een succes. Knap vind ik het. :)

Maar misschien is dat toch net een stapje makkelijker dan bij MAFS, waarbij anderen voor je kiezen. Al moet het uiterlijk je nog steeds aanspreken.
pi_217329332
Dan zie ik die vrouw van koppel 2 en denk ik: nooit meer je bril opdoen. Wat een verschil. :)
pi_217330514
Met bril een geitenwollensok, zonder bril een femme fatale.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217330670
De kritiek is niet van de lucht geweest en dat is niet terecht.

Maar het geforceerd veranderen van alles is nu onder druk ontstaan en dat is ook niet goed.

Dat dingen in scène zijn gezet is toch hij All You Need is Love toch ook. Wat maakt het uit?
pi_217336383
Ik gok dat bij de mannen die man op Maxies niet in de smaak gaat vallen bij die man met dat prachtige huis. :+
pi_217336875
Wat ik bij dit programma niet snap is hoe sommige deelnemers zich zoveel luxe kunnen veroorloven.
Ze zijn nou niet bepaald president-directeur van Shell Nederland en toch hebben ze grote huizen, veel reizen, luxe kleding. Doen ze iets wat anderen niet kunnen?
pi_217336950
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2025 21:43 schreef W00fer het volgende:
Wat ik bij dit programma niet snap is hoe sommige deelnemers zich zoveel luxe kunnen veroorloven.
Ze zijn nou niet bepaald president-directeur van Shell Nederland en toch hebben ze grote huizen, veel reizen, luxe kleding. Doen ze iets wat anderen niet kunnen?
Dat is bijzonder inderdaad. En zonder uitzondering is het bij dit soort lui altijd allemaal buitenkant en vrij weinig inhoud. Dat zie je dan ook terug in de aanhang die komt opdagen op zo’n bruiloft. Zo’n gezelschap van corpsballen en andere beroepsborrelaars.

Al moet ik toegeven dat Femke meer diepgang lijkt te hebben dan ik vooraf verwachtte.
pi_217338064
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2025 21:52 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Dat is bijzonder inderdaad. En zonder uitzondering is het bij dit soort lui altijd allemaal buitenkant en vrij weinig inhoud. Dat zie je dan ook terug in de aanhang die komt opdagen op zo’n bruiloft. Zo’n gezelschap van corpsballen en andere beroepsborrelaars.

Al moet ik toegeven dat Femke meer diepgang lijkt te hebben dan ik vooraf verwachtte.
Wat ik echt verschrikkelijk vind is dat Carlo zegt wat vind je er eerlijk van en niemand zegt dat ze het een totale mismatch vinden. In dit seizoen voor het eerst dat iemand zegt (ik dacht in aflevering 2) nee ik hou het effe voor me aka ik vind het niets.
  vrijdag 11 april 2025 @ 10:05:56 #36
3542 Gia
User under construction
pi_217339389
Viel me op bij die twee mannen dat de oudere, Dennis? veel invulde voor de jongere.
Bij die dubbele douche zei de oudere: "hm dubbele douche", keek toen naar de ander en vervolgde: "nee, dat gaan we denk ik nog niet doen". En vervolgens bij de biecht aangeven dat de jongere meer tijd nodig lijkt te hebben voor intimiteit.

Wat had hij verwacht dan? "Hm, dubbele douche"....dat de jongere meteen wild enthousiast had geroepen: "Leuk! Gaan we straks meteen doen." En bij een uitblijven daarvan concluderen dat die het nog niet wil.
Je kunt ook zelf het voortouw nemen.

Ik denk ook dat de veertiger meer moeite heeft met het leeftijdsverschil dan de dertiger in dit geval.
pi_217339926
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 10:05 schreef Gia het volgende:
Viel me op bij die twee mannen dat de oudere, Dennis? veel invulde voor de jongere.
Bij die dubbele douche zei de oudere: "hm dubbele douche", keek toen naar de ander en vervolgde: "nee, dat gaan we denk ik nog niet doen". En vervolgens bij de biecht aangeven dat de jongere meer tijd nodig lijkt te hebben voor intimiteit.

Wat had hij verwacht dan? "Hm, dubbele douche"....dat de jongere meteen wild enthousiast had geroepen: "Leuk! Gaan we straks meteen doen." En bij een uitblijven daarvan concluderen dat die het nog niet wil.

Ik denk ook dat de veertiger meer moeite heeft met het leeftijdsverschil dan de dertiger in dit geval.
Ik weet niet of dit nu oprecht of als grap over die douche bedoeld was:
“Moet ook niet te lang meer duren.” :')

En eens met je laatste comment. :Y
pi_217341583
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 11:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik weet niet of dit nu oprecht of als grap over die douche bedoeld was:
“Moet ook niet te lang meer duren.” :')

En eens met je laatste comment. :Y
In de LGBTI-gemeenschap lijkt de seksuele moraal doorgaans wel wat losser te zijn dan bij heterostellen. Vind dat altijd lastig te peilen, of zo’n vent dit dan meent ja of nee.
pi_217344957
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 10:05 schreef Gia het volgende:

Mijn eerste gevoel is dat Dennis nogal een overgevoelige jongen is die telkens benadrukt dat hij "oprecht" (stopwoord alarm) er open instaat, maar het zo vaak benoemd heeft dat het bijna lijkt dat hij zichzelf moet overtuigen. Lijkt me in zijn gevoel en emoties een "moeilijke" jongen. Stefan is veel relaxter en ongecompliceerder, een hele leuke vlotte gast.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_217347186
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 21:29 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Mijn eerste gevoel is dat Dennis nogal een overgevoelige jongen is die telkens benadrukt dat hij "oprecht" (stopwoord alarm) er open instaat, maar het zo vaak benoemd heeft dat het bijna lijkt dat hij zichzelf moet overtuigen. Lijkt me in zijn gevoel en emoties een "moeilijke" jongen. Stefan is veel relaxter en ongecompliceerder, een hele leuke vlotte gast.
Intelligent ook nog. Leuke jongen idd. :)

Dennis, mooi hoofd, mooi huis. Maar ingewikkeld.
pi_217347199
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2025 21:43 schreef W00fer het volgende:
Het koppel wat aankomende week komt ziet er lekker eenvoudig uit. ;)

Verder valt het toch wel mee? Iedereen reist. Luxe kleding heb ik niet gezien. Alleen Dennis leek een geweldig huis te hebben.

Femke heeft alleen wel flink wat geld in dat gezicht (en voorgevel) zitten. Of was het puur natuur. :7
pi_217372521
Als we nu al bij aflevering 6 zijn na 2 weken, en het vorig seizoen had 22 afleveringen, dan zijn we in 5 weken er doorheen? Vorig jaar waren het 2 afleveringen per week dus zeker 10 weken.

Overigens zijn de huwelijken net als vorig jaar opgenomen in oktober. Het lijkt me best pittig om 6 maanden niks te mogen zeggen. Vorig jaar was het in oktober opgenomen, in januari op tv tot en met maart.

Jeppe heeft ook een column geschreven over het nieuwe seizoen

https://www.rtl.nl/boulev(...)st-sight-mafs-column
pi_217372542
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 23:40 schreef W00fer het volgende:
Als we nu al bij aflevering 6 zijn na 2 weken, en het vorig seizoen had 22 afleveringen, dan zijn we in 5 weken er doorheen? Vorig jaar waren het 2 afleveringen per week dus zeker 10 weken.

Overigens zijn de huwelijken net als vorig jaar opgenomen in oktober. Het lijkt me best pittig om 6 maanden niks te mogen zeggen. Vorig jaar was het in oktober opgenomen, in januari op tv tot en met maart.

Jeppe heeft ook een column geschreven over het nieuwe seizoen

https://www.rtl.nl/boulev(...)st-sight-mafs-column
Begreep ik nou goed dat Jeppe en Jantine helemaal geen contact meer hebben? ;(
pi_217372549
Die Jeppe en Jantine was al een faal bij hun huwelijk. Dat ze het nog zo lang volgehouden hebben is op pure wilskracht en niet omdat ze nu zo goed bij elkaar paste. Ik vond haar maar erg bleu en hij was wat vrijer. Denk dat dit toch botste.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217372561
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 23:56 schreef freaky40 het volgende:
Die Jeppe en Jantine was al een faal bij hun huwelijk. Dat ze het nog zo lang volgehouden hebben is op pure wilskracht en niet omdat ze nu zo goed bij elkaar paste. Ik vond haar maar erg bleu en hij was wat vrijer. Denk dat dit toch botste.
Ik vond het ook knap want vanzelf ging het niet.
Ik geloof dan ook niet in het keihard moeten werken (voor die beginfase).
Maar ze waren wel schattig samen. Misschien Jeppe vooral.
pi_217372648
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2025 10:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Het koppel wat aankomende week komt ziet er lekker eenvoudig uit. ;)

Verder valt het toch wel mee? Iedereen reist. Luxe kleding heb ik niet gezien. Alleen Dennis leek een geweldig huis te hebben.

Femke heeft alleen wel flink wat geld in dat gezicht (en voorgevel) zitten. Of was het puur natuur. :7
Als je ook ziet hoe die vriendinnen van die vent eruit zagen (leken allemaal op Estelle Cruijf) Het leek hem vreemd dat alles echt was _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217372715
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 23:52 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Begreep ik nou goed dat Jeppe en Jantine helemaal geen contact meer hebben? ;(
Zij is kwaad geworden na de scheiding en er waren wat financiën af te ronden zei Jeppe. Zij heeft hem en zijn familie overal geblokkeerd. Hij lijkt me de kwaaiste niet. Er is als je zijn socials volgt nogal wat gebeurd. Zijn aquariumzaak gesloten, familieomstandigheden enzovoort.

Het is eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal als met Maarten en Richelle destijds. Zij twijfelt en hij wil zijn stekkie niet zomaar opgeven.
pi_217372825
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 02:20 schreef W00fer het volgende:

[..]
Zij is kwaad geworden na de scheiding en er waren wat financiën af te ronden zei Jeppe. Zij heeft hem en zijn familie overal geblokkeerd. Hij lijkt me de kwaaiste niet. Er is als je zijn socials volgt nogal wat gebeurd. Zijn aquariumzaak gesloten, familieomstandigheden enzovoort.

Het is eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal als met Maarten en Richelle destijds. Zij twijfelt en hij wil zijn stekkie niet zomaar opgeven.
Richelle gaf later ook aan nooit verliefd te zijn geweest en je zag ook dat het continu stroef liep en hij er steeds aan moest trekken. Bij Jeppe en Jantine had ik wel het gevoel dat de klik sterker was.
pi_217375309
Wat ongemakkelijk die Giovanni is niks met Hinke zij is leuk maar ik snap niet dat ze hun als match hebben gezien. Hij kan niet praten
pi_217375480
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 12:52 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wat ongemakkelijk die Giovanni is niks met Hinke zij is leuk maar ik snap niet dat ze hun als match hebben gezien. Hij kan niet praten
Die zijn nog niet eens op tv geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop