Sowieso natuurlijk wel vaag verhaal.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:16 schreef polderturk het volgende:
[..]
Als ik een Groenlander was dan zou ik me met een referendum willen aansluiten bij de EU. In de EU hebben alle staten alle vrijheid. Beter dan een dictatuur zoals in de VS.
Vitamine A en klysma's.quote:
Ehm, alleen maar ''vervelend'' en dat is alles?quote:
Lekker voor ze.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:31 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Ehm, alleen maar ''vervelend'' en dat is alles?
Zou het anders noemen. Dit wenst men toch niemand toe!![]()
Ik wens het Putin en de machthebbers in Moskou wel toe. De soldaten die gewoon hun bevel moeten uitvoeren wens ik het niet toe.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:31 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Je weet dat op dit punt het merendeel gewoon het leger in gaat voor de knaken he?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:36 schreef LethalNinja het volgende:
De soldaten die gewoon hun bevel moeten uitvoeren wens ik het niet toe.
Is iig zeker wel pech/tegenslag hebben.quote:
De Temu versie van Zelensky.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja due vance kan geen pak betalen he
hij lijkt op iemand , moet ff denken
[ afbeelding ]
Dat onderscheid klinkt redelijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:36 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik wens het Putin en de machthebbers in Moskou wel toe. De soldaten die gewoon hun bevel moeten uitvoeren wens ik het niet toe.
Maar een invasie is dan zeker minder vervelend?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:31 schreef Scjvb het volgende:
[..]
InB4 het weer "heel ingewikkeld" is.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar een invasie is dan zeker minder vervelend?
quote:
een botsing tussen pipo Trump en testosteron mannetje Poetin is onvermijdelijk , als de een gaat graven op het toekomstige eigendom van de anderquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:46 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Misschien kunnen de EU en Rusland samenwerken tegen de USA.
Rob de Wijk wordt na het vertellen van diverse leugens echt niet meer serieus genomen in het wetenschappelijke wereldje.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:52 schreef AgLarrr het volgende:
Ja precies, want met een achtergrond bij de defensie, een wetenschappelijke carrière, het opzetten en leiden van een gerenommeerd onderzoeksinstituut op het gebied van internationale betrekkingen en het nog altijd regelmatig aansluiten bij topconferenties over dit onderwerp heb je inderdaad geen ene flikker gepresteerd. Daarom zit hij ook overal bij, omdat ze op dat soort plekken altijd graag iemand hebben die van niks weet.
quote:Verdachte Damsteker die vijf mensen ernstig verwondde, is Roman D. (30) uit oosten van Oekraïne
Gerda Frankenhuis en John van den Heuvel
AMSTERDAM - De recherche heeft de identiteit achterhaald van de verdachte Oost-Europeaan, die donderdag in Amsterdam vijf mensen met messen ernstig verwondde. Het gaat om de 30-jarige Roman D., afkomstig uit het oosten van Oekraïne.
Het kostte geen moeite, de fabricage kostte gewoon tijd. Er zit bij het maken van explosieven iets van zes maanden stabilisatietijd. Toen die tijd voorbij was ging men van ~850k in november naar 1 miljoen geleverd rond de feestdagen. En de productie gaat nu alleen maar snellerquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:22 schreef cosmosis het volgende:
Das toch een flinke sprong voorwaards, van met moeite 1mil kunnen leveren vorig jaar naar 3.5mil dit jaar.
[ x ]
Ik wens ze nog wat ernstigere ziektes toe dan een beetje hoesten.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:31 schreef Scjvb het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:31 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Een invasie uiteraard wel!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar een invasie is dan zeker minder vervelend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |