Daar krijg je het ook warm vanquote:
Yes! Vanavond naar de stad om met vrienden te eten. Wordt best een grote groep, we zijn al met 17 man volgens de planningquote:
Het ging dan ook niet over de werkweekquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is heerlijk maar op die manier je werkweek invullen gaat ook weer niet
Ja, keertje uitproberen?quote:
oh leukquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Yes! Vanavond naar de stad om met vrienden te eten. Wordt best een grote groep, we zijn al met 17 man volgens de planning
Gezellie mozzarellieeeequote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Yes! Vanavond naar de stad om met vrienden te eten. Wordt best een grote groep, we zijn al met 17 man volgens de planning
je levenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het ging dan ook niet over de werkweek
*teruggebladerd..quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:07 schreef Strani het volgende:
@:luctor.et.emergo @:koen66 @:4everblackeyed @:bitterbal dank jullie wel!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Of als verliezer onder een busquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, keertje uitproberen?
Ik gok dat ik als winnaar uit de bus kom
Ga jij mij voor de bus gooien?quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:12 schreef Ama het volgende:
Zo nu kan ik toch in de tuin zitten zolang ik nog geen tuinstoelen heb.nice, nu beter zonnetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stond niet direct op de planning eigenlijkquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga jij mij voor de bus gooien?
Hoop niet dat dit inspiratie is, het stond ook niet op mijn planning om onder de bus te komen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stond niet direct op de planning eigenlijk
Doe datquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:14 schreef mschol het volgende:
ik begon vannochtend heel actief dingen klaar te leggen om te doen (papier en glas weg enzo, keuken opgeruimd)
inmiddels weet alles laten liggen
even doorpakken maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |