Ja ik vind het echt sneu en ook niet echt leuk als dit je evt laatste avond isquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:08 schreef BigBreg83 het volgende:
Sinds ze de koffers hebben ingepakt zitten ze echt in de wacht-modus
Nou in spencipe krijgen ze op vrijdag normaal ook vrij vroeg de koffers. Dus ze kunnen weten dat er pas later.op de avond na het eten iets ga gebeuren. Maar wat????quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:10 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja ik vind het echt sneu en ook niet echt leuk als dit je evt laatste avond is
Ja dat zal, Maar het is nu donderdag en dit is hun evt laatste avond, en ze zitten al vanaf 3 uur vanmiddag in de zenuwenquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:12 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nou in spencipe krijgen ze op vrijdag normaal ook vrij vroeg de koffers. Dus ze kunnen weten dat er pas later.op de avond na het eten iets ga gebeuren. Maar wat????
principe bedoel jequote:Op donderdag 27 maart 2025 19:12 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nou in spencipe krijgen ze op vrijdag normaal ook vrij vroeg de koffers. Dus ze kunnen weten dat er pas later.op de avond na het eten iets ga gebeuren. Maar wat????
Maar het is sowieso vanavond niet hun laatste avond, want kijkers kunnen tot morgenavond 21u30 nog stemmen op wie ze willen dat er blijft. Weten ZIJ natuurlijk niet.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:10 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja ik vind het echt sneu en ook niet echt leuk als dit je evt laatste avond is
Die zal nu niet moe zijn door de adrealine.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:13 schreef Lrod01 het volgende:
Nou kom op BB, het is al na 19:00. Bijna bedtijd voor Jane.
Ja vooral Jane en Charice.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:13 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja dat zal, Maar het is nu donderdag en dit is hun evt laatste avond, en ze zitten al vanaf 3 uur vanmiddag in de zenuwen
in het huis is er een fijne sfeerquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja vooral Jane en Charice.
De rest zal het aan de reet roesten. Die zijn nieuwsgierig wat er gebeuren gaat maar zijn er niet nerveus over.
hij maakt brood voor morgenquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:16 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy weer met eten bezig.
Of hij bakt iets of hij eet iets.
Eten eten eten..
Zoiets heb ik ook gedacht. Maar dan moeten ze nu dus uit hun koffer leven?quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:15 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Maar het is sowieso vanavond niet hun laatste avond, want kijkers kunnen tot morgenavond 21u30 nog stemmen op wie ze willen dat er blijft. Weten ZIJ natuurlijk niet.
Waarom ze vandaag de koffers al moesten pakken, blijft natuurlijk de vraag.
Vind het erg naar voor hun, want je voelt de stress eigenlijk gewoon door het beeldscherm komen.
Ik denk dat er morgen misschien heel veel zal gebeuren (heel ongewoon voor vrijdag-wachtdag ja), waardoor ze morgen geen tijd zullen hebben om die koffers te pakken? Bezoek van oud-bewoners hele dag? (Geen idee, ben geen voorstander, maar het is iets wat hier al hele week vaak gezegd werd dat zoiets nog zou kunnen komen?)
vind dat BB best wat duidelijker mag zijnquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:20 schreef Linnied het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook gedacht. Maar dan moeten ze nu dus uit hun koffer leven?
Kleding erin en eruit. Douchespul. Het kan hoor.
Ja, vind ik ook. Roep desnoods 1 naar de dbk voor uitleg. Gezellig zal het niet worden met deze spanning. Vind het toch leuker om streams te kijken waarin ze een gezellige laatste avond hebben.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind dat BB best wat duidelijker mag zijn
voor Sharice en Jane geen doen zo
Die gaan ook na bed omdat ze het gevoel hebben er niet bij te horen. wat vanmorgen ook een beetje bevestigd werd doordat het kartel stemde wie niet mocht winnen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk dat dat precies de reden is de trill dat je iets stouts doet is wat soort van niet mag
tuurlijk mag het gewoon en kan ook met die andere maar ja die gaan wel steeds vroeg naar bed en hun gaan nog even snacken en doen net alsof het niet mag, je moet er toch wat maken daar voor jezelf
iets met koffers en de game roomquote:
Hij maakt gewoon brood voor de bewoners wat is daar nu weer mis meequote:Op donderdag 27 maart 2025 19:16 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy weer met eten bezig.
Of hij bakt iets of hij eet iets.
Eten eten eten..
Als hun koffers dus ook al uit het huis zijn lijkt het me stug dat ze blijven.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:25 schreef Rhosyn het volgende:
Jane en Charice horen gerommel in de voorraadkamer en denken dat iemand hun koffers heeft opgehaald.
Krijgen ze een zendercheck
Die gaan ook na bed omdat ze het gevoel hebben er niet bij te horen. wat vanmorgen ook een beetje bevestigd werd doordat het kartel stemde wie niet mocht winnen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk dat dat precies de reden is de trill dat je iets stouts doet is wat soort van niet mag
tuurlijk mag het gewoon en kan ook met die andere maar ja die gaan wel steeds vroeg naar bed en hun gaan nog even snacken en doen net alsof het niet mag, je moet er toch wat maken daar voor jezelf
Maar als ze het aan hun vragen of ze stiekem snacks gegeten hebben ontkennen ze het alle drie kei hard. Geef het dan toe dat ze het samen bij het kampvuur doen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ben het ook wel met je eens maar kan me ook indenken dat the thrill ervan ook leuk is nu zijn ze ook leuk samen allemaal
ik denk dat het gewoon het kind is van hun en het stiekum iets doen dat het gewoon leuk maakte ik snap het wel, en ja hun eten om 18.00 en gaan om 20.30 naar bed dan is er niet het leuke bij van bji het vuur zitten en snacken, gisteren vroegen ze het aan hun en dat wilde ze ook niet
maar nogmaals kan jou kan heus wel begrijpen ook
Omdat Jordy denkt dat er vanavond nog iets gaat gebeuren en dan is het brood in ieder geval klaarquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:22 schreef Rhosyn het volgende:
Mattheus vraagt zich af waarom Jordy nu al... ... Jordy zegt dat hij nu begint want het moet eerst nog stijven en dan bakken en om half 9 pas klaar.
Ah oke. Skip mijn hersenspinsel.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:28 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zie hun koffers gewoon staan.
Dus iets klopt er niet...
jolienquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:33 schreef kater1 het volgende:
Jane gaat buiten naast Jordy zitten. Jordy vind de lucht nu heel mooie kleur blauw hebben. Ze weten niet wat er gaat gebeuren.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:35 schreef Linnied het volgende:
Buiten Jordy en Jolien.
Voorspellingen over komende week.
Volgens Jordy wordt het groots. Veel actie. Feestweek. Hele nacht door...
1.2.3...
zoals elk jaarquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:37 schreef kater1 het volgende:
[..]
Maar ik hoop met hem mee. Anders eten kaarten slapen sauna eten......
Het is geen thrill meer. Maar een verslaving.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:27 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Die gaan ook na bed omdat ze het gevoel hebben er niet bij te horen. wat vanmorgen ook een beetje bevestigd werd doordat het kartel stemde wie niet mocht winnen.
[..]
Maar als ze het aan hun vragen of ze stiekem snacks gegeten hebben ontkennen ze het alle drie kei hard. Geef het dan toe dat ze het samen bij het kampvuur doen.
ook dat zegt BB elk jaarquote:
stemde wie niet mocht winnen? waar haal je dat vandaan, ze hadden een podcast vanmorgen allemaal ook Jane en Sharice en die moesten ook die vraag antwoordenquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:24 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Die gaan ook na bed omdat ze het gevoel hebben er niet bij te horen. wat vanmorgen ook een beetje bevestigd werd doordat het kartel stemde wie niet mocht winnen.
oh waren die al in de voorraad kamer gezet, dus hun hebben nu geen koffers meer?quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:25 schreef Rhosyn het volgende:
Jane en Charice horen gerommel in de voorraadkamer en denken dat iemand hun koffers heeft opgehaald.
Krijgen ze een zendercheck
Topidee !!!!!quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:40 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Hele week Raven!met oud bewoners en veel drank!
![]()
Koffers staan blijkbaar nog gewoon in het huis.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh waren die al in de voorraad kamer gezet, dus hun hebben nu geen koffers meer?
quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:42 schreef Linnied het volgende:
Zal ik jullie uit je lijden verlossen?
Zodra ik m'n streams uitzet gebeurt er meteen vanalles..
Staan in de voorraadkamer.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:42 schreef Linnied het volgende:
[..]
Koffers staan blijkbaar nog gewoon in het huis.
deze hele discussie vanmiddag al gehad lees maar terugquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:27 schreef maryo55 het volgende:
[..]
[..]
Maar als ze het aan hun vragen of ze stiekem snacks gegeten hebben ontkennen ze het alle drie kei hard. Geef het dan toe dat ze het samen bij het kampvuur doen.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:42 schreef Linnied het volgende:
Zal ik jullie uit je lijden verlossen?
Zodra ik m'n streams uitzet gebeurt er meteen vanalles..
we hebben in alle COS jaren al honderden ideeen gehadquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:42 schreef Droopie het volgende:
Mijn pa had een leuk idee, volgend jaar mensen met echt cash geld in hun hand.
Willen ze dan een freeze moeten ze cash betalen, desnoods 5000 euro inleg van de kandidaten en 5000 euro van BB erboven op.
Huis verlaten, jammer joh geld weg..
Vond ik wel leuke insteek.
En als ze weggestemd worden, mogen ze het geld mee naar huis nemen, is die 5000 van BB gelijk voor hun onkosten.
Heb ik nog een idee voor morgen, omdat ze hun koffer al pakken.
Met zijn drieeen in een vliegtuigje met parachute, 2 springen terug het huis in en de andere verdwijnt (wel veilig op de grond).
ze komen ook echt niet van hun plek althans Sharice pak jullie jas en ga buiten bij die andere zitten zo zitten en niets doen is idd een dramaquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:39 schreef zodeju het volgende:
Dit is toch niet te doen dat wachten.....verschrikkeljk....
Zullen we kijken of solliciteren werkt, laten we de COS'ers ons salaris betalen. Dan krijgen zij onze plannetjes terug.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hebben in alle COS jaren al honderden ideeen gehad
en zelfs een topic hiervoor
er gebeurt niks mee
Uhm, zou het om half 10 kunnen? Komt mij persoonlijk beter uit. Zou ik heel lief vinden. Ik hoor welquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:46 schreef Linnied het volgende:
[..]
Oke.. om 20u gooi ik ze uit.
Dus dan hebben jullie eindelijk sensatie.
Dan ga ik ook wegquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:46 schreef Linnied het volgende:
[..]
Oke.. om 20u gooi ik ze uit.
Dus dan hebben jullie eindelijk sensatie.
Hey moppersmurfquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dit is echt erg hoor ,ik haat wachten
Weetje wat? Ik doe ze om 20u uit. Dan komt er een beetje sensatie.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:49 schreef kater1 het volgende:
[..]
Uhm, zou het om half 10 kunnen? Komt mij persoonlijk beter uit. Zou ik heel lief vinden. Ik hoor wel
Klopt! En uitgezakte. Ze gaat het thuis eruit halen. Zei ze net. Het word te lang.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:52 schreef Luna68 het volgende:
Lijkt het zo of is het haar van Jane bijna voor de helft uitgedund??
Ja het is niet zo mooi meer als in beginquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:52 schreef Luna68 het volgende:
Lijkt het zo of is het haar van Jane bijna voor de helft uitgedund??
Als het moet pas om half 11quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:53 schreef Linnied het volgende:
[..]
Rond half 10 terug? Dan is het pas echt feest namelijk
Herkenbaar. Gister keek ik naar de doodsaaie tv uitzending van BB om er later achter te komen dat er in die tijd van alles op de streams gebeurt wasquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:52 schreef Linnied het volgende:
[..]
Weetje wat? Ik doe ze om 20u uit. Dan komt er een beetje sensatie.
Kom ik om half 9 terug, zodat ik alles gemist heb.
En ga dan om half 10 weer weg zodat het echte feest daar kan beginnen (dit is wel zo ongeveer m'n echte livestream ervaring van de afgelopen weken)
ze liet vanmorgen de uitgroei zien was geloof 10 cm ofzoquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja het is niet zo mooi meer als in begin
Dit jaquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:56 schreef kater1 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Gister keek ik naar de doodsaaie tv uitzending van BB om er later achter te komen dat er in die tijd van alles op de streams gebeurt was
je weet dat de Febo hier al jaren mee kijktquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zullen we kijken of solliciteren werkt, laten we de COS'ers ons salaris betalen. Dan krijgen zij onze plannetjes terug.
Bv als ze willen slapen en licht uit door te klappen, wij gewoon even Rammstein opzetten en naar de Mac gaan. Om de lege zakken daarna de tuin in te flikkeren.
Ik denk tijdens de tv uitzending. Was met die optredens ookquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
Denk dat wij ook kunnen wachten tot we een ons wegen gaat niks meer gebeuren.
Denk ik
GOquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:59 schreef Linnied het volgende:
Oke ik ga... dus veel plezier met wat er nu gaat gebeuren.
Ik lees het hier wel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |