Uhm, zou het om half 10 kunnen? Komt mij persoonlijk beter uit. Zou ik heel lief vinden. Ik hoor welquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:46 schreef Linnied het volgende:
[..]
Oke.. om 20u gooi ik ze uit.
Dus dan hebben jullie eindelijk sensatie.
Dan ga ik ook wegquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:46 schreef Linnied het volgende:
[..]
Oke.. om 20u gooi ik ze uit.
Dus dan hebben jullie eindelijk sensatie.
Hey moppersmurfquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dit is echt erg hoor ,ik haat wachten
Weetje wat? Ik doe ze om 20u uit. Dan komt er een beetje sensatie.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:49 schreef kater1 het volgende:
[..]
Uhm, zou het om half 10 kunnen? Komt mij persoonlijk beter uit. Zou ik heel lief vinden. Ik hoor wel
Klopt! En uitgezakte. Ze gaat het thuis eruit halen. Zei ze net. Het word te lang.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:52 schreef Luna68 het volgende:
Lijkt het zo of is het haar van Jane bijna voor de helft uitgedund??
Ja het is niet zo mooi meer als in beginquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:52 schreef Luna68 het volgende:
Lijkt het zo of is het haar van Jane bijna voor de helft uitgedund??
Als het moet pas om half 11quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:53 schreef Linnied het volgende:
[..]
Rond half 10 terug? Dan is het pas echt feest namelijk
Herkenbaar. Gister keek ik naar de doodsaaie tv uitzending van BB om er later achter te komen dat er in die tijd van alles op de streams gebeurt wasquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:52 schreef Linnied het volgende:
[..]
Weetje wat? Ik doe ze om 20u uit. Dan komt er een beetje sensatie.
Kom ik om half 9 terug, zodat ik alles gemist heb.
En ga dan om half 10 weer weg zodat het echte feest daar kan beginnen (dit is wel zo ongeveer m'n echte livestream ervaring van de afgelopen weken)
ze liet vanmorgen de uitgroei zien was geloof 10 cm ofzoquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja het is niet zo mooi meer als in begin
Dit jaquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:56 schreef kater1 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Gister keek ik naar de doodsaaie tv uitzending van BB om er later achter te komen dat er in die tijd van alles op de streams gebeurt was
je weet dat de Febo hier al jaren mee kijktquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zullen we kijken of solliciteren werkt, laten we de COS'ers ons salaris betalen. Dan krijgen zij onze plannetjes terug.
Bv als ze willen slapen en licht uit door te klappen, wij gewoon even Rammstein opzetten en naar de Mac gaan. Om de lege zakken daarna de tuin in te flikkeren.
Ik denk tijdens de tv uitzending. Was met die optredens ookquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
Denk dat wij ook kunnen wachten tot we een ons wegen gaat niks meer gebeuren.
Denk ik
GOquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:59 schreef Linnied het volgende:
Oke ik ga... dus veel plezier met wat er nu gaat gebeuren.
Ik lees het hier wel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |