ook dat zegt BB elk jaarquote:
stemde wie niet mocht winnen? waar haal je dat vandaan, ze hadden een podcast vanmorgen allemaal ook Jane en Sharice en die moesten ook die vraag antwoordenquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:24 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Die gaan ook na bed omdat ze het gevoel hebben er niet bij te horen. wat vanmorgen ook een beetje bevestigd werd doordat het kartel stemde wie niet mocht winnen.
oh waren die al in de voorraad kamer gezet, dus hun hebben nu geen koffers meer?quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:25 schreef Rhosyn het volgende:
Jane en Charice horen gerommel in de voorraadkamer en denken dat iemand hun koffers heeft opgehaald.
Krijgen ze een zendercheck
Topidee !!!!!quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:40 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Hele week Raven!met oud bewoners en veel drank!
![]()
Koffers staan blijkbaar nog gewoon in het huis.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh waren die al in de voorraad kamer gezet, dus hun hebben nu geen koffers meer?
quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:42 schreef Linnied het volgende:
Zal ik jullie uit je lijden verlossen?
Zodra ik m'n streams uitzet gebeurt er meteen vanalles..
Staan in de voorraadkamer.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:42 schreef Linnied het volgende:
[..]
Koffers staan blijkbaar nog gewoon in het huis.
deze hele discussie vanmiddag al gehad lees maar terugquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:27 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Die gaan ook na bed omdat ze het gevoel hebben er niet bij te horen. wat vanmorgen ook een beetje bevestigd werd doordat het kartel stemde wie niet mocht winnen.
[..]
Maar als ze het aan hun vragen of ze stiekem snacks gegeten hebben ontkennen ze het alle drie kei hard. Geef het dan toe dat ze het samen bij het kampvuur doen.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:42 schreef Linnied het volgende:
Zal ik jullie uit je lijden verlossen?
Zodra ik m'n streams uitzet gebeurt er meteen vanalles..
we hebben in alle COS jaren al honderden ideeen gehadquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:42 schreef Droopie het volgende:
Mijn pa had een leuk idee, volgend jaar mensen met echt cash geld in hun hand.
Willen ze dan een freeze moeten ze cash betalen, desnoods 5000 euro inleg van de kandidaten en 5000 euro van BB erboven op.
Huis verlaten, jammer joh geld weg..
Vond ik wel leuke insteek.
En als ze weggestemd worden, mogen ze het geld mee naar huis nemen, is die 5000 van BB gelijk voor hun onkosten.
Heb ik nog een idee voor morgen, omdat ze hun koffer al pakken.
Met zijn drieeen in een vliegtuigje met parachute, 2 springen terug het huis in en de andere verdwijnt (wel veilig op de grond).
ze komen ook echt niet van hun plek althans Sharice pak jullie jas en ga buiten bij die andere zitten zo zitten en niets doen is idd een dramaquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:39 schreef zodeju het volgende:
Dit is toch niet te doen dat wachten.....verschrikkeljk....
Zullen we kijken of solliciteren werkt, laten we de COS'ers ons salaris betalen. Dan krijgen zij onze plannetjes terug.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hebben in alle COS jaren al honderden ideeen gehad
en zelfs een topic hiervoor
er gebeurt niks mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |