Ja ik vind het echt sneu en ook niet echt leuk als dit je evt laatste avond isquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:08 schreef BigBreg83 het volgende:
Sinds ze de koffers hebben ingepakt zitten ze echt in de wacht-modus
Nou in spencipe krijgen ze op vrijdag normaal ook vrij vroeg de koffers. Dus ze kunnen weten dat er pas later.op de avond na het eten iets ga gebeuren. Maar wat????quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:10 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja ik vind het echt sneu en ook niet echt leuk als dit je evt laatste avond is
Ja dat zal, Maar het is nu donderdag en dit is hun evt laatste avond, en ze zitten al vanaf 3 uur vanmiddag in de zenuwenquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:12 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nou in spencipe krijgen ze op vrijdag normaal ook vrij vroeg de koffers. Dus ze kunnen weten dat er pas later.op de avond na het eten iets ga gebeuren. Maar wat????
principe bedoel jequote:Op donderdag 27 maart 2025 19:12 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nou in spencipe krijgen ze op vrijdag normaal ook vrij vroeg de koffers. Dus ze kunnen weten dat er pas later.op de avond na het eten iets ga gebeuren. Maar wat????
Maar het is sowieso vanavond niet hun laatste avond, want kijkers kunnen tot morgenavond 21u30 nog stemmen op wie ze willen dat er blijft. Weten ZIJ natuurlijk niet.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:10 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja ik vind het echt sneu en ook niet echt leuk als dit je evt laatste avond is
Die zal nu niet moe zijn door de adrealine.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:13 schreef Lrod01 het volgende:
Nou kom op BB, het is al na 19:00. Bijna bedtijd voor Jane.
Ja vooral Jane en Charice.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:13 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja dat zal, Maar het is nu donderdag en dit is hun evt laatste avond, en ze zitten al vanaf 3 uur vanmiddag in de zenuwen
in het huis is er een fijne sfeerquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja vooral Jane en Charice.
De rest zal het aan de reet roesten. Die zijn nieuwsgierig wat er gebeuren gaat maar zijn er niet nerveus over.
hij maakt brood voor morgenquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:16 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy weer met eten bezig.
Of hij bakt iets of hij eet iets.
Eten eten eten..
Zoiets heb ik ook gedacht. Maar dan moeten ze nu dus uit hun koffer leven?quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:15 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Maar het is sowieso vanavond niet hun laatste avond, want kijkers kunnen tot morgenavond 21u30 nog stemmen op wie ze willen dat er blijft. Weten ZIJ natuurlijk niet.
Waarom ze vandaag de koffers al moesten pakken, blijft natuurlijk de vraag.
Vind het erg naar voor hun, want je voelt de stress eigenlijk gewoon door het beeldscherm komen.
Ik denk dat er morgen misschien heel veel zal gebeuren (heel ongewoon voor vrijdag-wachtdag ja), waardoor ze morgen geen tijd zullen hebben om die koffers te pakken? Bezoek van oud-bewoners hele dag? (Geen idee, ben geen voorstander, maar het is iets wat hier al hele week vaak gezegd werd dat zoiets nog zou kunnen komen?)
vind dat BB best wat duidelijker mag zijnquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:20 schreef Linnied het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook gedacht. Maar dan moeten ze nu dus uit hun koffer leven?
Kleding erin en eruit. Douchespul. Het kan hoor.
Ja, vind ik ook. Roep desnoods 1 naar de dbk voor uitleg. Gezellig zal het niet worden met deze spanning. Vind het toch leuker om streams te kijken waarin ze een gezellige laatste avond hebben.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind dat BB best wat duidelijker mag zijn
voor Sharice en Jane geen doen zo
Die gaan ook na bed omdat ze het gevoel hebben er niet bij te horen. wat vanmorgen ook een beetje bevestigd werd doordat het kartel stemde wie niet mocht winnen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk dat dat precies de reden is de trill dat je iets stouts doet is wat soort van niet mag
tuurlijk mag het gewoon en kan ook met die andere maar ja die gaan wel steeds vroeg naar bed en hun gaan nog even snacken en doen net alsof het niet mag, je moet er toch wat maken daar voor jezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |