Uiteraard.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is ook de instructie én de praktijk in het leger…
Nu maar hopen dat je een puur bloed bent en niet 5% Belgisch, misschien kun je dan jezelf uitzetten?quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Buitenlandse mannen ja, mogen het land uit goed plan.
Ja, natuurlijk. Met dien verstande dat "zo lang mogelijk" hier draait om "tot er medische hulp is".quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat mes er zo lang mogelijk in laten zitten?
Ik hoop het. Weg ermee!quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je een puur bloed bent en niet 5% Belgisch, misschien kun je dan jezelf uitzetten?
Niet gelezen maar ik ga lekker hollands boerenkool eten als protest naar jullie wegkijkende mensenquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je een puur bloed bent en niet 5% Belgisch, misschien kun je dan jezelf uitzetten?
Nee, nee.. Álle mannen. Mannen domineren in alle of bijna alle criminaliteitslijstjes.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Buitenlandse mannen ja, mogen het land uit goed plan.
Ja, vanwege de redenen die al genoemd zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat mes er zo lang mogelijk in laten zitten?
Hij heeft wel een balkan hoofdquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:01 schreef FlippingCoin het volgende:
Was het weer zo'n kut moslim zeker
Gaan we dit topicje uitprinten en aan de slachtoffers geven ofzo?quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:05 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, laten we het daar over hebben, goed plan!
Heeft echt een grote toegevoegde waarde en daar hebben de slachtoffers van vandaag echt iets aan
Op donderdag 27 maart 2025 18:17 schreef tesssssssss het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je plaatje doet het niet.
Nondejus psychiater hierquote:Op donderdag 27 maart 2025 17:54 schreef achtja het volgende:
Dit is gewoon terreur, je gaat toch niemand aanvallen als normaal denkend mens?
Ook als je een psychose hebt doe je dat niet.
Terreuraanslag
Wat wil je hier nou precies mee zeggen?quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:22 schreef Tengano het volgende:
Zou Halsema al ter plaatse zijn om met haar geschokte gezicht even wat mensen te spreken?
Bedankt Henk, dat wisten we al.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:23 schreef Ali_boo het volgende:
Update 15:52 - Het zou volgens een getuige gaan om drie gewonden. Halsema heeft de raadsvergadering definitief verlaten, zo meldt Telegraaf-verslaggever Marijn Schrijver
Update 15:53 - AT5 meldt dat er 'vermoedelijk meerdere gewonden' zijn gevallen en dat een deel van de Dam is afgezet
Update 15:55 - Hier een foto van traumahelikopter op de Dam
Update 15:56 - Op beelden van de livecam op de Dam zijn 'zeker veertien politieauto’s te zien en een agent op de motor'
Update 16:07 - Foto 'plaats delict'.
Update 16:09 - Politie: 5 gewonden, verdachte aangehouden. Aanvankelijk kreeg de politie melding van een beroving, vertelt een woordvoerder aan de Telegraaf.
Update 16:15 - 1 gewonde 'aanspreekbaar' afgevoerd.
Update 16:28 - Traumaheli vertrekt weer.
Update 16:30 - Getuigen via Parool: 'meisje en oudere vrouw plots neergestoken' en dader was 'man met capuchon'.
Update 16:51 - Hierboven vermoedelijk beeld van een dader. Bijschrift Snapchat: 'Hij heeft blijkbaar een vrouw van 80 gestoken'.
Update 17:03 - Dam vrijgegeven, veel winkels in de buurt van de steekpartij gesloten. Amsterdamse driehoek in crisisoverleg, nog geen persco aangekondigd.
Update 17:15 - Parool: "Marco Schoenmaeckers werkt bij een kantoor op de Nieuwezijds Voorburgwal. Hij stond buiten te bellen toen hij plots een meisje een kik hoorde geven. Hij liep naar haar toe met een Amerikaanse toeriste. “Die riep al snel: call the ambulance! Toen zag ik een mes van zeker 10 centimeter uit de rug van het meisje steken, tussen haar schouders,” vertelt hij.”
Update 17:26 - Woordvoerder politie bij AT5: 4 ernstig gewonde slachtoffers, dader ook gewond. Ondertussen nieuw beeld van vermoedelijke dader.
Update 17:33 - Aanspreekbare gewonde in update 16:15 was waarschijnlijk de dader.
Update 17:38 - Verdachte stak op mensen in aan de Sint Nicolaasstraat en werd aangehouden aan de Gravenstraat, met hulp van een omstander. Dader raakte gewond aan zijn been. AT5 meldde net dat er nog geen verhoor had plaatsgevonden in het ziekenhuis.
Update 18:05 - Reconstructie Parool: Oudere man en jonge student gestoken in Sint-Nicolaasstraat, op de hoek bij de Nieuwezijds Voorburgwal werd een jonge vrouw gestoken, in de Gravenstraat vervolgens een oudere vrouw. Verderop werd de verdachte overmeesterd voor de FEBO op de Nieuwendijk.
Die omstander mag van mij een lintje krijgen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
De politie bevestigt dat de verdachte is overmeesterd door de hulp van een omstander: Politie: verdachte gewond aan been - https://nos.nl/l/2561310#UPDATE-container-85053533
Nee, de verdachte is gewond aan zijn been.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:24 schreef Discombobulate het volgende:
Eén slachtoffer is dus gewond aan z'n been. Klein schrammetje dus, dat kun je wel hebben.
Dat meisje had het mes in haar rug, dus ik hoop niet dat zij zwaargewond is.
De andere twee weten we dus nog niets over.
Ik lees dit soort topics niet eens meer terug om dit soort onzinquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:01 schreef Momo het volgende:
Oekraïner, Allah Snackbar jullie zijn wel echt allemaal experts hoor, misschien even wachten tot de officiële berichten?
Doen we niets meequote:Op donderdag 27 maart 2025 18:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bedankt Henk, dat wisten we al.
Oh jij denkt niet eens aan de slachtoffersquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:28 schreef Mansjester het volgende:
Jammer toch voor al die racisten hier dat het geen donkere man of Syriër blijkt te zijn
Hoe ben je deze post tegen gekomen dan?quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik lees dit soort topics niet eens meer terug om dit soort onzin
Nee, het was inderdaad helemaal mislukt.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:22 schreef Tengano het volgende:
[..]
[/spoiler]
Je plaatje doet het niet.
Wacht ff, even mijn glazen bol pakken..quote:
Wat snap je niet aan terug lezenquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:31 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Hoe ben je deze post tegen gekomen dan?
Ik snap jd vance nu wel jaquote:
Ohquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, de verdachte is gewond aan zijn been.
De 4 slachtoffers zijn ernstig gewond.
Je zegt in dezelfde post dat je dat niet meer doet.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:32 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan terug lezen
Dat dacht ik ook welquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:34 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Je zegt in dezelfde post dat je dat niet meer doet.
Je spreekt jezelf tegen.
Ik ben het wel met je eens dat het onzin is hoor ;-).
Ik heb volgens mij alle posts hier gelezen en ik vond ze een voor een menselijk.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:34 schreef OmniRocket het volgende:
Je zegt in dezelfde post dat je dat niet meer doet.
Je spreekt jezelf tegen.
Ik ben het wel met je eens dat het onzin is hoor ;-).
Wist niet dat er zoveel bejaarden en studenten in het Russische leger zittenquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:33 schreef Tengano het volgende:
[..]
Terwijl ze dit soort mensen nota bene keihard nodig hebben.
Sommige mensen zijn ook gewoon van nature een mislukt exemplaar zonder gekkigheid in de kop. Helaas.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:32 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Zelfde reden als Thijs H waarschijnlijk of misschien wel iets anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |