Oh jij denkt niet eens aan de slachtoffersquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:28 schreef Mansjester het volgende:
Jammer toch voor al die racisten hier dat het geen donkere man of Syriër blijkt te zijn
Hoe ben je deze post tegen gekomen dan?quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik lees dit soort topics niet eens meer terug om dit soort onzin
Nee, het was inderdaad helemaal mislukt.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:22 schreef Tengano het volgende:
[..]
[/spoiler]
Je plaatje doet het niet.
Wacht ff, even mijn glazen bol pakken..quote:
Wat snap je niet aan terug lezenquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:31 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Hoe ben je deze post tegen gekomen dan?
Ik snap jd vance nu wel jaquote:
Ohquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, de verdachte is gewond aan zijn been.
De 4 slachtoffers zijn ernstig gewond.
Je zegt in dezelfde post dat je dat niet meer doet.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:32 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan terug lezen
Dat dacht ik ook welquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:34 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Je zegt in dezelfde post dat je dat niet meer doet.
Je spreekt jezelf tegen.
Ik ben het wel met je eens dat het onzin is hoor ;-).
Ik heb volgens mij alle posts hier gelezen en ik vond ze een voor een menselijk.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:34 schreef OmniRocket het volgende:
Je zegt in dezelfde post dat je dat niet meer doet.
Je spreekt jezelf tegen.
Ik ben het wel met je eens dat het onzin is hoor ;-).
Wist niet dat er zoveel bejaarden en studenten in het Russische leger zittenquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:33 schreef Tengano het volgende:
[..]
Terwijl ze dit soort mensen nota bene keihard nodig hebben.
Sommige mensen zijn ook gewoon van nature een mislukt exemplaar zonder gekkigheid in de kop. Helaas.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:32 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Zelfde reden als Thijs H waarschijnlijk of misschien wel iets anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |