SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ik alweer vergeten.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:39 schreef Koos1958 het volgende:
Kwam.toch een vliegtuig vandaag rond 2 of ben ik abuis
Welke ?quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:45 schreef BigBreg83 het volgende:
Aaah ben ik net optijd.
Jammer van de sl
Ooohhhhquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:55 schreef Ireth het volgende:
Ik zit op mijn werk nu ingelogd, waar blijft dat vliegtuig!
Jaquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:04 schreef LonesomeFairy het volgende:
Dus Sharice enige van dit groepje zonder vliegtuig?
Moet ook niet leuk zijn
Kan nogquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:04 schreef LonesomeFairy het volgende:
Dus Sharice enige van dit groepje zonder vliegtuig?
Moet ook niet leuk zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Sharice is weer zuurquote:
Ze deed net gewoon liefquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Sharice is weer zuur
Leuke he dat Kiki dat gedaan heeft met een ondertoon
Waarom ?quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:05 schreef Joyce-43 het volgende:
Jammer dat SHarice en Jane alweer na binnen gaan
ja maar binnen was het een klein sneertje van derquote:
Deed de rest vorige week ook bij janequote:Op donderdag 27 maart 2025 14:05 schreef Joyce-43 het volgende:
Jammer dat SHarice en Jane alweer na binnen gaan
Het is wel 15 minuten lang naar een vliegtuigje voor een ander kijken hčquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:09 schreef Kissingbird het volgende:
Jup nu staan ze buiten en net niet
ja ok zijn ook weer buiten gaf alleen weer wat er op stream gebeurde hoorquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarom ?
Ze hebben gezegd dat ze het mooi voor hun vonden, en laten nu het kartel er van genieten.
ja net was ze binnen even met sharicequote:
Hoe durft ze!quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja net was ze binnen even met sharice
quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zal ik dat nou ook eens bij al jouw posten gaan doen? Ik post wat ik denk en dat maak ik helemaal zelf uit. Jouw toestemming heb ik niet nodig.
Ja, niet te lang anders valt het wel erg op dat ze het niet kan hebben.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja net was ze binnen even met sharice
mooi plaatje hahahhaquote:
volgens mijn zaten ze buiten gewoonquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:10 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Deed de rest vorige week ook bij jane
hij maakt de prijs wel waar hahahquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:10 schreef kater1 het volgende:
[..]
Het is wel 15 minuten lang naar een vliegtuigje voor een ander kijken hč
Ik geloof dat je gelijk hebt. Tranen en in gesprek met jordy.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:16 schreef BigBreg83 het volgende:
Jolien lijkt ook een beetje teleurgesteld dat Jeff er niet op staat....
quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:25 schreef Linnied het volgende:
[..]
Ik geloof dat je gelijk hebt. Tranen en in gesprek met jordy.
Gewoon zelfde kleur of figuurtje opgooien. 7 nog 1 geven en 8 wacht enzo. Gewoon pesten is het volgens mij.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:29 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik snap niet hoe ze uno spelen met gewone kaarten.
Matti lijkt er goed in te zijn.
Ja hij komt dan heel wijs over voor zijn leeftijd ,vind ik.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:31 schreef BigBreg83 het volgende:
Ja jordy kan goed mensen troosten met woorden
Waarom niet is andersom ookquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:32 schreef kater1 het volgende:
Waarom staat Jane af te luisteren naar gesprek Jordy Jolien?
Dat kan je nooit van te voren zeggen geen gametalk het kan ineens overslaan van prive naar game en zoals ik al eerder zei het is andersom ook het geval.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:36 schreef kater1 het volgende:
[..]
Het is geen game talk maar een privé gesprek. Dus wat heb je eraan om dat af te luisteren?
En ze blijft lachenquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:37 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Jane lacht op afstand mee
is volgens mijn meer pesten want ze doen 8 wacht en 7 en 2 kopen dus gewoon pesten vermoed ikquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:29 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik snap niet hoe ze uno spelen met gewone kaarten.
Matti lijkt er goed in te zijn.
Jane staat te luisteren met af en toe een lachjequote:Op donderdag 27 maart 2025 14:29 schreef Koos1958 het volgende:
Lief wat jordy nu doet naar jolien. Dat ze niets fout heeft gedaan. Jolien is bang dat ze nooit een goede vind. Hij geeft echt een peptalk. Genieten moet de boventoon voeren. Ze heeft een baaldag. Er zijn teveel kleine dingen waar ze zich druk om maken.
Ja, die heeft erg last van een vochtig vooronder. Ook het hangen aan Jordy zal Jeff zijn wenkbrauwen doen fronzen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:31 schreef Linnied het volgende:
En dat gehang om mattie z'n nek en dubbelzinnige opmerkingen dat de zon ook andere dingen met haar doet.. dat zal Jeff niet echt kunnen waarderen..
Jolien is ervan overtuigd dat ze niks verkeerd heeft gedaan. Hooguit dat ze dingen heeft verteld wat niet mocht van Jeff.
ik denk als er al iets is denk dan die verhalen van der wat ze met mannen gedaan heeft, ( denk niet dat jeff zich echt niet druk maakt om met Mattie)quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:31 schreef Linnied het volgende:
En dat gehang om mattie z'n nek en dubbelzinnige opmerkingen dat de zon ook andere dingen met haar doet.. dat zal Jeff niet echt kunnen waarderen..
Jolien is ervan overtuigd dat ze niks verkeerd heeft gedaan. Hooguit dat ze dingen heeft verteld wat niet mocht van Jeff.
zou ze dat ook missen die vriendschap?quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:32 schreef kater1 het volgende:
Waarom staat Jane af te luisteren naar gesprek Jordy Jolien?
Denk ik ook, daar komt nog bij dat ze er niet bepaald vies van is en dat ze dit ook niet onder stoelen en/of banken steekt. Ik denk dat jolientje heel goed weet wat er speelt.(en waar zij mee speelt)quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik denk als er al iets is denk dan die verhalen van der wat ze met mannen gedaan heeft, ( denk niet dat jeff zich echt niet druk maakt om met Mattie)
maar wat ze uitgespookt heeft voor hem dat kon hij toen ook al niet uitstaan
ja vodn ik wel lief maar ga er dan heen ookquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:37 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Jane lacht op afstand mee
Mattiequote:Op donderdag 27 maart 2025 14:39 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik vind het een beetje jammer voor Jolien hoe ze zo blijft hangen in het Jeff gebeuren. Ik denk dat er andere kerels zijn die veel beter bij haar passen.
ik speculeer hoor maar misschien mist ze ook zulke vriendschap want ze stond wel soms mee te lachenquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:47 schreef Kissingbird het volgende:
Mooi boudoir gesprekje.
Jane zit alleen op de slaapkamer
Dat WE hadden meerdere personen kunnen zijn waar niet iedereen hetzelfde type of karakter heeft...Juist gevarieerd maar wel een eenheid dat voor elkaar klaar staat....en niet alleen nodig hebt voor de stemmen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:07 schreef mazaru het volgende:
Mattheus: Hebben WE toch iets moois neergezet toch?
Ja geweldig knul: jatten, vals spelen, medebewoners naaien, liegen en bedriegen en jij vooral meeliften op de rug van Jordy.
Wees er maar trots op
ja maar goed Jeff moet zich niet zo jaloers op stellen iedereen heeft een verledenquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:49 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Denk ik ook, daar komt nog bij dat ze er niet bepaald vies van is en dat ze dit ook niet onder stoelen en/of banken steekt. Ik denk dat jolientje heel goed weet wat er speelt.(en waar zij mee speelt)
Mag je tegenwoordig ook al jezelf niet meer zijn? Zij bepaalt toch zelf hoe ze in haar leven staat, als een ander daar niet mee kan omgaan is het die ander zijn probleem, niet de hare, het is haar vrijheid te leven zoals zij zelf wilquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:49 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Denk ik ook, daar komt nog bij dat ze er niet bepaald vies van is en dat ze dit ook niet onder stoelen en/of banken steekt. Ik denk dat jolientje heel goed weet wat er speelt.(en waar zij mee speelt)
buiten zag ik netquote:Op donderdag 27 maart 2025 14:59 schreef kater1 het volgende:
Jordy doet groepscounseling. Jane ligt op bed na te denken. Maar waar is Sharice?
waar ging het dan om als het niet om Jeff ging heb even wat gemist danquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:11 schreef Folies het volgende:
Hoezo kon ze niet even tegen Jordy zeggen dat het om heel iets anders ging. Energie slurpen.
Ik val net binnen tijdens het oppepgesprek. En hoor nu dat het heel andere saus is. Knoflook denk.quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waar ging het dan om als het niet om Jeff ging heb even wat gemist dan
Ik bedacht net dat al dat inhouden er voor zorgt dat het er soms toch uit moet...en dan is het als een orkaanquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:21 schreef Was-beer het volgende:
Jane: ik oog misschien wel stoer maar ook ik ga soms kapot he..ook al uit ik dat dan niet
Wou dat ik nu een compilatie had van het dramatisch ter aarde storten van Jane iedere keer wanneer ze emotioneel is
ja komt door de zon daardoor zit ik weinig in de tuin is niet te doen helaasquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:12 schreef Kissingbird het volgende:
Kan zijn omdat ik buiten zit maar is het beeld heel donker?
Als ze huilt dan huilt ze vanuit haar tenenquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik bedacht net dat al dat inhouden er voor zorgt dat het er soms toch uit moet...en dan is het als een orkaan
en ze doet het in ieder geval als ze ergens alleen is, niet in de groep.quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik bedacht net dat al dat inhouden er voor zorgt dat het er soms toch uit moet...en dan is het als een orkaan
1 van haar katten jaquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:33 schreef Rhosyn het volgende:
Is Loki de kat van Jane?
Jane zegt dat toen haar moeder zei dat Loki bij haar thuis zat had Jane het al door.
ja kloptquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:33 schreef Rhosyn het volgende:
Is Loki de kat van Jane?
Jane zegt dat toen haar moeder zei dat Loki bij haar thuis zat had Jane het al door.
Waar staat dat ze niet zichzelf mag zijn?quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:02 schreef riri het volgende:
[..]
Mag je tegenwoordig ook al jezelf niet meer zijn? Zij bepaalt toch zelf hoe ze in haar leven staat, als een ander daar niet mee kan omgaan is het die ander zijn probleem, niet de hare, het is haar vrijheid te leven zoals zij zelf wil
op het moment dat je iets gaat schoonpraten, besef je zelf denk ik dat je eigenlijk iets hebt gedaan wat niet goed was.quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:39 schreef mazaru het volgende:
Ze zit zichzelf schoon te praten dat er niks achter dat knuffelen steekt. Als Mattheus had gehapt dan was het veel verder gegaan.
Ze jankt waarschijnlijk meer omdat het met Mattheus niet wederzijds is dan om iets anders.quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:39 schreef mazaru het volgende:
Ze zit zichzelf schoon te praten dat er niks achter dat knuffelen steekt. Als Mattheus had gehapt dan was het veel verder gegaan.
En samen met Keanu in 1 bed geslapen ook niet.quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:41 schreef Verida het volgende:
[..]
op het moment dat je iets gaat schoonpraten, besef je zelf denk ik dat je eigenlijk iets hebt gedaan wat niet goed was.
Ze hoeft niet schoon te praten dat ze een hoofdmassage krijgt van Jordy, of dat Jordy met zijn arm om haar heen naar het vliegtuigje heeft staan kijken, want daar stak inderdaad niets achter
helemaal mee eensquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:43 schreef Puzzie het volgende:
Mooi gesprek tussen Jolien en Jane niets mis mee
volgens mijn gaat het de hele tijd al om Jeff heb niet iets anders vernomenquote:
Been there ;-)quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:57 schreef greysbones het volgende:
Waar zijn @:Kodiak100 en @:Jockari met hun vlucht radar
Maar na het gesprek met jordy zei ze tegen mattheus dat het helemaal niet over dat ging wat jordy dacht. En het hele gesprek voor niks was geweest. Maar dat ze niet kon zeggen waar het wel over gingquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
volgens mijn gaat het de hele tijd al om Jeff heb niet iets anders vernomen
ja volgens mijn ook nou ja dan had ze meoten zeggen waar het wel over gingquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:51 schreef Linnied het volgende:
[..]
Maar na het gesprek met jordy zei ze tegen mattheus dat het helemaal niet over dat ging wat jordy dacht. En het hele gesprek voor niks was geweest. Maar dat ze niet kon zeggen waar het wel over ging
Dat gesprek ging toch echt over Jeffrey.
was over POkemonquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:53 schreef Rhosyn het volgende:
Charice en Mattheus enthousiast praten over iets met allemaal namen en gebeurtenis..Raketpower etc..ik hoorde nu de naam Pikuchi of zoiets..
BB roept iets en Jordy rent naar de Voorraadkamer en roept...champie
Dus eigenlijk hetzelfde als op vrijdag. Maar dan zonder afscheid.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:00 schreef Flow3r het volgende:
Denk dat er 1 straks naar de DBK geroepen zal worden en die dan ineens weg is
"De kijker heeft beslist dat jij vandaag het huis zal moeten verlaten "
via de achterdeur
Ik hoooop hetquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:00 schreef Flow3r het volgende:
Denk dat er 1 straks naar de DBK geroepen zal worden en die dan ineens weg is
"De kijker heeft beslist dat jij vandaag het huis zal moeten verlaten "
via de achterdeur
Jawelquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik hoooop het
al kon de kijker er niet voor stemmen
hij zei dat ze de verkeerde trui aan hadquote:Op donderdag 27 maart 2025 15:56 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Komt door de trui van sharice zegt jordy![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:56 schreef Joyce-43 het volgende:
Jordy zegt tegen Sharice dat ze de verkeerde trui aan heeft
Kan hij iedere dag tegen Sharice zeggen. Heeft altijd verkeerde kledij aan.quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:56 schreef Joyce-43 het volgende:
Jordy zegt tegen Sharice dat ze de verkeerde trui aan heeft
De plottwist truiquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij zei dat ze de verkeerde trui aan had
Die met 'Plottwist'zeker?quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij zei dat ze de verkeerde trui aan had
Was toch ook nog maar pas, dacht drie maanden.... maar dat weet ik niet zeker.....quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:36 schreef mazaru het volgende:
Zit Jolien te janken over Jeffrey? Dat is toch niet te vergelijken. Die kon ze net twee weken en 1 keer een stiekeme wipsessie gehad. Jane woonde samen met die Jorda
hij doelde op der plottwist trui dus was een grapquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
[..]
Kan hij iedere dag tegen Sharice zeggen. Heeft altijd verkeerde kledij aan.
van wat ik gezien heb 3 soorten poll staat Sharice ver voorquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:14 schreef Flow3r het volgende:
Als ze geld gaan bieden kan het wel zo zijn dat Sharice dat neemt, die denkt toch dat ze geen kans maakt tegenover Jane
Maar dat weet zij niet en winnen doet ze sowieso niet dus dan heeft ze er in elk geval nog wat aan over gehoudenquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
van wat ik gezien heb 3 soorten poll staat Sharice ver voor
Dan hadden we toch ook niet hoeven stemmenquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:18 schreef Folies het volgende:
Als BB Jane erin wil houden, is dit de laatste kans ja, geld bieden.
Gaat ze niet nemenquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:18 schreef Folies het volgende:
Als BB Jane erin wil houden, is dit de laatste kans ja, geld bieden.
Dat bedoelde ik, Sharice denkt geen kans te maken.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Gaat ze niet nemen![]()
Sharice misschien wel
???quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:35 schreef Rhosyn het volgende:
Charice zegt ik kom niet meer bij als Jordy in zijn sloggy staat ( sloggy?) en BB zegt: bewoners welkom bij de live..
Iddquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:21 schreef Rhosyn het volgende:
Wie mag er blijven?
Beantwoord de vraag
Je kan nog tot morgen, 21:30u stemmen.
We kunnen nog tot morgen stemmen..
Dus vanavond gaat er niemand weg.
Is wel een goeike !quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:35 schreef Rhosyn het volgende:
Charice zegt ik kom niet meer bij als Jordy in zijn sloggy staat ( sloggy?) en BB zegt: bewoners welkom bij de live..
Ik gun het haar wel. Verpleegkundigen verdienen minder dan ze verdienenquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar dat weet zij niet en winnen doet ze sowieso niet dus dan heeft ze er in elk geval nog wat aan over gehouden
onderbroek?quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:35 schreef Rhosyn het volgende:
sloggy is een merk ondergoed, ik ken het alleen van dames ondergoed, maar misschien ook een mannenafdelingquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik gok er op maar weet het niet zeker..
Ik denk dat ze snuggy bedoelt, die blauwe comfy dingen die ze aandoen naar de douchequote:Op donderdag 27 maart 2025 16:35 schreef Rhosyn het volgende:
Vandaag stond er ook tot morgen 21.30 uur stemmen ...quote:
Goeiequote:Op donderdag 27 maart 2025 16:43 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze snuggy bedoelt, die blauwe comfy dingen die ze aandoen naar de douche
quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Goeie...wel beter dan in zijn onderbroek
De sloggys in BB zijn die grote blauwe dingen die ze aan hebben na het douchen. Het zijn snuggie badjassen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:41 schreef Verida het volgende:
[..]
sloggy is een merk ondergoed, ik ken het alleen van dames ondergoed, maar misschien ook een mannenafdeling
quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:41 schreef Verida het volgende:
[..]
sloggy is een merk ondergoed, ik ken het alleen van dames ondergoed, maar misschien ook een mannenafdeling
Snuggie dat blauwe ding
Wow, die is inderdaad wit jaquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:44 schreef kater1 het volgende:
Matti en Jolien houden netjes op met ballen gooien om Sharice niet per ongeluk nat te gooien (de ballen hadden al in de vijver gelegen). Sharice heeft namelijk een hagelwitte blouse aan.
Donderdag 27 maart, de 86ste dag van het jaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |