Welke kwartaalcijfers? Die moeten nog komen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:35 schreef epicbeardman het volgende:
Tesla is veel meer dan hen auto's en Elon Musk. Ondanks kwartaalcijfers toch weer 6% op de beurs.
Zullen wel betaald worden door Musk. Net als die nerds die games voor hem spelen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:06 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Oh nee toch, het Tesla levering topic zit vol met enthousiaste mensen over Tesla's en bestellen de nieuwe Model Y.
Wat een hel moet dat zijn voor de Elon haat lobby.
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2222010/last
De ironie ontgaat je.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heeft hij net zo weinig verstand van economie als Trump dan?
1 lyrische review van iemand die nota bene zelf zegt dat zijn beeld gekleurd is.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:06 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Oh nee toch, het Tesla levering topic zit vol met enthousiaste mensen over Tesla's en bestellen de nieuwe Model Y.
Wat een hel moet dat zijn voor de Elon haat lobby, en dat nog wel onder Tweakers die ook veel bekommerd zijn met tech en Elon. Op auto blogs hebben ze het al helemaal niet over Elon.
Reageer eens op dat Tesla het best verkopende merk in Maart is in Nederland, waar de KIA EV3 op dit moment nog hoogste aantallen heeft echter is dat geen vergelijking voor de Model Y en 3.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:10 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
1 lyrische review van iemand die nota bene zelf zegt dat zijn beeld gekleurd is.
Even kijken op autoblog.nl...quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:06 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een hel moet dat zijn voor de Elon haat lobby, en dat nog wel onder Tweakers die ook veel bekommerd zijn met tech en Elon. Op auto blogs hebben ze het al helemaal niet over Elon.
Jij moet eens niet zo veel voor clickbait nieuws vallen. "is het NOG VEEL" in de titel?quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Even kijken op autoblog.nl...
Verkopen Tesla zijn NOG VEEL slechter dan gedacht
Jij begon ermee.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vast wel.
Was het in ieder geval grappig?
Jij begint over autoblog.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:13 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Jij moet eens niet zo veel voor clickbait nieuws vallen.
Kijk eens paar posts hierboven.
Tesla is nummer 1 sales Maart. https://www.kentekenradar.nl/
Daar wil ik best op reageren. Tesla heeft 2 modellen in dat lijstje staan.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:12 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Reageer eens op dat Tesla het best verkopende merk in Maart is in Nederland, waar de KIA EV3 op dit moment nog hoogste aantallen heeft echter is dat geen vergelijking voor de Model Y en 3.
De EV3 is de cheap ass budget versie van de KIA EV range. (kost maar 36k)
quote:Kia (2.859 registraties)
Toyota (2.381)
BMW (2.212)
Renault (2.177)
Volkswagen (2.079)
Oeps, toch niet het best verkopende merkquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:15 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Daar wil ik best op reageren. Tesla heeft 2 modellen in dat lijstje staan.
Maar ik heb hier een ander lisjtje voor je:
[..]
Ik begrijp het, de model Y moet nog op stoom komen. Q2 even afwachtenquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oeps, toch niet het best verkopende merk
Què?quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
De beurskoersen zeggen op dit moment weinig, omdat Tesla de enige autofabrikant is die geheel in Amerika assemblage doet.
Waar zijn al die chinezen trouwens? BYD?? daar waren jullie toch zo fan van.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:15 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Daar wil ik best op reageren. Tesla heeft 2 modellen in dat lijstje staan.
Maar ik heb hier een ander lisjtje voor je:
[..]
Leuk bedacht, maar Tesla is dus niet het bestverkochte automerk van maart.quote:Op dinsdag 1 april 2025 21:51 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Tesla is BOOMIN.
Aanstaande maand even variabele beloning via BUX naar Elon sturen.
[..]
Waar zijn al die chinezen trouwens? BYD?? daar waren jullie toch zo fan van.
Tis trouwens niet zo gek, 2 modellen tegen KIA's/BMW's//Renaults en VW's 20+ modellen
Tesla nummer 2 en 3 qua types zegt genoeg Maart 2025. Goddelijke auto's. Het enige merk dat er boven zit is Kia met een 35,000 euro kostende low budget model, die in geen wegen te vergelijken is met de Tesla's.
Zou wat zijn he, je droom valt dan in diggelen. Gaat dit jaar zeker nog gebeuren. Het krijgt zelfs meer sales dan BlueSky aan gebruikers gaat krijgen dit jaar.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Leuk bedacht, maar Tesla is dus niet het bestverkochte automerk van maart.
Mijn droom in duigenquote:Op dinsdag 1 april 2025 22:11 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zou wat zijn he, je droom valt dan in diggelen. Gaat dit jaar zeker nog gebeuren. Het krijgt zelfs meer sales dan BlueSky aan gebruikers dagelijks.
Mja, iedereen die ik ken die Tesla rijdt stemt Groen Links.quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:26 schreef Jojoke het volgende:
Het handige van personen in een nieuwe Tesla is wel dat je gelijk precies weet welke vlees je in de kuip hebt.
Heb je echt niet door dat het een beetje bespottelijk is om maar negatief te blijven posten in dit draadje en dan te zeiken over mensen die niet negatief zijn dat ‘het maar een auto is’?quote:Op dinsdag 1 april 2025 22:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Mijn droom in duigen![]()
Nee hoor, ik lig gewoon in een deuk over die overdreven adoratie van jou en die andere Tesla fan.
Het is maar een auto.
Big deal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |