Of jij stopt gewoon met kijken. Probleem ook opgelost.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:21 schreef DilanoNirvana het volgende:
Esther moet er zo snel mogelijk uit, ze is dom en zit er in omdat ze haarzelf zielig vind omdat ze kanker heeft. Ik heb geen medelijden met haar. Vind dat ze nu vandaag nog moet vertrekken.
En hoop ook dat Floris eruit gaat vlug naar zijn liefde kan ie eindelijk gaan..
Dan de nietszeggende Kelly en de irritante reknek
De arrogante Manon mag samen met de krijsende Emma ook vertrekken.
Weet je wat gewoon 16 nieuwe erin.
Dan
ik denk een hijquote:
Deze user is op Fok sinds het telefoongesprek van Emma, vorige week, met haar tweelingzus Jente. Daarom vermoed ik dat het Jente is. Het taalgebruik komt ook wel overheen met wat we van Emma horen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk een hij
gezien de keuze voor 20jarige meisjes
en de afkeer naar 22 jarige jongens
Ik vind dat wel mee vallen. Amber komt gewoon goed op voor zichzelf en laat zich niet piepelen door een 'meisje' van AL 52, of is het 25...?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:15 schreef Giggio het volgende:
[..]
Amber is ook een zuigster 1ste klasse - ben ook geen fan van Esther, maar Amber blijft er maar over doorzagen, kind zand erover, Esther heeft Sorry gezegd en door.
En Tokkie mevrouwtje van de 'paardjes' - wat is er zo tokkie aan?
dat zou helemaal triest zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Deze user is op Fok sinds het telefoongesprek van Emma, vorige week, met haar tweelingzus Jente. Daarom vermoed ik dat het Jente is. Het taalgebruik komt ook wel overheen met wat we van Emma horen.
De eerste posts van deze user gaan alleen maar over het verdedigen van het gedrag van Emma. En heel toevallig is dat een dag na het telefoontje van Emma naar Jente (real time).quote:
Vraag me alleen af of je dat moet willen: op Fok commentaar op je familielid lezen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alle familieleden zijn welkom toch? om dit topic te komen opleuken
Niets beter dan familileden die hier hun familie in een TV-show komen verdedigenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Vraag me alleen af of je dat moet willen: op Fok commentaar op je familielid lezen.
Fok is anoniem en de commentaren daardoor recht voor zijn raap.
Onzin als je de pohi bekijkt, is echt niet nieuw op fok hoor. Als er zelfs in DTS is gepostquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Deze user is op Fok sinds het telefoongesprek van Emma, vorige week, met haar tweelingzus Jente. Daarom vermoed ik dat het Jente is. Het taalgebruik komt ook wel overheen met wat we van Emma horen.
Geregistreerd opwoensdag 19 maart 2025 @ 04:24quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Onzin als je de pohi bekijkt, is echt niet nieuw op fok hoor. Als er zelfs in DTS is gepost
Ja en? Wat maakt het uit, maar is echt niet onbekend op fok hoor als iemand al snel de topics weet te vinden. Dus doe de speculaasjes maar in de kast.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Geregistreerd opwoensdag 19 maart 2025 @ 04:24
Het gaat over eensteen25, hè.
Dat kan ook, iedereen heeft een mening.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:00 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Of jij stopt gewoon met kijken. Probleem ook opgelost.
Ok, beetje hard misschien. Maar soms vraag ik me dat echt wel beetje af van sommigen als ik het commentaar hier zo lees.
Dat. Che en hij kunnen ditquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
"Kapot easy " nu nog een lullig pacourtje verzinnen en Floor kan zijn 250 weer bijtellen
nouuuuuu...quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zou me zo ongemakkelijk voelen om als enige te snacken
veel te veelquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:39 schreef KinKiJan het volgende:
Hoe veel tijd kun je verspillen aan het laten zien van dat Macvreten
Ze hebben een kapper nu daar.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:48 schreef spapaars het volgende:
Wat blijven de haren op de kop toch altijd netjes.
Tweede al van de laatste lichting die het niet langer dan een maand volhoudt..quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
Er wordt wel steeds vaker "Ga lekker naar huis" geroepen. Thijs tegen El Mekker
De Gouden Loods neemt steeds meer vorm aan
De flashback van JankAmbert die haar vriendje belt zei al genoegquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tweede al van de laatste lichting die het niet langer dan een maand volhoudt..
Ze doet het toch maar.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:08 schreef Chanel5 het volgende:
Esther uitlachen maar die jonge meid verdomd het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |