In Amerika ontkerkelijkt men helemaal niet gradueel. Ze zijn daar behoorlijk conservatief en radicaal. En dan bedoel ik ook Zuid Amerika.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:01 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je hebt niet echt goed opgelet. Het Christendom is sinds 1700 gradueel verzwakt en is ontkerkelijkt. De Islam gaat door cyclische perioden van radicalisatie en conservatisme maar kent geen ontkerkelijking. We zitten nu in een stijgende trend van conservatisme en radicalisatie.
Nou ging dat vroeger wel beter heb ik het idee. In de tijd dat er niet voortdurend tegen ze geschopt werd, maar ze meer verleid werden met de geneugten van ons bestaan.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De islam zal zich hetzelfde ontwikkelen als iedere andere religie. Ze verdwijnen allemaal.
Ik ben ook Turks. Ik ging uit, kwam aangeschoten thuis, trok vroeger kleding aan waar ik mij nu voor schaam, heb zelf mijn partner toen uitgekozen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:36 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]× 1.000.000 van het niveau had ze maar geen rokje moeten dragen. Walgelijk stukje victim blaming. Maar goed ik had niet anders verwacht van een turk.
Dan mag je blij wezen dat je niet uit een achterlijk huishouden zoals dat van Lale komt.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:28 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ik ben ook Turks. Ik ging uit, kwam aangeschoten thuis, trok vroeger kleding aan waar ik mij nu voor schaam, heb zelf mijn partner toen uitgekozen.
Wat verwacht je van een Turk, want dat komt kennelijk niet overeen met jouw (debiele) beeld.
Zoals toen de Duivelsverzen werden geschreven bedoel je Hexagon?quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou ging dat vroeger wel beter heb ik het idee. In de tijd dat er niet voortdurend tegen ze geschopt werd, maar ze meer verleid werden met de geneugten van ons bestaan.
Dat werkt uiteindelijk veel beter dan voortdurend de aanval zoeken, zonder verder resultaat. Alleen valt dat kwartje bij enkelen niet zo.
In die tijd waren jongeren van islamitische komaf in Nederland inderdaad niet zo recht in de leer. Niet de focus steeds veranderen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zoals toen de Duivelsverzen werden geschreven bedoel je Hexagon?
De binnenstad van Deventer was toen ook al vol met boze protesten. Maar: waarom waren ze dat toen niet volgens jou en nu wel?quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
In die tijd waren jongeren van islamitische komaf in Nederland inderdaad niet zo recht in de leer. Niet de focus steeds veranderen.
Welke protesten in Deventer?quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:39 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De binnenstad van Deventer was toen ook al vol met boze protesten. Maar: waarom waren ze dat toen niet volgens jou en nu wel?
Kennelijk is je opmerking dus retarded. Net als jij.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dan mag je blij wezen dat je niet uit een achterlijk huishouden zoals dat van Lale komt.
Tegen de Duivelsverzen...quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Welke protesten in Deventer?
Maar in die tijd was er inderdaad geen PVV die er een dagtaak aan had om voortdurend te melden dat ze hier eigenlijk moeten oplazeren ongeacht wat ze persoonlijk doen. Blijkbaar is dat geroeptoeter niet erg effectief als je die ontzuiling wilt bereiken.
Want? Ik mag ook blij zijn dat ik niet uit een achterlijke familie kom zoals zij. Dat is toch een feit? Kun je niet balen voor haar?quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:50 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Kennelijk is je opmerking dus retarded. Net als jij.
Want daar stond de hele populatie van islamitische komaf te demonstreren?quote:
Omdat sommigen denken dat daarmee problemen worden opgelost.quote:Waarom is de PVV ontstaan Hexagon? Volgde dat een trend? Zaten de gevangenissen vol door de PVV? Is Taghi door de PVV crimineel geworden? Mocht Lale door de PVV geen Westers vriendje? Riepen imams door de PVV op tot het van flatgebouwen gooien van homo's?
Vroeger ging het beter omdat er toen nog niet zoveel moslims waren. Naarmate die groep groter wordt gaat men steeds meer islamitische invloeden opeisen. Overal ter wereld zie je hetzelfde patroon.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou ging dat vroeger wel beter heb ik het idee. In de tijd dat er niet voortdurend tegen ze geschopt werd, maar ze meer verleid werden met de geneugten van ons bestaan.
Dat werkt uiteindelijk veel beter dan voortdurend de aanval zoeken, zonder verder resultaat. Alleen valt dat kwartje bij enkelen niet zo.
Neu. Je bent te dom om het simpele punt te begrijpen dat ik maak. De PVV is niet nodig om moslims tot gestoorde acties over te laten gaan. Dat is het punt. Dat je dan weer dramatisch gaat doen over hele groepen etc. is op jouw conto want dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Want daar stond de hele populatie van islamitische komaf te demonstreren?
Dat is het hele schijtirritante aan je manier van discussie. Blijkbaar is iedereen binnen die groep precies hetzelfde, denken ze hetzelfde, spreekt iedereen namens elkaar en zijn ze ook nog eens allemaal voor elkaar verantwoordelijk.
Hexagon Hexagon. Dat doet het leuk op de D66 meeting, die borrelpraat. Dat moslims religieuzer worden dankzij de PVV is nooit aangetoond. Maar Jetten benoemt liever Wilders dan buitenlandse geldstromen van radicale organisaties en dubieuze Islamitische scholen.quote:Omdat sommigen denken dat daarmee problemen worden opgelost.
Maar in werkelijkheid leidt de hele houding van de PVV al 20 jaar tot niets. Moslims worden er niet atheist van. Ze gaan ook niet weg, tenzij je hier een dictatuur wilt invoeren en etnische zuiveringen wilt.
Ze worden er blijkbaar wel religieuzer van, goed gewerkt PVV.
Waar bemoei je je dan mee?quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:53 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Want? Ik mag ook blij zijn dat ik niet uit een achterlijke familie kom zoals zij. Dat is toch een feit? Kun je niet balen voor haar?
Je reageerde trouwens op een andere user dan ik oorspronkelijk he die over Turken begon, ik weet niet of je het doorhad. Wel opletten he.
Meteen schelden en op je teentjes getrapt. We kunnen opnieuw beginnen hoor
Nee jij bent te dom om te begrijpen dat een groep islamitische demonstranten over de Duivelsverzen weinig representatief is voor trends onder mensen met een islamitische achtergrond.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:04 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Neu. Je bent te dom om het simpele punt te begrijpen dat ik maak. De PVV is niet nodig om moslims tot gestoorde acties over te laten gaan. Dat is het punt. Dat je dan weer dramatisch gaat doen over hele groepen etc. is op jouw conto want dat zeg ik niet.
Een ervaringsdeskundige zag het ookquote:Hexagon Hexagon. Dat doet het leuk op de D66 meeting, die borrelpraat. Dat moslims religieuzer worden dankzij de PVV is nooit aangetoond. Maar Jetten benoemt liever Wilders dan buitenlandse geldstromen van radicale organisaties en dubieuze Islamitische scholen.
Het is een openbaar forum, weinig sprake van bemoeien als alles wat je post openbaar is. Dan moet je in DM discussieren.quote:
Daar moet je met de PVV-aanhang over praten. Verder blijft je "punt" in gebreke. Voor de PVV was er al allerlei shit en ook buiten Nederland is er allerlei shit. Jammer joh.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee jij bent te dom om te begrijpen dat een groep islamitische demonstranten over de Duivelsverzen weinig representatief is voor trends onder mensen met een islamitische achtergrond.
[..]
Een ervaringsdeskundige zag het ook
https://www.nporadio1.nl/(...)n-welke-imam-dan-ook
Maar ik begrijp dat de PVV-aanhang het liever niet over de resultaten van hun politiek willen hebben.
Nee, dat is tactiek uit de jaren 90. Probeer iets anders. Zeg bijv goh wat een temperamentvolle opmerking voor een post op een forum, gaat het wel goed met je?quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:12 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is een openbaar forum, weinig sprake van bemoeien als alles wat je post openbaar is. Dan moet je in DM discussieren.
Je reageert trouwens nogal opvliegerig. Het is maar een forum
Goh wat een temperamentvolle opmerking voor een post op een forum, gaat het wel goed met je?quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:16 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Nee, dat is tactiek uit de jaren 90. Probeer iets anders. Zeg bijv goh wat een temperamentvolle opmerking voor een post op een forum, gaat het wel goed met je?
Nee dat blijft het niet. Blijkbaar zorgt de PVV-politiek eerder voor minder secularisatie dan voor meer. Dus dan dragen ze indirect bij aan meer islam in Nederland. Daar mogen we het best eens over gaan hebben.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:15 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Daar moet je met de PVV-aanhang over praten. Verder blijft je "punt" in gebreke. Voor de PVV was er al allerlei shit en ook buiten Nederland is er allerlei shit. Jammer joh.
Heb je ook bewijzen voor die complotten van rechters die stiekem door het D66-partijbestuur worden gecontroleerd? Of is dat gewoon lege wappie-kretologie, omdat de rechtsstaat maar lastig is.quote:Zullen we het eens over het gevolg van het doodzwijgen van Jetten en het weigeren de grenzen te willen sluiten, het stemmen tegen de motie van Eerdmans over terugsturen van criminele asielzoekers en activitische rechters hebben met de D66-aanhang?
Het gaat goed, dank je wel. En met jou, want je racisme gaat weer alle kanten op.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Goh wat een temperamentvolle opmerking voor een post op een forum, gaat het wel goed met je?
N=1. Blijkbaar. Juist ja. Weet je Hexagon, in elk topic over de negatieve invloed van Islam ben jij er als de kippen bij om altijd te zeggen dat iets aan een ander ligt: de PVV, het weer, de Rabobank, Trump, de stand van de zon.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee dat blijft het niet. Blijkbaar zorgt de PVV-politiek eerder voor minder secularisatie dan voor meer. Dus dan dragen ze indirect bij aan meer islam in Nederland. Daar mogen we het best eens over gaan hebben.
Waar zeg ik dat? Je moet minder fantaseren. Je fantasie neemt een loopje met je.quote:Heb je ook bewijzen voor die complotten van rechters die stiekem door het D66-partijbestuur worden gecontroleerd? Of is dat gewoon lege wappie-kretologie, omdat de rechtsstaat maar lastig is.
Welk racisme? Waar zie jij racisme? Gaat het echt wel goed met je?quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:25 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Het gaat goed, dank je wel. En met jou, want je racisme gaat weer alle kanten op.
Ah ja, tis Fok. Discriminatie. Overal en nergens elke x dat ik je tref.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:28 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Welk racisme? Waar zie jij racisme? Gaat het echt wel goed met je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |