Dat heb ik wel, alleen kies jij ervoor om een act op te voeren alsof je dat totaal ontgaat.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat raar dat je het daar nooit over hebt.
Ja, we worden echt doodgegooid met joden en christenen en hun eisen hier de laatste tijd.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat heb ik wel, alleen kies jij ervoor om een act op te voeren alsof je dat totaal ontgaat.
Het maakt mij uiteindelijk vrij weinig uit welke extreme kant van religie zich niet aan de grondwet/mensenrechten houdt om het af te keuren. En dat gebeurt onder vrijwel elke (in dit geval) abrahamitische religies.
Het feit dat je een gelijk speelveld hierin pretendeert laat al zien hoe je er werkelijk over denkt en dat dat slechts schijn is. Het is als suggereren dat Pol Pot en de Sultan van Oman even erg zijn want autoritair regime.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat heb ik wel, alleen kies jij ervoor om een act op te voeren alsof je dat totaal ontgaat.
Het maakt mij uiteindelijk vrij weinig uit welke extreme kant van religie zich niet aan de grondwet/mensenrechten houdt om het af te keuren. En dat gebeurt onder vrijwel elke (in dit geval) abrahamitische religies.
Joh, voor Buitendam cum suis moet dat, die disclaimer.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:48 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het feit dat je een gelijk speelveld hierin pretendeert laat al zien hoe je er werkelijk over denkt en dat dat slechts schijn is. Het is als suggereren dat Pol Pot en de Sultan van Oman even erg zijn want autoritair regime.
Oh er zit een bepaald quotum aan vast waar ik niks van weet? De een “eist” meer dan de ander waardoor de doelpalen worden verschoven in het veld van mensenrechten en de grondwet? Lijkt me niet hè?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, we worden echt doodgegooid met joden en christenen en hun eisen hier de laatste tijd.
Houd toch op man.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh er zit een bepaald quotum aan vast waar ik niks van weet? De een “eist” meer dan de ander waardoor de doelpalen worden verschoven in het veld van mensenrechten en de grondwet? Lijkt me niet hè?
Nee, nu ook inhoudelijk blijven. Het gaat om mensenrechten en de grondwet. Ongeacht leeftijd, achtergrond, religie of sekse. Die blijft ten alle tijden voor iedereen gelijk en als mensen zich er niet aan houden kan en moet er worden ingegrepen.quote:
Ik kan je nu al voorspellen waar er vaker ingegrepen moet worden en waar meer weerstand daartegen zit.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, nu ook inhoudelijk blijven. Het gaat om mensenrechten en de grondwet. Ongeacht leeftijd, achtergrond, religie of sekse. Die blijft ten alle tijden voor iedereen gelijk en als mensen zich er niet aan houden kan en moet er worden ingegrepen.
Zijn we het eens, toch?
Hier zit wel een kern van waarheid in. Heeft Tim Hofman ooit eens een kritisch item gemaakt over een geloof eigenlijk?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
JONGE SGP'ERS EISEN GESCHEIDEN GEBEDSRUIMTEN.
Reactie: Wat een primitief dom achterlijk middeleeuws gelul.
JONGE MOSLIMS EISEN GESCHEIDEN GEBEDSRUIMTEN.
Reactie: Nuance, tolerantie, empathie, inclusie.
d66
Tim Hofman, je kan 'm bellen wanneer je Reformatorische school kut doet.
Val 'm alleen niet lastig wanneer het de islam betreft.
Ja, en er is vast iemand die iets totaal anders voorspelt. Ik denk dat je vooral moet kijken dat alle regels en wetten voor alles en iedereen hetzelfde is.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:57 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik kan je nu al voorspellen waar er vaker ingegrepen moet worden en waar meer weerstand daartegen zit.
Mijn goedheidquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, en er is vast iemand die iets totaal anders voorspelt. Ik denk dat je vooral moet kijken dat alle regels en wetten voor alles en iedereen hetzelfde is.
Dan lijkt het mij, juist als je zo gericht bent op de rechten van homo’s en vrouwen, juist erg veel waarde hecht aan bijvoorbeeld een grondwet en mensenrechten, toch?
Dat ben ik al jaren met je.quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat ben ik al jaren met je.
Het gaat alleen never nooit landen.
Zijn we het eens toch?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, nu ook inhoudelijk blijven. Het gaat om mensenrechten en de grondwet. Ongeacht leeftijd, achtergrond, religie of sekse. Die blijft ten alle tijden voor iedereen gelijk en als mensen zich er niet aan houden kan en moet er worden ingegrepen.
Zijn we het eens, toch?
Of jouw posts als het gaat om een middeleeuwse inquisiteur anno 2025 die flirt met extreemrechts.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik laat je posts voortaan lezen aan mensen wanneer ze vragen: "wat is een D66'er?"
Pot verwijt de ketel hypocrisie en schijnheiligheid.quote:Zonder dat je het doorhebt toon je steeds weer aan hoe hypocriet en schijnheilig je hele houding in deze materie is.
calimeroquote:Uiteraard begin je met een veeg uit de pan richting de lekker roomblanke PVV (veilig) en heb je vooral heel veel moeite met conservatieve opvattingen over abortus, gendergelijkheid, homoseksualiteit en euthanasie wanneer die geluiden uit lekker roomblanke christelijke hoek (veilig) komen.
De enige reden dat jij continu met je kont omhoog ligt voor extreemrechts en nazistische trekjes vertoont is omdat er weinig meer over is van het katholicisme en jaloers bent dat moslims en andere gelovigen nog wat doen met hun geloof. Daarom kan je Ali_Kannibali als gelovige christen ook niet zien of luchten.quote:De enige reden dat jij en geallieerden als Buitendam continu met hun kont omhoog gaan liggen wanneer het de islam betreft, is omdat die religie nu eenmaal vooral door getinte mensen wordt beleden.
Je had zelf "nul problemen" met het jodendom waar expliciet wordt gesproken over het stenigen van homoseksuelen en het hebben van geslachtsgemeenschap met 3 jarigen.quote:En dan krijgen jij en al die andere 'progressieve' goedpraters het ineens heel warm... Ja, de wijze waarop een Servieskast, Bansheeboy en kerelx hier praten over homo's en perversie en wat dies meer zij, dat is allemaal best wel heel erg SGP...
Heb ik al verteld en je bent van de discussie weggelopen, omdat je ware aard blootgelegd werd.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Toe, vertel nog eens hoeveel beter het was in de middeleeuwen.
proestquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:30 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Of jouw posts als het gaat om een middeleeuwse inquisiteur anno 2025 die flirt met extreemrechts.
[..]
quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat gedweep met die hoofddoek.
De hoofddoek is een achterlijk en discriminerend verschijnsel.
1. Voor vrouwen: zij, en zij alleen, dienen zich te bedekken, anders zijn het 'lustobjecten' en zijn ze niet kuis genoeg.
2. Voor mannen: dat zijn halve apen die zich niet kunnen beheersen als ze een vrouwelijk hoofd en haar zien.
Opbokken met die tolerantie voor achterlijkheid en disciminatie.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
Sowieso achterlijk hoe die religie overal maar gefaciliteerd wordt.
Ben je zó bezig met die steentijdideologie?
Flikker op naar één van die islamitische heilstaten in Azië en Afrika. OK, qua sociale voorzieningen en mensenrechten is het daar allemaal wat minder, maar wat telt meer? Dat eeuwige paradijs of die uitkering?
Godzijdank is die ramadan straks weer voorbij en gaan we weer normaal doen in dit land, waar geen enkele plaats is voor dit soort primitiviteit.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
'Progressieven' hebben alleen een hekel aan religie wanneer het Joden- of Christendom betreft.
Islam? Dan vliegt al het feminisme en homo-acceptatie gezever uit het raam.
Dat volk is dan ook de doodgraver van de hier verworven rechten voor vrouwen en homo's.
Etto:quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
Al die debiele Nederlanders die weer meedoen met de iftar ook...
Tenenkrommend
Is er nog iets van een punt of kom je vooral weer even je religieuze voorkeur pimpen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:41 schreef Kerelx het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Etto:
[ afbeelding ]
Een en al "liefde" en "barmhartigheid" van onze Etto, die wist dat het allemaal hier om draaide.![]()
Hier nog iets om over te schuimbekken: Koningin Maxima eet hapje mee tijdens iftar
Wat woke van jou om over huidskleur te gaan beginnen. Daar ging het hele topic namelijk niet over.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat zeg ik: het ligt allemaal aan witblanke mensen.
Mijn hemel wat ben je voorspelbaar.
Dat is wel waarom jij hier uberhaupt bentquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat woke van jou om over huidskleur te gaan beginnen. Daar ging het hele topic namelijk niet over.
Nou nee, ik ben hier omdat ik hierheen gelokt werd door Richestorage. En heb hier nog nul dingen over huidskleur gezegd. Je bent weer eens allerlei standpunten namens anderen aan het verzinnen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is wel waarom jij hier uberhaupt bent
Die inhoud is al gepost; heb je nog niet op gereageerd omdat je dat niet kunt, omdat je weet dat daar het pijnpunt zit.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou nee, ik ben hier omdat ik hierheen gelokt werd door Richestorage. En heb hier nog nul dingen over huidskleur gezegd. Je bent weer eens allerlei standpunten namens anderen aan het verzinnen.
Het is een van je suffe truuks om het vooral niet over de inhoud te kunnen hebben en uit je schuttersputje te kunnen roepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |