SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Als je een paar seconden te kort komt... de raggende manne hebben ook nog een liedje wat in het thema pastquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:18 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga nog 7 liedjes draaien; de doorgeschoven nummers draai ik de volgende keer wel![]()
Ronan Keating - When You Say Nothing At All
Onderweg: mijn favoriete nummer met Nothing in de titel en een zeer passend slot, door jullie bedacht
Waar is dit fout gegaan?quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarschuw tijdig voor Ronan Keating graag.
Liedje van 10 seconden zeker?quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je een paar seconden te kort komt... de raggende manne hebben ook nog een liedje wat in het thema past
Ik zou het in de slaapkamer proberenquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:22 schreef Melting het volgende:
DJ11, dank voor de muziek tot nu toe.
Ik ga nu mijn bed opzoeken.
Fijne avond nog allemaal.
Welterusten Meltingquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:22 schreef Melting het volgende:
DJ11, dank voor de muziek tot nu toe.
Ik ga nu mijn bed opzoeken.
Fijne avond nog allemaal.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:23 schreef MadMaster het volgende:
Bonnie Tyler na haar nog net niet voltooide testosteron kuur…
Ik wist dat, en als Bonnie het gezongen had, had het ook perfect gepast.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]![]()
Ik zat net op te zoeken wie dit heeft geschreven omdat het zo Jim Steinman-achtig klinkt. Wat dus ook blijkt te kloppen. Alleen Meatloaf ontbreekt nog.
Het bandje van de schoonzoon van Meatloaf heeft ook een liedje wat binnen het thema pastquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]![]()
Ik zat net op te zoeken wie dit heeft geschreven omdat het zo Jim Steinman-achtig klinkt. Wat dus ook blijkt te kloppen. Alleen Meatloaf ontbreekt nog.
De schoonzoon van Meatloaf? Ik wist niet eens dat -ie kinderen hadquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het bandje van de schoonzoon van Meatloaf heeft ook een liedje wat binnen het thema past
Grappig feitje over bovenstaande song:quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]![]()
quote:It reached number two on the US Billboard Hot 100 for three weeks (behind "Total Eclipse of the Heart" by Bonnie Tyler, giving Steinman a consecutive peak of two songs).
De gitarist van Anthrax is met zijn dochter getrouwd.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De schoonzoon van Meatloaf? Ik wist niet eens dat -ie kinderen had
Dat was niet te missen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]![]()
Past ook prima bij haar stem. En die Steinman heeft het toch maar mooi geflikt als songwriter. Een hele reeks hits achter z'n naam.quote:
En Les Poppiesquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:31 schreef DJ11 het volgende:
Note to self: "Change" thema-uitzending samenstellen, excuus om dit nummer dan weer te draaien
Maar daarvan schijnt er een origineel te zijn dat ik even heb gemistquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dan kan dat nummer van Glenn Medeiros ook in de herkansing
Nee, dat was die van Les Poppies.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Maar daarvan schijnt er een origineel te zijn dat ik even heb gemist
George Bensonquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Maar daarvan schijnt er een origineel te zijn dat ik even heb gemist
Roland Verstappen - Helemaal nietsquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:36 schreef DJ11 het volgende:
Nog drie liedjes te gaan. De eerste kondigt aan dat we zo langzamerhand richting het einde gaan.
Daarna: mijn favoriete nummer met "Nothing" in de titel. Raden magWelke hebben we nog niet gehad?
Dat is niet goedquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Roland Verstappen - Helemaal niets
Bachman turner overdrive?quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:36 schreef DJ11 het volgende:
Nog drie liedjes te gaan. De eerste kondigt aan dat we zo langzamerhand richting het einde gaan.
Daarna: mijn favoriete nummer met "Nothing" in de titel. Raden magWelke hebben we nog niet gehad?
Die heb ik blijkbaar even gemist.... dan roep ik the Smithsquote:
Bruno Major?quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:36 schreef DJ11 het volgende:
quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:44 schreef DJ11 het volgende:
Voor een uitzending van niks vond ik het toch verrassend leuk. Ik heb er dan ook helemaal geen spijt van.![]()
Hier is de slotsong, door jullie aangedragen als verzoekje:Édith Piaf - Non, Je Ne Regrette Rien
Goede avond livelink.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:02 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Ik moet zometeen nog wel even snel eten.
Ik hou er van. Heb het altijd leuk gevonden.quote:
Plaat had toen ook al wisselende reacties. Sommige haatte het, anderen vonden het leuk.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hou er van. Heb het altijd leuk gevonden.
Het was in ieder geval origineel.quote:
Daar kan ik niet naar kijken.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:07 schreef livelink het volgende:
Ik heb laatst de film Barbie ook weer gekeken op Netflix. Toch ook weer leuk om weer eens te zien.
Moet je toch eens proberen. Is echt wel grappig. Mijn zoon vond het ook leuk.quote:
Dat heb ik dus ook..... volgens mij een erg langdradig verhaal.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:09 schreef livelink het volgende:
Oppenheimer staat nu ook op Netflix zag ik. Maar daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin. Lijkt me zo'n zware film.
Gezondheid en goede avond, Symph.quote:
Dit is weer die onbekende zangeres van de afgelopen 2 weken.quote:
Ik wist het weer nietquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is weer die onbekende zangeres van de afgelopen 2 weken.
Die toch best een fijne stem heeft.
Was ik ook niet van plan, maar dank voor de tip.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Niks voor mij, hij zingt ook niet helemaal zuiver. Ga vooral geen foto’s van z’n exvrouw googelen
De aannemer die haar verbouwd heeft, heeft er een aardige puinhoop van gemaakt zeg maar.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Was ik ook niet van plan, maar dank voor de tip.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De aannemer die haar verbouwd heeft, heeft er een aardige puinhoop van gemaakt zeg maar.
Echt? Respect... dat had ik niet van je verwacht.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:34 schreef Symphonic het volgende:
Eerlijk is eerlijk, deze rol deed ze best aardig.
Ik heb de film gezien
Vorige week was ik trouwens weer bij Ludiquequote:Op donderdag 27 maart 2025 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Echt? Respect... dat had ik niet van je verwacht.
Ik heb de film (nog) niet gezien.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vorige week was ik trouwens weer bij Ludique
Geen probleem. Hoop dat het gesmaakt heeft.quote:
+1quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:34 schreef Symphonic het volgende:
Eerlijk is eerlijk, deze rol deed ze best aardig.
Ik heb de film gezien
Oei.... dan betwijfel ik of het iets voor mij is.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:40 schreef livelink het volgende:
Toen ik naar Evita ging had ik dus geen idee dat alles gezongen werd zo'n beetje. Het duurde echt even voordat ik daar aan gewend was.
2e keer, en ja, ik ben fanquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat is de 3e keer?
Je bent fan geworden.
Mijn vader is naar de originele musical in Londen geweest ooit en heeft toen de LP meegenomen, erg mooiquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:40 schreef livelink het volgende:
Toen ik naar Evita ging had ik dus geen idee dat alles gezongen werd zo'n beetje. Het duurde echt even voordat ik daar aan gewend was.
Hoe lang is dat geleden?quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mijn vader is naar de originele musical in Londen geweest ooit en heeft toen de LP meegenomen, erg mooi
Heel lang geleden, zal begin jaren 80 zijn geweest toen hij als begeleider mee ging met een schoolreisquote:
Dat is inderdaad lang geleden.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heel lang geleden, zal begin jaren 80 zijn geweest toen hij als begeleider mee ging met een schoolreis
Je kende de zanger wel?quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ah, weer zo’n onbekend nummer van Roch
Jij hebt een beter geheugen dan ik.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik je vorige week ook al verteld, ik ken alleen On the outside
Dat kloptquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij hebt een beter geheugen dan ik.
En ikquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij hebt een beter geheugen dan ik.
Mm, ik vrees dat ik dat vanavond niet meer ga redden.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Vanavond laat op Net5 weer een leuke muziekgerelateerde film: Almost Famous
Ja, ik ken het prima. Maar verder ook geen idee.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:56 schreef Symphonic het volgende:
Echt geen idee wat dit is.
Heb het wel eens gehoord.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:56 schreef Symphonic het volgende:
Echt geen idee wat dit is.
Heb het wel eens gehoord.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:59 schreef livelink het volgende:
Die vrouw van Bruce Springsteen? met Every breath you take
Oh, echt? Poeh, wat klinkt ze hier slecht zeg.quote:
Inderdaad... alsof ze haar kunstgebit vergeten is.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, echt? Poeh, wat klinkt ze hier slecht zeg.
Nummers die zonder kunstgebit gezongen zijn?quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Nummers die zonder kunstgebit gezongen zijn?
Ook een leuke themashow. Zangers/bands die hun dag niet hadden.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:03 schreef Symphonic het volgende:
Mijn eerste gedachte was: dit klinkt als Dolly Parton die haar dag niet heeft.
Nou inderdaad, ze had haar dag niet.
Zou je daar een show mee kunnen vullen?quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook een leuke themashow. Zangers/bands die hun dag niet hadden.
Meer dan zonder kunstgebit.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou je daar een show mee kunnen vullen?
Wel meer dan eenquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou je daar een show mee kunnen vullen?
quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:11 schreef livelink het volgende:
Christina Aguilera - Genie in a bottle
quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:15 schreef Symphonic het volgende:
Deze kan ook in de themashow. Dit is knettervals.
Hij raakt geen noot.
Ik ben met mijn kinderen naar de theatershow geweest.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:18 schreef livelink het volgende:
Mijn kinderen keken dit dus gewoon he. Al die zooi van Studio 100
En nu stiekem nog wel eens, zeker?quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:20 schreef livelink het volgende:
En van Studio 100 gingen ze naadloos over naar Nickelodeon. En ik heb eindeloos meegekeken.
Mijn man is nog met mijn schoonzus en dochter en nichtje naar een concert van K3 geweest. Ik kon het echt niet opbrengen om mee te gaan. Gelukkig wilde mijn man wel.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben met mijn kinderen naar de theatershow geweest.
Dat was echt leuk
Nou, eigenlijk niet. Maar als ik bij het zappen op Nickelodeon stuit krijg ik wel een gevoel van nostalgie. Dat heb ik ook wel met de oorspronkelijke K3, maar niet met Kabouter Plop. Dat heb ik nooit leuk gevonden.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
En nu stiekem nog wel eens, zeker?
quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn man is nog met mijn schoonzus en dochter en nichtje naar een concert van K3 geweest. Ik kon het echt niet opbrengen om mee te gaan. Gelukkig wilde mijn man wel.
Ik zag het, ja. Dat vind ik dan stiekem wel weer leukquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Je hebt nu een herkansing om met je dochter te gaan naar de originele K3.
Daar was ook een deel van hun succes op gebaseerd. Allemaal kwijlende papa’s in de zaal.quote:
Jij schenkt 2 kaartjes?quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Je hebt nu een herkansing om met je dochter te gaan naar de originele K3.
Jij kwijlde bij kabouter Plop?quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar was ook een deel van hun succes op gebaseerd. Allemaal kwijlende papa’s in de zaal.
Ik heb het bij kabouter Plop gehouden
Jij kickte op Kwebbel?quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar was ook een deel van hun succes op gebaseerd. Allemaal kwijlende papa’s in de zaal.
Ik heb het bij kabouter Plop gehouden
Helaas..... daar kan ik niet aan beginnen.quote:
De titel van het album past er wel goed bij.quote:
Scherp!quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
De titel van het album past er wel goed bij.
Ah, die wilde ik altijd nog eens zien.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
En nog een muziekfilmtip voor vrijdagavond laat: High Fidelity
Is bij mij ook alweer lang geleden, net als Almost Famous trouwens, ik hou van dat soort films en Symph heeft ze allemaal nog nooit gezienquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, die wilde ik altijd nog eens zien.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:37 schreef Symphonic het volgende:
Melting je zou nu Madonna even kunnen draaien
quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Sun Is Shining - Bob Marley in the remix
Ik ken alleen maar dit:quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
En nog een muziekfilmtip voor vrijdagavond laat: High Fidelity
Ook leuk!quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar dit:
Bekijk deze YouTube-video
De film is echt heel leuk over een winkel in tweedehands vinyl en met Jack Black en John Cusack kun je sowieso niet fout gaanquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar dit:
Bekijk deze YouTube-video
Ah, leuk. Ik heb nog nooit een boek van hem gelezen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb trouwens best een aantal boeken van Nick Hornby in de kast staan, nog niet allemaal gelezen. Nick heeft trouwens ook een samenwerking met Ben Folds.
Ja, die.quote:
Ik trapte er ook in…quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die.
Laat maar zien hoeveel die op elkaar leken bij het intro.
Wel de film About a boy gezien?quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, leuk. Ik heb nog nooit een boek van hem gelezen.
Ik deze. Domino wordt snel nog zeikeriger.quote:
Zeg dat maar niet te hard als Ddm in de auto rijdt. Voor je het weet, zit je tegen de vooruit geplakt.quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet te hard als Ddm in de auto rijdt. Voor je het weet, zit je tegen de vooruit geplakt.
Ik heb ze nog samen met Diaan en Peaceman bezocht, bij de Westergasfebriek, hier bijna om de hoek.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:48 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat ik deze band nooit live heb kunnen zien.
Ik was daar ookquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ze nog samen met Diaan en Peaceman bezocht, bij de Westergasfebriek, hier bijna om de hoek.
Helaas mogen daar geen concerten meer gehouden worden…
+1quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:48 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat ik deze band nooit live heb kunnen zien.
Even iets beter je research doen.quote:
Fijn weekend:)quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:01 schreef MadMaster het volgende:
Dank Melting!
Goede Vrijdag allemaal!
Vooraf-track om 18:56 uur.quote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Staying Here
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Oké, veel plezierquote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij zijn er ongeveer rond 21 uur, eerst nog een film kijken
Goedenavondquote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:56 schreef livelink het volgende:
Ik ben er. Ben al twee dagen mijn stem kwijt, maar kan nog wel typen.
Praten lukt dus echt niet.
Dank je. Het is vooral erg vermoeiend. En heel onhandig als je voor je werk aan de telefoon zit. Heb vrijdag noodgedwongen de optie om ons te kunnen bellen uit moeten zetten.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
Vervelend van die stem. Beterschap ermee.
Overmacht, daar doe je niets aan...quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je. Het is vooral erg vermoeiend. En heel onhandig als je voor je werk aan de telefoon zit. Heb vrijdag noodgedwongen de optie om ons te kunnen bellen uit moeten zetten.
Ja, was lekker.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:06 schreef DJ11 het volgende:
Even de lente met beukend geweld inluiden. Zo onderhand mag het wel:RMB - Spring (video mix)
Dit is wel fijn zo extended.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:14 schreef DJ11 het volgende:
Alizée - Moi... Lolita (Lola extended remix)
Dat wordt 'm dan inderdaad nietquote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:35 schreef livelink het volgende:
Mijn man vanavond: 'Wil jij zoon even roepen voor het eten?'. Eh, nee.....
Het is me eerlijk gezegd totaal ontgaan.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:45 schreef livelink het volgende:
Ik heb de zonsverduistering vandaag goed kunnen zien met de lasbril van mijn man op.
Populaire popsong-naamquote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:45 schreef DJ11 het volgende:
Hierna gaan we weer vooruit in de tijd naar maart 2025. Met nieuw werk van een band die ooit een nummer schreef dat "Valerie" heet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |