SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door kwiwi op 26-03-2025 20:44:11 ]
Ja, met nadruk op was.quote:
je bent zelf leuk!quote:
Ja en geld voor de geleden psychische schade.quote:
Een K-SChemaquote:
Ik heb net geteld, ik heb 49 wekkers tussen 6.00 en 8.38quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n kalendertje in je wekker app? Daar kan ik een specifieke datum kiezen voor elke wekker die ik instel.
[ afbeelding ]
Ik heb het geprobeerd, maar toen ik daar beneden was viel ik in slt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, met nadruk op was.
Heb je nu al je triangel opgeraapt?
Ik heb in elk geval mijn xylofoon weer in m'n hand hoor
Moest opzoeken wat een xylofoon ook alweer wasquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, met nadruk op was.
Heb je nu al je triangel opgeraapt?
Ik heb in elk geval mijn xylofoon weer in m'n hand hoor
Jeetje.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar toen ik daar beneden was viel ik in slt.
Alles volgekwijld ook.
Uh ja, ok, dat is ook een manierquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb net geteld, ik heb 49 wekkers tussen 6.00 en 8.38![]()
Waarom, omdat ik dan alleen maar schuifjes hoef te zetten
Zit bij de cursus time mt ook een onderdeel Arbeidstijdenwet? Want dan stuur ik mn baas ook even langsquote:
JONGEUHHHquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moest opzoeken wat een xylofoon ook alweer was![]()
Er zijn verschillende modulesquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zit bij de cursus time mt ook een onderdeel Arbeidstijdenwet? Want dan stuur ik mn baas ook even langs
Ik zal er geen doekjes om winden.quote:
Geeft er ook iemand een cursus schoonmaken? Die moet dan misschien eerst, wil geen volgekwijld instrument natuurlijkquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JONGEUHHH![]()
![]()
Ik ga hier muziekles geven, na het de timemanagementcursus
Een TenaLADquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zal er geen doekjes om winden.
Al had ik er beter wel een doekje onder kunnen leggen
@Budapestenaarquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geeft er ook iemand een cursus schoonmaken? Die moet dan misschien eerst, wil geen volgekwijld instrument natuurlijk
"Met je tong uit je bek, kwijlende op een xylofoon..quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geeft er ook iemand een cursus schoonmaken? Die moet dan misschien eerst, wil geen volgekwijld instrument natuurlijk
"Muziek maken doe je met je hart, en dat is niet met je tong uit je bek kwijlend op een xylofoon staan te hengsten!"quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"Met je tong uit je bek, kwijlende op een xylofoon..
KUTMUZIEK!!"
Puntmutsen is niet hetzelfde zonder onze nazibarbiedimmyquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bijna puntmutsenEn kwiwi je moet naar bed!
Dat kan @kwiwi het beste doenquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:45 schreef Nizno het volgende:
er moeten nog 11u per week heringedeeld worden
Lig er natuurlijk al lang in, 19:30 vandaag, was aan de vroege kantquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bijna puntmutsenEn kwiwi je moet naar bed!
Ongeïnspireerde baggerquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Muziek maken doe je met je hart, en dat is niet met je tong uit je bek kwijlend op een xylofoon staan te hengsten!"
R.I.P. aan de nabestaandenquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Puntmutsen is niet hetzelfde zonder onze nazibarbiedimmy
Cali ookquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lig er natuurlijk al lang in, 19:30 vandaag, was aan de vroege kant
Het goede levenquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cali ookdie vroeg nog wanneer ik thuis was maar ze lag al in bed om 19:30
quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:45 schreef Nizno het volgende:
er moeten nog 11u per week heringedeeld worden
quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat kan @:kwiwi het beste doen
Kunnen jullie zelf, na de cursusquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat kan @:kwiwi het beste doen
Ik slaap dan echt niet. En uiteindelijk ben ik dan ergens tussen 10 en 11 klaar wakker en uitgerust en denk dan ‘wat zou ik nou eens gaan doen’.quote:
Ik slaap dan normaal rond 9u, tenzij het hier te gezellig isquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik slaap dan echt niet. En uiteindelijk ben ik dan ergens tussen 10 en 11 klaar wakker en uitgerust en denk dan ‘wat zou ik nou eens gaan doen’.
Ik heb het nooit geprobeerdquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik slaap dan echt niet. En uiteindelijk ben ik dan ergens tussen 10 en 11 klaar wakker en uitgerust en denk dan ‘wat zou ik nou eens gaan doen’.
Ik ga vandaag voor 21:30 denk ikquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik slaap dan normaal rond 9u, tenzij het hier te gezellig is
Ik voorspel: totale chaos als ik hier die verhalen leesquote:
Het is zelden dat ik voor half 1 slaap. Ik zou het wel willen daar niet van, maar dan moet ik aan de slaappillen o.i.d.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat?quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb net geteld, ik heb 49 wekkers tussen 6.00 en 8.38![]()
Waarom, omdat ik dan alleen maar schuifjes hoef te zetten
Jij hebt geen 49 wekkers?quote:
Soort makkelijk in te brengen bipsthermometer, zie je jou na negenen dan weet je dat de kutmensen even weg zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
als je 1440 wekkers er op hebt staan is nog beterquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vet hendig, hoef je nooit te schuiven met dat wieletje. Ik gebruik ze niet allemaal tegelijk
Ik moest deze zin echt 3x lezenquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort makkelijk in te brengen bipsthermometer, zie je jou na negenen dan weet je dat de kutmensen even weg zijn.
48 keer gelezen, maar wat lees ik hier nou ?quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort makkelijk in te brengen bipsthermometer, zie je jou na negenen dan weet je dat de kutmensen even weg zijn.
Het is heel ongezond als je je niet aan je natuurlijke bioritme houdtquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga tegenwoordig wat eerder naar bed toe aangezien ik neit meer echt slaap zodra Cali naar haar werk is. Fijn als om 5 de wekker gaat
Dat zou ik echt niet trekkenquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is zelden dat ik voor half 1 slaap. Ik zou het wel willen daar niet van, maar dan moet ik aan de slaappillen o.i.d.
GIJquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mi-ni-maal 3000, Duitse wekkers, met ome Dolf zijn stem, WACHER WORTEN DU LUIESS SCHWEINHUNDT
Nee, dat zou gek zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je 1440 wekkers er op hebt staan is nog beter
Hangt er vanaf hoe laat de wekker gaatquote:
quote:
Alsof ik niet kan schrijvenquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
48 keer gelezen, maar wat lees ik hier nou ?
Zo is het hier ook gegaan. Toen ik gergi net leerde kennen ging hij rond 23u/middernacht slapen. Inmiddels is het 2u eerder.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga tegenwoordig wat eerder naar bed toe aangezien ik neit meer echt slaap zodra Cali naar haar werk is. Fijn als om 5 de wekker gaat
49 wekkers gaat nog wel, maar ik vind 1440 wekkers echt een tikkeltje overdrevenquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je 1440 wekkers er op hebt staan is nog beter
5:35quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe laat de wekker gaat
Kwiwi is de graatmeterquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
48 keer gelezen, maar wat lees ik hier nou ?
Wat staat hier?quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Alsof ik niet kan schrijven![]()
Misschien als ik in wat rustiger vaarwater ben dat ik weer gewoon in slaap val zodra ik me omdraai.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is heel ongezond als je je niet aan je natuurlijke bioritme houdt
Mijn wekker stond op 6.30 en ik ging zo rond Ygritte -tijd slapen.quote:
Dan lok je hem met sjarratelles zeker?quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo is het hier ook gegaan. Toen ik gergi net leerde kennen ging hij rond 23u/middernacht slapen. Inmiddels is het 2u eerder.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan lok je hem met sjarratelles slaapsokken zeker?
elke graat gaat ze tellen en dan heeft ze vanzelf een vis bij elkaarquote:
Ik ben uniek, ik wist het wel.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, bij mij is 'bestand opslaan' meestal een moment dat mn werkdag wél klaar is![]()
en ja, echt alleen jij kunt niet plannen
Ik heb dit mijn hele leven geloof ik nog nooit gehadquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien als ik in wat rustiger vaarwater ben dat ik weer gewoon in slaap val zodra ik me omdraai.
Ik heb best veel uurtjes slaap nodigquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn wekker stond op 6.30 en ik ging zo rond Ygritte -tijd slapen.
Ik heb ook geen ervaring met xylofoons. Wel met xenofoobsquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:Budapestenaar
Maar die doet alleen badkamers in de avond.
Ik niet, dat scheelt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb best veel uurtjes slaap nodig
En hoe meer vissen, hoe groter de kans op kaviaar en hoe schoner het volkquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
elke graat gaat ze tellen en dan heeft ze vanzelf een vis bij elkaar
Nou ja, we naderen het puntmutsenuurtje.. dus wel een goed haakje.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ook geen ervaring met xylofoons. Wel met xenofoobs
Zelfde instrument maar dan zonder de zwarte noten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ook geen ervaring met xylofoons. Wel met xenofoobs
Ja, ik ga zo Star Trek kijkenquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, we naderen het puntmutsenuurtje.. dus wel een goed haakje.
Deze gaat op de plee,quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En hoe meer vissen, hoe groter de kans op kaviaar en hoe schoner het volk
Wel even ‘gr gr Ygritte’ er onder zettenquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze gaat op de plee,
Hoe groter de kans op kaviaar en hoe schoner het volk.
ik heb nog wel een stroopwafel voor jequote:Op woensdag 26 maart 2025 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, geen toastjes meer. Nou ja. Bedtijd zowat
Moest even opzoeken waar X ligt, had er nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:03 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb twee wekkertjes... op pagina 2 van mn 3 startschermen.
pagina 3 is vol met F1 widgets,
Pagina 1 is rustig nuttig ingedeeld
[ afbeelding ]
ja, wie heeft er nou niet zin in vakantie ?quote:
Uuuh NEIN, volgens het schema moet je nog ff zuipen vanavondquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, geen toastjes meer. Nou ja. Bedtijd zowat
ow ja... ik anonimiseer mn jumbo en ah kaarten... maar niet mn locatiequote:Op woensdag 26 maart 2025 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moest even opzoeken waar X ligt, had er nog nooit van gehoord
Ik heb alleen nog geen inspiratie waar naartoe en zoquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ja, wie heeft er nou niet zin in vakantie ?
Geen idee, moet maar eens verlof gaan aanvragenquote:
In hoeveel tijd?quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:05 schreef Nizno het volgende:
ow en 3475,04 is mijn besparing!!!
4067 euro is met een inflaiecorrectie van de duurdere pakjes peuken
Toen ik ooit een keer zei dat ik naar de zon wilde, toen werd ik uitgelachen, omdat diegene letterlijk dacht dat ik naar de zon wilde.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog geen inspiratie waar naartoe en zo
Naast Gelen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moest even opzoeken waar X ligt, had er nog nooit van gehoord
een jaar op 10 dagen naquote:
Niet hier in de achtertuin helaas.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:09 schreef Ygritte het volgende:
Jooo wie het leuk vind, op sommige plekken in NL kun je nnnuuuuu weer het noorderlicht fotograferen.
en Groenenquote:
Een halfleeg potje appelmoes in je noodpakket lijkt me niet handigquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-noodpakket-a4887216
Leerzaam.
Ben net binnenquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:09 schreef Ygritte het volgende:
Jooo wie het leuk vind, op sommige plekken in NL kun je nnnuuuuu weer het noorderlicht fotograferen.
hier zitten te veel huizen in de weg voor een foto en heb aan de achterkant geen raam bovenquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien niet met het blote oog te zien maar wel op een foto.
elke dag is er 1quote:
Bij sommige mensen brand het lampje gewoon net iets minder hard dan bij anderen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen ik ooit een keer zei dat ik naar de zon wilde, toen werd ik uitgelachen, omdat diegene letterlijk dacht dat ik naar de zon wilde.
![]()
![]()
![]()
Die plekken zijn zeker allemaal buiten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:09 schreef Ygritte het volgende:
Ja, ik zie hier eerder de oranje gloed van Rotterdam dan het noorderlichtquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En misschien te veel licht?
Hier is het redelijk donker.
Ga je dan op twee fietsen tegelijk?quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij sommige mensen brand het lampje gewoon net iets minder hard dan bij anderen.
Ik wil gewoon een weekje even niks, beetje touren met de fietsen en mn gezicht volduwen.
En misschien wat handbal kijken
Zo’n besparingsmeter lijkt mij wel motiverend. Kan je na een jaar toch goed van op vakantie of een autootje van kopen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
elke dag is er 1
soms heb ik echt gewoon zin in een peuk. Maar ik ga rustig een dagje verder tot dus ver
quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:09 schreef Ygritte het volgende:
Ja als ik hier het noorderlicht kan zien moet ik me zorgen gaan maken denk ik.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik zie hier eerder de oranje gloed van Rotterdam dan het noorderlicht
Hoe raadt je het?quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die plekken zijn zeker allemaal buiten.
Neuh, maar ik twijfel soms wel om er meer dan 1 mee te nemenquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je dan op twee fietsen tegelijk?
Inb4 bij jou brandt het lampje ook niet zo hard
Maar goed, dat heb ik ook nooit beweerd
Interessant. Vraag me wel af waarom ze toch besluit het brandalarm uit te zetten, lijkt me onnodig voor het experiment.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-noodpakket-a4887216
Leerzaam.
Ik weet niet hoe goed je kan buigen?quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die plekken zijn zeker allemaal buiten.
Hoeveel fietsen heb je in totaal?quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neuh, maar ik twijfel soms wel om er meer dan 1 mee te nemen
een oottootje lijkt me zonde van een parkeerplekquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo’n besparingsmeter lijkt mij wel motiverend. Kan je na een jaar toch goed van op vakantie of een autootje van kopen.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, ik heb er verder ook 3, maar goed.. dat maakt verder niet uit
Hmm, 4 maar ik tel er eigenlijk maar 2 echt mee.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel fietsen heb je in totaal?
Ben je weer aan het nadenken?quote:
Ligt er aan hoeveel parkeerplekken je hebtquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
een oottootje lijkt me zonde van een parkeerplek
Waar zou je op kunnen besparen? Zat even te denken, maar zou hier alleen op kleding en uiteten gaan zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo’n besparingsmeter lijkt mij wel motiverend. Kan je na een jaar toch goed van op vakantie of een autootje van kopen.
Ja.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je weer aan het nadenken?
Ik ga al te weinig uit etenquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar zou je op kunnen besparen? Zat even te denken, maar zou hier alleen op kleding en uiteten gaan zijn.
Zo'n Urban Arrowquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja.![]()
Heb je ook een bakfiets voor de caafs?
Ja dat geloven we nu niet meer.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee, die heb ik niet.
Even voor de duidelijkheid
Neusjes in de windquote:
quote:
Uit eten, kleding, thuisbezorgd, boodschappen (ik flikker lukraak in de kar), streamingsabonnementen, zorgverzekering (dat extra extra pakket heb ik eigenlijk niet nodig en mijn aanbieder is eigenlijk ook wel velen te duur), auto (in principe kan ik met een minder zwaar gevaarte ook wel af), uitjes, vakanties, hotelovernachtingen, cadeau’s voor neefjes, nichtjes, familie e.d., te dure skincare, shampoo, douchegel.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar zou je op kunnen besparen? Zat even te denken, maar zou hier alleen op kleding en uiteten gaan zijn.
nouja... zonder rijbewijs staat dat ding de hele dagen stil op een plekkiequote:Op woensdag 26 maart 2025 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel parkeerplekken je hebt
Ik zie geen enkele reden om ergens op te besparenquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou ja, ik weet wel waar ik op zou kunnen besparenMaar dat ga ik lekker niet doen.
![]()
![]()
Nee daarom, ik zie het wel waar ik kan besparen, maar ik zie de redenen nietquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele reden om ergens op te besparen
Nee ik eigenlijk ook niet. En heb ook geen ongezonde hobby's verder waarvan het beter zou zijn als ik ermee stop.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele reden om ergens op te besparen
Koop een biroquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
nouja... zonder rijbewijs staat dat ding de hele dagen stil op een plekkie
Oh, dat heb ik dan weer wel. Namelijk eten en drinken.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ik eigenlijk ook niet. En heb ook geen ongezonde hobby's verder waarvan het beter zou zijn als ik ermee stop.
Mensen staren me altijd aan hieromquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Uit eten, kleding, thuisbezorgd, boodschappen (ik flikker lukraak in de kar), streamingsabonnementen, zorgverzekering (dat extra extra pakket heb ik eigenlijk niet nodig en mijn aanbieder is eigenlijk ook wel velen te duur), auto (in principe kan ik met een minder zwaar gevaarte ook wel af), uitjes, vakanties, hotelovernachtingen, cadeau’s voor neefjes, nichtjes, familie e.d., te dure skincare, shampoo, douchegel.
Te veel eigenlijk.
Maar ik wil gewoon een beetje levennnnn
Nee, ik ook nietquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ik eigenlijk ook niet. En heb ook geen ongezonde hobby's verder waarvan het beter zou zijn als ik ermee stop.
komt vanzelf wel wat op mn pad waar ik mn geld aan kwijt kan.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Koop een biro![]()
Maar nee. Vakantie dan. Of een paard of een fiets of een keer 1e klas reizen omdat je daar gewoon zin in had. Maakt niet uit
Die leuke kassadame moet je ook niet in je kar gooien.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen staren me altijd aan hierom
Of een zwerm hysterische sprinkhanen, nog erger.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een paard kopen, dat wens je je ergste vijand nog niet toe
Ja, maar lekkerquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een roedel springstaartjes.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of een zwerm hysterische sprinkhanen, nog erger.
Waarschijnlijk omdat jij de boodschappen met schap en al in die kar maait.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vriendin van mij heeft er tweequote:Op woensdag 26 maart 2025 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
34 rivierkeienquote:
RIP spaarrekening.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vriendin van mij heeft er twee
True.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
wens haar sterktequote:Op woensdag 26 maart 2025 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Altijd genieten, nooit flexibel zijn (tenzij full pension) en als ze ziek zijn, dan is het helemaal feest.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
True.
Een vriendin had er vroeger 1. Wat een gezeik altijd
Of een Menhir !quote:
Ja, en de tandarts en de osteopaat.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beest krijgt zelfs behandelingen van een chiropractor
Zie nu een paard voor me met een beugeltjequote:Op woensdag 26 maart 2025 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, en de tandarts en de osteopaat.
Joejoe
Zijn dit niet gewoon puli’s?quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:29 schreef kwiwi het volgende:
Ik wil twee schaapjes, Walliser Schwarznasenschafen![]()
[ afbeelding ]
Die zijn lekker lief!quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:29 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, hebben ze... een beksperder..quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zie nu een paard voor me met een beugeltje
Een gezond paard ookquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een ziek paard is dus een financiele nachtmerrie
![]()
![]()
![]()
Ik zag trouwens voorbij komen dat ze het kiesstelsel voor de tweede kamer willen veranderen naar een regionaal model. Per provincie een regio.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:23 schreef Nattekat het volgende:
Vertegenwoordigers van de VS zijn in Groenland schijnbaar langs de deuren gegaan om iemand te vinden aan wie de vrouw van die idioot een bezoekje kon brengen.
Ze zijn echt wereldvreemd daar
What could possibly go wrong.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
Beetje Amerikaanse politiek proberen in te voeren hier
NSC plan; daarna net zoals in de VS winner takes it allquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zag trouwens voorbij komen dat ze het kiesstelsel voor de tweede kamer willen veranderen naar een regionaal model. Per provincie een regio.
Klinkt als een slecht idee. Weet niet hoe ze de zetelverdelingen willen doen, maar als Drenthe net zoveel kamerleden aan mag wijzen als Zuid-Holland gaat er iets fout.
Ja, de BTW op brok, hooi en bodembedekking is ook lekker omhoog gegaanquote:
Zag laatst ergens een filmpje van een die ging zwemmenquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hongaars merk. Dreadlockhondjes.
Mijn ex-schoonfamilie had er eentje. Wist alleen waar zijn voorkant zat omdat hij daarmee steeds in mijn enkels hingquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag laatst ergens een filmpje van een die ging zwemmen
quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Althans, ik hoop dat het zijn voorkant was
quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Althans, ik hoop dat het zijn voorkant was
quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
NSC plan; daarna net zoals in de VS winner takes it all
Oke gelukkig. Het gaat in ieder geval naar inwoner aantal zo te zien.quote:De districten komen overeen met de provincies en het aantal Kamerzetels dat per kiesdistrict beschikbaar is, hangt af van het aantal inwoners. Hoe meer inwoners een provincie heeft, hoe meer zetels daar te verkiezen zijn voor de Tweede Kamer. De resterende 25 zetels worden verdeeld op basis van een speciale berekeningsmethode.
* Gaat er ook even bij zittenquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk er even rustig over na.
*reikt glaasje water aan
Alsof zuid holland leuk stempubliek heeftquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zag trouwens voorbij komen dat ze het kiesstelsel voor de tweede kamer willen veranderen naar een regionaal model. Per provincie een regio.
Klinkt als een slecht idee. Weet niet hoe ze de zetelverdelingen willen doen, maar als Drenthe net zoveel kamerleden aan mag wijzen als Zuid-Holland gaat er iets fout.
Als je niet in domme mailtjes trapt ben je ook niet de doelgroep.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:36 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
spammers zijn steeds dommer
Nja, gaat er meer om dat er een hoop problemen in Amerika weg zouden gaan als drie mensen in een leeg grasveld niet evenveel representatie hebben in de senaat als miljoenen mensen in een andere staat.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alsof zuid holland leuk stempubliek heeft
Een collega van me heeft er eentje met dezelfde naam als een andere collega, soms best verwarrende gesprekkenquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heet je collega Amerigo?quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een collega van me heeft er eentje met dezelfde naam als een andere collega, soms best verwarrende gesprekken
quote:
quote:
Oogloze schapen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:29 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
I see what you did there.quote:
Die vind ze dan vast veel toffer en leuker.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik doe elk jaar een rondje bloesems met m'n moeder. Gaat ze dat nu ineens met m'n oom en tante doen.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik doe elk jaar een rondje bloesems met m'n moeder. Gaat ze dat nu ineens met m'n oom en tante doen.
Nee die heeft een normale mensennaam, dat paard heeft gewoon een rare naamquote:
Nou jaquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Paard Jan.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die heeft een normale mensennaam, dat paard heeft gewoon een rare naam
Bep?quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die heeft een normale mensennaam, dat paard heeft gewoon een rare naam
quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Niet op hakkenloop-les?quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paard Piet, Peter, Patrick, Pepijn en Polle gaan samen op spraakles.
Terechtquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die vind ze dan vast veel toffer en leuker.
Morgen wordt het mooi weer dus ik vraag of er iemand mee wil. Maar nee ze gaan vrijdag al met m'n oom en tante. En dan kan ik niet. Zaterdag ook niet. Dan zondag maar dan zijn zij al geweest natuurlijk. M'n zus wil wel maar die moet zondag werken. Dus ik ga wel in m'n eentje morgen.quote:
Meteen een kernonderzeeër kopen, of geheel Tanzania.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
M'n nieuwe CC is gearriveerd
Van de oude komt allemaal pluimpjes rook.
Ja, elke keer minstens een paar k uitgeven, gewoon omdat het kanquote:Op woensdag 26 maart 2025 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meteen een kernonderzeeër kopen, of geheel Tanzania.
Aiquote:Op woensdag 26 maart 2025 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijna heel Foqueville slaapt al.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allemaal harde werkers.quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou.quote:
Ik ben geen harde werker want parttimerquote:Op woensdag 26 maart 2025 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De harde werkers zijn juist allemaal nog wakker.
Paardtimerquote:Op woensdag 26 maart 2025 22:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben geen harde werker want parttimer
Ik beweeg ook maar af en toe wat met mijn muis en brom wat dikkerigs rond.quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben geen harde werker want parttimer
Hoor ik daar een Chinook ineens?quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik beweeg ook maar af en toe wat met mijn muis en brom wat dikkerigs rond.
Mijn bureau is daarom altijd leeg.quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoor ik daar een Chinook ineens?
Ik doe even de aanname dat het bureau niet leeg was, voordat er een bepaald event plaats vondquote:Op woensdag 26 maart 2025 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn bureau is daarom altijd leeg.
Gelukkig is dat mijn enige kleine afwijking.quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe even de aanname dat het bureau niet leeg was, voordat er een bepaald event plaats vond
Iets met maaiende armen enz ?
Vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig is dat mijn enige kleine afwijking.
Ik ben altijd een zonnestraaltje inderdaadquote:Op woensdag 26 maart 2025 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hard voor weinig, nooit chagrijnig
Ja, daar sta jij wel om bekend.quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben altijd een zonnestraaltje inderdaad![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar sta jij wel om bekend.
Als je zonnestraaltje opzoekt in het woordenboek, dan staat er een plaatje van jou bij.
Check.quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De harde werkers zijn juist allemaal nog wakker.
Raar joh.quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DGh5EzINNcE
Dit zou ik dus ook meteen spotten.
Je moet ook wel tunnelvisie hebben wil je het niet zienquote:Op woensdag 26 maart 2025 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DGh5EzINNcE
Dit zou ik dus ook meteen spotten.
zondag kun je GRMBLS ongelijk bewijzen, want die dag duurt maar 23 uurquote:Op woensdag 26 maart 2025 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
wat een achterlijk lange dag
inb4 @:LTVDK "een dag duurt altijd 24 uur hoor"
waarna ik hemen t.z.t. in elkaar ram!
Ugh korte dagquote:Op woensdag 26 maart 2025 22:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
zondag kun je GRMBLS ongelijk bewijzen, want die dag duurt maar 23 uur
Ugh.quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
zondag kun je GRMBLS ongelijk bewijzen, want die dag duurt maar 23 uur
Je had je auto dan beter bij mij in de straat kunnen zetten. Geen bevroren ruit te zien, alleen beslagenquote:
en hoe laat zou je wekker gaan?quote:Op donderdag 27 maart 2025 06:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik werd weer om half 6 wakker vanmorgen.
Ik ook, lag er wel om 22 uur in gisteren. Lekker even rustig koffie gedronken en de krant gelezen. Ben nu weer in even in bed gaan liggen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 06:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik werd weer om half 6 wakker vanmorgen.
Beetje maar het blijft kut en verdrietig.quote:Op donderdag 27 maart 2025 07:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Goedemorgen, gaat het al iets beter met je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |