Ik doe even de aanname dat het bureau niet leeg was, voordat er een bepaald event plaats vondquote:Op woensdag 26 maart 2025 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn bureau is daarom altijd leeg.
Gelukkig is dat mijn enige kleine afwijking.quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe even de aanname dat het bureau niet leeg was, voordat er een bepaald event plaats vond
Iets met maaiende armen enz ?
Vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig is dat mijn enige kleine afwijking.
Ik ben altijd een zonnestraaltje inderdaadquote:Op woensdag 26 maart 2025 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hard voor weinig, nooit chagrijnig
Ja, daar sta jij wel om bekend.quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben altijd een zonnestraaltje inderdaad![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar sta jij wel om bekend.
Als je zonnestraaltje opzoekt in het woordenboek, dan staat er een plaatje van jou bij.
Check.quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De harde werkers zijn juist allemaal nog wakker.
Raar joh.quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DGh5EzINNcE
Dit zou ik dus ook meteen spotten.
Je moet ook wel tunnelvisie hebben wil je het niet zienquote:Op woensdag 26 maart 2025 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DGh5EzINNcE
Dit zou ik dus ook meteen spotten.
zondag kun je GRMBLS ongelijk bewijzen, want die dag duurt maar 23 uurquote:Op woensdag 26 maart 2025 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
wat een achterlijk lange dag
inb4 @:LTVDK "een dag duurt altijd 24 uur hoor"
waarna ik hemen t.z.t. in elkaar ram!
Ugh korte dagquote:Op woensdag 26 maart 2025 22:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
zondag kun je GRMBLS ongelijk bewijzen, want die dag duurt maar 23 uur
Ugh.quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
zondag kun je GRMBLS ongelijk bewijzen, want die dag duurt maar 23 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |