Ik heb ook geen ervaring met xylofoons. Wel met xenofoobsquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:Budapestenaar
Maar die doet alleen badkamers in de avond.
Ik niet, dat scheelt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb best veel uurtjes slaap nodig
En hoe meer vissen, hoe groter de kans op kaviaar en hoe schoner het volkquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
elke graat gaat ze tellen en dan heeft ze vanzelf een vis bij elkaar
Nou ja, we naderen het puntmutsenuurtje.. dus wel een goed haakje.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ook geen ervaring met xylofoons. Wel met xenofoobs
Zelfde instrument maar dan zonder de zwarte noten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ook geen ervaring met xylofoons. Wel met xenofoobs
Ja, ik ga zo Star Trek kijkenquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, we naderen het puntmutsenuurtje.. dus wel een goed haakje.
Deze gaat op de plee,quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En hoe meer vissen, hoe groter de kans op kaviaar en hoe schoner het volk
Wel even ‘gr gr Ygritte’ er onder zettenquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze gaat op de plee,
Hoe groter de kans op kaviaar en hoe schoner het volk.
ik heb nog wel een stroopwafel voor jequote:Op woensdag 26 maart 2025 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, geen toastjes meer. Nou ja. Bedtijd zowat
Moest even opzoeken waar X ligt, had er nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:03 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb twee wekkertjes... op pagina 2 van mn 3 startschermen.
pagina 3 is vol met F1 widgets,
Pagina 1 is rustig nuttig ingedeeld
[ afbeelding ]
ja, wie heeft er nou niet zin in vakantie ?quote:
Uuuh NEIN, volgens het schema moet je nog ff zuipen vanavondquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, geen toastjes meer. Nou ja. Bedtijd zowat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |