quote:
Alsof ik niet kan schrijvenquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
48 keer gelezen, maar wat lees ik hier nou ?
Zo is het hier ook gegaan. Toen ik gergi net leerde kennen ging hij rond 23u/middernacht slapen. Inmiddels is het 2u eerder.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga tegenwoordig wat eerder naar bed toe aangezien ik neit meer echt slaap zodra Cali naar haar werk is. Fijn als om 5 de wekker gaat
49 wekkers gaat nog wel, maar ik vind 1440 wekkers echt een tikkeltje overdrevenquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je 1440 wekkers er op hebt staan is nog beter
5:35quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe laat de wekker gaat
Kwiwi is de graatmeterquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
48 keer gelezen, maar wat lees ik hier nou ?
Wat staat hier?quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Alsof ik niet kan schrijven![]()
Misschien als ik in wat rustiger vaarwater ben dat ik weer gewoon in slaap val zodra ik me omdraai.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is heel ongezond als je je niet aan je natuurlijke bioritme houdt
Mijn wekker stond op 6.30 en ik ging zo rond Ygritte -tijd slapen.quote:
Dan lok je hem met sjarratelles zeker?quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo is het hier ook gegaan. Toen ik gergi net leerde kennen ging hij rond 23u/middernacht slapen. Inmiddels is het 2u eerder.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan lok je hem met sjarratelles slaapsokken zeker?
elke graat gaat ze tellen en dan heeft ze vanzelf een vis bij elkaarquote:
Ik ben uniek, ik wist het wel.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, bij mij is 'bestand opslaan' meestal een moment dat mn werkdag wél klaar is![]()
en ja, echt alleen jij kunt niet plannen
Ik heb dit mijn hele leven geloof ik nog nooit gehadquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien als ik in wat rustiger vaarwater ben dat ik weer gewoon in slaap val zodra ik me omdraai.
Ik heb best veel uurtjes slaap nodigquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn wekker stond op 6.30 en ik ging zo rond Ygritte -tijd slapen.
Ik heb ook geen ervaring met xylofoons. Wel met xenofoobsquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:Budapestenaar
Maar die doet alleen badkamers in de avond.
Ik niet, dat scheelt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb best veel uurtjes slaap nodig
En hoe meer vissen, hoe groter de kans op kaviaar en hoe schoner het volkquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
elke graat gaat ze tellen en dan heeft ze vanzelf een vis bij elkaar
Nou ja, we naderen het puntmutsenuurtje.. dus wel een goed haakje.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ook geen ervaring met xylofoons. Wel met xenofoobs
Zelfde instrument maar dan zonder de zwarte noten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ook geen ervaring met xylofoons. Wel met xenofoobs
Ja, ik ga zo Star Trek kijkenquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, we naderen het puntmutsenuurtje.. dus wel een goed haakje.
Deze gaat op de plee,quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En hoe meer vissen, hoe groter de kans op kaviaar en hoe schoner het volk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |