ow ja... ik anonimiseer mn jumbo en ah kaarten... maar niet mn locatiequote:Op woensdag 26 maart 2025 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moest even opzoeken waar X ligt, had er nog nooit van gehoord
Ik heb alleen nog geen inspiratie waar naartoe en zoquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ja, wie heeft er nou niet zin in vakantie ?
Geen idee, moet maar eens verlof gaan aanvragenquote:
In hoeveel tijd?quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:05 schreef Nizno het volgende:
ow en 3475,04 is mijn besparing!!!
4067 euro is met een inflaiecorrectie van de duurdere pakjes peuken
Toen ik ooit een keer zei dat ik naar de zon wilde, toen werd ik uitgelachen, omdat diegene letterlijk dacht dat ik naar de zon wilde.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog geen inspiratie waar naartoe en zo
Naast Gelen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moest even opzoeken waar X ligt, had er nog nooit van gehoord
een jaar op 10 dagen naquote:
Niet hier in de achtertuin helaas.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:09 schreef Ygritte het volgende:
Jooo wie het leuk vind, op sommige plekken in NL kun je nnnuuuuu weer het noorderlicht fotograferen.
en Groenenquote:
Een halfleeg potje appelmoes in je noodpakket lijkt me niet handigquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-noodpakket-a4887216
Leerzaam.
Ben net binnenquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:09 schreef Ygritte het volgende:
Jooo wie het leuk vind, op sommige plekken in NL kun je nnnuuuuu weer het noorderlicht fotograferen.
hier zitten te veel huizen in de weg voor een foto en heb aan de achterkant geen raam bovenquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien niet met het blote oog te zien maar wel op een foto.
elke dag is er 1quote:
Bij sommige mensen brand het lampje gewoon net iets minder hard dan bij anderen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen ik ooit een keer zei dat ik naar de zon wilde, toen werd ik uitgelachen, omdat diegene letterlijk dacht dat ik naar de zon wilde.
![]()
![]()
![]()
Die plekken zijn zeker allemaal buiten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:09 schreef Ygritte het volgende:
Ja, ik zie hier eerder de oranje gloed van Rotterdam dan het noorderlichtquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En misschien te veel licht?
Hier is het redelijk donker.
Ga je dan op twee fietsen tegelijk?quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij sommige mensen brand het lampje gewoon net iets minder hard dan bij anderen.
Ik wil gewoon een weekje even niks, beetje touren met de fietsen en mn gezicht volduwen.
En misschien wat handbal kijken
Zo’n besparingsmeter lijkt mij wel motiverend. Kan je na een jaar toch goed van op vakantie of een autootje van kopen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
elke dag is er 1
soms heb ik echt gewoon zin in een peuk. Maar ik ga rustig een dagje verder tot dus ver
quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:09 schreef Ygritte het volgende:
Ja als ik hier het noorderlicht kan zien moet ik me zorgen gaan maken denk ik.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik zie hier eerder de oranje gloed van Rotterdam dan het noorderlicht
Hoe raadt je het?quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die plekken zijn zeker allemaal buiten.
Neuh, maar ik twijfel soms wel om er meer dan 1 mee te nemenquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je dan op twee fietsen tegelijk?
Inb4 bij jou brandt het lampje ook niet zo hard
Maar goed, dat heb ik ook nooit beweerd
Interessant. Vraag me wel af waarom ze toch besluit het brandalarm uit te zetten, lijkt me onnodig voor het experiment.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-noodpakket-a4887216
Leerzaam.
Ik weet niet hoe goed je kan buigen?quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die plekken zijn zeker allemaal buiten.
Hoeveel fietsen heb je in totaal?quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neuh, maar ik twijfel soms wel om er meer dan 1 mee te nemen
een oottootje lijkt me zonde van een parkeerplekquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo’n besparingsmeter lijkt mij wel motiverend. Kan je na een jaar toch goed van op vakantie of een autootje van kopen.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, ik heb er verder ook 3, maar goed.. dat maakt verder niet uit
Hmm, 4 maar ik tel er eigenlijk maar 2 echt mee.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel fietsen heb je in totaal?
Ben je weer aan het nadenken?quote:
Ligt er aan hoeveel parkeerplekken je hebtquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
een oottootje lijkt me zonde van een parkeerplek
Waar zou je op kunnen besparen? Zat even te denken, maar zou hier alleen op kleding en uiteten gaan zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo’n besparingsmeter lijkt mij wel motiverend. Kan je na een jaar toch goed van op vakantie of een autootje van kopen.
Ja.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je weer aan het nadenken?
Ik ga al te weinig uit etenquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar zou je op kunnen besparen? Zat even te denken, maar zou hier alleen op kleding en uiteten gaan zijn.
Zo'n Urban Arrowquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja.![]()
Heb je ook een bakfiets voor de caafs?
Ja dat geloven we nu niet meer.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee, die heb ik niet.
Even voor de duidelijkheid
Neusjes in de windquote:
quote:
Uit eten, kleding, thuisbezorgd, boodschappen (ik flikker lukraak in de kar), streamingsabonnementen, zorgverzekering (dat extra extra pakket heb ik eigenlijk niet nodig en mijn aanbieder is eigenlijk ook wel velen te duur), auto (in principe kan ik met een minder zwaar gevaarte ook wel af), uitjes, vakanties, hotelovernachtingen, cadeau’s voor neefjes, nichtjes, familie e.d., te dure skincare, shampoo, douchegel.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar zou je op kunnen besparen? Zat even te denken, maar zou hier alleen op kleding en uiteten gaan zijn.
nouja... zonder rijbewijs staat dat ding de hele dagen stil op een plekkiequote:Op woensdag 26 maart 2025 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel parkeerplekken je hebt
Ik zie geen enkele reden om ergens op te besparenquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou ja, ik weet wel waar ik op zou kunnen besparenMaar dat ga ik lekker niet doen.
![]()
![]()
Nee daarom, ik zie het wel waar ik kan besparen, maar ik zie de redenen nietquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele reden om ergens op te besparen
Nee ik eigenlijk ook niet. En heb ook geen ongezonde hobby's verder waarvan het beter zou zijn als ik ermee stop.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele reden om ergens op te besparen
Koop een biroquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
nouja... zonder rijbewijs staat dat ding de hele dagen stil op een plekkie
Oh, dat heb ik dan weer wel. Namelijk eten en drinken.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ik eigenlijk ook niet. En heb ook geen ongezonde hobby's verder waarvan het beter zou zijn als ik ermee stop.
Mensen staren me altijd aan hieromquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Uit eten, kleding, thuisbezorgd, boodschappen (ik flikker lukraak in de kar), streamingsabonnementen, zorgverzekering (dat extra extra pakket heb ik eigenlijk niet nodig en mijn aanbieder is eigenlijk ook wel velen te duur), auto (in principe kan ik met een minder zwaar gevaarte ook wel af), uitjes, vakanties, hotelovernachtingen, cadeau’s voor neefjes, nichtjes, familie e.d., te dure skincare, shampoo, douchegel.
Te veel eigenlijk.
Maar ik wil gewoon een beetje levennnnn
Nee, ik ook nietquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ik eigenlijk ook niet. En heb ook geen ongezonde hobby's verder waarvan het beter zou zijn als ik ermee stop.
komt vanzelf wel wat op mn pad waar ik mn geld aan kwijt kan.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Koop een biro![]()
Maar nee. Vakantie dan. Of een paard of een fiets of een keer 1e klas reizen omdat je daar gewoon zin in had. Maakt niet uit
Die leuke kassadame moet je ook niet in je kar gooien.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen staren me altijd aan hierom
Of een zwerm hysterische sprinkhanen, nog erger.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een paard kopen, dat wens je je ergste vijand nog niet toe
Ja, maar lekkerquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een roedel springstaartjes.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of een zwerm hysterische sprinkhanen, nog erger.
Waarschijnlijk omdat jij de boodschappen met schap en al in die kar maait.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vriendin van mij heeft er tweequote:Op woensdag 26 maart 2025 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
34 rivierkeienquote:
RIP spaarrekening.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vriendin van mij heeft er twee
True.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
wens haar sterktequote:Op woensdag 26 maart 2025 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vriendin van mij heeft er twee
Altijd genieten, nooit flexibel zijn (tenzij full pension) en als ze ziek zijn, dan is het helemaal feest.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
True.
Een vriendin had er vroeger 1. Wat een gezeik altijd
Of een Menhir !quote:
Ja, en de tandarts en de osteopaat.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beest krijgt zelfs behandelingen van een chiropractor
Zie nu een paard voor me met een beugeltjequote:Op woensdag 26 maart 2025 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, en de tandarts en de osteopaat.
Joejoe
Zijn dit niet gewoon puli’s?quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:29 schreef kwiwi het volgende:
Ik wil twee schaapjes, Walliser Schwarznasenschafen![]()
[ afbeelding ]
Die zijn lekker lief!quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:29 schreef kwiwi het volgende:
Ik wil twee schaapjes, Walliser Schwarznasenschafen![]()
[ afbeelding ]
Ja, hebben ze... een beksperder..quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zie nu een paard voor me met een beugeltje
Een gezond paard ookquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een ziek paard is dus een financiele nachtmerrie
![]()
![]()
![]()
Ik zag trouwens voorbij komen dat ze het kiesstelsel voor de tweede kamer willen veranderen naar een regionaal model. Per provincie een regio.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:23 schreef Nattekat het volgende:
Vertegenwoordigers van de VS zijn in Groenland schijnbaar langs de deuren gegaan om iemand te vinden aan wie de vrouw van die idioot een bezoekje kon brengen.
Ze zijn echt wereldvreemd daar
What could possibly go wrong.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
Beetje Amerikaanse politiek proberen in te voeren hier
NSC plan; daarna net zoals in de VS winner takes it allquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zag trouwens voorbij komen dat ze het kiesstelsel voor de tweede kamer willen veranderen naar een regionaal model. Per provincie een regio.
Klinkt als een slecht idee. Weet niet hoe ze de zetelverdelingen willen doen, maar als Drenthe net zoveel kamerleden aan mag wijzen als Zuid-Holland gaat er iets fout.
Ja, de BTW op brok, hooi en bodembedekking is ook lekker omhoog gegaanquote:
Zag laatst ergens een filmpje van een die ging zwemmenquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hongaars merk. Dreadlockhondjes.
Mijn ex-schoonfamilie had er eentje. Wist alleen waar zijn voorkant zat omdat hij daarmee steeds in mijn enkels hingquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag laatst ergens een filmpje van een die ging zwemmen
quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Althans, ik hoop dat het zijn voorkant was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |