OMG je kijkt al jaren dit spelletje om ons hier te vertellen dat.....quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:23 schreef czvt het volgende:
[..]
Om dit aan te kaarten i.p.v. als een dooie mus te kijken.
Sharice houdt niet van kaarten. Ze zat bij Milena ook altijd gewoon op de bank te kijken. Er wordt nu wel heel erg gezocht om Sharice af te brandenquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:21 schreef zodeju het volgende:
Jemig. hoe kinderachtig ligt ze op die bank te kijken naar de anderen....
quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je hebt er ook al kamervragen over ingediend neem ik aan??
quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
De regie bepaald wat ze laten zien met 2 streamsquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:24 schreef Cupfighter het volgende:
Niet 1 iemand maar er zijn 3 personen die zich regelmatig wat toestoppen qua eten/snacks/snoep
Dat was duidelijk en regelmatig op de streams te zien
Zag haar toch heel veel met de mannen kaarten als de vrouwen bezig waren met hun make up.quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sharice houdt niet van kaarten. Ze zat bij Milena ook altijd gewoon op de bank te kijken. Er wordt nu wel heel erg gezocht om Sharice af te branden
en zelfs de opdracht meekregen van de kartelbaas : "wel snoep achterover drukken "quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:24 schreef Cupfighter het volgende:
Niet 1 iemand maar er zijn 3 personen die zich regelmatig wat toestoppen qua eten/snacks/snoep
Ik heb beter gekeken, ze deden het allemaal vooral Elsa, onder haar bed is echt heel veel gevonden, toen ze weg wasquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:24 schreef Cupfighter het volgende:
Ze kan nu ook erbij gaan zitten, hoef je niet mee te doen. Het is jammer dat ze zich nu zo afzondert, maar dat moet ze zelf weten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sharice houdt niet van kaarten. Ze zat bij Milena ook altijd gewoon op de bank te kijken. Er wordt nu wel heel erg gezocht om Sharice af te branden
Klopt, Wicky heeft het later lachend verteldquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik heb beter gekeken, ze deden het allemaal vooral Elsa, onder haar bed is echt heel veel gevonden, toen ze weg was
Ik zeg niet dat ze nooit kaart. Ze houdt er niet van. Dat heeft ze ook vaak genoeg hardop gezegd.quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zag haar toch heel veel met de mannen kaarten als de vrouwen bezig waren met hun make up.
Ja in een online gesprek op instaquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, Wicky heeft het later lachend verteld
Die heeft matti nu in gedachten al 100 x vermoordquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:19 schreef Ireth het volgende:
Ah sharice zit ook gezellig in de woonkamer zie ik
Ik kijk liever en geef een persoonlijke mening dan dat ik een ondertiteling geef van de beelden.quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh je had dit eerdere seizoenen al vastgesteld, en toch blijf je kijken... en mededelen dat het allemaal niet Fair is
Tot dit verlaag ik mezelf voor geen meter. Ik leef niet in een bubbel/wolk.quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jane heeft net haar buikje rond gegetenquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:30 schreef greysbones het volgende:
Dek telde tafel binnen 5 minuten
Ik zal jullie niet teleurstellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |