Welja als je het dieet aflast, doe het dan goed!quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jane heeft net haar buikje rond gegeten![]()
Nee, die zullen ook wel op voorkeur uitgezocht worden als dat zou gebeurenquote:
Tja dan nu op dieet 😜🤣quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jane heeft net haar buikje rond gegeten![]()
Na 3 minuten zitten ze al klaar te wachten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:30 schreef Jackiegekkie het volgende:
BB:
Bewoners, dek de tafel binnen 5 minuten.
Ik zal jullie niet teleurstellen
Er komt eten. Als iemand van dat kartel het moet pakken dan zal er eerst wel het een en ander achterover gedrukt worden voor vanavond zonder Sharice en Jane.quote:
Nou ja, voorlopig is er nog niksquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:38 schreef Lrod01 het volgende:
Meest suffe BB ooit. Op enkele weken na krijgen ze daar alles wat hun hartje begeert. Eten is daar letterlijk in overvloed.
Grappig hoe een bewoner nooit ff me-time en een eigen wil wordt gegund en altijd overal bij moet zitten want anders ‘zonder je je af’quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze kan nu ook erbij gaan zitten, hoef je niet mee te doen. Het is jammer dat ze zich nu zo afzondert, maar dat moet ze zelf weten.
Neenee hequote:Op woensdag 26 maart 2025 16:43 schreef Willewa het volgende:
[ afbeelding ][/url
Niels is daar denk ik. Komt ie eten brengen?
Ligt eraan welke bewonerquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:42 schreef Willewa het volgende:
[..]
Grappig hoe een bewoner nooit ff me-time en een eigen wil wordt gegund en altijd overal bij moet zitten want anders ‘zonder je je af’
Zou zomaar kunnen. Denk i.c.m een freeze.quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:43 schreef Willewa het volgende:
[ afbeelding ]
Niels is daar denk ik. Komt ie eten brengen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |