SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey Rob, verkeerde account?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:56 schreef ToT het volgende:
Ja ik ga hier ook mokerhard liggen meuren!Prettige voortplanting hier!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Wat is daarmeequote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh, ik dacht @Rob ... sorryquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dit zegt @:ToT zo ongeveer elke avond
hoe heet die docu over die doorgedraaide vloggers?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wadoejequote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ben even serieus uit het veld geslagen nu.![]()
JIJ? Uit het veld geslagen?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik ben even serieus uit het veld geslagen nu.
wie deed dat?![]()
Echt... whutquote:![]()
Ik zag Monitor....quote:
Een gemiddelde maand heeft 30 dagen, jij hebt hier 10k posts. Dat zijn er 333,33333333 per dag. De fuck!!! Had het niet eerder uitgerekend.Lach met een schone bips![]()
Ja, nou... je maakt deze expres.quote:
Ik weet het wel!!!![]()
![]()
ow @JustinK is de schuldigequote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zag Monitor....
Een gemiddelde maand heeft 30 dagen, jij hebt hier 10k posts. Dat zijn er 333,33333333 per dag. De fuck!!! Had het niet eerder uitgerekend.![]()
![]()
Oh maar dit was een rustige maand hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zag Monitor....
Een gemiddelde maand heeft 30 dagen, jij hebt hier 10k posts. Dat zijn er 333,33333333 per dag. De fuck!!! Had het niet eerder uitgerekend.![]()
Gaat het niet eens tijd worden dat een forum interviewer een interview met je doet?quote:Lach met een schone bips![]()
Nee man, laat mij gewoon rustig bolkenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gaat het niet eens tijd worden dat een forum interviewer een interview met je doet?![]()
Nou ja, denk dat de wereld wel benieuwd is naar je toewijding en doorzettingsvermogen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee man, laat mij gewoon rustig bolkenLach met een schone bips![]()
Nee straks komt het nog uit dat het allemaal gewoon een botje isquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, denk dat de wereld wel benieuwd is naar je toewijding en doorzettingsvermogen.![]()
Ow ja, want dat zou lastig te detecteren zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee straks komt het nog uit dat het allemaal gewoon een botje is
Lach met een schone bips![]()
ik ga naar boven denk ikWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
nou enquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zag Monitor....
Een gemiddelde maand heeft 30 dagen, jij hebt hier 10k posts. Dat zijn er 333,33333333 per dag. De fuck!!! Had het niet eerder uitgerekend.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh maar dit was een rustige maand hoor
in je pyjama?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh ik kijk daar helemaal niet raar van opquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee boeit mij ook niet, was juist meer van... WHUTT??
Ik speel helemaal niet om te winnen joh, ik wil gewoon ouwehoeren. Maar zag het aantal posts en dacht huh.... ff uitrekenen. Dat is best veelquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ik kijk daar helemaal niet raar van op
opwindendquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
dat snap ik, maar nog kijk ik daar niet raar van opquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik speel helemaal niet om te winnen joh, ik wil gewoon ouwehoeren. Maar zag het aantal posts en dacht huh.... ff uitrekenen. Dat is best veel![]()
je weet wel wat ik nodig heb he?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ah ik zie jouw post aantal. Dan snap ik het wel
Ik vind knap.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat snap ik, maar nog kijk ik daar niet raar van op
En nu echt bed tijd maar weer, de avonden gaan te snel en de dagen te langzaam
Ja ik ben onderwegquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: