SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Gezien de TT, duidelijk opgekropte frustraties. Gewoon even lekker gillen en het hier in een spoiler posten.quote:![]()
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Gezien de TT, duidelijk opgekropte frustraties. Gewoon even lekker gillen en het hier in een spoiler posten.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Opgelucht?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH![]()
Che confusione, sarà perché ti amo
È un'emozione che cresce piano piano
Stringimi forte e stammi più vicino
Se ci sto bene, sarà perché ti amo
… Io canto al ritmo del dolce tuo respiro
È primavera, sarà perché ti amo
Cade una stella, ma dimmi dove siamo
Che te ne frega, sarà perché ti amo
… E vola, vola, si sa
Sempre più in alto si va
E vola, vola con me
Il mondo è matto perché
E se l'amore non c'è
Basta una sola canzone
Per far confusione fuori e dentro di teThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAHHHH!!!!!!quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Gezien de TT, duidelijk opgekropte frustraties. Gewoon even lekker gillen en het hier in een spoiler posten.Ja what is het nou?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:48 schreef devzero het volgende:
[..]
"geen drama aub" is waarschijnlijk al honderden keren gebruikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Sow hequote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAHHHH!!!!!!![]()
Lekker even gillenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Ja what is het nou?
Ik wilde je hier even over bellen, maar kennelijk had je stiekem kree's nummer gegeven ipv je eigen. Direct maar opgehangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de telefoon![]()
Goede toevoegingquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wilde je hier even over bellen, maar kennelijk had je stiekem kree's nummer gegeven ipv je eigen. Direct maar opgehangen
de telefoon
nou zegquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wilde je hier even over bellen, maar kennelijk had je stiekem kree's nummer gegeven ipv je eigen. Direct maar opgehangen
de telefoonWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bang voor elkaarquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat moet wel met zo'n titel als ScreamTrust nobody![]()
Altijd het zelfde.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Logisch wel. Er is maar 1 stukje taart over en geen van 2 wil delen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Die haalt z'n neus er voor op!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Die aan de rechterkant heeft zelfs geen neus!![]()
Ik zie maar één persoonWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
J'me tire, me demande pas pourquoi j'suis parti sans motif
Parfois je sens mon c½ur qui s'endurcit
C'est triste à dire mais plus rien n'm'attriste
Laisse-moi partir loin d'ici
Pour garder l'sourire, je me disais qu'y'a pire
Si c'est comme ça, bah fuck la vie d'artiste
Je sais qu'ça fait cliché d'dire qu'on est pris pour cible
Mais j'veux l'dire juste pour la rimeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je t'aime, je t'aime
Oh oui, je t'aime
Moi non plus
Oh, mon amour
Comme la vague irrésolue
Je vais, je vais et je viens
Entre tes reins
Je vais et je viens
Entre tes reins
Et je me retiens![]()
Je wil WAT met @JustinK ?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:56 schreef greysbones het volgende:
J'me tire, me demande pas pourquoi j'suis parti sans motif
Parfois je sens mon c½ur qui s'endurcit
C'est triste à dire mais plus rien n'm'attriste
Laisse-moi partir loin d'ici
Pour garder l'sourire, je me disais qu'y'a pire
Si c'est comme ça, bah fuck la vie d'artiste
Je sais qu'ça fait cliché d'dire qu'on est pris pour cible
Mais j'veux l'dire juste pour la rime![]()
![]()
Was wel even verfrissend die regen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
nou inderdaad zegquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hanky panky, met een stomme h.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Oef dat gaat veel te snel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
oeeeeeeeeeh fittieWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat heb ik uit te leggen aan die vogel?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:59 schreef maily het volgende:
[..]
ja daar sta je dan, leg dat maar eens uit aan @:KissingBird![]()
niet geklikt.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:59 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Zou het probleem dan eindelijk opgelost zijn?
waar gaat het over?![]()
Écoutez-moiquote:
Moi, la chanteuse à demi
Parlez de moi
À vos amours, à vos amis
Parlez-leur de cette fille aux yeux noirs
Et de son rêve fou
Moi, c'que j'veux, c'est écrire des histoires
Qui arrivent jusqu'à vous
C'est tout
Voilà, voilà, voilà
Voilà qui je suis
Me voilà, même si
Mise à nu, j'ai peur, oui
Me voilà dans le bruit
Et dans le silenceThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
que?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:59 schreef maily het volgende:
[..]
ja daar sta je dan, leg dat maar eens uit aan @:KissingBirdSmile, it's free therapy.![]()
snaperookniksvanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wat heb ik uit te leggen aan die vogel?Smile, it's free therapy.![]()
's Werelds meest beruchte nuissance streamer.quote:
Die klootviool is in diverse landen geweest om er mensen het bloed onder de nagels vandaan te halen.
Heeft in Japan 3 maand in de bak gezeten, maar in het algemeen komt hij er met een welgemeende "Foei!" van af en gaat vervolgens een ander land verzieken.
Diverse landen hebben hun regels voor buitenlanders flik aangescherpt vanwege figuren die als hem willen zijn.![]()
Welke vogel? Pino?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Excusez-moi, I don't speak
Asshole, oui, you heard me
Watch your tone, c'est la vie, my baby
Kiss my mwah, bon appétit
Messing around where ya eat
Wanna taste my bonbon, mon chéri?
Bon voyage
You're done, so don't even start
Giving you until trois
To translate this
Je ne sais quoi
Can't handle this, oh la-la
And I know I should watch my language
Pardon my French, but adieu
I don't want to rendezvous
No, thank you, merci beaucoup
Excusez-moi, but
Pardon my French, but adieu
Think I'm having déjà vu
I'll ask again, parlez-vous?
Pardon my French, but fuck youI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Shhhh Shhhhquote:
It's, oh, so quiet
Shhhh Shhhh
It's, oh, so still
Shhhh Shhhh
You're all alone
Shhh Shhh
And so peaceful until...Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
okequote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
's Werelds meest beruchte nuissance streamer.
Die klootviool is in diverse landen geweest om er mensen het bloed onder de nagels vandaan te halen.
Heeft in Japan 3 maand in de bak gezeten, maar in het algemeen komt hij er met een welgemeende "Foei!" van af en gaat vervolgens een ander land verzieken.
Diverse landen hebben hun regels voor buitenlanders flik aangescherpt vanwege figuren die als hem willen zijn.![]()
Bwork!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Shhhh Shhhh
It's, oh, so quiet
Shhhh Shhhh
It's, oh, so still
Shhhh Shhhh
You're all alone
Shhh Shhh
And so peaceful until...![]()
![]()
Laat die klokken maar luiden van Leeuwarden tot IJmuiden
Ik zal de tent met vuurwerk aanduiden
Zodat niemand kan verdwalen, ik zal je warm onthalen
Op de mooiste vertellingen en spannendste verhalen
Over levensechte shit en echter kan het niet
Emcees let goed op, 't is weg voor je 't ziet
En doorhebt, mijn shit is doeltreffend als Norit
Te mooi om waar te zijn, dus check 't en hoor 't
Galmen in de ruimte, het zal op je afkaatsen
Ik ben als een reisgids en breng je op vele plaatsen
Van mijn menselijke brein en mijn belevenis
Mijn shit maakt jou deel uit van hoe mijn leven is
Yo De Echte Shit was een voorproef van hetgeen
In petto voor jou staat en iedereen om je heen
Ik ben ervan overtuigd dat wat wij gaan bereiken
Emcees met argusogen zullen bekijken![]()
Elke versie!quote:
Simon and Garfunkel, of Disturbed, vind ze beiden wel mooiI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
An old man turned ninety-eight
He won the lottery and died the next day
It's a black fly in your Chardonnay
It's a death row pardon two minutes too late
And isn't it ironic... don't you think
It's like rain on your wedding day
It's a free ride when you've already paid
It's the good advice that you just didn't take
And who would've thought... it figuresThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
it's like 10.000 knives when all you need is a spoonquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:05 schreef greysbones het volgende:
And who would've thought... it figures
@JustinK![]()
Oh haiquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
En de versie van die meneer waarvan ik net een duet heb gepost met Floortje?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Elke versie!
Simon and Garfunkel, of Disturbed, vind ze beiden wel mooi(Maar die is gebaseerd op Disturbed uiteraard.)
![]()
two minutes too late @JustinKquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:05 schreef greysbones het volgende:
And who would've thought... it figures![]()
Ironisch liedje welquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:05 schreef greysbones het volgende:
And who would've thought... it figuresI'm surrounded by morons!
Anders omquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:06 schreef maily het volgende:
[..]
it's like 10.000 knives when all you need is a spoon
@:JustinK
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
las innestelingquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:05 schreef greysbones het volgende:
And who would've thought... it figures
Hier te zien met Snape.![]()
![]()
Ironisch welquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:06 schreef maily het volgende:
[..]
it's like 10.000 knives when all you need is a spoon
@:JustinK![]()
Van Henk? Die versie ken ik nietquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
En de versie van die meneer waarvan ik net een duet heb gepost met Floortje?(Maar die is gebaseerd op Disturbed uiteraard.)
Vraag me nu vooral af wie die dom kijkende gozer naast ons Cement isquote:I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Spookrijders zijn terug net als Schwarzenegger
Ik sta op als een dakdekker 't is Clyde de micchecker
Een beetje vreemd maar wel lekker als Rivella
M'n raps zijn nog vetter dit jaar dan de snacks van Barbarella
Of Febo he yo Cliff drop die beats zo
Zoals een B boy 't wil horen op zijn stereotoren
Op ieder podium zie je mijn voetsporen
Een betere rapper is een embryo hij moet nog worden geboren
Zie het als een oorbel en knoop het goed in je oren
Spring liever zonder helm van de Franse Eiffeltoren
Of bind een rooie zakdoek aan een Spaanse stierhoren
Dan mij proberen te dissen yo je gaat je vergissen![]()
Ik word al 20 jaar lastiggevallen omdat het een malapropisme zou zijn", zegt de zangeres tijdens haar Spotify Landmark session. Morissette vertelt dat ze tijdens het schrijven van Ironic helemaal niet bezig was met de details van de songtekst of "perfect" zijn. "Ik zie woorden als verf, dus speel ik ermee. Ik gebruik de hele tijd woorden die niet in het woordenboek staan, dus voor ons was het gewoon elkaar aan het lachen maken."quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
De ironie is dat de hele tekst geen kut met ironie te maken heeft!
Maar door de jaren heen verandert de definitie van het woord ironisch. En hoewel het nummer aanvankelijk veel kritiek krijgt, legt Morissette uit dat de reactie op het nummer daardoor verzacht. "Er kwamen mensen naar me toe die me het woordenboek lieten zien en zeiden: 'Zie je wel, het is ironisch!'"Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Doe jezelf geen pijn, er zijn andere optiesquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vertelquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doe jezelf geen pijn, er zijn andere opties![]()
![]()
Ikquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doe jezelf geen pijn, er zijn andere opties
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik word al 20 jaar lastiggevallen omdat het een malapropisme zou zijn", zegt de zangeres tijdens haar Spotify Landmark session. Morissette vertelt dat ze tijdens het schrijven van Ironic helemaal niet bezig was met de details van de songtekst of "perfect" zijn. "Ik zie woorden als verf, dus speel ik ermee. Ik gebruik de hele tijd woorden die niet in het woordenboek staan, dus voor ons was het gewoon elkaar aan het lachen maken."
Maar door de jaren heen verandert de definitie van het woord ironisch. En hoewel het nummer aanvankelijk veel kritiek krijgt, legt Morissette uit dat de reactie op het nummer daardoor verzacht. "Er kwamen mensen naar me toe die me het woordenboek lieten zien en zeiden: 'Zie je wel, het is ironisch!'"Okee dan!
![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:23 schreef HappyCharly het volgende:
Kan iemand een kleine van dit maken?![]()
![]()
Niemand wet dat ik heer bin
ik bin eigenlijk urges anders hin
niemand wet ‘t van ow en van meej
wat weej doon is neet zo sleum
ik hald van eur en geej van eum
mar als geej naar meej lacht
als geej nar meej lacht
als geej aan meej denkt
als geej op meej wacht
als geej op meej wacht
als geej nar meej wenktI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:26 schreef MizzezAmy het volgende:
Niemand wet dat ik heer bin
ik bin eigenlijk urges anders hin
wat weej doon is neet zo sleum
ik hald van eur en geej van eum
mar als geej naar meej lacht
als geej nar meej lacht
als geej aan meej denkt
als geej op meej wacht
als geej op meej wacht
als geej nar meej wenkt![]()
![]()
Unpleasant astonished an diminution up partiality. Noisy an their of meant. Death means up civil do an offer wound of. Called square an in afraid direct. Resolution diminution conviction so mr at unpleasing simplicity no. No it as breakfast up conveying earnestly immediate principle. Him son disposed produced humoured overcame she bachelor improved. Studied however out wishing but inhabit fortune windows.
Comfort reached gay perhaps chamber his six detract besides add. Moonlight newspaper up he it enjoyment agreeable depending. Timed voice share led his widen noisy young. On weddings believed laughing although material do exercise of. Up attempt offered ye civilly so sitting to. She new course get living within elinor joy. She her rapturous suffering concealed.
Extremity sweetness difficult behaviour he of. On disposal of as landlord horrible. Afraid at highly months do things on at. Situation recommend objection do intention so questions. As greatly removed calling pleased improve an. Last ask him cold feel met spot shy want. Children me laughing we prospect answered followed. At it went is song that held help face.![]()
I caught you cheating
You had the nerve to say you're sleeping
Just not with her, but tell your friends
That I'll be lost without you
And I'll admit it
Sometimes I miss when we were in it
So I made a list so I never forget
All the things I hate about you
Ten, you're selfish, nine, you're jaded
Eight, the dumbest guy I dated
Seven, talk a big game 'til you're naked
Only six seconds, and I had to fake it
Five, you're toxic,
four, can't trust you
Three, you still got mommy issues
Two years of your bullshit I can't undo
One, I hate the fact that you made me love youI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Vetgedrukt, schuin, onderstreept, doorstreept, subscript, superscriptquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dat betekent![]()
![]()
Honey came in and she caught me red-handedquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:29 schreef MizzezAmy het volgende:
I caught you cheating
You had the nerve to say you're sleeping
Just not with her, but tell your friends
That I'll be lost without you
And I'll admit it
Sometimes I miss when we were in it
So I made a list so I never forget
All the things I hate about you
Ten, you're selfish, nine, you're jaded
Eight, the dumbest guy I dated
Seven, talk a big game 'til you're naked
Only six seconds, and I had to fake it
Five, you're toxic,
four, can't trust you
Three, you still got mommy issues
Two years of your bullshit I can't undo
One, I hate the fact that you made me love you
Creepin' with the girl next door
Picture this, we were both butt naked
Bangin' on the bathroom floor
How could I forget that I had
Given her an extra key?
All this time she was standin' there
She never took her eyes off me![]()
ohhhh wistniet hoera dus je hoeft niet ub erbij te typenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vetgedrukt, schuin, onderstreept, doorstreept, subscript, superscriptTrust nobody![]()
?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:30 schreef StevenHyde het volgende:
Een letter of cijfer boven of onder uitgelijnd.Trust nobody![]()
Dat is superscript of subscript. Maar daar was je nu al achter.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ohhhh wistniet hoera dus je hoeft niet ub erbij te typen
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Owquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat is superscript of subscript. Maar daar was je nu al achter.Trust nobody![]()
Subfreak ofquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat is superscript of subscript. Maar daar was je nu al achter.
Bekijk deze YouTube-video![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ohhhh wistniet hoera dus je hoeft niet ub erbij te typen![]()
![]()
Al n half uurquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Klinkt als een blije happycharly?
Trust nobody![]()
Well, I'm definitely not alone, well, I'm not alone
You're a liar, you're a cheater, you're fool
Well, that's just like me, ooh-ooh, and I know you too
Mr. Perfect don't exist, my little friend
And I tell you that again, and I do it again
Counting all the assholes in the room
Well, I'm definitely not alone, well, I'm not alone, ah
Look deep into yourself before you blame
All others for betrayal, now for betrayalI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Love is a flamequote:
A devil's thing
A violent storm
About to be born
Just look in these eyes
See all the lies
All the things you see
You cannot deny
And this flame
That burns inside
If you get too close
Burn you alive
Just look in these eyes
And see if they lie
All these words I speak
You cannot deny![]()
Das geloof ik niet de tekst hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Love is a flame
A devil's thing
A violent storm
About to be born
Just look in these eyes
See all the lies
All the things you see
You cannot deny
And this flame
That burns inside
If you get too close
Burn you alive
Just look in these eyes
And see if they lie
All these words I speak
You cannot denyTrust nobody![]()
Nee, dat is van het speeltje van de duivel.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Das geloof ik niet de tekst hoor![]()
![]()
Owquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, dat is van het speeltje van de duivel.
Laat ik daar niet aan denkenTrust nobody![]()
EchoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:38 schreef ToT het volgende:
een ijsbeer met een rode sjaal en een rood mutsje op![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Denk ook maar niet aan een ijsbeer met een rode sjaal en een rood mutsje op.![]()
![]()
Wel schattigTrust nobody![]()
D'n duvel is los, iederien an de kantquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, dat is van het speeltje van de duivel.
de werld ontaardt, 't leupt oet de hand
't giet gruwelijk mis, hel en verdoemenis
mar ik gaj ni mei, ik blief lekker in bed
als 't oeit zover keumt weare de diere gered
als d'n groete daag keumt dan is 't gedoan
of we motte met zien alle in de wei goan stoan
't giet allemoal good vur zolang als ’t deurt
mar d'r keumt enne daag dan is 't gebeurd
dan keumt 't met emmers tegeliek oaver os hin
dat is d'n daag dat ik beklaag dat ik geboare binI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ja is ook één of ander psychologisch dingesje. Zeg dat iemand vooral niet ergens aan moet denken, en geheid dat het mis gaat.quote:![]()
![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:43 schreef ToT het volgende:
Wist je trouwens dat mensen gemiddeld 50x per uur hun gezicht aanraken?![]()
![]()
Haha nee, maar terwijl ik dit las krapte ik aan mijn neus.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:43 schreef ToT het volgende:
Wist je trouwens dat mensen gemiddeld 50x per uur hun gezicht aanraken?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wat ik leerde van het leven
van wat ik geworden ben
nog steeds hetzelfde liedje
dat ik van buiten ken
vanaf de eerste dag
als 'n baby aan de borst
toen is het begonnen
van drinken krijg je dorstI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik weetquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja is ook één of ander psychologisch dingesje. Zeg dat iemand vooral niet ergens aan moet denken, en geheid dat het mis gaat.
Grappig heTrust nobody![]()
Krapquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha nee, maar terwijl ik dit las krapte ik aan mijn neus.
Trust nobody![]()
Ik zat ook binnen een minuut aan mijn neus te krabben toen ik dit gepost had!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha nee, maar terwijl ik dit las krapte ik aan mijn neus.![]()
![]()
Morgen sinds weken weer eens woensdag naar kantoor. Gezellig veel collega's aanwezig, dus heb er serieus wel zin in.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wist je dat mannen gemiddeld 20 keer per dag aan hun piemol zitten?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat ook binnen een minuut aan mijn neus te krabben toen ik dit gepost had!![]()
![]()
Awquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:47 schreef StevenHyde het volgende:
Morgen sinds weken weer eens woensdag naar kantoor. Gezellig veel collega's aanwezig, dus heb er serieus wel zin in.
Trust nobody![]()
....en gemiddeld 3 minuten per dag niet aan seks zitten te denken?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wist je dat mannen gemiddeld 20 keer per dag aan hun piemol zitten?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wist je dat mannen gemiddeld 20 keer per dag aan hun piemol zitten?
Trust nobody![]()
Dan staan ze?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]
....en gemiddeld 3 minuten per dag niet aan seks zitten te denken?
haha even goedleggen hequote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wist je dat mannen gemiddeld 20 keer per dag aan hun piemol zitten?
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Kan de beste overkomenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat gelijk aan m'n leuter te denken bij het lezen van deze post...
En tijdens de seks denken ze aan wat anders? Want 3 minuten is wel snel zeg.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]
....en gemiddeld 3 minuten per dag niet aan seks zitten te denken?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik zag dit ook voor mequote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je in geval van FOK!kers wel 2 handen voor nodig.![]()
![]()
Trust nobody![]()
Haha scherpquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat gelijk aan m'n leuter te denken bij het lezen van deze post...Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Allemaal kleine handjesquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je in geval van FOK!kers wel 2 handen voor nodig.
Hoi hoiquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
Even hoi zeggen nog vanavond. Dus hoi![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
Even hoi zeggen nog vanavond. Dus hoiHee man!
![]()
Hoiquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
Even hoi zeggen nog vanavond. Dus hoiTrust nobody![]()
Met rode sjaal en mutsquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zou wel goed idee zijn
Of ijsbeertjed![]()
![]()
Hey manquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
Even hoi zeggen nog vanavond. Dus hoi
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wait, whut?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Och, ik ga er niet dood aan maar is wel ergerlijk.![]()
Laters pikquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:56 schreef ToT het volgende:
Ja ik ga hier ook mokerhard liggen meuren!Prettige voortplanting hier!
![]()
![]()
Ja vroeg opstaan en shit, want ook de eersten nieuwen moeten ingewerkt worden enzo. Ik hou er niet van om om 9u al op de zaak te zijnquote:Dus ergerlijk. Maar dood ga ik er ook niet aan, al loop ik liever pas om 11u kantoor in.
Lach met een schone bips![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja vroeg opstaan en shit, want ook de eersten nieuwen moeten ingewerkt worden enzo. Ik hou er niet van om om 9u al op de zaak te zijnDus ergerlijk. Maar dood ga ik er ook niet aan, al loop ik liever pas om 11u kantoor in.
![]()
![]()
Ahhhh check.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja vroeg opstaan en shit, want ook de eersten nieuwen moeten ingewerkt worden enzo. Ik hou er niet van om om 9u al op de zaak te zijnDus ergerlijk. Maar dood ga ik er ook niet aan, al loop ik liever pas om 11u kantoor in.
Nou ja, ik moet over 9 uur weer koterslingeren, dus ik taai af!![]()
![]()
Goed geluk maatje. Slaap lekkerquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhhh check.
Nou ja, ik moet over 9 uur weer koterslingeren, dus ik taai af!
Lach met een schone bips![]()
Ja man, moet ook gebeurenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ook gij Brutus? Gij gaat ook koterslingeren?![]()
Thx man, eerst nog evenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doe wel zachtjes dan, en snurkze broeder![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: