SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Gezien de TT, duidelijk opgekropte frustraties. Gewoon even lekker gillen en het hier in een spoiler posten.quote:![]()
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Gezien de TT, duidelijk opgekropte frustraties. Gewoon even lekker gillen en het hier in een spoiler posten.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Opgelucht?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH![]()
Che confusione, sarà perché ti amo
È un'emozione che cresce piano piano
Stringimi forte e stammi più vicino
Se ci sto bene, sarà perché ti amo
… Io canto al ritmo del dolce tuo respiro
È primavera, sarà perché ti amo
Cade una stella, ma dimmi dove siamo
Che te ne frega, sarà perché ti amo
… E vola, vola, si sa
Sempre più in alto si va
E vola, vola con me
Il mondo è matto perché
E se l'amore non c'è
Basta una sola canzone
Per far confusione fuori e dentro di teThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAHHHH!!!!!!quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Gezien de TT, duidelijk opgekropte frustraties. Gewoon even lekker gillen en het hier in een spoiler posten.Ja what is het nou?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:48 schreef devzero het volgende:
[..]
"geen drama aub" is waarschijnlijk al honderden keren gebruikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Sow hequote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAHHHH!!!!!!![]()
Lekker even gillenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Ja what is het nou?
Ik wilde je hier even over bellen, maar kennelijk had je stiekem kree's nummer gegeven ipv je eigen. Direct maar opgehangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de telefoon![]()
Goede toevoegingquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wilde je hier even over bellen, maar kennelijk had je stiekem kree's nummer gegeven ipv je eigen. Direct maar opgehangen
de telefoon
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
nou zegquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wilde je hier even over bellen, maar kennelijk had je stiekem kree's nummer gegeven ipv je eigen. Direct maar opgehangen
de telefoonWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bang voor elkaarquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat moet wel met zo'n titel als ScreamTrust nobody![]()
Altijd het zelfde.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Logisch wel. Er is maar 1 stukje taart over en geen van 2 wil delen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Die haalt z'n neus er voor op!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Die aan de rechterkant heeft zelfs geen neus!![]()
Ik zie maar één persoonWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
J'me tire, me demande pas pourquoi j'suis parti sans motif
Parfois je sens mon c½ur qui s'endurcit
C'est triste à dire mais plus rien n'm'attriste
Laisse-moi partir loin d'ici
Pour garder l'sourire, je me disais qu'y'a pire
Si c'est comme ça, bah fuck la vie d'artiste
Je sais qu'ça fait cliché d'dire qu'on est pris pour cible
Mais j'veux l'dire juste pour la rimeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je t'aime, je t'aime
Oh oui, je t'aime
Moi non plus
Oh, mon amour
Comme la vague irrésolue
Je vais, je vais et je viens
Entre tes reins
Je vais et je viens
Entre tes reins
Et je me retiens![]()
Je wil WAT met @JustinK ?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:56 schreef greysbones het volgende:
J'me tire, me demande pas pourquoi j'suis parti sans motif
Parfois je sens mon c½ur qui s'endurcit
C'est triste à dire mais plus rien n'm'attriste
Laisse-moi partir loin d'ici
Pour garder l'sourire, je me disais qu'y'a pire
Si c'est comme ça, bah fuck la vie d'artiste
Je sais qu'ça fait cliché d'dire qu'on est pris pour cible
Mais j'veux l'dire juste pour la rime![]()
![]()
Was wel even verfrissend die regen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
nou inderdaad zegquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hanky panky, met een stomme h.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Oef dat gaat veel te snel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
oeeeeeeeeeh fittieWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat heb ik uit te leggen aan die vogel?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:59 schreef maily het volgende:
[..]
ja daar sta je dan, leg dat maar eens uit aan @:KissingBird![]()
niet geklikt.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:59 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Zou het probleem dan eindelijk opgelost zijn?
waar gaat het over?![]()
Écoutez-moiquote:
Moi, la chanteuse à demi
Parlez de moi
À vos amours, à vos amis
Parlez-leur de cette fille aux yeux noirs
Et de son rêve fou
Moi, c'que j'veux, c'est écrire des histoires
Qui arrivent jusqu'à vous
C'est tout
Voilà, voilà, voilà
Voilà qui je suis
Me voilà, même si
Mise à nu, j'ai peur, oui
Me voilà dans le bruit
Et dans le silenceThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
que?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:59 schreef maily het volgende:
[..]
ja daar sta je dan, leg dat maar eens uit aan @:KissingBirdSmile, it's free therapy.![]()
snaperookniksvanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 21:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wat heb ik uit te leggen aan die vogel?Smile, it's free therapy.![]()
's Werelds meest beruchte nuissance streamer.quote:
Die klootviool is in diverse landen geweest om er mensen het bloed onder de nagels vandaan te halen.
Heeft in Japan 3 maand in de bak gezeten, maar in het algemeen komt hij er met een welgemeende "Foei!" van af en gaat vervolgens een ander land verzieken.
Diverse landen hebben hun regels voor buitenlanders flik aangescherpt vanwege figuren die als hem willen zijn.![]()
Welke vogel? Pino?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Excusez-moi, I don't speak
Asshole, oui, you heard me
Watch your tone, c'est la vie, my baby
Kiss my mwah, bon appétit
Messing around where ya eat
Wanna taste my bonbon, mon chéri?
Bon voyage
You're done, so don't even start
Giving you until trois
To translate this
Je ne sais quoi
Can't handle this, oh la-la
And I know I should watch my language
Pardon my French, but adieu
I don't want to rendezvous
No, thank you, merci beaucoup
Excusez-moi, but
Pardon my French, but adieu
Think I'm having déjà vu
I'll ask again, parlez-vous?
Pardon my French, but fuck youI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Shhhh Shhhhquote:
It's, oh, so quiet
Shhhh Shhhh
It's, oh, so still
Shhhh Shhhh
You're all alone
Shhh Shhh
And so peaceful until...Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
okequote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
's Werelds meest beruchte nuissance streamer.
Die klootviool is in diverse landen geweest om er mensen het bloed onder de nagels vandaan te halen.
Heeft in Japan 3 maand in de bak gezeten, maar in het algemeen komt hij er met een welgemeende "Foei!" van af en gaat vervolgens een ander land verzieken.
Diverse landen hebben hun regels voor buitenlanders flik aangescherpt vanwege figuren die als hem willen zijn.![]()
Bwork!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Shhhh Shhhh
It's, oh, so quiet
Shhhh Shhhh
It's, oh, so still
Shhhh Shhhh
You're all alone
Shhh Shhh
And so peaceful until...![]()
![]()
Laat die klokken maar luiden van Leeuwarden tot IJmuiden