abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 maart 2025 @ 21:35:15 #1
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217181001
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)en-bij-demonstranten

quote:
Ombudsman start onderzoek naar politiebezoeken bij demonstranten

De Nationale ombudsman, Reinier van Zutphen, wil in gesprek met de korpschef over huisbezoeken van de politie aan demonstranten en gaat er onderzoek naar doen. "Ik heb nog nooit eerder gezien dat de politie aan de deur komt en vragen stelt over demonstraties."

Afgelopen weekend brachten twee agenten een bezoek aan een vrouw in Amersfoort. Zij filmde het gesprek en zette de beelden online. Een de agenten zegt: "We hebben gemerkt dat je vaker bij demonstraties bent en daar wil ik wat over vragen als je het niet erg vindt."

Tegen het AD zegt de vrouw dat ze zich geïntimideerd voelde. "Zeker toen hij erover begon dat ik binnenkort ga verhuizen. Dat geeft de indruk dat je door de politie in de gaten wordt gehouden via sociale media."

Van Zutphen: "Het allereerste wat ik denk is: gebeurt dit echt? Een politieman die zo zulke vragen stelt en zegt dat je geen antwoord hoeft te geven, dan krijg ik als oud-strafrechter wel het idee dat hier een verdachte staat die door de politie wordt bevraagd."

Vaker klachten over de politie
Bij de ombudsman komen geregeld klachten binnen over agenten die te hard zouden hebben opgetreden bij een demonstratie, of over arrestaties tijdens demonstraties. "Maar dit gebeurt dus ook. Als je dit overkomt, kan het je ervan weerhouden om de volgende keer mee te doen aan een demonstratie, het zogenoemde chilling effect."

Het demonstratierecht is een grondrecht. Juist daarom wil de ombudsman "het naadje van de kous weten". "Het is heel raar dat de politie zomaar bij iemand aanbelt en dan zegt dat je niet hoeft te antwoorden op vragen. Dan krijg ik toch het gevoel dat er iets gebeurt dat niet in orde is. Dit was niet zomaar een praatje van de wijkagent. Dat is verontrustend. Het geeft een unheimisch gevoel."

Politie biedt excuses aan
De politie zegt dat ze excuses heeft aangeboden aan de vrouw in Amersfoort. Janny Knol, korpschef van de Nationale Politie: "Dit had nooit op deze manier mogen gebeuren. Wat niet kan, is dat wij mensen aanspreken op hun deelname aan een demonstratie. Of dat wij vragen naar hun standpunten. Wij zijn geen gedachtenpolitie."

De politie wil vanwege de privacy niet zeggen waarom de vrouw werd bezocht. "Maar wat ook de aanleiding is, deze vrouw had nooit op deze wijze mogen worden benaderd."

Klimaatactiegroep Extinction Rebellion (XR) zegt dat agenten vaker aan de deur komen bij demonstranten. XR kondigde vandaag een kort geding aan tegen de politie en eist dat er een eind komt aan de onaangekondigde huisbezoeken van agenten aan demonstranten.

Amnesty International maakt zich al langer zorgen over de privacy van demonstranten. In een rapport uit 2022 deden mensen melding van huisbezoeken van agenten. Die zouden zijn uitgevoerd nadat hun identiteitskaart was gecontroleerd bij een demonstratie.

Onderzoek naar huisbezoeken
Van Zutphen concludeerde in 2018 al na onderzoek dat het demonstratierecht onder druk staat. Met name bij zeer controversiële onderwerpen, zoals de komst van asielzoekerscentra, lukt het gemeenten en politie niet altijd om het recht van demonstranten goed te beschermen.

De ombudsman is begin dit jaar begonnen aan een vervolgonderzoek. Tegen Nieuwsuur zegt hij dat de huisbezoeken van de politie daar nu ook in worden meegenomen.
Doodeng dat de politie het demonstratierecht op deze manier inperkt! Laffe intimidatie van vrouwen aan huis.
Ik vertrouw op een stevig onderzoek van de ombudsman die dit tafereel goed meeneemt...

"De politie zegt dat ze excuses heeft aangeboden aan de vrouw"
Gore leugen ook. De vrouw in kwestie heeft aangegeven geen excuses te hebben ontvangen :r

En dan ook nog doodsbedreigingen ontvangen nu waardoor ze op private is gegaan op Twitter... Omgekeerde wereld.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_217181163
Was vandaag een item op Radio 1. De expert aldaar gaf aan dat het vooral erg onhandig was van de (wijk)agent in kwestie en dat het de intentie waarschijnlijk was om de verbinding te zoeken met een bepaalde groep. Wat natuurlijk volkomen lariekoek is.

In de uitzending kwam ook een fragment naar voren en de vrouw die de deur opendeed was nog bijzonder attent. Pure intimidatie dit en een schandalig optreden van de politie.
  dinsdag 25 maart 2025 @ 21:54:01 #3
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_217181303
Er mag best een huisbezoekje met kopje koffie volgen als je sympathiseert met de radicale islam of je misdraagt in naam van het klimaat.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 25 maart 2025 @ 22:18:29 #4
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217181670
Lastig lastig. In principe pakt het goed uit als het XR en Gazademonstranten betreft maar iedereen weet dat het niet beperkt is tot dat en we ook niet een intimiderende politie moeten willen.
  dinsdag 25 maart 2025 @ 22:18:29 #5
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_217181671
Maar een universiteit voor een paar miljoen in elkaar slaan, dat kan dan natuurlijk weer wel ^O^

Ashamed of nothing, offended by everything.
pi_217181711
Als je de radicale islam aanhangt/steunt dan mag je van mij vogelvrij verklaard worden en op elk moment gehinderd worden op welke manier dan ook.
  dinsdag 25 maart 2025 @ 22:24:18 #7
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_217181772
quote:
4s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 22:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als je de radicale islam aanhangt/steunt dan mag je van mij vogelvrij verklaard worden en op elk moment gehinderd worden op welke manier dan ook.
Het probleem is dat ze zichzelf allemaal als 'vrijheidsstrijders' :+ zien en dat ze menen aan de goede kant van de geschiedenis te staan >:O

Op de echte leugenaars na dan.
pi_217181811
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 22:24 schreef Tengano het volgende:

[..]
Het probleem is dat ze zichzelf allemaal als 'vrijheidsstrijders' :+ zien en dat ze menen aan de goede kant van de geschiedenis te staan >:O

Op de echte leugenaars na dan.
Hitler was ook een vrijheidsstrijder ..... dit soort radicale figuren willen enkel en alleen hun eigen geïndoctrineerde verhaaltje geloven. Een andere mening is de vijand en moet de mond gesnoerd worden of dood
pi_217181816
Lijkt me toch niet de bedoeling dit. Waar diegene ook voor/tegen demonstreert.
"Pools are perfect for holding water"
pi_217181821
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 22:18 schreef Tengano het volgende:
Maar een universiteit voor een paar miljoen in elkaar slaan, dat kan dan natuurlijk weer wel ^O^

Dit inderdaad. Er is helaas meerdere malen heel akelig misbruik gemaakt van het demonstratierecht voor ronduit misdadige en intimiderende gedragingen en dan met name bij pro-Palestina demonstraties.
pi_217181831
Dit gaat wel te ver. Snap de motivatie van de politie ook niet.
pi_217181834
pi_217181876
Het is natuurlijk niet zo gek dat als je constant de wet overtreedt en hier op social media openbaar over opschept dat je dan een keer met de politie te maken krijgt. Maar zo'n huisbezoek is nogal zinloos. Arresteer die mensen gewoon als ze weer een keer de weg blokkeren en deel eens flinke boetes en celstraffen uit. Het optreden van de politie is ronduit schizofreen te noemen op deze manier.
  dinsdag 25 maart 2025 @ 22:40:08 #14
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217181997
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 21:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Was vandaag een item op Radio 1. De expert aldaar gaf aan dat het vooral erg onhandig was van de (wijk)agent in kwestie en dat het de intentie waarschijnlijk was om de verbinding te zoeken met een bepaalde groep. Wat natuurlijk volkomen lariekoek is.

In de uitzending kwam ook een fragment naar voren en de vrouw die de deur opendeed was nog bijzonder attent. Pure intimidatie dit en een schandalig optreden van de politie.
Zie het al voor me. Met 2 agenten in uniform onaangekondigd bij iemand voor de deur, wetend waar die wonen, om verbinding te zoeken. :')
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_217182024
Zolang je geen strafbare zaken aan het doen bent bij zo'n demonstratie is dit absurd. Wie de wet overtreedt moet daarvoor vervolgd worden, wie dat niet doet laat je met rust.
  dinsdag 25 maart 2025 @ 22:50:41 #16
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_217182126
Als mevrouw in kwestie geen notoire relschopper is dan lijkt het me bijzonder onwenselijk dat de politie bijhoudt welke demonstraties ze wel of niet bijwoont.
Huilen dan.
  dinsdag 25 maart 2025 @ 23:29:54 #18
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_217182511
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 22:27 schreef rutger05 het volgende:

[..]
Dit inderdaad. Er is helaas meerdere malen heel akelig misbruik gemaakt van het demonstratierecht voor ronduit misdadige en intimiderende gedragingen en dan met name bij pro-Palestina demonstraties.
Ja bijvoorbeeld boeren zouden zoiets nooit doen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_217183254
quote:
Dat is dus niet aan de orde hier. Dit was een reguliere demonstrant waarbij de politie dus gegevens heeft achterhaald en doorvroeg op motivaties en deelnames bij demonstraties in de toekomst. Dat is gewoon grensoverschrijdend en gelukkig beaamt de politie dat ook.
  woensdag 26 maart 2025 @ 09:14:49 #20
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_217183942
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 23:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]
Ja bijvoorbeeld boeren zouden zoiets nooit doen.
Die hoeven ook geen huisbezoek te krijgen, die komen zelf wel op bezoek met trekkers en fakkels om eea te bespreken.
Looked so alive, turns out I'm not real
Just something you paid for
  woensdag 26 maart 2025 @ 09:15:37 #21
403820 Aberkullie
pi_217183951
Doet de wijkagent in kwestie deze bezoekjes trouwens ook bij notoire hooligans of heeft hij daar de ballen niet voor
  woensdag 26 maart 2025 @ 09:17:10 #22
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_217183962
quote:
Dat geeft de indruk dat je door de politie in de gaten wordt gehouden via sociale media."
Goh? Misschien gewoon wat meer terughoudend zijn met hetgeen je er op flikkert.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  woensdag 26 maart 2025 @ 09:19:13 #23
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_217183973
quote:
Ik hoop dat je zelf begrijpt dat er nogal wat zit tussen begaan zijn met het lot van de Palestijnen en 'radicale islam aanhangen'.
Huilen dan.
  woensdag 26 maart 2025 @ 09:19:55 #24
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_217183986
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 09:17 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Goh? Misschien gewoon wat meer terughoudend zijn met hetgeen je er op flikkert.
Hey kijk een kort rokje-argument.
Huilen dan.
  woensdag 26 maart 2025 @ 09:22:08 #25
403820 Aberkullie
pi_217184009
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 22:18 schreef Tengano het volgende:

Want er was bewijs dat deze vrouw de UvA kort en klein heeft geslagen? Of moet je dat erbij verzinnen om een punt te kunnen maken
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 26 maart 2025 @ 09:48:37 #26
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_217184207
quote:
7s.gif Op woensdag 26 maart 2025 09:19 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik hoop dat je zelf begrijpt dat er nogal wat zit tussen begaan zijn met het lot van de Palestijnen en 'radicale islam aanhangen'.
Dit blijft een lastige imo. Want waar liggen die grenzen? Wie bepaalt dat?

Begrijp me niet verkeerd, ik persoonlijk zie heus wel een verschil en ook vind ik dit huisbezoek geen goed teken, maar die grenzen zijn niet zo feitelijk.
Dat maakt het wel lastiger: de één vindt dat het ene een huisbezoek rechtvaardigt, de ander vindt dat je daarvoor veel verder moet wezen (bijvoorbeeld veelplegende hooligans), en weer een ander vindt dat de politie zich sowieso nooit moet bemoeien (dus ook niet bij een radicale islam-aanhanger, zeker als deze zelf nog nooit gewelddadig is geweest of expliciete directe bedreigingen heeft geuit).

Het ligt niet zo simpel.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_217184619
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 21:54 schreef inslagenreuring het volgende:
Er mag best een huisbezoekje met kopje koffie volgen als je sympathiseert met de radicale islam of je misdraagt in naam van het klimaat.
Dat zal nooit en te never gebeuren.
Deze behandeling is alleen en uitsluitend gereserveerd voor witte mensen.
  woensdag 26 maart 2025 @ 10:29:56 #28
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_217184667
quote:
Radicalisering vroeg signaleren lijkt me gezien de huidige tijd een goed idee.

Zeker bij die klimaatwappies van XR.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_217185176
Belachelijk, onrechtsstatelijk maar dit kennen we nog van corona. Toen vond de ombudsman het blijkbaar geen onderzoek waard, bij Hamas wel.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 26 maart 2025 @ 11:35:21 #30
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_217185284
quote:
17s.gif Op woensdag 26 maart 2025 09:48 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Dit blijft een lastige imo. Want waar liggen die grenzen? Wie bepaalt dat?

Begrijp me niet verkeerd, ik persoonlijk zie heus wel een verschil en ook vind ik dit huisbezoek geen goed teken, maar die grenzen zijn niet zo feitelijk.
Dat maakt het wel lastiger: de één vindt dat het ene een huisbezoek rechtvaardigt, de ander vindt dat je daarvoor veel verder moet wezen (bijvoorbeeld veelplegende hooligans), en weer een ander vindt dat de politie zich sowieso nooit moet bemoeien (dus ook niet bij een radicale islam-aanhanger, zeker als deze zelf nog nooit gewelddadig is geweest of expliciete directe bedreigingen heeft geuit).

Het ligt niet zo simpel.
Ik vind een huisbezoek gewoon omdat je demonstraties bijwoont niet okay, maar wel als er bepaald gedrag wordt getoond tijdens die demonstraties of als de demonstraties zijn voor een zorgwekkend iets. Ik vind het bijvoorbeeld helemaal prima als een sympathisant van de stichting Martijn, ISIS of een neonazi-kliek even een agent of twee op de koffie krijgt.

In dit geval van deze mevrouw lijkt het huisbezoek me misplaatst en zijn excuses op hun plaats.
  woensdag 26 maart 2025 @ 11:36:46 #31
3542 Gia
User under construction
pi_217185306
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 22:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Zolang je geen strafbare zaken aan het doen bent bij zo'n demonstratie is dit absurd. Wie de wet overtreedt moet daarvoor vervolgd worden, wie dat niet doet laat je met rust.
Dit! Waar moeten agenten het tijdens zo'n huisbezoek uberhaupt over hebben? De beroepsdemonstrant op andere ideeën brengen? Dan moeten ze zelf met hun mening komen en de politie moet onpartijdig zijn.

Als een demonstrant zich aantoonbaar strafbaar heeft gedragen tijdens een demonstratie, dan moet je haar vervolgen, niet intimideren zodat ze het niet meer doet. Dat slaat nergens op.

Ik ben het echt niet eens met die demonstraties voor het klimaat en palestina en al helemaal niet als ze wegen blokkeren of kunst vernielen, maar je MAG demonstreren. De politie mag wmb wel harder optreden TIJDENS demonstraties, als er iets strafbaars plaatsvind. En van mij mag het demonstratierecht ingeperkt worden tot uitsluitend door de burgemeester aangewezen plekken.
  woensdag 26 maart 2025 @ 11:38:17 #32
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_217185326
De politie: "We hebben het heel druk we kunnen niet elke aangifte van je gestolen nieuwe auto in behandeling nemen, beter de verzekering inschakelen".

De politie:
pi_217185414
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 11:36 schreef Gia het volgende:

[..]
Dit! Waar moeten agenten het tijdens zo'n huisbezoek uberhaupt over hebben? De beroepsdemonstrant op andere ideeën brengen? Dan moeten ze zelf met hun mening komen en de politie moet onpartijdig zijn.

Als een demonstrant zich aantoonbaar strafbaar heeft gedragen tijdens een demonstratie, dan moet je haar vervolgen, niet intimideren zodat ze het niet meer doet. Dat slaat nergens op.

Ik ben het echt niet eens met die demonstraties voor het klimaat en palestina en al helemaal niet als ze wegen blokkeren of kunst vernielen, maar je MAG demonstreren. De politie mag wmb wel harder optreden TIJDENS demonstraties, als er iets strafbaars plaatsvind. En van mij mag het demonstratierecht ingeperkt worden tot uitsluitend door de burgemeester aangewezen plekken.
^O^ _O_
pi_217185558
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 11:36 schreef Gia het volgende:

[..]

Goed gezegd.
pi_217185608
Zoals gewoonlijk: wat Weltschmerz zegt.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_217192612
Waar was de ombudsman toen de politie Hans Teeuwen en Gregorius Nekschot kwam arresteren omwille van politiek incorrecte satire?
pi_217192628
Mensen die dit goedpraten omdat de mevrouw in kwestie niet aan 'hun' kant staat :')

Echt hoe fucking achterlijk simpel kun je zijn man :|W
What Would Goku Do
pi_217192658
Ja zo werken die kutwouten al jaren in opdracht van hun bazen.

quote:
2 oktober 2020 stond bij mij de politie om 22.15 uur aan de deur om te vragen wat ik de volgende dag zou gaan doen. Nooit zijn er excuses gemaakt door burgemeester en @POL_Rotterdam.

We leven in de omgekeerde wereld, dat vertel ik vaker.

Net zoals er met 2 maten gemeten wordt.
twitter

https://x.com/miertje010love/status/1904657103664382206
pi_217192837
Belachelijk natuurlijk. Als iemand wat misdaan heeft vervolg je die persoon gewoon.
  donderdag 27 maart 2025 @ 00:15:34 #40
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_217192841
Gebeurt al veel langer
pi_217192940
Ik verafschuw het feit dat politie aan je deur staat omdat je demonstreert. PUNT!

Daarnaast pleit ik voor gelijkheid, en als je als demonstrant politie aan je deur krijgt tijdens Corona (of zelfs van je bed wordt gelicht), of ook tijdens de Boerendemonstraties, of voor Zwarte Piet bent, dat het dan ook van gelijkheid getuigt dat het je overkomt bij de huidige XR-demonstraties.

Ik denk ook niet dat het je zomaar overkomt, je zal dan wel een vooraanstaande persoon zijn in de demo-beweging.

Zo ook met deze XR-Elise, zij is qua (linkse) overtuiging vergelijkbaar met ene Engel aan de andere zijde.

[ Bericht 2% gewijzigd door Montagui op 27-03-2025 01:46:31 ]
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_217192955
Coronahuismoeders, anti moslims, voetbalsupporters, allemaal hebbem ze bezoek gehad van intimidatieagenten. Toen was het zo'n probleem niet.
Nu het de terroristen van xr betreft opeens wel?

Hoe dan?

Hoe?
Dan?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_217192958
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 22:59 schreef viagraap het volgende:
Mensen die dit goedpraten omdat de mevrouw in kwestie niet aan 'hun' kant staat :')

Echt hoe fucking achterlijk simpel kun je zijn man :|W
Waar was deze grote waffel tijdens corona?
Doe even een linkje van een post.

Dit komt vaker voor. Te vaak ook.
1947-2016
pi_217192962
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 01:59 schreef Red_85 het volgende:
Coronahuismoeders, anti moslims, voetbalsupporters, allemaal hebbem ze bezoek gehad van intimidatieagenten. Toen was het zo'n probleem niet.
Nu het de terroristen van xr betreft opeens wel?

Hoe dan?

Hoe?
Dan?
Reactie van een beroepsdemonstrant (ter rechterzijde)

twitter

De heisa over de LINKSE XR-demonstrante verklaar ik daarmee compleet achterlijk.

OMDAT het een linkse demonstrante betreft wordt nu alles in huis gehaald om dit te framen terwijl op rechts deze pratijk al ' jaar en dag ' normaal' is.

IK vind beide niet juist, maar ik verafschuw de two-tier media aandacht voor de linkse kant tov de rechtse kant.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_217193659
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_217193675
quote:
Liever dat ze dat doen bij de pro-genocide groep.
Ik ken nog wel een paar hier op FOK! die zo'n bezoekje kunnen gebruiken.

Niet zeggende dat radicale terroristen (ongeacht van welke kant) in de gaten gehouden moeten worden.
Maar dat heeft niets te maken met pro-vrede in Gaza demonstraties te maken of met het beschermen van de aarde.
pi_217193682
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 02:09 schreef Montagui het volgende:

[..]

[ x ]

De heisa over de LINKSE XR-demonstrante verklaar ik daarmee compleet achterlijk.

OMDAT het een linkse demonstrante betreft wordt nu alles in huis gehaald om dit te framen terwijl op rechts deze pratijk al ' jaar en dag ' normaal' is.

IK vind beide niet juist, maar ik verafschuw de two-tier media aandacht voor de linkse kant tov de rechtse kant.
Er zit nogal een verschil in de "linkse" kant en de "rechtse" kant.

Hier op FOK! wordt moord en brand geschreeuwd om een snelweg blokkade. Nou stel je lekker aan, rij je blokje om.
Of als ze voor de vrede demonstreren, maar hè genocide op moslims hoort gewoon!

Dat zijn wel wat andere groeperingen en mensen dan die racistische rechtse groepen.
pi_217194035
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 02:09 schreef Montagui het volgende:

[..]

[ x ]

Dit.
Eensch.

Wat helemaal hypocriet is aan dit topic is dat ts-kloon hier dan wel schande van spreekt, maar aan het lachen en juichen was toen er een nietsvermoedende corona demonstrante in Eindhoven met een waterkanon bewerkt werd op 5 meter afstand met een schedelbasisfractuur als gevolg. Was allemaal superterecht en schitterend enzo.

Compleet hypocriet en russiche praktijken die intimidatie van demonstranten. Heb echt een teringhekel aan xr, maar pak ze dan harder aan tijdens/na hun protesten.

[ Bericht 20% gewijzigd door Red_85 op 27-03-2025 09:57:47 ]
1947-2016
pi_217194129
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 08:41 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Er zit nogal een verschil in de "linkse" kant en de "rechtse" kant.

Hier op FOK! wordt moord en brand geschreeuwd om een snelweg blokkade. Nou stel je lekker aan, rij je blokje om.
Of als ze voor de vrede demonstreren, maar hè genocide op moslims hoort gewoon!

Dat zijn wel wat andere groeperingen en mensen dan die racistische rechtse groepen.
Als je voor moslims in gaza demonstreert ben je helemaal niet voor vrede. Dan ben je voor uitroeiing van de Jodenmensen in Israel, dus voor genocide en volkerenmoord. Immers dat streeft hamas na en hebben we op '7 oktober' kunnen zien. Dat volk was immers superblij toen er halfdode ontklede Jodenvrouwen op pickups door de straten van gaza werden gereden en het duidelijk werd dat hamas aan het moorden was geslagen.
1947-2016
  donderdag 27 maart 2025 @ 09:59:35 #50
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217194168
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 09:37 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dit.
Eensch.

Wat helemaal hypocriet is aan dit topic is dat ts-kloon hier dan wel schande van spreekt, maar aan het lachen en juichen was toen er een nietsvermoedende corona demonstrante in Eindhoven met een waterkanon bewerkt werd op 5 meter afstand met een schedelbasisfractuur als gevolg. Was allemaal superterecht en schitterend enzo.

Compleet hypocriet en russiche praktijken die intimidatie van demonstranten. Heb echt een teringhekel aan xr, maar pak ze dan harder aan tijdens/na hun protesten.
Dat die agent er ook gewoon mee weg is gekomen is nog steeds het lachertje van de eeuw. Dit land stelt geen klote voor.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')