Doet ook de podcast met van Baarle en Poels en heeft zelf bij de junioren ook nog op het hoogste niveau gefietst (als ik het goed onthouden heb uit de podcast) Heeft dus wel iets met fietsen.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die Abbenhuijs doet veel metFormule 1
volgens mij
Op zich kan ik er mee akkoord gaan als mensen vinden dat hij goed autootje kan rijden. Maar als ze zijn debiele karakter gaan goedpraten wordt het wel heel heftig.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
In de eerste aflevering van hun nieuwe podcast proberen ze er zo snel mogelijk overheen te praten en willen ze het er eigenlijk helemaal niet over hebben. Ze waren ook heel opzichtig aan het proberen de woorden ´AD´ en ´In Het Wiel´ niet uit te spreken.
Dit moet wel goed zijn.
Hier gaat iets gruwelijk mis met quoten, denk ik.quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Op zich kan ik er mee akkoord gaan als mensen vinden dat hij goed autootje kan rijden. Maar als ze zijn debiele karakter gaan goedpraten wordt het wel heel heftig.
Je had niet meegekregen dat Zonneveld gestopt is met de wielerpodcast en tegenwoordig teamgenoot is van MAX?quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hier gaat iets gruwelijk mis met quoten, denk ik.
Maar relatief gezien vind ik het karakter van MAX nog wel meevallen, zeker als je het vergelijkt met dat van zijn vader met de losse handjes. Zijn totaal gehersenspoelde fans die als een cult achter hem aan lopen zijn een stuk erger dan MAX zelf.
quote:Op zaterdag 5 april 2025 09:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hier gaat iets gruwelijk mis met quoten, denk ik.
Dit kanaal is dus gewoon opgericht door Flavio Pasquino, wat.quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:36 schreef Szura het volgende:
Ach de altijd ruziënde extreemrechtse complotwappen
[ x ]
Jij hebt onder een steen gelegen tijden corona?quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit kanaal is dus gewoon opgericht door Flavio Pasquino, wat.
Tijdens corona schoten er zo veel kanalen van geesteszieke wappies als paddenstoelen uit de grond dat ik op een gegeven moment het overzicht een beetje kwijt ben geraakt, moet ik zeggen,quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jij hebt onder een steen gelegen tijden corona?
Wat doet die gek tegenwoordig? Iets met crypto ofzo?quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jij hebt onder een steen gelegen tijden corona?
Vandaag was ook wel geniaalquote:Op zaterdag 5 april 2025 09:15 schreef Remco het volgende:
Heel F1 kijkend Nederland is sinds dit seizoen autokenner en weet dat MAX schijnbaar een verschrikkelijk slechte auto heeft en dus is alles wat die ermee doet legendarisch.
Erg vervelende rubriek.
Dat doet Hamas zelf door zich als hulpverleners te verkleden!!1quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:46 schreef DeeBee het volgende:
Media die weer klakkeloos alle Israelische propaganda dagenlang neer pennen en ach, ach, ach, ze blijken toch gewoon doelbewust Palestijnse hulpverleners uit te moorden, dit had niemand verwacht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |