Ja maar dat zijn geen marginale personen, ze hebben hoogstens een marginaal brein.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:51 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Eens, maar ze doen het met elke uitspraak van Trump en Bruinrechts-I ook. #elkemeningtelt #werkenbijdenos
Zijn er al sappige details bekend?quote:Op donderdag 3 april 2025 15:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hadden we hier al besproken dat Thijs Sunfield met onmin is weggelopen bij t AD?
In de eerste aflevering van hun nieuwe podcast proberen ze er zo snel mogelijk overheen te praten en willen ze het er eigenlijk helemaal niet over hebben. Ze waren ook heel opzichtig aan het proberen de woorden ´AD´ en ´In Het Wiel´ niet uit te spreken.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:00 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Zijn er al sappige details bekend?
Ik weet van z'n tijd bij nrc dat ze zonneveld daar op een gegeven moment liever kwijt dan rijk waren. Heel erg een eenmansbedrijf binnen een redactie. Wilde ook nooit diensten draaien die elke redacteur moest draaien.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
In de eerste aflevering van hun nieuwe podcast proberen ze er zo snel mogelijk overheen te praten en willen ze het er eigenlijk helemaal niet over hebben. Ze waren ook heel opzichtig aan het proberen de woorden ´AD´ en ´In Het Wiel´ niet uit te spreken.
Dit moet wel goed zijn.
Schijnt inderdaad ook achter de schermen een onmogelijk figuur te zijn, maar dat zal niemand verbazen.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik weet van z'n tijd bij nrc dat ze zonneveld daar op een gegeven moment liever kwijt dan rijk waren. Heel erg een eenmansbedrijf binnen een redactie. Wilde ook nooit diensten draaien die elke redacteur moest draaien.
Even Apeldoorn bellen? Ligt toch in de buurt.quote:
'In Het Wiel' bij de AD gaat gewoon door, met Marijn Abbenhuijs en Etienne Verhoeff, wie kent ze niet. Ook daar geen woord over Thijsgate.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
In de eerste aflevering van hun nieuwe podcast proberen ze er zo snel mogelijk overheen te praten en willen ze het er eigenlijk helemaal niet over hebben. Ze waren ook heel opzichtig aan het proberen de woorden ´AD´ en ´In Het Wiel´ niet uit te spreken.
Dit moet wel goed zijn.
Etienne Verhoeff doet dingen met voetjebal, maar dat is vanzelfsprekend jouw terrein niet.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:47 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
'In Het Wiel' bij de AD gaat gewoon door, met Marijn Abbenhuijs en Etienne Verhoeff, wie kent ze niet. Ook daar geen woord over Thijsgate.
Die Abbenhuijs doet veel metquote:Op donderdag 3 april 2025 19:47 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
'In Het Wiel' bij de AD gaat gewoon door, met Marijn Abbenhuijs en Etienne Verhoeff, wie kent ze niet. Ook daar geen woord over Thijsgate.
Vrij autistisch opgelost al bij alquote:Op donderdag 3 april 2025 19:47 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Vanuit het zuiden van de Veluwe was de rookwolk ook goed te zien.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik moest hier in Amersfoort alle ramen dicht doen vanwege de stank!
quote:Voor Graeme Davison, een fervente supporter van Newcastle United, was er één dag die alles overtrof: de winst van zijn club in de League Cup tegen Liverpool. Om dat moment te vereeuwigen, besloot hij een unieke tatoeage te zetten – een QR-code op zijn kuit. Wat een creatieve en persoonlijke manier leek om die historische overwinning vast te leggen, veranderde echter al snel in een teleurstelling.
Voor sommigen is het de geboorte van hun kind, voor sommigen is het hun trouwdag. Maar vraag Graeme Davison op welke dag hij het meest gelukkig was, en dan zou je best wel eens de bekerfinale tegen Liverpool als antwoord kunnen krijgen.
Davison, een diehard Newcastle-supporter kon zijn geluk niet op toen zijn geliefde club eindelijk weer een prijs won. Om dat speciale moment te vereeuwigen besloot de Brit om een originele tatoeage te zetten. Dat deed hij op een wel heel creatieve manier. Davison besloot om een QR-code op zijn kuit te zeggen. Scanners zouden bij dan een video zien van Dan Burn’s beslissende doelpunt, inclusief het commentaar over “the boy from Blyth”, een eerbetoon aan Burns’ afkomst en ook de thuisstad van Davison.
Het leek een briljant idee, totdat rivaliserende supporters de video op YouTube massaal begonnen te rapporteren wegens schending van copyright. Hoewel de video nog niet is verwijderd, besloot Davison de video privé te maken om verdere problemen te voorkomen. Nu leidt de QR-code tot een lege pagina. Wat ooit een blije herinnering had moeten zijn, is nu een soort digitale mislukking voor de Newcastle-fan. Pijnlijk.
Voetjebal en vroem-vroem-otootje-rijden. Ik zie het nog even aan.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die Abbenhuijs doet veel metFormule 1
volgens mij
Etienne doet dat altijd wel goed vind ik. In combinatie met hem vind ik zelfs Sjoerd Mossou te harden. Die andere is een volger van autootje rijden ja, die weet niet of lucht of zand in een fietsband zit.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Etienne Verhoeff doet dingen met voetjebal, maar dat is vanzelfsprekend jouw terrein niet.
Defensie is ook groenquote:Op donderdag 3 april 2025 20:27 schreef VoMy het volgende:
Leuke timing wel met dit bericht.
Defensie wil uitzondering op milieuregels om te groeien 'voor het vaderland'
Autootjerijden kan niet genoeg veracht worden.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Etienne doet dat altijd wel goed vind ik. In combinatie met hem vind ik zelfs Sjoerd Mossou te harden. Die andere is een volger van autootje rijden ja, die weet niet of lucht of zand in een fietsband zit.
Genot. Het beste argument ooit.quote:Het begint een teneur te worden: een Tweede Kamer die minister Wiersma vraagt om nu eindelijk stappen te zetten om het stikstofprobleem op te lossen. En een minister die zich niet laat opjagen. „Het is vorige kabinetten in zes jaar niet gelukt om dat te doen, verwacht dat dan niet van ons.”
Facistisch monster Eppo B. gaat een staatsomroep op poten zetten waar ze in Hongarije nog jaloers op zijn.quote:
Alleen nog maar talkshows met Poephoofd, Kokkelmans, Raisa en Rick Niemannquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Facistisch monster Eppo B. gaat een staatsomroep op poten zetten waar ze in Hongarije nog jaloers op zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |